manga_preview
Boruto TBV 09

Ztracená 3

Dil 3: Strach o Sakuru

Neji ji vzal do náruče a vyplaval s ní nad hladinu kde probíhal boj mezi Kisamem a Narutem.Sai si připravoval nějaké jutsu a Kakashi hned jak viděl Sakuru tak k ní běžel.Položil jí na balvan co vyčníval z vody.Pak jí silně poplácal na záda.Sakura vykašlala vodu a začala dýchat.

„Bude v pořádku?“ zeptal se Neji s obavami.

„Tak za hodinu by se měla probudit“odpověďel mu klidně Kakashi.

Zatímco Neji hlídal Sakuru Naruto bojoval s Kisamem.Kisame na něj pouštěl tolik vody že se mu hodily lekce plavání od Gaie.Když Sai byl hotoven s přípravou svého jutsu vytáhl dva prázdné svitky a štětcem tam namaloval asi třicet lvů.Ti pak ožily a začali se zvětšovat až dosáhli dvou metrů. Lvi ho obklíčili a z tlam jim, začal plápolat oheň až pak proudem letěl na Kisameho ten se prvním dvoum vyhnul , ale pak byl sním ámen. Kisame spadl na zem a nejevil žádné známky života.Naruto mu zkusil tep.Byl mrtev jeden z né mnoha akatsuki.

Vyrazily zas na cestu.Neji vzal Sakuru a běžel s ní.Po čtvrt hodině se Sakura probudila a první co viděla byl Nejův obličel.trochu se polekala, ale pak ze sebe vysoukala:
„Ehhh.....Neji..?
Neji se zastavil a celá skupina s ním.Neji se podíval na Sakuru a pak se zeptal:
Můžeš jít??
Sakura přikývla, ale nevěděla to jistě.Neji ji položil na zem.Sakura se zakymácela a padala k zemi. Neji ji zachytil než se zřítila.Sakura se zas ocitla v Nejiho náruči. Kakashi zavelel pro pokračování v cestě.

Když dorazily do písečné a odevzdali Kazekagemu ten svitek šl si pronajmout do hotelu pokoje bohužel zbyl už jen jeden pro pět lidí.

„To je ale štěstí“ prohlásil nadšeně Naruto.

Když došli do pokoje čekalo je nemilé překvappení.V pokoji byla jen jedna trojlůžková a jedna dvojlůžková postel.

„Áááááááá, co to je????? Du si ztěžovat a to dost tvrdě!!!!“ vykřikl Naruto.

„Stejně by ti to na nic nebylo to je poslední pokoj“ upomenul Naruta Sai klidně.

Bohužel není na zemi dost místa, aby se tam vešli všichni.Sotva se tam vešel jeden.
Museli to jednu noc vydržet.Začínala být tma a Sakura nečekaně ohlásila že se jde projít a odešla z pokoje.

Po hodině se Sakura atále nevracela. Všichni byli už unavení a tak si šli lehnout.(Sai a Kakashi spí na dvojlůžkové a Naruto, Neji a Sakura by měli spát na trojlůžkové).

„Umí se o sebe postarat“řekl Kakashi s klidem ve hlase.

Nejimu to přece jen nedalo a vyšel ven z pokoje hledat Sakuru.
Když vyšel před hotel, přemýšlel kam tak asi šla.

4.68421
Průměr: 4.7 (19 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele LittleGiant
Vložil LittleGiant, Ne, 2016-02-28 16:47 | Ninja už: 2982 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Pěstitel rýže

Mise V:začíná to byt lepší a lepší. Jsem zvědavá jak toto vsechno dopadne Smiling úplně jsem ráda že jsem na tady tuto povídku narazila ^3^ ale s tou Sakurou jsou furt nějaké problémy jak tak sleduju XDD. Opět dobrá práce! Laughing out loud

Obrázek uživatele pyrowajcak
Vložil pyrowajcak, Ne, 2008-07-13 18:56 | Ninja už: 5792 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

5 bodov...