manga_preview
Boruto TBV 08

Tábor 06

Ahoj! Tadyk je další díloš Tábora- už 6! Jsem ráda, že má zatím úspěch...... Laughing out loud

,,Myslíš, že na nás něco vybafne?" Šeptal Naruto držící se stromu. ,,Jasně, že na nás něco vybafne, když je tohle stezka odvahy!" Šeptala Sakura snažící se odtrhnout Naruta od stromu. ,,To je logika!" Šeptal Sasuke snažící se přemoci mízu stromu a odlepit Sakuru od Naruta. ,,Počkejte! Něco jsem slyšel!" Sykl Naruto! ,,A proč by jsme měli čekat? K čemu nám pak bude, že jsme přilepení ke stromu?" nadával Sasuke Narutovi. !!!RUP!!! ozvalo se najednou oblečení těch přilepenců a každému na rukách vyselo několik hadrů, které zbyly z oblečení toho druhého, teda kromě Naruta, kterému na ruce držela kůra prolezlá všelijakejma chrobákama a všelijakou havětí. ,,JežišMarja!" Vykřikl Naruto: ,,Já se něčeho dotkl!" ,,Jasně, že ses něčeho dotkl, když tu stojím já!" Oplatil mu výkřik Shino a Narutovi se z přilepené kůry sesypalo pár červů: ,,Fůůj! Nemohl bys mě toho nějak zbavit?" ,,Jo, jen chvíli vydrž." Odpověděl Shino, začal se byvit s havětí ukrytou v kůře a zachvíli už byla na zemi jen hromádky pilin.
,,Uf! Díky!" Poděkoval Naruto a pak už se všichni vydali k cíli.

Mezi tím:

,,Nuda!" Brblal Shikamaru, když už se připravovali ke startu. ,,Uvidíme, kdo se nebojí!" Šklebila se Ino. ,,O boněšně!" Zašišlal Choji s pusou plnou lupínků. Tým 10 ušel sotva 10 metrů a hned na ně vyskočil Gai s pláštěm a upíříma zubama, které bývají u bonbónů. ,,Seš trapnej!" Zařvala Ino, která slítla do blízké louže bláta. Gai okamžitě zmizl, protože tušil, že Ino bude chtít zaplatit čistírnu. Zatímco Ino chrlila nadávky a utírala si sukni listem, Choji rychlostí světla dojídal cibulové lupínky. Až dojedl hodil za sebe sáček, po kterém právě procházející Ino uklouzla a mohla si sukni čistit znova + tričko: ,,To snad ne! Choji, Já tě asi....!" Choji výhružku přijal fakt vážně a tak zdrhal tak rychle, jako sežral obsah zmíněného sáčku. Ino letěla za ním a Shik ( protože neměl na vybranou ) taky.
Běželi a běželi, až Choji do něčeho narazil a Ino ho mohla pěkně seřvat. ,,Au!" Vyjekl Kiba a za ním se ozvalo ještě pár ninjů. ,,Co tady děláš? Neměli jste být už v cíli?" Zeptal se ho Shik a Kiba okamžitě odpověděl: ,,Akamaru zdrhl! Musíme ho chytit!" Tým 10 se rozhodl, že jim pomůže a tak utíkali za Akamarem, který už měl nejmíň stometrový náskok.
,,Uf! Je rychlej!" Řekl Naruto opírající se o stehna. ,,To jo!" Souhlasila Sakura. Všichni se zastavili, aby si trochu odpočinuli. Najednou se něco ozvalo v křoví. Nikdo se ani nepohnul, ale pak se odvážil Naruto.... pomalu se připlížil ke křoví, odkryl ho.....a .. ,,Akamaru! Ty máš být ninja pes, bojovat a ne obšťastňovat místní ženský! Vždyť víš, že jsou s něma jenom problémy!" Křičel Kiba a okamžitě to šel Akamarovi zarazit. Místní fena byla teda vážně zbabělá, okamžitě utekla a ponechala Akamara svému vlastnímu osudu. Akamaru tušil, že se něco chystá a tak zase zdrhl.
Všichni běželi za ním, a protože Akamaru běhal kudy chtěl, vyhnuli se všem strašákům a dorazili do cíle, kd na ně už čekal 3 Hokage......převlečený za Mcgonagalovou ( no spíš to byla taková smíšenina Brumbála a Mcgonagalové ): ,,Ha,ha,ha,ha,ha!" Spustil takovým hrdelním hlasem: ,,Úspěšně jste splnili úkol! Zasloužíte si...." 3 Hokage si zajel do kapsy. ,,..odměnu!" Každému podal papírový balíček ve kterém něco štěrchalo. ,,No bezva! Jako kdyby nám bylo 5!" Povzdychl si Shikamaru, pomalu rozbaloval balíček a v něm............................................................bublifuk se známou značkou přeškrtnutého miminka a s nápisem: ,,Nevhodné pro děti do 3 let!"

Příště se dozvíte jak to dopadne s ostatníma týmama a pomstu Jiraiyi, který posloužil jako patník! Eye-wink

5
Průměr: 5 (24 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Út, 2010-07-13 20:36 | Ninja už: 5521 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

dobrý

Obrázek uživatele Jokí
Vložil Jokí, So, 2010-02-27 16:59 | Ninja už: 5175 dní, Příspěvků: 275 | Autor je: Prostý občan

Héj tohle je bezva Laughing out loud

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, St, 2008-04-16 15:23 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Mwehehe, další dííl!

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Po, 2008-03-31 21:03 | Ninja už: 6174 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

važně vtipny jsi cool

Obrázek uživatele nikon
Vložil nikon, Čt, 2008-03-20 17:36 | Ninja už: 6136 dní, Příspěvků: 288 | Autor je: Prostý občan

to je úžasný Laughing out loudLaughing out loud:D

Prázdniny v Konoze http://www.konoha.cz/?q=node/22761
Návrat do Konohy 5 let uplynulo http://www.konoha.cz/?q=node/22889

Obrázek uživatele Kurio
Vložil Kurio, Po, 2008-03-17 11:50 | Ninja už: 5937 dní, Příspěvků: 279 | Autor je: Prostý občan

páni to je teda dobrý Laughing out loud

Obrázek uživatele Natsumi
Vložil Natsumi, Čt, 2008-03-13 23:23 | Ninja už: 6230 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Prostý občan

Přesně tak, žádný prázdniny, je to skvělá povídka. Smiling
Už se těším na pokračovaní, hlavně se těším na pomstu Jiraiyi. Smiling

Obrázek uživatele Andra
Vložil Andra, Čt, 2008-03-13 19:19 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 304 | Autor je: Prostý občan

Chjo...zase práce! Ale nečekejte, že po prázdninách to bude takhle brzo!

Obrázek uživatele seia uchiha
Vložil seia uchiha, Čt, 2008-03-13 15:23 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 212 | Autor je: Prostý občan

neoppovaz sa odpocivat! je to super pribeh! tak si laskavo prosim dalsiu cast!

Obrázek uživatele Andra
Vložil Andra, Čt, 2008-03-13 12:29 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 304 | Autor je: Prostý občan

Protože tady nejsou komentíky a očividně to zatím moc lidí nečetlo, můžu si udělat prázdniny a odpočinou si od psaní! Jupííííííííí! Eye-wink