manga_preview
Boruto TBV 13

Ztracená 5

Díl 5-Ztracená

Naruto se na ni chvíli díval, ale pak jen pokrčil rameny a už to dál neřešil.Celý jejich tým běžel po písečné poušti rychlím tempem.

„Kakashi-sensei kam tak pospícháme?“ zeptal se Naruto.

„Ty to nevíš? Dneska vyšel další díl Itcha Itcha Paradice a já se už nemůžu dočkat až si ji přečtu“ odpověděl mu Kakashi.

Naruto se zatvářil znuděně(podobně jako Shikamaru) a pro sebe si zamumlal něco jako: „Ten maniak“

To už se ale stmívalo a tak se utábořili kousek od propasti, která byla hluboká přibližně jeden kilometr.Věděli že to není příliš dobré místo na přespání, ale neměli jinou možnost.

Sai rozdělával oheň, když v tom slyšeli kroky které míří k nim.Všichni pozorně poslouchali a když slyšeli že je to nedaleko otočili se tím směrem a postavili se do obrané pozice.
Za malou chíli se z lesa vynořil Itachi.

„Sorry, ten svitek už nemáme takže máš smůlu“ vychrlil na něj Naruto.

„Ale já si nepřišel pro svitek“ odpověděl mu.

„Tak co teda chceš??“ vykřikla na něj Sakura.

Itachi se na ni podíval a tajemně se pousmál potom zmizel a objevil se za nima.A hodil po nich pět kunaiů.Všichni se rychle otočili a vyhnuli, ale papírových bomb které padali z nebe si už nevšimli.Naštěstí jim udělali jen pár škrábanců.Všichni se podívali nahoru a tam uviděli Deidaru na svém ptákovi a hází po nich další bomby.těmhle se s přehledem vyhli.Naruto se vrhl po Itachim.Neji mezitím hodil pár kunaiů po Deidarovi.Jeho pták vybouchl a už bylo vidět jen letícího Deidaru k zemi.Deidara dopadl na jednu větev mohutného stromu. Začal připravovat několik vybušného jílu.Ale to už na něj běželo pět inkoustových lvů namalovány Saiem.

Mezitím bojoval Naruto,Sakura a Kakashi s Itachim. Itachi je zkoušel chytit do genjutsu, ale nikdo se mu nepodíval do očí.Naruto vytvořil jeden stínový klon a začal připravovat Rasengan.Potom klon zmizel a Naruto se rozeběhl proti Itachimu. Itachi mu chytil ruku s Rasenganem a odtáhl jí jiným směrem.To už na něj běžela Sakura s připravenou pěstí a chtěla mu ji vrazit. Kakashi mezitím připravoval Mangekoy Sharingan. Takle to pokračovalo necelou hodinu.

To už měl Kakashi připraveny svůj Mangekoy Sharingan a zaměřoval s ním Itachiho.Když si ho zaměřil, objevil se portál do jiné dimenze. Itachiho to pohltilo celého.Kakashimu se pak polomily nohy a on spadl na kolena.Sakura s Narutem k němu přiběhl, byli udýchaní z toho ja se snažili Itachimu utržit aspoň jednu ránu.Kakashi na tom nebyl o moc líp.Těžce oddychoval, protože jeho jutsu mu sebralo všechnu chakru.

Potom se ozval hlas který oznamoval že není konec boje.Naruto se Sakurou se zvedli a postavili se do obrané pozice. Kakashi zůstal klečet, byl tak vyčerpaný že by si nejraději lehl a dal si malého, ....... no asi většího šlofíčka.Itachi se rozeběhl proti Sakuře a odkopnul ji asi metr daleko. Sakura těžce dopadla a chystala se zvednou, ale to už u ní byl zas a odkopl jí zase metr daleko. Sakura teď nedopadla na zem, ale letěla směrem dolů. Když se vzpamatovala zistila že padá čím dál tím hlubějš do propasti.Sebrala všechen zbytek své chakry a snažila se zachytit kraje.Podařilo se!

Naruto tam stál s otevřenou pusou a vykulenýma očima.Když se vzpamatoval, uvědomil si co se stalo.

„Taková rychlost to nemůže být pravda..........počkat Sakura spadla do propasti.“povídal si pro sebe.

Rychle se rozeběhl směrem kde by se měla nacházet.

Mezitím probíhal boj mezi Saiem,Nejim a Deidarou.Deidara se ukrýval v lese a snažil se vyhíbat boji.

„Snaží se to prodlužovat, co asi chystají?“ zeptal se Sai do vzduchu.

„Pozor“ vykřikl Neji, když uviděl jak na ně letí tři kunaie.

Deidara udělal pět mušek z výbušného jílu a vypustil je na ně.Neji a Sai se šikovně vyhnuli.Takhle to pokračovalo nejspíš půl hodiny.

„Achjo to nuda kdy to ten Uchiha už dodělá. Trvá mu díl než sem předpokládal.“ honilo se Deidarovi v mysli.

Sakura se jakž takž držela hrany propasti.Už ji docházela chakra, ale nevzdávala to.

„Naruto“ křičela, aby jí bloňďatý chlapec přišel na pomoc.

„Sakuro drž se dostanu tě odtamtuť“ byla její odpověď.

Naruto dlouho přemýšlel jak.Nic ho nenapadalo, na to aby proní vlez měl málo chakry a v dohledu nebyl žádný provaz nebo něco takového.

„Naruto promiň, staň se Hokagem a naplň svůj sen ….......“

„Ne nevzdávej to, notak Sakuro“přerušil jí křikem Naruto se slzami v očích.

„......sbohem.“

Potom se Sakura pustila a padala rychle dolů.Naruto s brekem křičel jak jen mohl, že to uslišeli i Deidara, Sai a Neji.

„Konečně, Itachi to dokončuje“pousmál se Deidara a hodil po Nejim a Saiovi další bomby.

Naruto hleděl na padajíci Sakuru.V tom kolem něj prosvištil nějaký stín, kterej směřoval obrovskou rychlostí do propasti za Sakurou.Vzal ji a mířil pryč.

Zpátky v přítomnosti.

Naruto seděl na parapetu u okna pozoroval hvězdy a myslel na ni.Na dívku která byla jeho nejbliší, byla jako jeho sestra, kterou nikdy neměl.

„Ach Sakuro vím že tam někde jsi“řekl tichým hlasem a vzdychl.

„A taky tě najdu, to slibuju“slíbil si odhodlaně a slezl z parapetu.

Zavřel okno a šel si lehnout.

Vim že jsem se moc nezlepšila a taky vim že na jedenáctiletou píšu strašně, ale alespoň sem se pokusila.

4.866665
Průměr: 4.9 (15 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele LittleGiant
Vložil LittleGiant, Ne, 2016-02-28 16:49 | Ninja už: 3134 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Pěstitel rýže

Mise V: proč Sakuraaa?? T3T Hmpph~ no jsem rada ze jsem narazila na tuto povidku. Je to vážně super! ^3^ A na Kakashiho to vážně sedí XD. Líbí se mi jak je hodněkrát dokážeš vystihnout, třeba v reakcích Laughing out loud

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), So, 2008-06-14 11:10 | Ninja už: 19993 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Suprovyyyy jdu hneda na dalshi dilek Kakashi YES Naruto

Obrázek uživatele Takara
Vložil Takara, St, 2008-05-21 19:52 | Ninja už: 6041 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Prostý občan

SUPER!!!!

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Ne, 2008-03-16 23:15 | Ninja už: 6149 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

11 let? tak to je vážně dobrý na to kolik ti je...jen tak dál

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele IceSun685
Vložil IceSun685, St, 2010-01-13 20:26 | Ninja už: 6170 dní, Příspěvků: 934 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

souhlasím píšeš úžasně typovala bych ti mnohem víc podle toho jak píšeš Laughing out loudLaughing out loud

Obrázek uživatele Asarin
Vložil Asarin, St, 2008-03-12 16:12 | Ninja už: 6125 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

jj pis dal a co nejrychlejc je to fakt hezky Smiling a prosim nemohlo by to bejt trosku delsi?? Smiling

Obrázek uživatele sisqa
Vložil sisqa, Ne, 2008-03-09 20:58 | Ninja už: 6122 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

ty v**e suppppiiiššš piš dalej!!!

Obrázek uživatele sisqa
Vložil sisqa, Ne, 2008-03-09 20:58 | Ninja už: 6122 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

ty v**e suppppiiiššš piš dalej!!!