manga_preview
Boruto TBV 09

Kyuubi nebo Naruto 3: Ofenzíva zastavena

V minulém díle jsme byli svěkdy příprav na bitvu.Útok začíná!!!!

Armáda dobíhala k hradbám a připravovala se na úder.Jejich první řady se však propadli do země,jelikož země několik desítek metrů před hradbami byla pouze vytvořená pomocí plachet.Byla to dokonalá past a dala tak výhodu obráncům k protiútoku.Jiraiya pomocí Gamabunty upálil několik stovek vojáků díky rozpálenému oleji od svého žabího přítele.Členové Hyuuga klanu zase díky svému Hakkeshou Kaiten odráželi všechny zbraně mířící na obránce.Lee s Gaiem a dalšími se na nepřítele vrhli svým drastickým Taijutsu.Na druhé straně vedl obranu Kakashi a s ním tam byli Naruto,Sakura,TenTen,Shikamaru a Chouji.Bojovali se stejnou odvahou,ale i přesto byli donuceni ustoupit.Bylo to však jen naoko.
Na hradbách stojící Šakran se svými dvěma učedníky aktivoval obranu ze vzduchu.Do prvních i zadních linií nepřítele teď metali blezky,které kosily nepřítelovi počty.I přes tuto úžasnou obranu nebylo překvapivě vyhráno.Ve vzduchu se najednou objevili podivní tvorové.Byli to papírové výtvory Deidary,který je zřejmě vyslal jako předvoj.Tyto rychlé potvory nedokázali trefit ani blezky a Šakran byl donucen ustoupit.Několik výtvorů vybuchlo u zdí Konohy.Výbuchy vážně poškodily zeď na pravé straně obranné linie,zabili několik obránců a není třeba říct,že bylo mnoho zraněných.Vypadalo to velmi zle.

Mezitím z vesnice písku Gaara jakožto nový Kazegake byl už několik hodin na cestě ke Konoze i s polovinou svých shinoby.Byly tam i Temari,Kankurou a Matsuri.
"Musíme si pospíšit,abychom tam nepřišli pozdě"-řekl třesoucím se hlasem Gaara.
"Neboj se a poslouchej.Naruto a ostatní jsou velmi silní,jistě se udrží než dorazíme"-odpověděl nato s klidem mluvící Kankurou.
"I tak,jdu napřed a ty s Temari a Matsuri pojďtě se mnou,zbytek ať se za námi moc neloudá"-rozhodl Gaara.
Za Gaarou se jeho armáda velice těšila na bitvu,protože chtěli splatit pomoc Konohy při záchraně jejich vůdce z rukou Akatsuki a cítili povinnost tento čin dokončit.

Znovu se dostáváme do bitevní vřavy u bran Konohy,kde se armáda Akatsuki dostává do obrovské tlaku.Jejich útoky se zastavují čím dál tím hůř a všichni jsou už netrpělivý,kdy se konečně objeví spojeci.Kakashi už je téměř vyčerpaný z používání svého unikátního Sharinganu.Gai a Lee dále nemohou udržet tempo svých útoků a pomalu ustupují z hradeb do prostranství brány uvnitř Konohy.Nakonec je následuje zbytek obrany,ale i zde nechala Tsunada vystavět mohutnou obranu.Právě tady je útok zastaven a útočníkům docházejí síly,ale pouze za cenu velkých ztrát a úsilí.
"Naruto použij Kyuubiho,nebo tu všichni zemřeme!!"-zakřičí na Naruta Kiba s TenTen.
"Dobře jdu na to"-odpoví pohotově Nruto.
Naruto se soustřeďuje na vězení v jeho těle a promlouvá ke Kyuubimu.
"Hele ty hnusná Liško,pošli mi energii!!!!-rozkázal jako vždy a čekal novou sílu,ale ucítil jen bodavou bolest v hrudi.V tu chvíli Naruto padá k zemi a lidé kolem něj se s hrůzou dívají na jeho křečovité pohyby.To upoutalo pozornost Šakrana a Jiraiya,kteří odvedli Naruta kousek stranou.Přidává se k nim i Hinata a Sakura,která mu chce pomoct svou léčitelskou technikou,ale Šakran jí zastaví a zavírá oči.Najednou se objevuje v Narutově podvědomí u brány do klece.Vidí tam klečícího Naruta.Jde k němu ale odrazí ho silná energie.
"Co tu chceš a kdo ksakru jsi???"-ozve se rozčíleně Kyuubi.
"Nechce mi dát sílu a já nemohu odejít"-říká tiše Naruto.
V tom,ale Šakran zareaguje a nechá Kyuubim prolétnout trochu elektřiny.Tím je Naruto uvolněn,ale Šakran tam zůstává.
"Jak se ti podařilo ho tady zadržet?Co si vlastně zač?Ty nemáš takovou moc,tak už odpověz!!!!"-zařve na Lišku.
"Jste hlupáci.Všichni jste hlupáci.Doba mého vězení končí a já budu brzy svobodný"-odpoví klidně Kyuubi a otevře své nezvykle zbarvené oči.
"Tak je to pravda.Ty si ovládl sílu jednoho z klanů ve zdejší vesnici,že.To jsem nečekal,ale co se týká té tvojí svobody,tak na ní koukej zapomenout!!!"-okřikne Šakran Kyuubiho a při dalším úderu blezkem zmizí.

Boje ale pokračují a když už se zdá,že i poslední obrana nevydrží,tak se najednou ozve "SABAKU TAISOU" a armáda před hradbami Konohy je zavalena vlnou písku.Další a další shinobi z vesnice písku se hrnou do boje.Kankurou ničí nepřátele pomocí svých hraček,Temari kosí řady svým vějířem a Matsuri se svou katanou zneškodňuje jednoho nepřítele za druhým.Boj pokračuje ještě tři hodiny,ale to už se armáda Akatsuki dává na úprk.Gaara ale ještě jednou použije Sabaku taisou a pohřbí i zbytek armády.Po celé Konoze vládne obrovská radost a začíná se oslavovat vítězství nad armádou Akatsuki.Všichni se radují a slaví až na Naruta,Kakashiho,Jiraiyu,Tsunade,Gaaru a Šakrana.

"Ofenzíva je zastavena,ale nás teď čeká těžšký boj.Pořád před námi stojí nepřítel ještě nebezpečnější než byla tato armáda"-říká smutně Jiraiya.
"Máš pravdu,ale máme velkou naději to zvládnout"-odpovídá mu Kakashi.
Když dokončil tuto větu,tak se na obzoru objevily stíny čtyř postav.Pokračovali blíž a blíž až se zastavili tak padesát metrů od ve předu stojícího Jiraiyi.Už jim bylo vidět do tváře.
"Kisame,Peine,Deidaro,Zetsu rád vás po těch letech vidím"-pozdravil je Jiraiya.
Všichni se hrnuly ven,ale zastavil ja Kakashi se Šakranem.
"Tohle zvládneme my.Braňte město,kdyby něco nevyšlo"-prohlásili společně
"Jsi připravený Naruto??"-optal se ho Jiraiya
"Ano jsem jako nikdy před tím!!!!!!"-odpověděl s úsměvem na rtech Naruto.

Boj o budoucnost Konohy začíná........

-pokračování v: Kyuubi nebo Naruto 4: Začátek konce, první část

5
Průměr: 5 (36 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, So, 2010-11-20 17:48 | Ninja už: 5533 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no to bude ještě zajímavé, ale určitě to dopadne dobře Smiling

Obrázek uživatele Naruto Uzumaky7
Vložil Naruto Uzumaky7, Po, 2010-06-21 15:04 | Ninja už: 5252 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Prostý občan

Výborné!! Těším se na další díl-ttebayo!

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, So, 2010-03-27 00:40 | Ninja už: 6186 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

good díl

Obrázek uživatele Tiron
Vložil Tiron, So, 2009-04-25 18:11 | Ninja už: 5573 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

napínavý příběh a skvěle popsaný boj Eye-wink

Obrázek uživatele Ramengirl
Vložil Ramengirl, Ne, 2008-08-10 16:10 | Ninja už: 5776 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

jéé, toto je bravúrny príbeh Laughing out loud

Obrázek uživatele Sashenka
Vložil Sashenka, Út, 2008-03-04 21:52 | Ninja už: 6006 dní, Příspěvků: 616 | Autor je: Prostý občan

Já taky...už to mám přečtený a honem na čtyřku Eye-wink

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Út, 2008-03-04 21:45 | Ninja už: 6028 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Hned jdu na ted dalsi dil.

Obrázek uživatele Šakran Hatake
Vložil Šakran Hatake, Út, 2008-03-04 21:37 | Ninja už: 5966 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Prostý občan

Tak lidi je tu další díl našeho příběhu.Hezký čtení a příjemnou zábavu.
Jo a hned další díl je zde:
http://www.konoha.cz/?q=node/21671