manga_preview
Boruto TBV 09

Kyuubi nebo Naruto 4: Začátek konce, první část

V minulém díle jsme byli svěkdy odražení útoku armády Akatsuki a nástupu členů této organizace na scénu.

Pomalu zapadalo slunce nad Konohou,když proti sobě stály dvě skupinky válečníků.Opatrnými pohyby se naši hrdinové rozdělili na malé části.Naruto a Gaara stáli proti Deidarovi,Šakran proti Kisamemu,Kakashi stál před Peinem a na Zetsua zbyl Jiraiya s Tsunade.Během vteřiny tyto nové skupinky uskočili na jinou stranu,aby měli více prostoru pro boj.Chvíli bylo úplné ticho.A pak překvapivě zaútočili první Akatsuki.To bylo velmi nečekané a získali tím,tak velkou výhodu.Jen s velkou námahou byli útoky odraženy a stálo to dost sil.

"Jste silnější než kdy dřív.Kde jste sebrali tolik síly??"-zeptal se naštvaně Jiraiya.
"Shukaku a jiní démoni nám padli za oběť.Jejich síla je teď naše síla starče!!!"-zakřičel na něj Kisame.
Kisameho nepozornost v téhle chvíli byla hodně užitečná.Šakran se rychlými pohyby dostal za něho a tvrdým úderem poslal Kisameho k zemi.To dodalo všem na jistotě a zaútočili na vetřelce.Pein jako jediný si hravě poradil s útokem a Kakashiho řízl na pravé paži.Rána byla hluboká a Kakashi byl bezmocný.Tsunade mu chtěla pomoct,ale do cesty jí vešel Zetsu.V tom nejlepším okamžiku se před Kakashiho postavil Gai a odkopl Peina o několik metrů.
"Nikdo nebude ubližovat mému příteli.To mohu jen já sám"-podotkl hrdě Gai,ale spatřil,že jeho pomoc,byla ještě větší rána,která Kakashiho uzemnila.Výraz Kakashiho byl natolik směšný,že i Pein ztratil koncentraci začal se trochu cukat.

To Gai spozoroval a Peina trefil přímo na hruď a několikrát do hlavy.Pein odpadl z boje.Tohle,ale nastartovalo Kisameho,který prolétl kolem svého soupeře a plnou silou odpálil Gaaru,který kryl záda Narutovi svým pískem.Gaara nebyl jediný,kdo byl poražen.Na zem padl Jiraiya,Tsunade i Kakashi.Naruto,Šakran a Gai zůstali sami na zbylou trojici,ale vzápětí se k nim přidali Šakronovo žáci Kira a Kiara.Boj se znovu rozběhl a trval několik hodin.Pak se vzpamatovali všichni zranění,ale Pein byl nejrychlejší.Hodil po dvou mladých Geninech shurikeny a zabil je.Zasáhl i Gaie do ruky a Šakranovi se jeden zasekl v noze.Naruto ležel vyčerpán a snažil se o spojení s Kyuubim,když ho vyzíval k pomoci.V ten okamžik ušli stranou i Akatsuki.Naruto byl jako přikovaný k zemi,svýjel se v bolestech a křečích.Nikdo nevěděl,co se děje,ale byla to předpověď nečeho temného a nebezpečného.Naruto chvíli řval bolestí,ale najednou vše ustalo.

V tu chvíli otevřel oči,praštil rukou do země a okolí deseti metrů kolem něj bylo spálené na popel.Narutovi se postupně uvolňuje první a hned i druhý a třetí ocas.Je obklopen mohutnou hradbou rudé chakry.Všichni z Akatsuki před ním se jen usmívají a připravují se k boji.Naruto vytvoří v ruce Rasengan,ale je na něm něco divného,nemá svou typickou modrou barvu.Naruto jej mrští po nepříteli a vybuchne.K velkému překvapení,ale ani jeden není zraněn,ale naopak útočí na Naruta.Ve stejnou chvíli je Naruto zasežen Kisameho mečem i výbuchem z jedné Deidarovi hračky.Poodletí,ale zústává pevně stát na nohách.Trochu se skrčí a najdednou je vidět vynořující se čtvrtý ocas,ale je následován hned pátým.Teď se čekala proměna do malé lišky,ale on zůstal pořád stejný.Jiraiya si myslel,že Naruto dokázal udržet démona na uzdě,ale hrubě se zmílil.

Naruto formoval Rasengan v obou rukách-jeden modrý a druhý byl ostře rudý.Vrhnul je po nepříteli a uspěl.Ke zděšení všech,ale přímo zasáhl Šakrana,kterému úder prorazil rameno a vážně ho zranil i na hrudi.Dále byl vážně zraněn Zetsu a Deidara s Peinem byli dokonce mrtvý.Gai uskočil stranou,sebral stále ležícího Kakashiho a ustoupil z Narutova dosahu.Jeho oči byli jasně rudé,jeho kůže se třpytila po ohni a jeho výraz v obličeji naháněl strach.Jiraiya sebral Šakrana a Tsunade,ale stále pozoroval,co Naruto dělá.Vše sledovali i ostatní v Konoze a byli víceméně mimo.Neji se snažil prohlédnout Naruta Byakuganem,ale viděl je chakru a Naruta nemohl přesně zaměřit."Co se to sakra děje?"-ptal se s hrůzou Gai."Li..liš...ka se uvolňuje"-dostal ze sebe Šakran velmi složitě.Nikdo jeho slova nechápal a bylo jim jasné,že se opravdu něco děje.Šakran se zvedl a i přes silnou bolest vytvořil Raikiri.Rozběhl se na Naruta udělal několik znamení ruky a z jeho použité obrany se k němu řinuli poslední zbytky energie.

Zrychloval a napálil Raikiri do Naruta,který jeho útok zablokoval,ale za ním se objevil pravý Šakran a ten už neminul.Naruto se odvalil několik metrů,ale na sobě ani škrábnutí.Za to Šakran dopadl hůř.Zranění po shurikenu mu Naruto roztrhl a prorazil celé stehno.Obrovské masy krve se řinuly z rány a Šakran se nehýbal.Naruto přece jen pocítil útok a kolem něj se formavala malá kopule.Ta ho pozřela a uvnitř se vypustil plyn,který ho uspal.Když se kopule otevřela,Naruto zde ležel bez pohnutí,ale nezměnil se."Chakra se nestahuje,co se děje"-ozvalo se z mnoha stran.Na to Šakran zareagoval se slovy:"Kyuubi teď vládne tělu a dostává se ven".-To sebere dech i samotnému Gaarovi.Shinoby Konohy i Sumy vyšli z úkrytu a pomáhaly zraněným.Kisame,jediný boje schopný Akatsuki,raději utekl.Zetsu se nemohl pohnout a i jeho odnesli do nemocnice.Sakura léčila Kakashiho a Tsunade přímo na místě se snažila alespoň uzavřít rány na Šakranově těle.Když mu pomohla se všemi ranami.Chtěla se ho zeptat,co se děje,ale neměla na to odvahu.Tu naopak měl Gai a začal se Šakranem lomcovat,co se to jako děje.Šakran jen zopakoval svá předchozí slova a dál se díval na Naruta."Má přece moc zabít démona,tak ať to udělá teď!!!"-pořvávali na něj lidé z Konohy,ale Jiraiya to jasně odmítl se slovy:"A co Naruto??I toho raději zabijete??".Tato slova všechny zarazila,ale nebyla moc platná.Každý se bál,dokonce i Jiraiya a Tsunade se třásli.

Do toho všeho se najednou objevili kolem Šakrana další čtyři ninjové a za nimi přicházeli další.Obránci Konohy chtěli zaútočit,ale Tsunade je zastavila.
"To jsou shinoby Vesnice ukrýté v mracích"-řekla.
"Dlouho jsme se neviděli Hokage-sama"-řekl nějaký muž a objevil se před Tsunade.
"Raitore jsi to ty?Myslela jsem,že nikdy neopouštíš vesnici"-odpověděla mu s klidem Tsunade a stále ho pozorovala.
Byl to Raikage Vesnice ukryté v mracích se svojí eskortou.
"Co tady děláš??"-otázal se ho naštvaně Jiraiya,protože s ním měl nevyřízený účty.
"Bylo mi divné,že vyslanci z naší země jsou tak dlouho pryč.Prostě jsem se přišel podív......"-vyprávěl,když se rozhlížel po okolí než spatřil Naruta.
"To je Kyuubi!!"-řekl s hůzou.
"Ano můj pane,je to on a já jsem s ním prohrál"-odpověděl Šakran.
"Použil si ho na pomoc?"-zeptal se tajemně Raikage.
"Koho měl použít??"-zeptala se zase Tsunade,ale odpověď nedorazila,protože se Raikage bavil se Šakranem velice potichu.Čekala chvíli na odpověď a když už jí trpělivost došla a chtěla si jí vynutit,tak jí začal Šakran vyprávět:
"Když před 18 lety Yondaime uzamkl Lišku do Naruta,řekl Raikagemu,že to nemá doživotní trvání.Během dvaceti let bude Liška sílit z Narutovi vůle a ta jí dá sílu k uvolnění.Jeho nejsilnější zbraň bude pro Naruta jeho smrt.Po uvolnění Lišky Naruto zemře nebo jeho duše upadne do temnoty Ashrakova světa(pán všech démonů).Ať už se stane cokoli,už nebude pro něj pomoci a pro nás taky ne,jedině znovu zapečetění Kyuubiho do nového těla."-ukončil své vyprávění.
"Pořád si mi neřekl,koho si měl použít!!!"-okřikla ho nervózně Tsunade.
"Raikage myslel mého vnitřního démona.Znáš ho asi jenom ty Tsunade.Říká se mu Balrock.Je to nejlmladší bratr Kyuubiho,který přišel na náš svět spojením dvou lidí,kteří v sobě nosili zapečetěné démony."-vysvětloval pomalu,aby něco nevynechal.

Když to dořekl,nikdo nevěřil svým uším,nikdo nechápal,jen slyšely velmi smutný pláč a nářek Hinaty a Sakury.Dokonce i někteří z Narutových kamarádů byli na tolik otřeseni,že jim ukáplo několik slz.

Je tohle konec Naruta??Dokážou naši hrdinové na něco přijít??To a další se dozvíte v příštím díle:

Kyuubi nebo Naruto 5: Začátek konce, druhá část

4.945945
Průměr: 4.9 (37 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, So, 2010-11-20 18:22 | Ninja už: 5533 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

úžasné, jen tak dál a věřím, že to dobře dopadne a Naruto přežije Smiling

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Po, 2011-06-20 23:49 | Ninja už: 6186 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super jako vždy

Obrázek uživatele Tiron
Vložil Tiron, So, 2009-04-25 18:21 | Ninja už: 5573 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

"Nikdo nebude ubližovat mému příteli.To mohu jen já sám"
tak to mě dostalo Laughing out loud
jinak fakt suprově napsaný díl Smiling...nebudu se tu moc rozepisovat - nemůžu se dočkat pokračování Sticking out tongue

Obrázek uživatele gelika
Vložil gelika, Ne, 2009-03-08 11:47 | Ninja už: 5534 dní, Příspěvků: 299 | Autor je: Prostý občan

Smiling .. strašně dobře napsaný, čte se mi to úplně samo xD.

Obrázek uživatele Ramengirl
Vložil Ramengirl, Ne, 2008-08-10 16:28 | Ninja už: 5776 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

Zaujímavé,Balrock, lol to je jak Balrog z Pana Prstenov Laughing out loud

Obrázek uživatele Šakran Hatake
Vložil Šakran Hatake, So, 2008-03-08 14:39 | Ninja už: 5966 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Prostý občan

http://www.konoha.cz/?q=node/21973#comment-96159
Další díl

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2008-03-05 17:02 | Ninja už: 6041 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

ja chcem pokraačko:))...nevydržím do zajtra, keď je to také dobré:))


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Šakran Hatake
Vložil Šakran Hatake, St, 2008-03-05 17:03 | Ninja už: 5966 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Prostý občan

Dolaďuje se i poslední díl a chceme s Hinatou pak sem přidat poslední dva díly současně.Jinak děkuji za pochvalu.

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Út, 2008-03-04 21:53 | Ninja už: 6028 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Kua nepis komenty a radsi nahod dalsi dil nebo nwm co udelam. Jsme napnuty jako struny. Je to super jen tak dál ale ten dalsi dil by tu mel byt co nejdrive jinak se unudim. Laughing out loud

Obrázek uživatele Šakran Hatake
Vložil Šakran Hatake, Út, 2008-03-04 22:01 | Ninja už: 5966 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Prostý občan

Ve čtvrtek sem možná hodim pětku,dobře???

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Út, 2008-03-04 22:26 | Ninja už: 6028 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Ve ctvrtek? To je sakra dky? Aho uz vim za dva dny Laughing out loud no muzes se tesit ze se poradne ukazes v me serii Akra Uzumaki 3. Pristim dilem zapocnou krute boje. Mimoto 7 dil je zacatkem vseho obrovskeho deni Laughing out loud

Obrázek uživatele Hinata.Hyuuga
Vložil Hinata.Hyuuga, Út, 2008-03-04 21:48 | Ninja už: 5980 dní, Příspěvků: 74 | Autor je: Prostý občan

jj presne tak......hezky cteni....Laughing out loud a nezapomentemi rict co si o tom myslite....Laughing out loud a sensei......doufam ze dalsi dily budou stejne oblibeny....nebo vic...Laughing out loud

Obrázek uživatele Šakran Hatake
Vložil Šakran Hatake, Út, 2008-03-04 21:38 | Ninja už: 5966 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Prostý občan

Hned jsme přešli do útoku na vaši chuť po dalších dílech.Je tu čtvrtá část našeho příběhu pěknou zábavu.