manga_preview
Boruto TBV 07

Yajanele

Obrázek uživatele Yajanele
Yajanele je právě na misi (tzn. offline).
Nindžou již
12 roky 28 týdny
Poslední vstup do Konohy
Neděle, Červenec 23, 2023 - 22:03

Mise

Hodnost: Ošetřovatel TonTon (bodů: 226) (info)
Výsledky misí, kterých ses účastnil(a).
Typ miseSplněnoNesplněnoVzdánoAktivníCelkem
D80008
B40004
C41005
A10001

Fan Art a Fan Fiction

Počet Fan Artů: 15

Anime a Manga

Manga, kterou jsem četl(a)

Ao no Exorcist, Beast Master, 1/2 Prince, Beelzebub, Bleach, D.Gray-man, Durarara!!, Enigma, Fullmetal Alchemist, Gamaran,Gekiryuuchi, Groove Adventure Rave, Immortal Regis,Katekyo Hitman Reborn!, King of Thorn, Mushishi, Naruto, Psyren, Saikyou Koibana, Sukitte Ii na yo, SWOT, Vampire Knight, Veritas, Yankee-kun to Megane-chan, Akuma na Eros, Alice in Underground, BLOOD TYPE V, Boku mo Kitto, Circumstances of a Vegetarian, Child Werewolf, Dengeki Daisy, Goth, Rosario+Vampire, Saikou no Kiss wo Ageru

Nejoblíbenější Anime a Manga
1/2 Prince, One Piece, Katekyo Hitman Reborn, Naruto, Durarara!!
Anime, které jsem viděl(a)

Yu Yu Hakusho, Yu-Gi-Oh! Duel Monsters, 5 Centimeters per Second, Air, Ayakashi, Baka to Test to Shoukanjuu, Biohunter, Black Blood Brothers, Black Cat, Black Lagoon, Black Rock Shooter, Bleach, Bleach: Fade to Black, Bleach: Memories in the Rain, Bleach: Memories of Nobody, Bleach: The DiamondDust Rebellion, Bleach: The Sealed Sword Frenzy, Bokura ga Ita, Busou Renkin, ChäoS;HEAd, Chobits, Chrno Crusade, D.N.Angel, Deadman Wonderland, Death Note, Detroit Metal City, Devil May Cry, Doujin Work, Durarara!!, Eve no Jikan, Fairy Tail OVA, Fruits Basket, Full Metal Panic!, Full Metal Panic? Fumoffu, Fullmetal Alchemist, Fullmetal Alchemist: Brotherhood, Fullmetal Alchemist: The Conqueror of Shamballa, Fumiko no Kokuhaku, Genshiken, Gravitation, Hakuouki, Hatenkou Yuugi, Hellsing, Hellsing OVA, History's Strongest Disciple Kenichi, Ikkitousen, InuYasha, InuYasha: Tenka Hadou no Ken, Jigoku Shoujo, Kokuki, K-ON!, Kaichou wa Maid-sama!, Kaichuu!, Karin, Kaze no Stigma, Kekkaishi, Kore wa Zombie Desu ka?, Kujibiki Unbalance, Kuroshitsuji, Kuroshitsuji II, Kyou kara Maou!, Kyou kara Maou! R, Love Hina, Lovely Complex, Macademi WAsshoi!, Mahou Sensei Negima!, Midori no Hibi, Naruto, Naruto x UT, Naruto: Sports Festival, Naruto: Find the Crimson Four-leaf Clover!, Naruto: Movie 1 - Dai Katsugeki!!, Naruto: Movie 2 - Daigekitotsu!, Naruto: Movie 3 - Dai Koufun!, Naruto: Shippuuden Movie 1, Naruto: Shippuuden Movie 2 - Kizuna, Naruto: Shippuuden Movie 3 - Hi no Ishi wo Tsugu Mono, Naruto: The Cross Roads, Nurarihyon no Mago, Nurarihyon no Mago Recaps, One Piece (2000), One Piece: Chinjuujima no Chopper Oukoku, One Piece: Dead End no Bouken, One Piece: Dream Soccer King!, One Piece: Nejimaki Jima no Daibouken, Ookami Kakushi, Ouran High School Host Club, Papa to Kiss in the Dark, Princess Mononoke, Read or Die OVA, Read or Die, Rosario + Vampire, Rosario + Vampire Capu2, Rurouni Kenshin, Samurai 7, Samurai Champloo, Seikimatsu Occult Gakuin, Seikon no Qwaser, Seikon no Qwaser 2, Shakugan no Shana, Shaman King, Shuffle!, Shugo Chara!, Skip Beat!, Munto TV, Soul Eater, Spirited Away, Summer Wars, Suzumiya Haruhi no Yuuutsu, Tales of Phantasia: The Animation, Tegami Bachi, The Cat Returns, The Story of Cinderella, Togainu no Chi, Tono to Issho, Toradora!, Trigun, Vampire Knight, Vampire Knight Guilty, Yamato Nadeshiko Shichi Henge, Yu-Gi-Oh!, Yumedamaya Kidan, Zombie-Loan, Ao no Exorcist, Asu no Yoichi!, Bakuman, Beelzebub, Blood+, D.Gray-man, Dragon Crisis!, Eyeshield 21, Fairy Tail, Hajime no Ippo, Hakuouki Hekketsuroku, Hetalia, Higurashi no Naku Koro ni, Hunter x Hunter, Ichiban Ushiro no Daimaou, Katekyo Hitman Reborn!, Kimi ni Todoke, Kyou kara Maou! 3rd Series, Mushishi, Nabari no Ou, Nurarihyon no Mago: Sennen Makyou Airing, One Piece, Pandora Hearts, Samurai Deeper Kyo,More Seto no Hanayome, Shiki, Star Ocean EX, Uta no☆Prince-sama♪,...

Zajímá mě
Anime i Manga
Nejoblíbenější postava
Monkey D. Luffy, Rokudo Mukuro, Dazai Osamu,

Naruto

Oblíbená postava
Naruto
Oblíbené Jutsu
Taijutsu
Postava, kterou nesnáším
Danzo
Jutsu, které se mi nelíbí
Oroho přesouvání se do jinýho těla...
Naruto sleduji
S Českými i Anglickými titulky
Kam chci patřit
Listová (Konoha)

Nindža karta

Okres
Nechci uvést
Bydliště
někde v České republice...
Pohlaví
Holka
Moje oblíbená hudba

metal a rock + různé melodie a OST z anime

Můj sen

Vydat úspěšný komiks

Nejlepší jídlo
Yakisoba

Podpis