manga_preview
Boruto TBV 15

Ano, jsem zpátky 1

(Pro začátek chci upozornit, že je dost možný, spíš teda pravděpodobný, že se můj příběh naprosto nebude slučovat s „opravdovým“ příběhem. Předem se tedy za to omlouvám. Příběh se odehrává někdy v době, kdy Sasuke odešel....)

Ozvala se ohlušující rána. Konoha právě zažívala intenzivní útok Orochimara a jeho spojenců. Už několik dlouhých hodin se všechny síly Konohy snažily útoku čelit. Ale utrpěli těžké ztráty. Kakashi bojoval v jedné z úzkých uliček se třemi ninjy ze Zvučné. Sharingan už měl „zapnutý“ moc dlouho. Moc dobře si to uvědomoval, proto proces urychlil a zbavil se protivníků pomocí chidory. Podobně bojovali i ostatní jouninové a chunninové. Asuma, Kurenai a Gai čelili obrovské přesile. Všichni už pomalu ztráceli síly…

Orichimarovi se spolu s jeho jednotkami podařilo zahnat všechny kdo přežili na náměstí a obklíčili je. Byli v pasti.
„Hokage-sama? Co rozkazujete?“ zoufale vykřikl Iruka směrem k Tsunade. Měl ve tváři šílený výraz. Kvůli náhlému útoku zemřela většina jeho studentů. Odpovědi se ale nedočkal. Chvíle jeho nepozornosti využil jeden z ninjů ze zvučné. Vyslal jeho směrem záplavu shurikenů a bolestivě přesně zasáhl cíl.
„IRUKA-SENSEI!!!!“ zazněl zoufalý výkřik. Naruto spolu se skupinkou zázračně přeživších geninů se vrhl k Irukovi.
„Je pozdě…“ prohlásila chladně Tsunade. Naruto se k ní otočil s ošklivou nadávkou na rtech, ale všiml si na jejím obličeji záplavy slz….
„Nemůžu nic dělat, promiň…“ zašeptala

Naruto také nevydržel, dovolil slzám aby volně stékaly po jeho obličeji. Ale truchlit pro svého nejbližšího mu nebylo dopřáno… Dostavil se další útok.
„Shizune!!!“ ozval se odněkud zoufalý Sakuřin výkřik…
Další oběť. Nyní se i Orochimara sám vydal do bitvy. Odporným způsobem zabil Asumu a Anko.
Dosud žijícím docházely síly. Místo nich se dostavoval strach a bezmoc. Náhle útok přestal. Orochimaru se uvelebil na střeše zdemolovaného domu a očividně se chystal promluvit. Jeho jednotky obklíčily ninjy z listové ze všech stran.

„Jak ubohá...“ Orochimaru se zasmál tím nejodpornějším smíchem.
„ Jak ubohá tahle vesnice je. Tsunade-sama, dlouho si titul hokage neužiješ, že? Tak snadno… Tak snadno Listovou zničím, konečně..“ Orochimaru se zmítal v křečích šíleného smíchu.

Nadechl se aby pokračoval ve svém proslovu, ale náhle se zarazil…..ve tváři měl překvapený výraz. A v tom se přímo z jeho břicha vynořil obrovský meč. (Takovej ten ja mák zoubky a když ho vytáhnete tak vytrhnete i kus masa XD ) Útočník surově zakroutil s mečem a opět ho vytáhl. Orochimaru vydal šílený skřek. Hned na to se sesul dotyčnému k nohám. (jj vim bylo to moc snadný, ale Orochimaru v tomhle příběhu není důležitej )

Orichimarovi stoupenci se zbaběle rozutekli jako krysy. Občané listové začali jásat a mocně oslavovat svého zachránce.
Konečně byla osoba vidět. Měla masku, kterou nikdy nikdo z vesnice neviděl. Hned za ní stály dvě další osoby. Bez masky. Obě to byly dívky. Orochimarův vrah si sundal masku. Byla to také dívka, s dlouhými rovnými blond vlasy, tmavě hnědýma očima a kamenným výrazem ve tváři.

„Cože? ONA???!!!????“ vykřikl do všeobecného veselí Kakashi…

Kdyby se náhodou našel někdo, kdo by měl zájem číst pokračování, tak tady je :)

4.910715
Průměr: 4.9 (56 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Po, 2018-08-06 08:39 | Ninja už: 5127 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L3" Tak tento začiatok je moc smutný a bleskový. Orochimarovi preplo, aspoň som si to myslela, ale na druhú stranu to nie je žiadná novinka. Laughing out loud Ale prekvapila ma reakcia Tsunade, ktorá tam stála, ako socha a nič nerobila. Prišom Zvučná likvidovala každého, kto sa jej postavil do cesty.Chvíľku som si myslela, že tá záchrana je Itachi, ani sama neviem prečo. Takže som zvedavá kto to naozaj je.

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Pá, 2009-10-02 18:25 | Ninja už: 5527 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Hmm zajímavé.....

Jsem fanda:

Obrázek uživatele Leinara
Vložil Leinara, Čt, 2008-08-07 11:26 | Ninja už: 6000 dní, Příspěvků: 262 | Autor je: Prostý občan

začínato dobře

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Po, 2008-05-19 19:33 | Ninja už: 6083 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

Je to krátký a šíleně smutný Smiling

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, Po, 2008-05-12 19:15 | Ninja už: 6028 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Je to krátký a šíleně smutný

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, So, 2008-04-05 22:16 | Ninja už: 6382 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

nemůžu se dočkat dalšího dílu

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Pá, 2008-03-14 17:20 | Ninja už: 6102 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

hezké.. konečně někdo zabil Orochimara..(já na to sílu neměla Smiling )
Snad se neprobudí. Pokráčko, určitě!

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Lay-Dee
Vložil Lay-Dee, Pá, 2008-03-14 17:34 | Ninja už: 6101 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Prostý občan

děkuju Smiling určitě už se neprobudí Smiling pokračko už tu je jenom ještě musi byt schvaleno Smiling

Obrázek uživatele seia uchiha
Vložil seia uchiha, Pá, 2008-03-14 15:51 | Ninja už: 6137 dní, Příspěvků: 212 | Autor je: Prostý občan

hehe konecne je po nom! dufam ze aspon v tejto poviedke neozije! ked hej idem sa odstrelit!

Obrázek uživatele Lay-Dee
Vložil Lay-Dee, Pá, 2008-03-14 17:33 | Ninja už: 6101 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Prostý občan

určitě neobživne Smiling

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Pá, 2008-03-14 14:11 | Ninja už: 6108 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

No dovolujem si poznamenať, že Orochimaru na Listovú útočil zatiaľ len cez tretiu Chuuninsku skúšku, no ale veď je to FF a ja som do toho svojho popísala blbostí, hahaha...

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele Lay-Dee
Vložil Lay-Dee, Pá, 2008-03-14 15:00 | Ninja už: 6101 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Prostý občan

to nejhorší teprve přijde Laughing out loud mam tam vymyšleny nejmin 3 novy postavy a dej už dál souhlasit nebude Smiling)