manga_preview
Boruto TBV 10

Ano, jsem zpátky 2

Omlouvám se, ale tahle část je dost krátká a nezáživná.

„Kdo je to? Sensei vy ji znáte?“ ptal se překvapeně Naruto.
…..
„Sensei?“
„Eh……?“ Kakashi vypadal jako by se právě probral z transu.
„No, jo…..znal jsem jí.“ konečně odpověděl.
Dívky se mezi tím vmísily mezi slavící dav a zmizeli Narutovi z očí.

Po rychlém přezkoumání se přišlo na to, že Asuma, Shizune, Anko a Iruka nejsou zdaleka jedinými oběťmi. Poražení byli i v řadách geninů, o život přišli Chouji a TenTen. Tsunade právě kousek od Naruta a Kakashiho ošetřovala Shikamara, který byl na pokraji smrti. I Kiba a Rock Lee byli ve vážném ohrožení. O život přišlo i mnoho civilistů. Sakura se právě snažila ošetřit Kotetsu(a?). Zdálo se ale, že je z nejhoršího venku.

„Útok přišel tak nečekaně. Už tak naše síly byli ve velkém oslabení a teď?“ rozmlouvala právě Tsunade s Kurenai.
„Hokage-sama, měla byste požádat o pomoc ninjy z písečné. Nyní, když jsou našimi spojenci…. A jejich pomoc potřebujeme. Už se dál nemůžeme spoléhat jen sami na sebe.“ přesvědčovala Kurenai.
„Asi máš pravdu…“
„Ehm,…..hokage-sama? Kdo jsou ty dívky?“ zeptala se potichu Kurenai.
„Netuším.“ pronesla tajemně Tsunade, ale Kurenai přišlo, že nemluví tak úplně pravdu.

Izumo klečel u Kotetsu(a) a něco mu povídal, Sakura a Naruto se s ostatními geniny snažili zvednout náladu svým zraněným kamarádům. Mnoho vesničanů okamžitě začalo s provizorními opravami. Tsunade léčila mírně zraněného ninju. Všichni měli co na práci. A že práce bylo hodně, ale Kakashimu to bylo jedno.
„Musím ji najít.“ šeptal si pro sebe a prodíral se davem lidí.
„Co děláte sensei?“ přitočil se ke Kakashimu Naruto.
„Hledám tu dívku.“ odpověděl.
„Půjdu s vámi.“ nedal se odbít Naruto.

Po chvíli hledání našli dvě její společnice.
„Kde je?“ vykřikl směrem k nim Kakashi.
Obě se otočili. První mohlo být tak 15 let. Měla tmavě hnědé vlasy po ramena a velké, úplně černé oči, Narutovi se zdálo, že takové už někde viděl. Konečky jejích vlasů se podivně stáčely nahoru. Bylo to zvláštní, ale zdálo se že Kakashiho to vůbec neudivilo. Na sobě měla poměrně odhalivé, napůl síťované triko a krátkou sukni. Na zádech měla dvě katany. Byla až nezdravě hubená a na příchozí se dívala krajně nepříjemně. Naruto si najednou všiml, že dívka má pod očima několik krátkých rýh vedle sebe. Přemýšlel jestli je to následek z nějaké bitvy.
Druhá měla zářivě rudé, dlouhé, mírně zvlněné vlasy a zvláštně světle hnědé oči. Skoro až do žluta. Byla hodně vysoká na tak mladou dívku… Měla asi tak 177 cm, ale při tom vypadala na 16. Na sobě měla podobné síťované triko jako její společnice, ale na rozdíl od ní měla kalhoty…. Upnuté tříčtvrteční kalhoty a podobně jako hnědovlasá dívka, měla pod očima rýhu, ale jen jednu a mnohem delší. (Ale ne jako Itachi XD) Naruto si všiml na této dívce jedné zvláštnosti. Vypadala jako by u sebe neměla vůbec žádné zbraně.

„Tak kde je?“ zopakoval Kakashi hlasitěji.
„Nejspíš někde, kde je jí třeba.“ odpověděla nezaujatě hnědovlasá kunoichi.
„Kakashi že?“ pokračovala „jmenuji se Ishinari, těší mě.“ mírně se pousmála. Kakashi na to nic neodpověděl, jen se mírně zamračil. Zřejmě ho ani nepřekvapilo, že dívka zná jeho jméno.
„A já jsem Hitsuji.“ řekla dívka s rudými vlasy. Poněkud zvláštní jméno, pomyslel si Naruto.
Ishinari si je prohlížela s kamenným výrazem. Hitsuji pohrával na tváři úsměv, ale vůbec ne hřejivý a milý, spíš podivně zákeřný. Ani jedna rozhodně nevypadala jako osoba, která právě dobrovolně zachránila celou vesnici.

„Tady jste, musím ještě promluvit s Tsunade o….“
„Tsunari!!!“ vykřikl Kakashi na dívku, Orochimarovu vražedkyni, která se právě spěšně vynořila z davu.
S překvapeným výrazem se otočila, ale hned jak spatřila Kakashiho se její výraz změnil na vražedně ledový.

A v očích jí zářil sharingan…

Takže pro ty kdo stále vydrželi číst je pokračování tady :)

4.894735
Průměr: 4.9 (38 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Po, 2018-08-06 21:08 | Ninja už: 4988 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L3" No toto, ani pár naších geninov si nenechala na žive. No čo sa divím, keď aj naši senseiovia to neprežili, tak ako to mohli ustáť detská, ktoré len pred chvíľou vyšli so školy. Som veľmi zvedavá kto sú v skutočnosti tie devy a s akého dôvodu prišli zachrániť Konohu pred istou devastáciu, ktorá podľa všetkého mohla byť ich záhubou.

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Pá, 2009-10-02 19:29 | Ninja už: 5388 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Teeeda. Dobrý xD

Jsem fanda:

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, Po, 2008-05-12 20:19 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Sharingan???

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, So, 2008-04-05 23:23 | Ninja už: 6243 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-03-16 20:03 | Ninja už: 5967 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Super, pokráčko Smiling

Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, Ne, 2008-03-16 12:30 | Ninja už: 5995 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

Kd ybude pokráčko???? Jesi ne brzo, mas na svědomí moje nehty Laughing out loud
Pišpišpiš pokráčko, už se moooc těším

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, So, 2008-03-15 14:13 | Ninja už: 5969 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

Len tak ďalej, tešímsa na pokračko!!

NYOHOHOHOO~