manga_preview
Boruto TBV 08

Chyba v Matrixu

Předem varuju, že je to první Naruto výtvor mé choré mysli =D
Jop, a kurzíva znamená ty mezisvětový esm =D

Chyba v Matrixu

Není to tak dávno, co se v naší rodince přihodila obrovská událost - bráchu povýšili! Má teď na starosti celé jedno oddělení Matrixu - a jo, dělá machry, až to pěkný není. Já do něj kupodivu ani moc neryju... A víte proč? Protože mě napadl jeden šílený, ale naprosto úžasný nápad - ke svým brzkým, 15 narozeninám od něj nebudu chtít nic víc, než jednu jedinou chybu v Matrixu. Ta jedna malinkatá chybička mě dostane do Narutooo světa. Hmm, vymyšlený to mám hezky, teď už jen (????!!!) překecat bráchu.

"Brááášulkooo, Jarouuušku...," začala jsem svůj dlouho připravovaný, citem nabitý a srceryvný překecávací proslov, ale ten nevděk mi drze skočil do řeči: "Hele, nejarouškuj mi tady a vyklop co zase chceš, abych mohl rychlo říct ne."
Hmmm... Tohle vypadá na pořádnou makačku.
"Ale - to bys mi přece neudělal, když už budu ta patnáctiletá." Jarek zaostřil.
"Aaaaha, tak odtud vítra vane," zatvářil se kdo-ví-proč vítězoslavně.
"Tak co bys ráda k těm slavným narozkám, ségra? Stejně sem se tě na to chtěl zeptat. Ale nemysli se, že když jsem povýšil,..." (hele, už zase kecá o tom svým velkým úspěchu. Jako kdybych si to snad nezapamatovala - naposled mi svůj náhlý vzestup znovu oznamoval u snídaně.)
"...no, tak když jsem povýšil, tak že jsem teď kdoví jak bohatý a ty mě zruinuješ!" (Škrt jeden lakomý).
"Neboj, autorito moje. Já chcu jenom takovou... malou.... maličkost, od svýho velkýho, hodnýho bráchy. Mě bohatě stačí, když v práci stiskneš pár čudlíků, které normálně mačkat nemáš, a ono to hodí chybičku, která mě dostane do Naruto světa... To víš, někdo už musí tomu Sasukemu říct, že mu ten fialovej provaz fakt nesluší."
Brácha na mě vytreštil oči tak moc, že připomínaly spíš dva megavelký tenisáky, otevřel pusu, kterou se sažil zavřít, ale asik má nějaký nepromazaný panty nebo co, prostě se mu ji zavřít nepovedlo, tak do ní strčil pěst, hryzl se a začal se válet ve smrteném záchvatu smíchu po zemi. A já pak mám být normální? S takovýmhle příbuzenstvem?!
"Jaroslaaaveeee, netlem se jak debil a ber to vážně. Já to totiž myslím smrtelně vážně. A ty víš, že já vím, co bych vědět neměla, a kdyby se to dozvěděli naši, taaaak..." Přiznávám, nevím nic, ale argumenty tohoto typu snad na něj zafungují účiněji. Brácha se po mých slovech přestal chlámat, nepatrně zrudl a vyblekotal: "Hele... Tak jo, ale neříkej to mámě, jo?"
"Ok. Co bych pro tebe neudělala. Takže zítra už budu v Narutovi, ju? A... Však víš, mohl bys mě trošičku vytunit, abych uměla bojovat. Mám ráda oheň, tak se zaměř na tenhle element, a ještě oblečení - takový ve stylu punku, ju?"
"Ach jo. Do čeho sem se to zas nechal uvrtat. Ale tak jo, a nedělám to jenom kvůli ty-víš-čemu, mě se fakt nechce vymýšlet jinej dárek. Takže bych ti tu chybu zrobil i bez vyhrožování."
No jasně. To ti tak žeru, kamaráde - akorát se snažíš získat zpátky svou tvář, i když... To je fuk, hlavně, že to bude.

příští den

"Hele ségra, tady tímhle mobilem se dovoláš, nebo doesemeskuješ ke mně, jasný? Vytunil sem ho, aby fakal mezisvětově. Takže kdyby se něco pokazilo, neboť jak víš, Matrix je nevyzpytatelný, tak mi dáš vědět a já to nějak zpravím. Tak se připrav. Tři, dva, jedna..."

bžuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum

Jo! Jsem TAM!
Tam znamená někde na louce, ale vidím big skálu a v ní tváře hokagů. Jupí! Ale - podívala sem se na sebe...
"Ááááááá, brášine, tohle ti nedaruju... Aaaaa!" A okamžitě mu píšu :

Bracha, sem tady, ale ty debile! Ja rikala punk! Co tu do kela delam v ruzovych!!!!!! volankovych!!!! satiskach????! Ty preci nejsi az tak zlej, abys mi to proved naschval... Ze ne?

Za chvilku se mi zpráva od něj oznámila voláním: "Přišla ti esm!"
Nedočkavě ji rozbalim - a vypne se mi mobil. Neee, přeci by mi nedal mobil s vybitou baterkou! Dobrý, znovu ho zapnu. Jdu do zpráv, otevírám a jo! Funguje!

Segra neboj, to bude ok. To byla vule Matrixu. Neboj, podplatil sem ho. Uz bys mela mit na sobe to cos chtela - ale na ty schopnosti si musis pockat :P

Kouknu na sebe... A jo! Vypadám jako normální člověk. Jupí, lidi - já jsem fakt animovaná! Jdu se juknout do vesnice, a musím ochutnát ramen a...a ...a něco se tu blíží. Vypadá to jako hodně nabublanej Iruka. Pomoooooc!

4.685185
Průměr: 4.7 (54 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yonaka
Vložil Yonaka, St, 2019-07-17 21:45 | Ninja už: 4319 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

Mise L4: Tak tohle je dokonalý začátek, opravdu skvělý nápad s tím Matrixem. Nemůžu se přestat smát. A ty růžový šatičky, škoda, že jí nezůstaly, to by byla mnohem větší zábava. Teď jsem zvědavá, co jsi vymyslela dál. Taky bych se chtěla dostat do Naruto světa, dost originální dárek k narozeninám i když to byl její nápad.

Obrázek uživatele terrry-chan
Vložil terrry-chan, Út, 2010-08-31 17:44 | Ninja už: 5282 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

Jashine, to je dokonalý. xD

Obrázek uživatele Shelly Stinson Rodriguez Cooper
Vložil Shelly Stinson ..., Pá, 2010-01-15 15:04 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

jéééé, ten konec se to povedl Laughing out loud

Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.

Obrázek uživatele Dei-chan
Vložil Dei-chan, Ne, 2009-05-03 20:23 | Ninja už: 5539 dní, Příspěvků: 241 | Autor je: Prostý občan

heh zacina to haluzne Laughing out loud som zvedava ako to bude dalej:D

Obrázek uživatele anja-chan
Vložil anja-chan, Po, 2009-01-12 17:07 | Ninja už: 5690 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

pani.....nieco podobne napadlo aj mna(az na ten matrix- to je genialny napad Smiling ) no proste je to cele nadherne a uzasne...dokonalejsie to uz ani nemoze byt. idem nedockavo na dalsi diel.


Obrázek uživatele Ivanescence
Vložil Ivanescence, So, 2009-01-10 19:17 | Ninja už: 5751 dní, Příspěvků: 677 | Autor je: Prostý občan

Jsem v neskutečném údivu, totiž : tobě taky tak hrabe ?? Supr !! Četlo se to samo a ... nemám čas psát komenty, páč musím podniknout menší chybu do druhýho dílku. Takže mačkám čudlík a ...

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, Pá, 2009-01-02 19:21 | Ninja už: 5720 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

hezké Smiling a jdu okamžitě na další díl Smiling

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2008-11-11 18:33 | Ninja už: 5706 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

No tak to se vyvijí bezvadně ta růžová... To mě dostalo Laughing out loud
Vynikající nápad

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Uchiha Sterethys Yumi
Vložil Uchiha Sterethy..., Čt, 2008-08-14 15:33 | Ninja už: 5880 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Prostý občan

Heheh, keby si ostala v ruzovom tak by si v tebe Sakura asi rychlo nasla kamosku... heh, nerozpisujem sa, idem citat dalej

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Ne, 2008-07-27 07:35 | Ninja už: 5768 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Milá Aleo, ty se fakt nezdáš Smiling Tak tohle bude asi mazec Eye-wink

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Po, 2008-07-21 20:44 | Ninja už: 5830 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

růžový šatičky.....ještě tak přidat Kena a si celá barbie Laughing out loud Laughing out loud !!! Je to fakt super, ještě teď ležim na zemi, židle podemnou už rupla Laughing out loud:DDDD:DDDD !!!!

Obrázek uživatele Lilgaara
Vložil Lilgaara, Út, 2008-06-17 20:47 | Ninja už: 5890 dní, Příspěvků: 488 | Autor je: Prostý občan

je to super Laughing out loud taky chci mít takýho bráchu Laughing out loud a nebo příště až tam pojedeš, bys mě mohla vzít sebou Laughing out loud

Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, St, 2008-07-16 19:47 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

jé mohla bych s váma? Laughing out loud

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele mischaaa-chan
Vložil mischaaa-chan, Ne, 2008-04-27 09:49 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 323 | Autor je: Prostý občan

Jéééééééé..Laughing out loud to je superiii!!XD Laughing out loud

Obrázek uživatele eli47951245
Vložil eli47951245, Čt, 2008-04-24 21:50 | Ninja už: 5856 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

tak to máš smůlu , že dostaneš jenom jeden díl. já mám od tyhle řady všechny , a další díly ten první podle mě dost převyšujou.

Obrázek uživatele eli47951245
Vložil eli47951245, So, 2008-04-12 19:11 | Ninja už: 5856 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

aleo , nečetla jsi něco od Henri Loevebrucka? př:Vlčice a dívka , Válka vlků , Noc vlčice

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, So, 2008-04-12 22:55 | Ninja už: 5925 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

Hoja =DDD a jo..Vlčice a dívka mi něco říká =D ebylo to o té borce co našla tu mrtvolu přenesla se na ni síla tej mrtvoly? =D pak tam byl problém s tím že byla baba a nechlap..pak ta vlčice, kterej jiná vlčice zabila vlčíky =D je to ono? =D

Obrázek uživatele eli47951245
Vložil eli47951245, Čt, 2008-04-17 20:25 | Ninja už: 5856 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

jj to je vono, trilogie Moira

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, Ne, 2008-03-30 20:12 | Ninja už: 5925 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

žju =) kuju za všecky komentyy =)

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Pá, 2008-03-21 15:16 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

růžový šatičky Smiling je to fakt super!

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele dekura_
Vložil dekura_, Pá, 2008-03-21 11:00 | Ninja už: 5885 dní, Příspěvků: 76 | Autor je: Prostý občan

to bylo dobry...urcite chci pokracko:)

Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, Út, 2008-03-18 22:07 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

ty šatičky bych taky fakt mít nechtěla, ale dostat se do Naruta by mohlo bejt super

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, St, 2008-03-12 17:37 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

To je super!!!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Ne, 2008-03-09 01:39 | Ninja už: 5923 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Hh, kdyby sis nechala to růžový, tak byste k sobě se Sasukáčovou mašlí docela ladili Smiling. Mno bacha na Iruku, to bych chtěla vidět, jak vypadá, když se fakt, ale fakt zlobí Eye-wink

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, Ne, 2008-03-09 01:41 | Ninja už: 5925 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

hej...růžovou fakt neeee =D mučte mě, bijte mě, ale růžovou neee =D

Obrázek uživatele Sashenka
Vložil Sashenka, Ne, 2008-03-09 00:01 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 616 | Autor je: Prostý občan

jůů bobeš tak to bylo dobrý Smiling ...doufám,že Sasukemu to s tím provazem řekneš Laughing out loud
ps:fůůůj růžové šatičkýý xDD

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, Ne, 2008-03-09 00:27 | Ninja už: 5925 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

neboj=D to bude jedna z prvním věcí, kterou se chystám udělat XD