manga_preview
Boruto TBV 09

Sasuke se změnil 03

Mno a je to zase tady... Předem se omlouvám za překlepy a hlavně chyby...
Tenhle díl se mi zdá oproti těm dřívějším trochu "suchej" a nudnej... Doufám že bude stát zato si kousek přečíst.

....Myslím že vám to NEŘEKNU..." Uchichtne se Kakashi(Přes tu jeho maku to de asi těžko poznat xD)
"CÓÓÓÓÓÓÓ!!!??" křičly všichni tři posluchači jednohlasně.
"Sensei ale...-" "Naruto, když nám to sensei říct nechce tak ho nenuť, mohl by se naštvat a jít spát!." Dodala potichu Sakura a ještě na něj ohodně tišejc sykla: "Víš že když Kakasiho chytne histerycký záchvat, tak ho dokáže uklidnit jenom pohled na Luka Skyvolkera a ten se tady asi jen tak neprochází!"
"Mno tak jó, vyhrálas Sakuro" Řekne s výrazem fakana Naruto. Všichni tři si přisednou blíž k senseiovi aby ho lépe viděli, slyšeli a pak....
"Takže zpět k příběhu... a až odcházela tak na mě vyvalila jestli sní nechci chodit. Jediný co ze mě vypadlo bylo NE. A pak to začalo... začala strašne brečet, nadávat, pak zase brečet... Tak sem se jí nejdřív zeptal co bude s Asumou. Najednou přestala brečet a začala o Asumovi říkat... no ..... ehm...
nepěkné věci, a že prý chce jenom mě!
Tak to začalo. A ještě bych měl říct že v den odjezdu mě Asuma málem přizabil.
Nasadil jsem nechápavej výraz, což jaksi nepoznal (opět maska Laughing out loud ).
Tak mě teda vzal do velkýho kinosálu a tam mě a Kurenai VŠECHNO přehrál až od začátku do konce. Pak nás pěkně seřval a Kurenai řekl že takovou krávu s nepovedeným sharinganem nechce nikdy vidět. Potom prohlásil... cituji: Odedneška se mi líbí muži!!. Pak jsem se ho opatrně zeptal jak k tomu videu přišel. Nadřazeně mi řekl že už si dávno myslel že Kurenai má někoho jinýho, tak že do celýho hotelu nechal nainstalovat kamerový systém, spojil se s Georgem Bushem aby mu půjčil kousek své Armády, na smetišti zkontaktoval městsou škodnou, půjčil si pár skřetů od toho "velkýho voka z pána prstenů" alias Big Brothera a nakonec dorazil i rytíř Solaris. Když se vrhnul na jednoho nebohého skřeta se kterým si to rozdal v kinosále, já i Kurenai jsme se nenápadně (asi tak jako když jezdíte v létě na sáňkách) vytratily k Busu.
Pak už jsme všichni až na Gaie (tomu se tak zalíbil plavčík na nudistické pláži že tam žije dodnes), nasedli do letadla a odfrčeli domů."
"Ale sensei, vy jste mi neodpověděl na mou otázku. Co se stalo s Asumou??"
" No podle mích informací se po příletu z Kréty tak ožral že zkončil na záchytce a potom v péči výborných psychiatrů."
"To byl opravdu zajímavý příběh sensei, víte do té doby než jsem se dozvěděl že chodíte s Kurenai, jsem si myslel že si žádnou holku nikdy nenajdete.
V tom už to Sakura ani Naruto nevydrželi a dostaly takovej záchvat smíchu že je probral až Kakasiho hlas.
"Ty máš co říkat Sasuke, ty ses ani z žádnou nelíbal tak drž!"
Teď se pro změnu začal chechtat Naruto a Kakashi kterým to vydrželo dobrou půlhodinku.
Až zkončil záchvat smíchu, všichni vybalili termo spacáky a šli hajat..
Sakura pořád nemohla usnout protože přemýšlela co vlastně k Sasukemu cítí a co on k ní. V tom okamžiku si potřebovala nutně odskočit vykonat potřebu. Vstala a namířila si to směrem k lesu.
Až vykonala všechny přírodní děje, všimla si že ji někdo pozoruje. Až měsíční světlo ozářilo tváře dvou mužů. Jeden byl vysoký, tlustý, měl šedivé vlasy a strašně páchnul stařešinou.
Ten druhý měl na hlavě asi půl metru dlouhýho pankáče, kterej byl obarven do temně černé barvy, tento muž prozměnu smrděl vůní od AXE.
Po chvíly šoku se Sakura vzpamatovala a jenom vykoktala:"Jirayia a Orochimaru!!!"
"Správně" Kývnul na ní Orochák. Asi pět minut se ještě vzpamatovávala a potom začala vřískat:"Vy odporní, hnusní, tlustí, smradlaví..." Jak řekla poslední slovo Orochimaru začal strašně kvílet a vřískat.
"No dovol!!! To tenhle necool stařec v červených elasťácích smrdí ale já rozhodně NE!"
To už slintající Jirayia nevydržel a vrhnul se na Sakuru, kterou hned na to začal svlíkat. Ta se bránila, mlátila ho hlava nehlava ale nic nezabíralo.
Po chvilce váhání mu vlepila takovou facku že by se za ni nemusel stydět ani Tyson.
"Proč Sakuro, proč nám to děláš??? Mysleli jsme že budeš lepší než Sasuke,
ale vidíme že jsi stejně zaostalá jako on!!!" Prohlásil smutně Orík.
"Víte proč??? tak za a) jste už důchodci, za b) jste divní protože Jirayia nosí hnusně uplý silónky a Orochimarovy vytíká jazyk z pusy, za c) Orochimaru je bisexuál a za d) FAKT ODPORNĚ SMRDÍTE!"

Mooc se omlouvám že tohle je "tak blbí" a krátký a ani moc vtipů tam není, ale mám kryzi ptz mám v hlavě uplně prázdno. Další díl by tady mohl bejt zítra. Zatim papa.

4.65
Průměr: 4.7 (20 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kimi-chan
Vložil Kimi-chan, St, 2008-04-09 14:47 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

že nepovedený sharingan, ode dneška se mi líbí jenom muži, Georg Bush ! Kam na to chodíš ? Je to fakt super xD

Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, Pá, 2008-04-04 15:49 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

suchej, nudnej, blbej??? tak to ani náhodou

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele seia uchiha
Vložil seia uchiha, Pá, 2008-03-28 18:10 | Ninja už: 5938 dní, Příspěvků: 212 | Autor je: Prostý občan

uuuuuuuuuupa uzasne este chvilku tak tu vzmenujes celi jetix

Obrázek uživatele Kurio
Vložil Kurio, So, 2008-03-15 20:22 | Ninja už: 5946 dní, Příspěvků: 279 | Autor je: Prostý občan

to je super povídka náhodou

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, So, 2008-03-15 20:17 | Ninja už: 5998 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

tohle a blbý? si děláš srandu, ne? zfilmovat!!!!!

Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, St, 2008-03-12 21:37 | Ninja už: 5935 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

Mno Kirai, musim uznat ze mas pravdu... Ale me nic jinyho nezbyva ptz ja žadnej spisovatel nejsem. Tak z tech lidi delam magory, aby se pri tomhle přiběhu aspoň někdo zasmal. Vubec nemam hlavu na to abych vymyslela naky zajimavy, napinavi apod. pribehy, a moc dobře to wim... Tohle neni nej, ale myslim ze kdo se chce zasmat, muze si to precist...
Sry vsem za tendle blbej koment... Mjo a pro ostatni, pokracko sem hodim zitra. Zatim, mejte se Laughing out loud

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele Kirai
Vložil Kirai, St, 2008-03-12 19:32 | Ninja už: 5908 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

no..mně to příjde..(a celkově všechny podobné příběhy) že ztěch lidí děláš k***ty..jako nápad je to třeba pěkný,ale vůbec to ktěm postavám nesedí.. Smiling

Obrázek uživatele Sashenka
Vložil Sashenka, St, 2008-03-12 19:29 | Ninja už: 6003 dní, Příspěvků: 616 | Autor je: Prostý občan

Hjubé Eye-wink určo brzo pokráčko

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, St, 2008-03-12 11:56 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Skvělý! do celýho hotelu nechal nainstalovat kamerový systém, spojil se s Georgem Bushem aby mu půjčil kousek své Armády, na smetišti zkontaktoval městsou škodnou, půjčil si pár skřetů od toho "velkýho voka z pána prstenů" alias Big Brothera a nakonec dorazil i rytíř Solaris. Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud To mě fakt dostalo!!! Laughing out loud

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Tva-smrt
Vložil Tva-smrt, St, 2008-03-12 10:10 | Ninja už: 6028 dní, Příspěvků: 215 | Autor je: Prostý občan

lol to je mazec Smiling