manga_preview
Boruto TBV 09

O všem a přitom o ničem (ep. 004)

K téhle části mého šíleného přběhu jsem neměla moc inspiraci, takže jsem plácala totální kraviny...
prosím, buďte schovívaví...

Minulý díl končí u zanechání Zetsua(???) s Kabutem, aby ho hlídal A NEJEDL Smiling
___________________________________________________________

"To bude dobrota...vypadá chutně." navrhovala černá polovina Zetsua.
"To teda nebude. Víš, co říkal Itachi." odporovala bílá.
"Na Itachiho kašlem."
"Tak to teda nekašlem."
"Ale já mám hlad!"
"Jenže já ne!"

Mezitím se Kabuto probral.
"A taky mám chuť!"
"Mě neposloucháš, či co?"
"Ne, to teda neposlouchám!"
"Budeš poslouchat!"
"Nebudu!"
"Jsi ale hrozný nechutný zvíře!"
"Já mám ale fakt hlad!"
"Nech si zajít chuť!"
"Prostě ho snim a hotovo!"
"Ne, nesníš!"
Hádaj se jak děti ve školce,
pomyslel si Kabuto.Ale to mi je vlastně vhod... Kdybych se pokusil utéct...
"No tak, aspoň si kousnu!"
"Já ti jednu vrazim!"
"Ne. Já vrazim jednu tobě!"
"To teda nevrazíš!"
"Tak si jenom líznu..."
"To se opovaž! Ještě ho oslintávat!"

Obě Zetsuovy poloviny byly tak zabrané do vzájemné hádky, že si ani nevšimly, že Kabuto utekl a místo svého těla nastrčil klon.
Pche, pomyslel si Kabuto, rozdvojená osobnost. A jedna půlka blbější než druhá. Teď se už jenom dostat za Orochimarem a Sasukem. Sasukemu pár vrazim... A Tak se Kabuto bezpečně dostal z dosahu vražedného Stromečku.

Stromeček ale mezitím pokračoval v hádce, která už vlastně neměla smysl...
"Říkám ti, že ho snim, ať se ti to líbí, nebo ne!"
"A já ti zase říkám, že si máš nechat zajít chuť!"
"Ty se bojíš!"
"To teda nebojim!"
"Seš srab!"
"Ne, nejsem!"
"Ale seš!"
"Ale nejsem!"
"Slušňáčku!"
"Debile!"
"Srabe, srábkovaně proužkovanej!"
"Tak dobře, ale jenom si kousnout..."

Když chtěl ale Zetsu ochutnat svého zajatce, čekalo ho nemilé překvapení.
"Je to klon! Utekl!"
A hned tu byl další důvot k hádce černé a bílé (navzájem se rušící) poloviny Stromečka.
"To je z toho, žes mě nenechal ho sníst!" nadávala černá půlka.
"Ne, to je proto, že jsi ho chtěl sníst!" odsekla bílá.
Takhle se tam hádali nejspíš celý den, jelikož do bitvy nedorazili...

O půl hodiny později, Konoha

..."Tak jste viděla duševní stav Ten-Ten, Tsunade-sama." uzavřela Sakura obhlídku Sasukeho obětí.
"No, to je skvělý.Takhle po ní nemůžeme chtít, aby bojovala. O jednoho schopného ninju míň." postěžovala si Tsunade.
"A to má Orochimaru zaútočit co nevidět."
V tu chvíli se ozvala rána. Pak následovaly výkřiky a Ten-Ten chytla hysterickej záchvat bláznitýdy, kterej byl slyšet po celé nemocnici.
"BACHA! OROCHIMARU ÚTOČÍ! SASUKE NÁS ZABIJE! POMOC!!!" rozléhalo se budovou.
"Co to bylo?"
"Sakuro, běž se na to podívat. Pak mi přijď říct, o co jde. Budu v kanceláři Hokage."
"Provedu!"

Sakura tedy vyrazila za zdrojem té divné rány a výkřiků.
Doběhla k hlavní bráně, která nyní ležela v troskách pod obrovským hadem, žvýkajícím Izumu. Kotetsu ležel na zemi v krvi.
Sakura v duchu zaječela a rozběhla se ke kanceláři Hokage.
"Tsunade-sama! Útok už začal! Izumo je.. no, jaksi sežranej a Kotetsu na tom taky není nejlíp!"
Tsunade rychle svolala všechny shinobi, co sehnala a započala obranu.

Po několika minutách, Konoha, obrana začíná, Kabuto dorazil

Sasuke, schovaný ve stínu Orochiamrova hada pozoroval situaci. Bojovat se mu nechtělo.
"Sakuro..."
mumlal si potichu pro sebe,
"nezapojuj se, prosím..."
V tom ji uviděl. Stála tam, v ruce kunai potříštěný krví, vedle ní několik zvučných ninjů připravených o hlavy a jiné nepotřebné věci. Její modré vlasy vlály ve větru... byla tak krásná... počkat! Modré vlasy??? Odky má Sakura sakra modrý vlasy?! Sasuke si teprve teď uvědomil změnu Sakuřina vzhledu.
Je nádherá!
Sakura stála a hleděla na toho obrovského hada. Lépe řečeno spíš na to, co stálo na jeho hlavě. Rozběhla se, cestou probodla několik nepřátel a konečně vyskočila na hada, Orochimarovi tváří v tvář.
"Orochimaru, ty idiote! Hnusáku, slizoune, zombíku, úchyle, hadí truse..." vyčerpala snad milion nadávek a s maniakální rychlostí se snažila Orochimara zasáhnout. Ten, ačkoliv se zezačátku úspěšně vyhýbal jejím útokům, po chvíli začal polevovat. To byl ten problém-ostří kunaie bez větších problémů projelo bílou rukou.
"Ale, ale, zdá se mi, že jsi silnější, než při našem posledním setkání..." ušklíbl se.
"Taky by ses mi mohla hodit... do sbírky k Sasukemu..."
"Tak s tim nepočítej, hadofluse!"

Sasuke sledoval celý boj. Je dobrá, pomyslel si, ale lorda Orochimaru neporazí. Zabije ji! Zasáhla ho! Teď přestali bojovat, jako by si povídali! Sakura útočí, lord se vyhýbá...
Náhle se stalo něco, co ani jeden z nich nečekal. "Cože?!" Sasuke se neubránil výkřiku. Sakura...Orochimaru...
Jejich rty se spojily do dlouhého, nečekaného polibku.
"Fůůůůj!" Sakura zděšeně odskočila.
"Náhodou, mě to zas tak hnusný nepřipadalo..." Orochimaru si olízl rty.
"Jseš nechutnej!"
"Nepovídej..."

Sakura si nevšimla, že je opatrně zatlačována do slepé uličky...teda ke zdi.
"Neboj se," uklidňoval Orochimaru způsobem, který spíš vyvolával paniku,
"brzy budeš moci být se Sasukem... nebo se mnou... napořád!"
Poté použil TU techniku. TU samou, kterou před lety použil na Sasukeho.
Tu, která mu na něm tak krásně zabrala... Sakura omdlela.

Orochimarovy jednotky se začaly stahovat. V tu chvíli dorazili Akatsuki, kteří však dostali jen vynadáno za pozdní příchod. I když ještě pozabíjeli pár protivníků...
...Konoha utichla. Živí prohledávali bojiště, aby našli zraněné(popř. zabité). Kromě Izuma a Kotetsu byla mrtvá ještě Ino. Koho by napadlo, že Kabuto, předtím tak trochu vyřízený Sasukeho ohnivým jutsu by pro ni byl takový problém?! Vážně zraněná byla Hinata, Kiba, Iruka, Gai, Lee (který uprchl z nemocnice) a Choji. Neji, který byl ráno vyslán na misi s několika dalšími nejmenovanými ninji tomu všemu unikl. Ostatní vyvázli jen s lehčími zraněními.
Jediný, kdo nebyl k nalezení... byla Sakura...

V PŘÍŠTÍM DÍLE:
Co se talo se Sakurou? Je ještě v Konoze?
BONUS: první zmínka o jistém vztahu mezi Narutem a Hinatou.

pokráčko už jsem napsala - http://www.konoha.cz/?q=node/22301

4.857145
Průměr: 4.9 (35 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yumi-chan
Vložil Yumi-chan, Po, 2016-07-18 17:15 | Ninja už: 3919 dní, Příspěvků: 143 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Mise L: Pojmenování Zetsua jako vražedný stromeček je boží Laughing out loud výborný nápad Laughing out loud Jé,fůj...ta pusa Smiling Orochimaru je nechutnej Laughing out loud
A ty nadávky Laughing out loud ty byly boží, nechápu,že tě toto napadlo Laughing out loud Jen teda nevím jestli by se Zetsu hádal až tak moc Laughing out loud

„I guess it’s time to put down my pen, Right…I need a title for the next book…let’s see…Ach,got it…“The Tale of Naruto Uzumaki“…pefect.“ - Jirayia

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Út, 2011-03-08 19:06 | Ninja už: 5529 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

fuj ten polibek, jinak uzasny dil

Obrázek uživatele Svitilka
Vložil Svitilka, Po, 2009-01-12 16:31 | Ninja už: 5641 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

taková krutost....zničit jednu z nej Naruto dvojic Kotetsu&Izumo xD

Chodí šneček okolo, nekoukej se na něho...
Kdo se na něj koukne, toho šneček poslintá!!!

Obrázek uživatele Astrid
Vložil Astrid, Ne, 2008-10-05 15:09 | Ninja už: 5741 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

Tie nadávky nemali chybu xDDDD idem na pokračko xDDD

Obrázek uživatele naruto x sasuke
Vložil naruto x sasuke, Pá, 2008-06-20 20:06 | Ninja už: 5912 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

Wow Orochi a Sakura super. Tie nasávky na Orochiho sú super.

Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, Pá, 2008-03-14 20:52 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

Skvělí nadávky Smiling

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele kaname
Vložil kaname, Čt, 2008-03-13 23:13 | Ninja už: 5892 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

WAW NEMAM SLOV