manga_preview
Boruto TBV 07

Yu Yu Hakusho


Aneb Velká zkouška přichází!

Urameshi Yusuke je obyčejný středoškolák a... No moment, obyčejný? To zas ne, to by byla hlavní postava celého seriálu dost nudná, nemyslíte?
Máme tu čest s delikventem, záškolákem a největším rváčem. Je tím vyhlášený po celém městě. Není tedy divu, že se ho všichni bojí a učitelé ho nemají v lásce.

Všichni předpokládají, že je celý zkažený. Snad jediný kdo se ho nebojí, je Ukimura Keiko, pilná spolužačka a taky kamarádka z dětství. Jenže Yusuke si nedá říct. Rád hodiny prospává na střeše školy a celkově se fláká. A právě tenhle jeden den, kdy je peskován jak Keiko, tak ředitelem, se mu stane osudným.
Je zvláštní, že zrovna on, známý rváč, začne napomínat dítě, aby si s míčem nehrálo u silnice. Určitě je vám jasné, že děcko neposlechne a vběhne pod auto. A Yusuke, který je opravdu v jádru dobrý člověk, malého chlapce zachrání. Že to není žádná novinka? Ale kdeže. On na rozdíl od všech ostatních hrdinů zemře....
A tím začíná jeho prapodivné dobrodružství.


Zleva: Hiei, Kurama (Minamino Shuichi), Urameshi Yusuke, Kuwabara Kazuma, Yukimura Keiko a Botan

Ve svém, dalo by se říci, posmrtném životě, se potkává se shinigami Botan, přitažlivou modrovláskou, která mu oznámí, že jeho smrt byla omyl. No řekněte, nenaštvalo by vás to? Ale Yusuke má šanci na druhý život. Té využije a nedobrovolně se stává detektivem Světa duchů. Jeho nadřízeným je Koenma, kterého si opravdu jednoduše můžete splést s batoletem. Právě od něj dostává Yusuke šikovná udělátka, která mu pomáhají v záludných a nebezpečných úkolech. A že v nich jde o krk hodně často. Téměř okamžitě se k němu přidává kamarád a zarytý rival Kuwabara Kazuma, který ovšem pokaždé prohrává. Záhy se seznamuje se zbytkem hlavních pachatelů celého seriálu; s přízrakem Hieim a legendárním liščím lupičem Yoko Kuramou, který se v lidském světě vydává za Minamiho Shuichiho.

Všichni tři tedy pomáhají Yusukemu v úkolech, které by sám nezvládl. Jak se říká, s více lidmi jde všechno lépe a snáz.
A co vlastně v anime můžete čekat? Akci, humor, démony a boje. Příběh má tendenci již ze začátku vtáhnout vás do děje a již nepustit.

Technické informace

Hlavní název: Yu Yu Hakusho (幽☆遊☆白書)
Český název: Yu Yu Hakusho – Velká zkouška
Typ: Seriál
Počet dílů: 112
Rok vydání: 10. 10. 1992 – 7. 1. 1995
Žánry: akce, současné fantasy, démoni, fantasy, bojové umění, shounen, super síla, komedie
Studio: Pierrot, Toei animation
Hodnocení: aniDB – 8,07 / 10; anime-planet – 4,1 / 5; myanimelist – 8,34 / 10

Manga, filmy a speciály

Manga: Yoshihiro Togashi (Hunter x Hunter, Level E, Ookami Nante Kowakunai!!), vydávána 1990 - 1994, 19 volume, dokončená
Yuu Yuu Hakusho Picture Drama: blu-ray šestiminutový speciál, 2009
Yuu Yuu Hakusho: The Golden Seal: Film, 1993
Yuu Yuu Hakusho: Meikai Shitou-hen - Honoo no Kizuna: Film, 1994
Yuu Yuu Hakusho: Mu Mu Hakusho: čtyřdílné OVA o čtyřech minutách
Yuu☆Yuu☆Hakusho Special: speciál k dvaceti pětiletému výročí blu-ray setu, 2018
Yuu Yuu Hakusho: Eizou Hakusho: dvoudílná rekapitulace bojů týmu Urameshi, 1994
Yuu Yuu Hakusho: Eizou Hakusho II: čtyřdílné shrnutí o každé hlavní postavě, 1992 - 1995

Online dostupné ZDE s anglickými titulky nebo anglickým dabingem
České titulky, téměř kompletní ZDE, pro stažení je nutné se přihlásit


Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, St, 2019-03-20 21:32 | Ninja už: 5153 dní, Příspěvků: 6211 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Znalec tisíce technik

Sayoko - téma je síce teraz oživená, ale obrázky k nej sú po toľkom čase nefunkčné ... Tak teď ti nevím...

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Čt, 2019-03-21 00:21 | Ninja už: 5821 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Vím, myslím na to, jenom mám milion věcí na práci. Chce to vydržet, všechno bude Eye-wink

EDIT: Opravenoooo! (A trochu předěláno ~ )

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, Út, 2019-03-19 23:35 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

Skriesim tento topic.
Kedysi dávno pradávno, kedy o Narutovi ani Bleach nevedeli ešte ani ich autori vznikla manga Yu Yu Hakusho.
YYH dalo podklad pre tieto anime. Príbeh, postavy, ich vzhľad, vystupovanie, techniky... všetkým sa nechali inšpirovať. Neviem ako Kubo, ale Kishimoto sa týmto netajil. Dokonca pomenoval Kyuubiho podľa podobnej líščej postavy z YYH, aby vzdal hold. No kde Naruto a Bleach možno stroskotali, YYH si vedelo zachovať istú úctu. A hlavne vedelo, kedy skončiť, aj keď možno predčasne. No po 700 kapitolách Naruta, viem oceniť aj to Eye-wink
Iné veci, ktoré robí YYH lepšie:
a) Yusuke je omnoho lepšia hlavná postava ako Naruto. Hoci je rovnaký prototyp ako všetci hlavný hrdinovia shonenov, nikdy mi neprišiel otravný, jeho power-upy išli rovnakým krokom s príbehovým vývojom postavy.
b) Všade prítomný power creep YYH zvládlo lepšie. Bolo to aj tým, že viacej než atómovky lietali hlavne aj v posledných fightoch viacej päste.
c) Nikdy sa mi nestalo, že by som počas celého anime zakričala "asspull". Tu aj keď prežije postava, ktorá mala podľa všetkého byť tuhá, tak to zvládne príbeh zahrať tak, že to divák nepociťuje ako výmysel.
d) Zvratom v príbehu sa vyhlo z veľkej miery klišé. Pričom ako anime z 90tych rokoch má výhodu, že čo môže byť klišé teraz, vtedy to bola originálna vec.
e) Animácia je ucelená. Počas celého runu nie je ani jeden výkyv smerom k horšiemu. Takúto konzistenciu pri toľko dieloch som ešte nevidela. Samozrejme, soundtrack je úžasný.
f) Samotný začiatok. Koľko príbehov začne tak, že hlavná postava zomrie?
g) Originálne posolstvá v psychológii a vývoji postáv... - Niekedy keď sa vrátim ku klipom, alebo rovno celým epizódam po rokoch, dokážem ich pochopiť z iného uhla, lebo som za ten čas prežila niečo nové, čo práve YYH rozoberá a takýchto prípadov nie je málo.
h) Diverzita postáv. Nemyslím kvóty na gender, no málokto vie, že v shonenoch Yu Yu Hakusho bolo aspoň podľa mojich znalostí priekupníkom v tejto oblasti. A nebolo to nič na silu, čo by nezapadalo do príbehu. A v 90tych rokoch si dovoliť niečo také? Určite nebolo jednoduché.


Teda vôbec nie nejaké veci, ktoré by glorifikovali inú orientáciu, ale podali ju v realistickom poňatí. A TO VŠETKO V SHONENE.
i) Ženské postavy. Samozrejme ako shonen, hlavní bojovníci sú chlapci. No hoci YYH má aj ženy bojovnice, majoritne nebojovníčkam dokázalo dať v príbehu miesto, z ktorého nie je cítiť, že tie postavy sú nadbytočné. A ešte lepšie - tie ženské postavy sa dokážu k sebe správať normálne a dokonca aj spolupracovať. A samozrejme Genkai. Najlepší mentor, akého som kedy v shonene videla... pričom je to 70 ročná pani...
j) Všetci majú charakter. Či už komentátor zápasov, rozprávač deja alebo ten jašter, čo sa mihol 10 sekúnd v pozadí, keď sa snažil predať predražené lístky na štadión.
k) Celé anime je vlastne turnaj za turnajom. A ja milujem takéto veci. Je to môj guilty pleasure, či už Chunninská skúška, alebo Shaman King^^
l) Záporáci. Majú niekoľko dimenzií. Ich motivácia? Úplne pochopiteľná a uveriteľná. Vyplavujú sa vďaka nim na povrch zaujímavé filozofické otázky, ktoré dávajú ich činom hĺbku? Yup.
m) Všetky vedľajšie postavy majú dostatok priestoru. Nemyslím, že by niekto ostal na ocot ako Shino, alebo ešte horšie - Ten Ten.
n) Nie všetko musí gradovať v "ÁNO" alebo "NIE". Niektoré veci ostali na prvý pohľad nevyriešené. A to by som v inom príbehu kritizovala. Lenže YYH to dokáže podať tak, že ten plot point nechá otvorený a dokáže to diváka uspokojiť.
o) Priateľské podpichovanie medzi postavami. Yu Yu Hakusho to robí veľmi dobre.

Za najlepšiu verziu YYH považujem anime *gasp* a anglický dabing *GASP*. Justin Cook (dabér Yusukeho) dokázal zrežírovať preklad aj ostatných dabérov, pričom niekedy zmenil v menších mierach aj zápletku od originálu pri mojom skromnom názore - k lepšiemu. Všetci herci boli vybraní dokonale a je jasne vidieť, že to bol Cookov pet project, až do takej miery, že nedokážem stráviť inak dabované OVAs. Japonský dabing nemal ani zďaleka toľko charakterových rysov ako ten anglický.

Týmto nechcem vôbec znevažovať prácu samotného spisovateľa a mangaku Togashiho. Ako George Lucas so Star Wars, Togashi položil viacej základov pre svoje dielo než Lucas, lenže podobne ako pri tvorbe filmu, aj tu by YYH nebolo tým výsledným dielom bez ostatných ľudí. Všetci nadávajú na editorov a časopisy ako nútia mangakov prerábať plány. Samozrejme, aj YYH dostalo od "ľudí vyššie" takýto input a dovolím si tvrdiť, že k lepšiemu. Togashi vôbec neplánoval urobiť turnaje a nakoniec sa z toho stala ťažná sila príbehu. Ďalej Togashi, povedzme si pravdu... nie je najkonzistentnejší vo vydávaní príbehu v časovom rámci. A ja som rada, že ho časopis pritlačil, lebo by to určite skončilo hiatusmi ako HunterXHunter. Hoci mu to tempo bohužiaľ v konečnom dôsledku nahlodalo psychické aj fyzické zdravie.

Rovnako ako každé anime z tej éry sa ani YYH nevyhne porovnaniam s Dragon Ball. U mňa je YYH "Dragon Ball pre náročných". Určite kvalitnejšie, príbehom aj postavami a ľutujem, že sa to neuchytilo ako DB. Prirovnala by som to k steaku a čipsov. Obidve sú dobré, no čo asi ľudia jedia častejšie?

Ak som doteraz nepresvedčila: Yu Yu Hakusho sa oplatí pozrieť už len pre to porovnanie s Narutom a vidieť, kde majú tie postavy pôvod.

~Jalapenos

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Čt, 2019-03-21 05:25 | Ninja už: 4515 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Pěkný souhr. Souhlasím prakticky se vším.
YYH bylo jedno z mých prvních anime. Je to moje srdcovka a zůstává v mém žebříčku hodně vysoko.
Bohužel, musím objektivně uznat, že poslední arc byl nejslabší. Nemám rád nedokončené/neuzavřené příběhy. A co si budeme povídat, nejlepší část příběhu byl Dark tournament.

Zárověň také musím jasně napsat, že HxH je lepší. Myslím, že se málokterému autorovi povede vytvořit dvě díla - nezávislá díla, s jiným světem, jiným systémem síly atd... Tady se to povedlo a druhé bylo ještě lepší než první. Síla HxH, podle mne, spočívá v umění překvapit. Mockrát jsem se mýlil v odhadu dalšího děje. U žádného jiného anime/mangy jsem se nikdy tolik nepletl. A to mne baví, zvlášť, když je takový překvapivý vývoj logický a opravdu smysluplný.
V HxH máme, narozdíl od YYH, v každém arcu poměrně dost rozdílné prostředí, na které se postavy adaptují.
Reakce na příspěvky níže. Osobně preferuji starší verzi a to včetně "herního" arcu, nová verze potom samozřejmě pro "mravenčí" ságu.
Mimochodem poslední sága je opravdu výrazně rozdílná oproti předchozím. Temnější, brutálnější, překvapivější.

Obrázek uživatele Broook
Vložil Broook, St, 2019-03-20 07:03 | Ninja už: 4776 dní, Příspěvků: 2437 | Autor je: Prostý občan

No shrnu to asi takhle... většina těchto autorů se inspirovala hlavně u DragonBallu stejně jako Togashi autor (Yu Yu Hakusho)

Autor aspoň věděl, kdy skončit... to je velmi úsměvné, jelikož autor je poněkud lenoch a řekl, že tuhle mangu už dělat nebude, takže konec je uspěchaný.

Jeho další dílo Hunter x Hunter je podstatně kvalitnější.

https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, St, 2019-03-20 12:31 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

Takto, nebudem hodnotiť mangu, lebo som ju nečítala. Ale to novšie anime z 2011? so mnou absolútne nehlo. Neviem, či to nie je tým, že postavy sú omnoho mladšie ako v YYH, no vôbec som sa nedokázala s nimi nejako vžiť a sympatizovať. Gon? (v retrospektíve už tu to začína byť zlé, keď si neviem s istotou vybaviť meno hlavného hrdinu) mi pripadal ako Gary Stu a tá jeho motivácia so zmiznutým otcom, že chce byť ako on, mi nepripadala nejako zaujímavá. (S Yusukem som cítila hneď prvú epizódu.) To jeho priateľstvo s Killuom, kde sa ten seriál tváril, že sú bff mi neprišlo vôbec organické. Naproti tomu Yusuke a Kuwabara bolo niečo, čo som dokázala pochopiť už prvú epizódu. Kurapika bola taká štandardná stoická postava týmu ničím nenadchla ani neprekvapila. Kurama had "more things going on" pre mňa. Legorio bola dobrá comic relief postava, tak charming, o ňom si pamätám najviac. No nemali tí 4 medzi sebou taký banter ako originálne quadro YYH. Súboje boli niektoré dobre prepracované, no keď sa dostali do toho hotela a oneshotovali tam na začiatku až po x poschodie, tak to som fakt zívala. To sa mi pri YYH nikdy nestalo. Do toho tá hudba mi neprišla ako niečo, čo by som si zapamätala, naproti tomu mám v yt playliste najmenej 4 soundtracky z YYH. Po 27 častiach (aspoň myslím) som nejako nemala ten drive, že sa vážne chcem dozvedieť, čo sa stane ďalej. Ako jasne, môžeš mi vytknúť, že mám napozeraných málo dielov, no fakt od nikoho nechci aby sa riadil vetami typu "od 28 to už bude epic" (niekoľkokrát behom pozerania HxH som hľadala na internete, že kedy má nastúpiť ten povestný hype, lebo som to veľakrát behom tých 27 častí chcela dropnúť), lebo žiadnemu seriálu, či už anime alebo live-action by nemalo trvať 28 epizód než sa to dostane ku good parts. V YYH som bola zažraná do deja už po pár minútach.
Viem celú story okolo toho, ako YYH bolo zakončené a prečo. Mohol byť posledný arc viacej rozpracovaný? Mohol. Priala by som si to? Áno. To, čo sme dostali urazilo? Vôbec nie. A výsledný produkt je pre mňa najdôležitejší. Nie tie pletky okolo toho.
A keď sa raz za čas mrknem do HxH fóra na Konohe za tých 11,5 rokov, čo som tu, tak to na mňa nepôsobí nejako spokojným dojmom ani pre fans, čo to narozdiel odomňa sledujú roky.
Ako objektívne keby si rozobral YYH a HxH určite by z toho vyšlo HxH lepšie. Už len pre to, že podobne ako pri Narutovi a Bleachy bol prekurzorom pre HxH práve YYH. Lenže ja nie som odborný literárny kritik s papierom na magistra z univerzity, aby som robila nezaujaté posudky. Subjektívne milujem anglický dub YYH. HxH bolo ok.

~Jalapenos

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Pá, 2019-03-22 19:24 | Ninja už: 5727 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Já preferuju prakticky ve všem mangy.

HxH začíná hodně dobře a bavil jsem se. Až v poslední době společně a možná díky tomu že je to HiatusXHiatus je to slabší. Aktuálně si dávám pauzu a čekám až to bude mít aspon pár epizod které budu moct přečíst naráz.
Nicméně většina původních arků je úžasných.

YYH nicméně nemá vyloženě slabou část až možná na ten konec který nepovažuji za vyloženě špatný ale uspěchaný a předčasně utnutý.

Obrázek uživatele Broook
Vložil Broook, St, 2019-03-20 12:49 | Ninja už: 4776 dní, Příspěvků: 2437 | Autor je: Prostý občan

anime z roku 2011 je prostě obzvlášť začátek špatně udělaný... spoléhají na to, že lidi viděli to starší, takže jak motivace postav tak spoustu dalších věcí je tam vynecháno a uspěcháno.

Já osobně jsem novou verzi po pár dílech vzdal a vrátil se k ní, až se dostali k dílům, které nebyly ve starší verzi.

Starší verze je ale prostě co se týče shounen žánru jedno z těch nejlepších děl.

Třeba v nové verzi na začátku vynechali postavu Kita, kvůli kterému se vlatsně Gon rozhodl stát hunterem a najít svého otce.

https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, St, 2019-03-20 12:51 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

Myslela som, že mi to povieš. Je pravda, že nové na mňa dosť silne pôsobilo, že má pacing problémy. Tak som sa šla pozrieť ako je na tom staršia verzia, tak tá prebieha ešte viacej pomaly a rozvláčnene. A si vieš predstaviť akú motiváciu prejsť na staršiu som asi mala po tých epizódach v 2011 verzii. Najhoršie, že v 90% prípadoch odporúčali sa práve pozrieť na tú novšiu verziu, keď som robila prvotný research, že ktorú začať. A ak je pravda to, čo si editol, tak tí ľudia mne (a iným novým watcherom) urobili dosť medvediu službu.

~Jalapenos

Obrázek uživatele Yajanele
Vložil Yajanele, St, 2019-03-20 19:14 | Ninja už: 4581 dní, Příspěvků: 290 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Já mám radši 2011. Neříkám, že starší nebyla dobrá, ale já mám prostě radši tu novější. Souboje jsou špičkový a ta animace luxusní. Ta starší je ale zase strašidelnější a depresivnější. A bod navíc pro 2011 je Hisoka... v té starší verzi mi jeho hlas trhal uši Laughing out loud

Obrázek uživatele Broook
Vložil Broook, St, 2019-03-20 19:37 | Ninja už: 4776 dní, Příspěvků: 2437 | Autor je: Prostý občan

V tý starý verzi měl náhodou super creepy hlas!

https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita

Obrázek uživatele Yajanele
Vložil Yajanele, Čt, 2019-03-21 17:17 | Ninja už: 4581 dní, Příspěvků: 290 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

no právě Laughing out loud

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, St, 2019-03-20 21:50 | Ninja už: 4515 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Starší Hisoka byl perfektní!

Obrázek uživatele Broook
Vložil Broook, St, 2019-03-20 12:54 | Ninja už: 4776 dní, Příspěvků: 2437 | Autor je: Prostý občan

Za mě ta novější prostě nemá vůbec žádnou atmosféru a ten správnej feeling.

Každopádně YYH mám taky velmi rád a obzvlášť začátek je rozhodně zajímavější a poutavější než start HxH.

https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Út, 2019-03-19 23:59 | Ninja už: 5821 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Musím souhlasit, YYH je velmi kvalitní shounen, ke kterému se ráda po letech vracím, i když spíš preferuju japonský dabing než anglický, ale to je otázka vkusu. Kishimoto se možná inspiroval z YYH, ale Kyuubi a spousta dalších prvků existují v japonské mytologii, kterou IMHO alespoň v základu zná v té kultuře spousta lidí, takže celková inspirace leží trochu jinde (myslím, že i YYH ma dost charakterů z mytologie, ale to bych se v tom musela trochu víc prohrabat), ale to je jenom malý detail.
Souhlasím, že turnaje a souboje celkově jsou největším důvodem, proč se k tomu ráda vracím, aleni ty postavy v sobě mají neuvěřitelné kouzlo, Genkai obzvlášť.

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, St, 2019-03-20 00:20 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

To s Kyuubim som myslela skôr to meno - Kurama Smiling
Ono mytológia mi ani nešla tak do hlavy ako dizajn (nemusí nutne ísť o výzorovú záležitosť) postáv:
Hiei - čiernovlasý rival hlavnej postavy s červenými očami, ktorý má tragickú rodinnú históriu, nažive jediného súrodenca, je tichý samotár s antisociálnymi sklonmi, kvapkou nadradenosti vzhľadom na jeho pôvod, bojuje s katanou, je veľmi rýchly, jeho techniky sú očné, ohnivé a najsilnejšia z nich je čierny plameň.
Vidíš kam smerujem? Sticking out tongue a zďaleka nie je jediný.

~Jalapenos

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, St, 2019-03-20 08:21 | Ninja už: 5153 dní, Příspěvků: 6211 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Znalec tisíce technik

Čo tam farba vlasov, ale účes! Laughing out loud
Mnohé z tvojich bodov (obzvlášť od j po i) platia aj pre InuYasha.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, St, 2019-03-20 12:40 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

Ten účes Laughing out loud absolútne yup
Aj to ako sa oblieka, ten štýl, farba toho oblečenia... pričom rovnako ako Sasuke v Shippudene, často mu horná časť oblečenia nejako pri boji zmizne Laughing out loud A to ani nehovorím o jeho vystupovaní, ako sa správa, dokonca aj tá animácia... je to až uncanny ako sa podobajú.

~Jalapenos

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, St, 2019-03-20 00:30 | Ninja už: 5821 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Jo takhle. Tak to pak jo. Je fakt, že inspirace v postavách se odrazila na podobnosti někde dost brutálně. Laughing out loud

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, Út, 2019-03-19 23:50 | Ninja už: 4642 dní, Příspěvků: 991 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Prednedávnom som z nostalgie sledoval zápas medzi Hieiom a Zeru, ale originál mi príde lepší... Aj keď sa nedá povedať, že by sa mi eng dabing nejak vyslovene nepáčil.

Kšá.

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, Út, 2019-03-19 23:54 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

~Jalapenos

Obrázek uživatele Aldrig
Vložil Aldrig, So, 2014-11-15 20:45 | Ninja už: 4989 dní, Příspěvků: 406 | Autor je: Kankurova kosmetička

hmm, príbeh znie zaujímavo a ako vidím mnoho ľudí to považuje za úžasné anime... len problém je či sa mi bude chcieť pozerať 112 dielov pri mojom štýle, že na to nemám čas alebo chuť... pri tomto musím v blízkej budúcnosti urobiť výnimku.. len by som chcela ešte nabehnúť na naruta aspoň, keďže už aj pri ňom zaostávam desiatky dielov... ah jaj, toľko veľa anime, nedostatok času pozrieť si ich všetky Laughing out loud

Talking to myself
Crying out loud
Only I can hear me
I'm stuck inside a cloud

ikonku mám od https://doodlingleluke.tumblr.com

Obrázek uživatele Torako-chan
Vložil Torako-chan, So, 2012-08-04 12:12 | Ninja už: 4715 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Recepční v lázních

YU YU HAKUSHO FOREVER!
Je to mé první a nejoblíbenější anime. Patří mu všechny mé díky za uvedení do animovaného světa.
10/10

Obrázek uživatele kluh
Vložil kluh, Po, 2011-11-14 17:11 | Ninja už: 4509 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

Anime hodnotím 6/10. Animácia slabšia(je to staršia anime), boje niekedy nezáživné (žiadne strategické kúsky, ani príliš moc "rozumovo" využívanie schopností).

Málo zápletiek a prekvapenia v tom bolo.

Postavy sa mi naopak páčili. Najmä Hiei a Kurama mali zaujmavý príbeh,schopnosti a povahu.

Myšlienka bola celkom pekná, páčilo sa mi že každý z hlavných hrdinov mal svoje ciele a autor im nechal priestor.

Celkovo ma táto anime až tak nezaujala ako som čakal.

Obrázek uživatele Nine Tail Fox
Vložil Nine Tail Fox, Pá, 2011-12-30 14:47 | Ninja už: 5883 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

Animácia slabšia(je to staršia anime), boje niekedy nezáživné (žiadne strategické kúsky, ani príliš moc "rozumovo" využívanie schopností).

Málo zápletiek a prekvapenia v tom bolo.
-> o tomdle to ale je , je to krasne kreslene anime "oldschool"...jakozto boje ani v realnem zivote nejsou komplikovane moc se divas na naruta a chces aby pod jednou veci bylo jeste dalsich 30 musis pochopit ze ti kteri shledli uz opravdu hodne anime jako ja a dalsi co jsou tady tak todle hodnoti jako to lepsi anime Smiling naruta treba hodnotim na stredni tridu a sleduju to uz jenom z duvodu ze uz jsem na tom zavisli nekolik let....

anime manga a vše okolo

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Pá, 2011-12-30 17:27 | Ninja už: 5617 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Heh? Viděla jsem poměrně dost anime, a zatím toto hodnotím jako podprůměrné Smiling

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Akane
Vložil Akane, St, 2011-11-02 12:37 | Ninja už: 5226 dní, Příspěvků: 290 | Autor je: Pěstitel rýže

Na tu dobu něco s velkým N. Nej anime všech dob, zatím nepřekonané a asi ještě dlouho nepřekonané bude. Smiling Moje nej.

userbarz.com

userbarz.com

Free userbars


Akane podpis

Obrázek uživatele Nine Tail Fox
Vložil Nine Tail Fox, Pá, 2011-12-30 14:52 | Ninja už: 5883 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

j moje je taky nej ^^ jeste inuyashu k tomu Laughing out loud

anime manga a vše okolo

Obrázek uživatele thechosenone729
Vložil thechosenone729, Út, 2011-11-01 21:53 | Ninja už: 4617 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

Súhlasím
Moje najobľúbenejšie anime a hlavne mojé prvé.
Bol by som rád keby boli možno nieaké nové časti alebo nieaký HD lebo do teraz som to nenašiel v dosť dobrej kvalite aby som si to mohol vychutnať na mojej novej TV. XDXD

Je len na vás čomu budete veriť.

Obrázek uživatele RenGoku
Vložil RenGoku, Út, 2011-11-01 21:46 | Ninja už: 5615 dní, Příspěvků: 191 | Autor je: Prostý občan

čo by som dal zato keby obnovia sériu YYH ! bože Tak teď ti nevím... alebo z filmovať Smiling alebo do Cz dabingu n_n ^_^ ...hocičo Smiling ach fakt výborne anime pozreté asi tak 22 X kazdu jednu časť Laughing out loud už 5 rokov Laughing out loud nikdy ma to neprestane baviť Smiling vždy si to rád kuknem Smiling