manga_preview
Boruto TBV 13

Kyuubi nebo Naruto 6: Přísaha

V poslední části jsme dokončili příběh o boji Naruto s kyuubim. Nebezpečí je zažehnané a naši hrdinové jsou v bezpečí. Dnes se s našimi hrdiny rozloučíme ale tento příběh tím nebude končit...

Další dny v Konoze nádherně svítilo slunce a Naruto spal tvrdějc než kdy jindy. Ostatně není se čemu divit. Po takové bitvě co Naruto svedl nejen s liškou ale i sám se sebou……
Kakashi a Šakran se procházeli ulicemi Konohy.“Hodně toho Narutovi dlužím.“ Šakran koukal do země a nemohl se dočkat na Narutův výraz až mu řekne to co chystá.“Šakrane ty jsi velký bojovník a chci ti poděkovat za to že jsi Narutovi pomohl.“ Kakashi se na něj podíval. Šakran se zastavil.“jo…..no….ale on mi dal život a tak mu dlužím hodně.“ Kakashi a Šakran si takhle povídali i dál cestou k Narutovu domu. Vůbec nepospíchali……neměli proč.
Mezitím Hinata dorazila k domu Naruta. Stála před ním a koukala se do misky čerstvého Rámenu který přinesla Narutovi.“Co když…..co když nemá hlad nebo mě nebude chtít vidět…musí být vyčerpaný.“ Hinata přemýšlela nahlas ale když už se chtěla otočit a odejít chytla jí za ruku Sakura.“ Jen jdi Hinato…neboj se.“ Sakura se na ní usmála postrčila ji do domu. Hinata se za ní otočila ale Sakura už tam nebyla. Šla tedy nahoru za Narutem. Otevřela dveře. Naruto ležel a spal na posteli. Hinata se na něj zahleděla. Byl roztomilý. Položila misku Rámenu na stůl a šla udělat čaj aby až se Naruto vzbudí měl skvělou snídani. Tedy teď už spíš oběd. Hinata se vrátila a velice se lekla když viděla Naruta jak seděl u misky Rámenu a trochu slintal. Pousmála se a položila čaj na stůl. Naruto zvedl hlavu a podíval se zasněně na Hinatu. Utřel si potůček slin do rukávu a políbil Hinatu tak že skoro nemohla dýchat. Po tomhle polibku se oba rozesmáli.“Jez Naruto.“ „To si přinesla ty?“ Hinata se místo odpovědi začervenala a pousmála.“Díky“ Naruto se naklonil přes stůl a začal Hinatu vroucně líbat. Hinata se zasmála a polibky mu vracela. Oba se přesunuli do rohu vedle postele a navzájem si opláceli polibky i vroucí objetí.
Šakran a Kakashi už byli u domu. Už když šli po schodech Kakashi měl takovej divnej pocit. Šakran ani Kakashi neměli v plánu klepat a tak když odhrnuli dveře oba se hodně lekli a stuhli. Kakashi se začal smát.“Naruto…ehm nerušim?“ Hinata sebou trhla a rychle se otočila. Když ve dveřích viděla vysmátého Kakashiho a ztuhlého Šakrana začervenala se a omdlela. Naruto jí chytil a položil na postel. „abyste věděli tak rušíte. To neumíte klepat?“ Naruto Hinatu pohladil a dojedl Rámen. „Co potřebujete?“ Šakran se na něj podíval velmi vážně. Ještě před tím než Šakran stačil cokoliv říct objevil se v okně Kakashiho jestřáb.“Omlouvám se.“ Kakashi přešel k jestřábovi a vzal si správu.“Kakashi…..okamžitě přijď do lesa kde si potkal mojí sestru!“ tohle stálo na papírku. Kakashi vytřeštil oči a podrbal se na hlavě. „Moc se omlouvám ale mám tady jistou práci….“ Kakashi udělal ruční znamení a zmizel.
Ještě než Kakashi a Šakran došli do Narutova domu někde v dálce v Gaiově bytě se sestra Gaie svěřovala se zážitkem prožitým ještě před útokem akatsuki a lišky. Hned jak Gai slyšel že Kakashi políbil jeho sestru Natano tak se strašně rozzuřil. Vzal sokola svého starého rivala a poslal mu zprávu.
V přítomnosti v Narutově bytě byl klid. Hinata se pořád ještě neprobrala a Šakran si s Narutem povídali o Yondaimem. Naruto si vzpomněl. Vstal a ze skříně vyndal meč boha smrti.“Šakrane toto je myslím tvoje.“Naruto s úsměvem na tváři podal meč Šakranovi.“Díky Naruto.“Šakran převzal meč a zasunul ho do pochvy na zádech. Po nějaké chvíli povídání do domu vtrhli Narutovi kamarádi a začali se strašně smát když viděli Hinatu jak leží na posteli a všem samozřejmě došlo že zase omdlela. Mezi Narutovími kamarády stála i Tsunade a usmívala se. Když Šakran viděl že tu jsou opravdu všichni tak začal.“Naruto vstaň!“ Naruto se tázavě podíval na Šakrana a pak na ostatní. Jeho kamarádi jen nevědomě zvedli ramena. Naruto vstal a podíval se na Šakrana. Ten se jenom pousmál a pokračoval.“Naruto ty jsi mi pomohl. Ty jsi mi navrátil život i když jsem o tobě říkal že jsi zrůda…..Naruto jsem ti vděčný a za to co jsi pro mne udělal ti chci něco dát.“ Naruto se na něj podíval. Kamarádi jenom koukali a byli zvědaví co to bude.“Ale….Já ty jsi pomohl…..já nic….“ Naruto už více neřekl. Koukal na to co Šakran držel. V ruce měl katanu. Byla to nádherná katana na které bylo napsáno japonskými znaky:člověk nemusí mít démona na to aby byl opravdu silný.“ Naruto vzal katanu a užasle si jí prohlížel. Hned jak vzal katanu do ruky…….znaky zazářily. Naruto na to koukal.“Tento meč patřil Yondaimemu a teď patří tobě. Naruto já ti na slávu tohoto meče a na můj život přede všemi přísahám že ať se stane cokoliv pokud budeš bojovat tímto mečem a pomyslíš na mne přijdu a budu tě ochraňovat svým životem.“ Podíval se na Naruta a vstal. Naruto nebyl schopný slova. Podíval se na Šakrana a jediné co dokázal říct je děkuji.“zatím sbohem Naruto. Odcházím. Ale vrátím se a ty víš jak mě zavolat.“ Šakran se usmál a otočil se na Tsunade. Ta se pouze usmála a kývla mu. Ona jediná to všechno pochopila.Šakran pokynul Narutovi a ostatním a zmizel. Hinata se vzbudila září toho meče. Podívala se na Naruta a pak uviděla Nejiho a ostatní. Všichni se seběhli u Naruta ale jak postřehli Hinatu…..rozestoupili se. Naruto se otočil. Podal meč Tsunade která ho odnesla do kanceláře hokageho. Hinata se rozeběhla a povalila Naruta. Políbila ho jak nejvíc uměla a usmála se. Naruto jí taky políbil ale pak se podíval na Nejiho. Naruto se uvolnil když viděl že se Neji směje.
Mezitím vším v lese.“Kakashi jak si to moh udělat?“ Gai byl nepříčetnej. Natano se jenom smála. Kakashi na ní mrknul a okamžitě jednu schytal od Gaie. Když Gai viděl že se Kakashi zvedá….radši zmizel. Kakashi přistoupil k Natano a ta mu ošetřila zlomenej nos.“díky“ Kakashi se na ní podíval a políbil jí. Natano byla ráda a tak mu polibek opětovala. Nakonec byli oba velmi zabraní do svích věcí že zapomněli na všechno kolem.
Po několika dalších dnech bylo všechno zase v pořádku a běh života byl zase jako dřív. Až na jednu věc. Naruto byl silnější než kdy jindy a od téhle doby byl tým Kakashiho vysílán na velmi obtížné mise. Ale také po dlouhém prošení u Tsunade tým 7 a tým Kurenai byli pouštěni na společné mise. Vše dobře dopadlo.

4.836735
Průměr: 4.8 (49 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kishi-chan
Vložil Kishi-chan, Čt, 2011-07-21 17:46 | Ninja už: 4812 dní, Příspěvků: 169 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkné už se strašně těším na další dílek Laughing out loud

Watakushi no namae wa Mangetsu Kishiko to moshimasu.
Watashi no shumi wa anime to manga desu.
Kaimono, tomodachi to kazoku ga suki desu.
Dozo yoroshiku, onegai shimasu. n_n

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, So, 2011-06-25 21:39 | Ninja už: 4864 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Konec dobrej, příběh boží Laughing out loud (já vím, trochu upraveno Smiling) Evil

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, So, 2010-11-20 18:59 | Ninja už: 5677 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

užasné a hlavně ten kakashi a gai, píšeš skvěle, jen tak dál, jinakcelá tahle serie byla pooutava od zacatku az do konce Smiling

Obrázek uživatele Iino Ayumu
Vložil Iino Ayumu, Čt, 2010-09-02 22:04 | Ninja už: 5250 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Pěstitel rýže

Páni to bola super séria. Smiling

Obrázek uživatele Naruto Uzumaky7
Vložil Naruto Uzumaky7, Po, 2010-06-21 15:37 | Ninja už: 5396 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Prostý občan

Je to m oc moc moc moc moc výborné!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, So, 2010-03-27 23:26 | Ninja už: 6330 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super serie tesim se na pokracko

Obrázek uživatele Gonaki
Vložil Gonaki, Čt, 2009-06-25 22:21 | Ninja už: 5597 dní, Příspěvků: 79 | Autor je: Prostý občan

moc pěkný...Smiling

Obrázek uživatele Tiron
Vložil Tiron, So, 2009-04-25 18:53 | Ninja už: 5717 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

prostě úžasná série Smiling. Už dlouho jsem teda takový záchvaty smíchu nedostávala Laughing out loud
I když tohle neni zrovna můj styl, protože já podporuju špatný konce, tak musím říct: fakt dobrá práce Eye-wink

Obrázek uživatele Jozzynko
Vložil Jozzynko, St, 2009-04-22 17:37 | Ninja už: 5782 dní, Příspěvků: 223 | Autor je: Prostý občan

krása hned du čist další

Obrázek uživatele gelika
Vložil gelika, Ne, 2009-03-08 12:20 | Ninja už: 5678 dní, Příspěvků: 299 | Autor je: Prostý občan

Ouuu ... Hinatka a Naruto konečně spolu xD Smiling Laughing out loud, moc moc hezká FF Laughing out loud

Obrázek uživatele Nellian-sama
Vložil Nellian-sama, St, 2009-03-04 21:09 | Ninja už: 5681 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

pekne ludia moja poklona mohli by to sfilmovat ja citam ale dalej mamv umysle tiez dajaky pribeh ale nevem ci to napisem lebo potom budete nadavat ze moje su lepsie Laughing out loud ale ne jen prca uvidime ako to date dalej

Obrázek uživatele Hinata.Hyuuga
Vložil Hinata.Hyuuga, Po, 2008-08-11 20:39 | Ninja už: 6124 dní, Příspěvků: 74 | Autor je: Prostý občan

ja opravdu dekuju za cas a za vsechno....dekuju vam.....i za meho byvaleho kolegu...je mi lito ze uz spolu nepiseme.....opravdu moc...

Obrázek uživatele Ramengirl
Vložil Ramengirl, Ne, 2008-08-10 16:58 | Ninja už: 5920 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

Pekne vymyslený pribeh Laughing out loud . Dala som ho celý na jeden šup Smiling

Obrázek uživatele Krian
Vložil Krian, Po, 2008-08-04 18:29 | Ninja už: 5989 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

Velmi chválím celý příbeh... moc se vyvedl

Obrázek uživatele animeotaku
Vložil animeotaku, So, 2008-06-07 19:35 | Ninja už: 5960 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Prostý občan

bolo to pekne veelmi sa mi to pacilo ..vsetky casti boli super Smiling

Obrázek uživatele Tez
Vložil Tez, Ne, 2008-06-01 14:10 | Ninja už: 6028 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Prostý občan

Krásně napsané a moc se ti omlouvám, Kakashi, že sem to nebyla schopný dočíst dřív. Hned se vrhnu na další sérii.

Obrázek uživatele Hinata.Hyuuga
Vložil Hinata.Hyuuga, Po, 2008-06-02 15:10 | Ninja už: 6124 dní, Příspěvků: 74 | Autor je: Prostý občan

dekuju za pochvalu......a myslim ze to neni az tak dulezity....Laughing out loud at se ti libi...

Obrázek uživatele Hinata.Hyuuga
Vložil Hinata.Hyuuga, Út, 2008-05-06 14:41 | Ninja už: 6124 dní, Příspěvků: 74 | Autor je: Prostý občan

dekuju vam vsem jak za me tak i za miho senseie.....byla to tezka prace pro nas pro oba a sme radi ze se to libilo.......

Obrázek uživatele Gaara...
Vložil Gaara..., Pá, 2008-05-02 12:26 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

Super

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2008-03-26 11:46 | Ninja už: 6185 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

už sa teším na tie ďalšie:)) píšeš naozaj dobre:))


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Sloth
Vložil Sloth, Po, 2008-03-24 10:10 | Ninja už: 6167 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan

super.....hned sa vrham aj na dalsiu seriu Eye-wink

>><<>><<<<

Kichiri Kachiri...."Mandolin?"

^Insanity is spreading... An insanity, you just won't be able to defy... Don't struggle - watch Soul Eater^
http://www.kone-poniky.estranky.sk/stranka/naruto---kone

Obrázek uživatele Tva-smrt
Vložil Tva-smrt, St, 2008-03-12 09:45 | Ninja už: 6175 dní, Příspěvků: 215 | Autor je: Prostý občan

a co sasuke

Obrázek uživatele Šakran Hatake
Vložil Šakran Hatake, St, 2008-03-12 10:55 | Ninja už: 6110 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Prostý občan

Ten je u Orochimara,ale po další serii "Klan mnoha tajemství" se chystám vyřešit otázku Sasukeho.Tak až potom.

Obrázek uživatele -- Temari --
Vložil -- Temari --, Po, 2008-03-10 17:15 | Ninja už: 6050 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

škoda že je konec Sad ale bylo to skvelé!!!!

Obrázek uživatele Satake
Vložil Satake, Ne, 2008-03-09 18:56 | Ninja už: 6171 dní, Příspěvků: 945 | Autor je: Prostý občan

No good Eye-wink Tak jsem si udelal cas, abych tak nejak dohnal ty 4 epizody, co jsem zameskal. Mate to opravdu pekne a me se to libilo... a hodne. Smiling

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, So, 2008-03-08 18:56 | Ninja už: 6172 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Uz se tesim na tu dalsi serii, protoze tahe byla super Laughing out loud

Obrázek uživatele Šakran Hatake
Vložil Šakran Hatake, So, 2008-03-08 22:49 | Ninja už: 6110 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Prostý občan

Tak tady máš možnost a vy,co se jim líbí naše příběhy také.
http://www.konoha.cz/?q=node/22065

Obrázek uživatele Sashenka
Vložil Sashenka, So, 2008-03-08 18:34 | Ninja už: 6150 dní, Příspěvků: 616 | Autor je: Prostý občan

Lidíí to je skvělý ^.^ jen tak dál..

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, So, 2008-03-08 15:21 | Ninja už: 6155 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

Aaaa já zešílím lidi jste prostě géniové Smiling

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele Šakran Hatake
Vložil Šakran Hatake, So, 2008-03-08 14:46 | Ninja už: 6110 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Prostý občan

Poslední díl této serie.Je tu knonec,ale příprava dalšího pokračování je na dobré cestě.Budeme pokračovat a to v serii:
Klan mnoha tajemství