manga_preview
Boruto TBV 09

Kyuubi nebo Naruto 5: Začátek konce, druhá část

V minulém díle jsme se dozvěděli o porážce Akatsuki,ale i nové hrozbě pro Konohu a celý svět.Kyuubiho moc roste,dokáže jí Naruto odolat nebo to bude naprostá katastrofa.

"Jestli je v tomhle klukovi taky démon,může se mu postavit,nebo ne???"-zeptal se Jiraiya.
"Mohl by,ale pak zemře i on."-odpověděl s úsměvem ve tváři Raikage.
"No a to necháme Naruta tomu hnusnýmu mizerovi."-okřikl Raikageho bez respektu Neji a za něj se postavili ostatní.
Chvíli bylo ticho a nikdo nic nedělal.Pak se ale všichni otočili k Šakranovi,který prováděl nějaké znamení.Raikage poznal,že se Šakran pokouší vyvolat svého démona a chtěl ho zastavit.Tomu nedovolili shinoby Konohy a Suny.Pak už bylo příliš pozdě.Znovu se ozval Narutův řev a z jeho nevinného těla se vyvalily zbývající čtyři ocasy.Kolem Naruta se formovala koule,která ho obklopila a každou chvíli se zvětšovala.Šakran pokračoval ve znameních až ho dokončil a kolem jeho těla se formovala stejná koule jenom trochu jiné barvy.Z koule,kde byl Naruto,se ozýval ohlušující řev,který naháněl hrůzu i nejsilnějším válečníkům.Za to z druhé koule nebylo slyšet nic.Po deseti minutách byli koule velké jako velký dům a začali praskat.
"Všichni ustupte do Konohy!!!"-zvolala Tsunade a všichni jí uposlechly.Brána Konohy se uzavírala a všichni se snažili schovat.Na hradbách zůstali jen ti nejblišší Narutovi.

Ozval se výbuch a v rozvířeném prachu byl vidět stín Lišky.Když prach opadl,tak se Kyuubi rozběhl na Konohu,ale toho ve stejnou chvíli popadl jiný démon za nohu a praštil s ním o zem.Balrock,který připomínal velkého vlka,se postavil zády ke Konoze a ujal se obranného postavení.
"Kdo jsi a co si myslíš,že děláš?"-zeptal se Kyuubi pro něj néznámého.
"Ty mě nepoznáváš bratře?"-odpověděl mu Balrock
"Bratr??Tak ty jsi Balrock,vyděděnec démonů.Nemáš ani jeden z legendárních ocasů a přesto ti říkají démon,jak směšné.Nesaháš mi ani po kolena a chceš se mnou bojovat.Jsi větší hlupák než ten kluk,ve kterém jsem žil tak dlouho.On už předemnou skonal,tak proč si myslíš,že ty mě porazíš.Byl silnější než ty."-vykecával se Kyuubi.
Tato slova projela Hinatou a jinými jako nůž.Hinata se zhroutila a Sakura jí chtěla trochu uklidnit,ale sama byla těsně před zhroucením.Neji vzal svou sestřenku do náruče a snažil se ji uklidnit sám,ale ani on neměl tolik síly.Jediný,kdo byl nějak při smyslech a schopen něco udělat byli Tsunade,Jiraiya a Raikage.Snažili se pomoct ostatním a uklidnit situaci,ale to bylo úplně marné.

V tom se najednou zvedl Gaara a Balrockovi skočil na záda a doufal,že na něj neznámý démon nezaútočí.Ale Balrock se choval jako člověk,nezaútočil a naopak něco zašeptal Gaarovi.Ten seskočil dolů a šel k tělům mrtvých Akatsuki.Položil na oba ruce a čekal,co se bude dít.Balrock se postavil na zadní a provedl znamení ruky,což bylo u démona neobvyklé.Kyuubi to také nepochopil,ale než se stačil vzpamatovat,tak do Gaary proudila nějaká energie z mrtvol.Po chvilce přesun skončil a Gaarovi oči se změnily.Balrock znovu provedl znamení a kolem Gaary se formoval písek.Během několika vteřin se místo Gaary objevil Shukaku,který se postavil vedle Balrocka.
"Co to??Jak si to udělal??Shukaku byl mrtvý!!Jak??"-dostal ze sebe Kyuubi.
"Jsem sice bez ocasů,ale mám schopnosti toho kluka,co mě ukrýval ve svém nitru.Jedině on znal techniku na navrácení démonova života a tak jsem jí provedl."-odpověděl klidně Balrock.
"Řekl si znal??Takže ho jeho oběť stála život,že??To bylo dobré,ale hloupé.Ani vy dva na mě nestačíte.Také jsem se naučil jednu techniku.Techniku,která bude vládnout světu."-odsekl Kyuubi a začali se mu měnit oči.
"Já vím,co chceš udělat.Než jsme se úplně spojili s tím chlapcem,tak mi řekl,že si před sto lety pozřel jednoho ninju z mocného klanu z Konohy.Byl to Uchiha Myoshi,že."-řekl mu Balrock a už jen sledoval,jak se v Kyuubiho očích objevil Sharingan.Tohle všechny znovu odrovnalo a teď už i ti největší optimisté v čele s Kakashim začali pochybovat o možném vítězství.Okamžitě se všichni rozutekli ke skále se sochami hlav Hokagů.Na hradbách zůstali jen Tsunade,Jiraiya,Raikage,Neji,Hinata,Sakura a Narutovi nejvěrnější přátelé i s Konohamarem.

Kyuubi aktivoval Mangekyou Sharingan a podíval se na své soupeře.Shukaku sebou cuknul,protože byl lapen do extrémního genjutsu,ale byl zase uvolněn,jelikož se Kyuubimu něco nepovedlo.Jeho jutsu nemělo žádný účinek na Balrocka a když se snažil přijít na to,jak se jeho neuznaný bratr ubránil.Pohlédl mu do očí a spatřil v nich malé blesky,které neusále probíjeli v obou očích.Byla to dokonalá obrana proti Kyuubiho technice.Kyuubi zapomněl pozorovat Shukaku a ten mu vpadl do zad.Povalil Lišku a držel jí pevně,aby mu neutekla.Balrock provedl další znamení ruky a pouze zavolal: "Teď to skončíme!!!".V ruce se mu tvořilo Raikiri tak mocné,že přivolalo silný vichr.Rozběhl se s touto zbraní na Kyuubiho a udeřil jej s ní do břicha.Ve stejnou chvíli Shukaku poodstoupil,aby nedostal zásah.Ozval se Kyuubiho řev a z rány mu proudila krev.Slabší démoni ustoupili a vyčkávali,ale to byla chyba.Kyuubi jen klamě projevoval bolest a mezitím formoval Rasengan.Ten pak hodil po soupeřích,ale zasáhl jen jednoho.Balrock odstrčil Shukaku pryč a schytal přímý zásah do zad.Rasengan se nezastavil po nárazu a prorazil ci cestu démonovým tělem až prošel skrz a narazil do blízké hradby,která se sesypala jako domeček z karet.

Balrock se hroutil na zem.Než však dopadl,jeho podoba se vytratila a místo něj padal na zem Šakran.Těsně nad zemí ho stači chytit Kakashi,který byl opět fit.Doskočil na zem a položil Šakrana na zem.Ostatní k nim přiskočily ve vteřině a Tsuande se Sakurou se snažili Šakrana zachránit,ale bylo jim jasné,že to nebude snadné.Šakran z posledních sil,co měl,zakřičel:"Naruto najdi v sobě jinou sílu než Kyuubiho!!!" a potom upadl do bezvědomí.Nikdo nedával jeho slovům příliš velký význam a odnášeli ho do bezpečí.Kakashi s Nejim,Hinatou,Gaiem a Jiraiyou jediní nešli.Chvíli sledovali boj zbylých dvou démonů a pak jim Kakashi jednotlivě vysvětlil,co mají dělat.Mezitím Shukaku ztratil zábrany a vrhal se na Kyuubiho tak zuřivě,že jeho soupeř měl co dělat,aby stačil uhýbat.Kakashi potom dal signál a celá skupina se blížila ke Kyuubimu.Když se dostali na vzdálenost deseti metrů,všichni začali křičet:"Naruto najdi v sobě jinou sílu"-a tuto větu opakovali pořád dokola.Kyuubi najednou zatuhl a všichni včetně Shukaku raději poodstoupili dál.

"Co se děje??Proč se nemůžu pohnout""-ptal se sám sebe Kyuubi s výrazem beznaděje.
V jeho nitru se odehrávalo něco neuvěřitelného.Naruto,který byl celou dobu zavřený v podvědomí démona,najednou uslyšel volání přátel a probudil se.To nějakým způsobem vycítil Šakran a jeho duch se ocitl u Naruta.Ten nevěděl,co se stalo a ptal se Šakrana,kde to je.Když mu všechno převyprávěl samozřejmě ve stručnosti,tak mu ještě začal vysvětlovat jinou věc.
" a prošel jimi.V tu chvíli se Kyuubi zhroutil a Narutovo tělo se objevilo před branami Konohy.Toho si všiml Kakashi Naruto je na čase,aby ses dozvěděl pravdu o svém otci."-začal
"Můj otec??Kdo to byl a co??"-ptal se Naruto,ale Šakran ho nepustli ke slovu.
"Nepřerušuj mě a poslouchej!!Tvůj otec Naruto se jmenoval Minato Namikaze,ale všichni ho znají pod jménem Yondaime Hokage.On do tebe Lišku vložil,protože věřil,že svým životem do tebe vloží i své schopnosti.Musíš se pokusit proniknout do svého nitra ještě hlouběji než dřív."-dokončil Šakran a pozoroval Narutovo reakci.Ten nic neřekl a hned se dal do prozkoumávání svého podvědomí.Dorazil k tunelu,prošel jím a dostal se do místnosti,ve které stála truhlice.Opatrně k ní přistoupil a otevřel jí.Našel zde svitek,který mu zde zanechal jeho otec.Vrátil se zpět,ale svitek nedržel v ruce,ale měl jeho obsah v hlavě.
"Teď musíš najít způsob,jak se dostat ven.Mě už nezbývá mnoho času a musim odejít.Hodně štěstí Naruto Uzumaki!"-dodal Šakran a zmizel.

Naruto prohledával mysl až narazil na jednu techniku,která se od ostatních lišila.Byla to technika na oddělení těl.Naruto připravil potřebné věci,které mu zde jeho otec také zanechal a soustředil se na otcovu chakru.Když dokončil znamení,tak se před ním objevily dveře.Když byli dveře kompletní,Narutovi se v ruce objevil klíč.Šel ke dveřím,vložil klíč do zámku,odemkl dveře se svým týmem a nechal Kyuubiho Gaarovi.Gaara když si také všiml Naruta,postavil se zády k němu,aby ho mohl bránit před Kyuubim,ale ten nebyl schopen ničeho.Nejmocnější démon všech dob se nemohl ani pohnout.Kolem Narutova těla se postupně objevily Kakashi,Neji,Hinata,Jiraiya a nakonec Gai.Kakashi se snažil zjistit jestli je Naruto naživu,ale když se vzdaloval od Naruta,byla v jeho očích vidět beznaděj.Naruta nedýchal a nejevil známky života.Všichni sklonili hlavu,aby projevili úctu mrtvému,ale Hinata se mu vrhla kolem krku a začala velmi bolestně brečet.Když jí Neji konečně trochu uklidnil,tak Hinata naposledy políbila Naruta a v tom se to stalo.Narutovi naskočilo srdce a jako blesk se zvedl,ale na nohou nezůstal dlouho,protože ho povalila na zem Hinata a začala ho líbat.Ostatní měli radost z toho co vidí,jen Neji se trochu žárlivě díval na Naruta.Naruto se nijak nebránil krásné chvíli,ale uvědomil si,že ještě něco musí dokončit.Když ho Hinata pustila,rozběhl se ke Gaarovi následován Kakashim a Jiraiyou,který řekl Gaiovi aby hlídal Hinatu s Nejim.Naruto vyskočil na Gaaru v Shukakově podobě a díval se na Kyuubiho,který se mezitím vschopil.

"Co že ty??To není možné,máš být přece mrtvý!!!"-zařval překvapeně Kyuubi,když viděl Naruta.
"Měl si se líp ujistit,že jsem mrtvý.Udělal jsi chybu a bohužel i poslední!!"-odpověděl Naruto a prováděl znamení ruky.
Kyuubi poznal díky Sharinganu,co Naruto dělá,ale nevěřil,že by tenhle malý kluk znal techniky jeho otce.Než se vzpamatoval,tak Naruto dokončil techniku a zakřičel"Tajné vyvolávací Jutsu-Meč Boha Smrti!!!".Shukaku najednou držel v ruce obrovský meč,který zářil jako slunce.Kyuubi neveřil svým očím a snažil se utéct,ale Shukaku k němu v mžiku přiskočil a probodl ho mečem.Kyuubi tentokrát nemohl myslet na předstírání bolesti,protože byl okamžitě mrtvý.Gaara pomalu vyndaval meč z rány a sledoval s Narutem,jak Kyuubiho krev uzdravuje vše,čeho se jen dotkla.Shukaku se znovu proměnil v Gaaru,ale ten stále držel v ruce meč odpovídající velikosti normálního meče.
"Co se děje Naruto??"-zeptal se Gaara svého přítele.
"Meč teď musíme někomu předat."-odpověděl mu stručně Naruto.

Vrátili se s ostatními do Konohy a začali pomáhat se zraněnými.Tsunade a Sakura se stále snažili zachránit Šakrana,ale bez úspěšně.Pak uviděla Tsunade Naruta,jak s Gaarou pomáhají raněným krví padlého démona.Zvedla se a běžela za nimi.
"Naruto ty žiješ??Co to vlastně povídám.Potřebuji pomoct se Šakranem,je na tom špatně.Rozeběhli se k Šakranovi,ale narazili na Sakuru,která Tsunade oznámila,že Šakran už vydechl naposledy.Naruto proběhl kolem Sakury,které se v očích objevila radost a štěstí místo smutku.Naruto doběhl k Šakranovi a nevěřil svým očím.Jeho noha byla zacelená,ale hrudník měl i nadále napůl zničený a neustále z něj kapala krev.
"Jak to??Vždyť jsem s ním mluvil,to on mi pomohl vrátit se."-řekl trochu zlostně Naruto a sedl si k němu napostel a položil na něj meč,aniž by si to uvědomil.
"Kyuubi ho zasáhl Rasenganem,když se proměnil ve svého démona a zachránil Gaaru."-řekla mu Tsunade a položila mu ruku na rameno.
"Jeho démon??Co to povídáte Tsunade??"-tázal se Naruto,ale Tsunade mu neměla sílu to znovu vyprávět.
Během jejich rozhovoru se z meče dostalo na Šakranovo tělo několik kapek krve Kyuubiho a ty začali dělat své.Tsunade Naruta odvedla stranou,protože nevěděla,co se děje.Objevila se silná záře a po chvilce zase ustala.Tsunade se rozeběhla k Šakranovi a zjišťovala jeho životní funkce.V tom se hrozně lekla,protože jí Šakran chytl za ruku a otevřel pomalu oči.Když znovu spatřil světlo života a rozhlížel se po okolí,uviděl překvapeného,ale zároveň šťastného Naruta a usmál se na něj.
"Šakrane jsi v pohodě??"-přiběhl k němu Naruto a zeptal se ho radostně.
"No trochu by mi pomohl aspirin,mám hlavu jak špalek,ale jinak dobrý.Děkuji ti za zeptání.Co ty?"-odpověděl mu Šakran.
"No o mě nejde,teď si přednější ty."-vyhrkl na něj a koukal na jeho překvapený obličej.

Narutovo přátelé se objevily u Šakrana hned,co slyšeli,že je v pořádku a viděli,jak se Naruto a Šakran smějí.Byl to pro všechny krásný okamžik,který neměl nikdy skončit.

Poznámky: 

-v příštím díle se dozvíme,jak vše dopadne:

Kyuubi nebo Naruto 6: Přísaha

4.83784
Průměr: 4.8 (37 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, So, 2010-11-20 18:38 | Ninja už: 5534 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

to bylo tak nádherné

Obrázek uživatele Naruto Uzumaky7
Vložil Naruto Uzumaky7, Po, 2010-06-21 15:27 | Ninja už: 5252 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Prostý občan

Skvěle! Bravisimo! Laughing out loud

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Ne, 2010-03-28 15:45 | Ninja už: 5331 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Je to supr xD Dem na další díl...Eye-wink

Jsem fanda:

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, So, 2010-03-27 23:16 | Ninja už: 6187 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

good ff

Obrázek uživatele Tiron
Vložil Tiron, So, 2009-04-25 18:40 | Ninja už: 5573 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

dokonalé. jinak se to říct ani nedá. a ten aspirin na konec - to bylo suprový Laughing out loud

Obrázek uživatele gelika
Vložil gelika, Ne, 2009-03-08 11:57 | Ninja už: 5534 dní, Příspěvků: 299 | Autor je: Prostý občan

Smiling ... já věděla že to nakonec dobře dopadne xD

Obrázek uživatele Tva-smrt
Vložil Tva-smrt, St, 2008-03-12 09:40 | Ninja už: 6031 dní, Příspěvků: 215 | Autor je: Prostý občan

mazec

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2008-03-08 21:04 | Ninja už: 6041 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

supér:)) skvelé:)))


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, So, 2008-03-08 14:59 | Ninja už: 6011 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

Aaaa jako obvykle naprosto kawaiiózní...nemuzete sem dupnout uz dalsí díl uz nemám zádne nehty na okusování a docházejí chipsy tak honem honem Laughing out loud aa no prostě naproso f.a.n.t.a.s.t.i.c.k.é. Eye-wink

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele Šakran Hatake
Vložil Šakran Hatake, Ne, 2008-03-16 01:23 | Ninja už: 5966 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Prostý občan

Tak lidi dostáváme se k vrcholu příběhu.Já i Hinata.Hyuuga vám přejeme hezké čtení.
http://www.konoha.cz/?q=node/21975 -tady je i další díl