manga_preview
Boruto TBV 07

Tábor 04

Konečně a po dlouhé době je tu 4 díl fanfiction tábor! Smiling

Soutěžící páry si mezi sebe dali jablko a snažili se ho co nejdéle udržet. Gaara se nehodlal téhle ,,trapárny" zůčastnit a tak zdrhl na WC ( omylem na dámské, protože ho málem spozoroval Jiraiya ). Kankurou chtěl být s ním, ale protože ho nenašel musel být s Choujim. Musel se strašně krčit, protože oproti Chojimu to byl basketbalista. Pak ale choji do jablka kousl a prudký pohyb jablka způsobil, že se Kankurovi setřel make-up ( tentokrát pro změnu růžový ). ,,Uáááá!" zařval Kankuro když vytáhl z kapsy zrcátko a zkontroloval si vzhled. Šlehl na Chojiho fakt rozhořčený pohled a oba okamžitě zmizeli někde za dveřmi- nejdřív Choji a za ním Kankurou se štětečkem a zrcátkem. Už měl málem hotový svůj nový desing, ale najednou zakopl o svůj ocas ( patřil ke kostýmu ) a make-up byl zase v tahu.
Neji se nehodlal už rozčilovat s těmi Leeovími hláškami jako třeba ,,ať žije síla mládí" a podobně. A tak si prostě jablko sebral z čela a hodil ho po svém tanečním partnerovi. Lee zařval, protože mu jablko zničilo jeho marťanský zjev ( spíš mu praskla gumička ) a utekl se upravit před zrcadlo.
Tyhle věci se děli pořád dokola, až zbyli jen dva páry: Sasuke se Sakurou a Temari se Shikamarem. Jablko jim drželo na čele asi tak půl hodiny, ale pak už Shikamaru prones to svoje obvyklé ,,to je otrava" a propadl se do říše snů....nebo spíš Temari do výstřihu. ,,Ty prase! Fůůůůj!" vyjekla Temari a Shikamaru letěl na druhý konec místnosti. Zatímco se Shik pomaloučku probíral, Temari si utírala jeho sliny, kterými jí zaneřádil tričko. ,,Jupíííí!" křičela Sakura a dusila Sasukeho v silném sevření. ,,,Mhmntt!" mumlal už modrý Sasuke až mu konečně pomohla Ino, která se nehodlala dívat na Sakuřiny milostné výlevy.
,,No tak teď se bude konat soutěž o nej masku!" pronesl 3 Hokage a přejel pohledem znuděné obličeje geninů. Až narazil na Ino a Sakuru, které se hádali o to, která z nich má lepší kostým. ,,Pojďte!" řekl 3 Hokage a ukázal na obě kunoichi. Obě hrdě nastoupili na pódium a za Ino se trousilo pár housenek ( Shino si je všechny posbíral ), které se jí vylíhly nejspíš ze salátu, který měla na hlavě. Sakura šla za pejska- jedno ucho černé druhé bílé a na noze...........zakouslí Akamaru a za ním nadávající Kiba: ,,Akamaru, už ji pusť! Já vím, že se ti strašně líbí, ale na veřejnosti?" Pak se Akamaru konečně pustil a skočil přímo na Jiraiyu, který si donesl talíř plný uzenin. Kiba odběhl zase zachraňovat Jiraiyovu večeři a tak konečně soutěž mohla začít. ,,Takže letos máme jenom dvě soutěžící! Ino...ehm salát.." ,,Víla!" snažila se Ino spacifikovat 3 Hokageho. ,,...no tak víla.. a Sakura Čo...pes! Tak kdo hlasuje pro Ino, ať zvedne ruku!" nikdo se nehlásil. ,,No a kdo hlasuje pro Sakuru?" opět se nikdo nehlásil, ale najednou se na pódiu objevil Akamaru, který zjevně poznal, že jde o jeho oblíbenou...no...falešného psa. ,,A je rozhodnuto!" vykřikl 3 Hokage. ,,Já vyhrála! Já vyhrála!" ječela Sakura a šla zase škrtit Sasukeho.
Pak začala soutěž o nej tanečníka. Nikdo se nehlásil a tak se zůčastnil jenom Gai se svým potrhlým disco.
A už následovala dlouho očekávaná, oblíbená, super... soutěž o nej zpěváka! Ale stejně se přihlásil jenom Neji a Lee. ,,Tak začni Neji!" řekl 3 Hokage. ,,Nééé!" křičel Gaara a pak zmizel v té jeho zvukotěsné písečné kombinéze. Ostatní zmizeli na chodbě a když v místnosti zbyli jenom dohližitelé a Gaara v písečném brnění, začal Neji zpívat: ,,I like yoůůůůů! I like yoůůůůů! I like it! I like She! I like ....." ,,To by snad stačilo!" zabrblala Tsunade, která se krčila pod stolem. ,,No tak pojď Lee!" řekl povzbudivě Gai, ktrý právě vytíral slaninu, která prošla Akamarovým trávením. ,,Dobře Gai sencei!" řekl sebevědomně Lee a spustil: ,,Síla mládí, světem pádí! Já jsem nejlepší, srdce potěší. síla osudu, mám rád Nerudu..." najednou všichni utekli požárním východem a zbyl tam už jen tleskající Gai a Akamarův... ehm....

Po karnevalu odešli ,,děcka" do ložnic a usnuli, jako by byla mrtvá. Pak je ale ( asi ve 2:00 ) probralo prudké světlo a nějaký hlas:.......................

Pokud si počkáte na 5 díl, tak se dozvíte co se stalo!

4.96774
Průměr: 5 (31 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele 68
Vložil 68, Pá, 2017-07-07 19:00 | Ninja už: 2889 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Pěstitel rýže

Mise L2 : Hodně mě naštvalo že se lidem nelíbily nejiho písničky ale jinak dobrý díl. Doufám že v dalším díle už nebude mít nauto na sobě peří dost by mě to potěšilo ale ině přeju další housenky C:
Hodnoení 7,5/10

Obrázek uživatele Ino
Vložil Ino, Ne, 2011-08-21 20:39 | Ninja už: 4632 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

Je to moc supeer Smiling

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Út, 2010-07-13 12:02 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

krása

Obrázek uživatele Santai
Vložil Santai, Pá, 2008-07-18 08:26 | Ninja už: 5754 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

Chcu zvukovej záznam Nejiho a Leeho zpěvu. Fakt best

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Po, 2008-03-31 19:53 | Ninja už: 6153 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

good

Obrázek uživatele Kurio
Vložil Kurio, Po, 2008-03-17 10:37 | Ninja už: 5916 dní, Příspěvků: 279 | Autor je: Prostý občan

suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Út, 2008-03-11 23:40 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

No ta Leeho rýmovačka se ti fakticky povedla, smekám! Eye-wink

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, Ne, 2008-03-09 15:53 | Ninja už: 5968 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

Supeeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Obrázek uživatele Andra
Vložil Andra, Po, 2008-03-10 00:44 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 304 | Autor je: Prostý občan

neska napíšu nowej díloš!!!! Laughing out loud Snad....

Obrázek uživatele seia uchiha
Vložil seia uchiha, Po, 2008-03-10 15:20 | Ninja už: 5908 dní, Příspěvků: 212 | Autor je: Prostý občan

jj len piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis a co najrychlejse!

Obrázek uživatele YoukaiRaizen
Vložil YoukaiRaizen, Po, 2008-03-10 21:26 | Ninja už: 5934 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

Přesně tak, už se nemůžu dočkat...Smiling

Obrázek uživatele Andra
Vložil Andra, So, 2008-03-08 20:26 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 304 | Autor je: Prostý občan

Dík! Smiling

Obrázek uživatele Natsumi
Vložil Natsumi, So, 2008-03-08 19:40 | Ninja už: 6209 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Prostý občan

Je to skvělí...Laughing out loud

Obrázek uživatele Barunka
Vložil Barunka, So, 2008-03-08 15:16 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Prostý občan

Super:)