manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto a Hinata první rande 1.Část

Naruto a Hinata první rande 1.
Naruto se probouzí do teplého letního dne. Oči se mu stále ještě lepí, když se nutí vylézt z postele. Naruto si připravuje k snídani svoje oblíbené jídlo instantní ramen. Po snídani Naruto opouští svůj byt a vydává se na ranní trénink. Cestou potkává Rock Leeho. „Ahoj Lee“ pozdravil Naruto „Dobré ráno“ odpovídá s úsměvem Lee. „Máš teď chvíli čas? Potřeboval bych pomoct s tréninkem Taijutsu“ žádá Naruto. „Ale samozřejmě ti pomohu, také jsem chtěl si jit trochu zatrénovat“ souhlasí Lee. Spolu odchází na cvičiště. Asi po patnácti minutách jsou oba na místě. Stojí proti sobě připraveni k boji a vyčkávají na útok svého soupeře. Oba přechází do útoku ve stejný okamžik. Lee zahajuje svůj útok tornádem z listové. Naruto v poslední chvíli obratně uhýbá zničující ráně a hned přechází do útoku. Zasypává Leeho sérií rychlých úderů za pomoci nohou a rukou. Lee bez větších problémů uhýbá všem Narutovím pokusům o úder. Leemu se podaří zachytit jeden z Narutovich útoků a přehazuje ho přes rameno jako profesionální zápasník takovou silou ze Naruto letěl asi dvacet metrů než se zastavil o strom. Lee se usmívá a říká si pro sebe že ten se už jen tak nezvedne. Úsměv mu velmi rychle zmizel z tváře, když se Naruto proměnil v obláček kouře. „Klon?“ vyhrkne Lee a rychle uskočí vzad právě v čas aby se vyhnul Narutovo útoku z pod země. Tento útok Leeho mine jen o několik centimetrů. „Bravo Naruto tvoje klony se už hodně zlepšily, už není tak jednoduché je od tebe rozeznat“ chválí Lee Naruta „ A to jsi ještě neviděl všechno “ řekl Naruto a ušklíbl se. „ Tak ukaž co v tobě je “ vybídl Lee Naruta k pokračování. V přípravě na další boj je vyrušily kunaie, který se jim zapíchl před nohama. Oba okamžitě začínají pátrat po útočnících a spatří mistra Gaie a Nejiho Hyugu. Mistr Gai se směje z plného hrdla a říká „Koukám že si užíváte svého mládí. Tady s Nejim jsme šly okolo a zaslechly jsme, tak nás zajímalo, kdo tu bojuje a spatřily jsme vás dva“ na tváři má stále úsměv. Pak pokračuje Neji „ Nebude vám vadit, když se k vám přidáme?“„Dobře můžete se přidat už dlouho jsem neměl příležitost tě porazit “ směje se Naruto a popichuje Nejiho. „V tom případě budu bojovat s Mistrem Gaiem“ Lee natáhl ruku se vztyčeným palcem směrem na svého mistra. Mistr jeho gesto zopakovat a během další sekundy už byli v sobě. Neji útočí na Naruta ve snaze zasáhnout jeho body chakry. Naruto těmto pokusům úporně odolává a podařilo se mu i pár lehkých úderů opětovat. Mistr Gai a Lee bojují jako lvy. Sérií rychlých úderů a bloků. Po asi hodinovém boji jsou už všichni vyčerpáni, tak se všichni dohodly na remíze. Mistr Gai se pak rozhodl všechny pozvat na oběd jako odměnu za tvrdou práci. Naruto musel pozvání odmítnout se slovy, že už má jiné plány. Rychle se s nimi rozloučí a během sekundy zmizí. Mistr Gai se otočí na Leeho s tázavým pohledem, ale Lee jenom pokrčí rameny. Mezitím Naruto dorazil s sobě domů osprchoval se a převlékl do čistého oblečení. Plácne se do tváře a zařve „ Jo dnes to dokážu “ a odchází s domova. Asi po deseti minutách našel toho koho hledal. Hinata kráčela sama ulicí a Naruto jí s povzdálí pozoroval. Na tváři se mu objevují malé červené ruměnce. Přemýšlel jak by jí to měl říct a co by dělal kdyby odmítla. Šel nyní asi dvacet metrů za Hinatou a přemýšlel jak začít rozhovor. Po obličeji mu začínala téct malá kapička potu. Trochu zrychlil aby ji dohnal. Nyní už byla Hinata od něj jen asi patnáct metrů. Srdce mu začínalo bušit a začal se zadýchávat. Už byl jenom deset metrů od jeho cíle a srdce mu už bušilo dvakrát rychleji než normálně. Ve vzdálenosti méně než pět metrů hrozilo že mu srdce exploduje a zhluboka dýchal. Už byl jen pár kroků za ní a dokonce už cítil její parfém začínal se jeho zdravotní stav horšit ještě víc. Už se chystal na ní promluvit, ale zjistil že není schopen vydat ze sebe ani hlásku. Jeho tělo ho naprosto zradilo. V tom se stala ta nejhorší věc Hinata se otočila a spatřila Naruta celého uříceného. V tu chvíli celá zrudla a se slovy „Naruto-kun “ omdlela. Než stačila dopadnou jí Naruto chytil do náručí a s obavami v hlase opakoval „Hinato?...“ Položil Hinatu na lavičku a chtěl vyrazit pro pomoc než se stačil otočit Hinata se pomalu probírala. „Naruto-kun? “ řekla Hinata nechápavě. Naruto se k ní rychle naklonil a řekl „ Hinato jsi v pořádku? Není ti nic? jeho hlas byl plný obav a napětí. „ Nic mi není jen se mi zatočila trochu hlava “ utěšovala ho Hinata. „ To jsem rád, že se ti nic nestalo “ jeho hlas zněl plný úlevy. „ Přinesu ti něco k pití zůstaň ležet! “ Než stačila něco říct už byl Naruto pryč. Hinata byla s jejich setkání v rozpacích. Bylo jí trapně, že před Narutem omdlela, ale těšilo jí, že se o ní Naruto tak bojí. Posadila se a čekala na jeho návrat. Mezitím doběhl Naruto k automatu na nápoje a udeřil pěstí do zdi takovou silou že tam nechal malou díru. Pro sebe si nadával, že se to takhle pokazilo „ Co budu dělat? “ Přemýšlel nad všemi možnostmi, ale nenapadala ho ani jedna taková aby to dneska mohlo dopadnou dobře. V automatu kupuje pomerančovou limonádu a spěchá ve špatné náladě za Hinatou. Mezitím Hinata přemýšlela nad svými city k Narutovi a sama pro sebe si mumlala „ Mám ho ráda, tak proč nedokážu být v jeho přítomnosti sebejistější? “ hubovala se. „ Dobře rozhodla jsem se “ nabírá odvahu „ Dnes Naruta někam pozvu, třeba na jeho oblíbený ramen “ její sebejistota sílí. Mezitím dorazí Naruto a vidí Hinatu sedět na lavičce a znovu se mu rozbuší srdce. Dojde k ní „ Hinato neměla by jsi ještě vstávat! Počkej tu dojdu pro Tsunade “ lehce pokárá Hinatu s tónem obav v hlase. „ To je v pořádku je mi už lépe nikam prosím nechoď “ prosí Naruta. Naruto jí podává pití a jejich ruce se střetnou. Naruto cukne a oba se začínají červenat. Nastala chvíle ticha. Hianta předstírá že pije a Naruto pozoruje zemi jako by tam našel něco zajímavého. Oba se vyhýbají vzájemným pohledům, ale když si myslely že se ten druhý nekouká, tak nemohl jeden z druhého spustit oči. Oběma proběhla v hlavě stejná myšlenka „ Co budu dělat “. Veškerá získaná sebejistota a odvaha z Hinaty vyprchávala. Naruto na tom nebyl o moc lépe. Naruto už chtěl přerušit ono ticho a promluvit, ale zjistil, že to nejde. Oněměl. Hinata si říkala že lepší příležitost už asi nikdy mít nebude a jestli se jí to nepovede dnes tak už nikdy. Naruto si v duchu nadával jaký je zbabělec „ Prošel jsem tolika útrapami. Tolikrát jsem byl na pokraji smrti a teď nedokážu ze strachu ani promluvit? Po krátkém uvažování souhlasil, že by se radši utkal s celou Akatsuky, než být teď na tomto místě. „ Dobře jestli to nedokážu dnes tak už nikdy “ dodával si Naruto odvahy. Přesně ve stejný okamžik vyřkly jméno toho druhého. To je tak rozhodilo, že nevěděly jak pokračovat. První se zpamatoval Naruto „ Ano Hinato? “ „ Ne ty první “ oponovala mu Hinata. Po chvíli dohadování vyhrála Hinata a tak musel začít Naruto. „ Jen jsem chtěl “ hlas se mu zasekával a koktal „ Chtěl jsem se “ Polkl a připadalo mu jako když polyká kámen. „ Chtěl jsem se tě zeptat “ Hinata celá červená hleděla na něj a její srdce rychle bušilo. „ Jestli bys “ pokračoval Naruto „ s s semnou zajít na oběd “ řekl už téměř neslyšným hlasem. Naruto zvedá hlavu a dívá se Hinatě přímo do očí. Její oči připadaly Narutovi jako by zářily.

Pokračování příště Laughing out loud

4.73684
Průměr: 4.7 (57 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2017-05-18 14:12 | Ninja už: 5716 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Stačila jsem si všimnout, že již přede mnou byly poznámky na odstavce a opakování jmen.
Opravdu se FF čte hůře, když se nedělají odstavce a nedá se tomu nějaký řád, který by povídku zpřehlednil. Z toho jednoho mě až bolely oči.
A to opakování jmen... chvílemi jsem si myslela, že čtu scénář, jak jména šla skoro hned po sobě. To mě také rušilo v četbě.
Ovšem i gramatika by byla potřeba vylepšit, hlavně i/y se ti tam pletlo.
Ale jinak povídka docela jde s klasickým příběhem o těch dvou. Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Narutinka Uzumakiová
Vložil Narutinka Uzumakiová, Po, 2011-12-05 18:09 | Ninja už: 4568 dní, Příspěvků: 257 | Autor je: Pěstitel rýže

moc hezky, ale prosim delej odstavce... jinak supr tesim se na dalsi dil:D

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Po, 2011-12-05 16:17 | Ninja už: 4712 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Ty jména a slova tam opakuješ naschvál, nebo ne? Jestli jo, tak to nevadí, ale jinak jo.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Mrs.Rinnegan
Vložil Mrs.Rinnegan, Pá, 2010-06-25 17:26 | Ninja už: 5213 dní, Příspěvků: 703 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

ach jo, špatně se mi to četlo, měl bys dělat odstavce...potom je to pohodlnější a nedá to tolik zabrat očím. Kakashi YES

Aktivní FF:
NABÍDKA, KTERÁ SE NEODMÍTÁ
- Sasoriho příběh: cesta od osamělého zběhlého ninji k zločinci plně oddanému své organizaci

Obrázek uživatele Myslbek
Vložil Myslbek, Pá, 2010-06-25 17:21 | Ninja už: 5079 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

nic ve zlým ale na to že codíš na vejšku to moc nevypadá =D PROSÍM NEBER TO JAKO URÁŽKU TA POVÍDKA JE ÚŽASNÁ!!! ale co se týká tvojí češtiny tak teda nic moc... *červanám se*

Ať si myslíte, že něco dokážete, nebo nedokážete, pokaždé máte pravdu...
- Henry Ford

…hodina se skloubila s hodinou…
…a ráno zmizelo v plášti večera…
…protože nastal čas pro další den…
…ten dlouhý, slunečný den…
…kdy se nechtěně rozhodlo úplně všechno…
… a pak, po pár měsících…
…se rány otevřely znova…
…aby se mohly v průběhu let znovu zacelit…
…i přes to po nich vždycky zůstanou jizvy…
…a ty se nikdy nezahojí.

Hlupáčku...
story by Kimm-chan

Obrázek uživatele seia uchiha
Vložil seia uchiha, St, 2008-07-30 20:03 | Ninja už: 5938 dní, Příspěvků: 212 | Autor je: Prostý občan

Nice len keby si to rozdelil na odstavce bola by som ti vdacna lepsie by sa to citalo ale inak je to supr

Obrázek uživatele Gourry
Vložil Gourry, St, 2008-04-02 18:02 | Ninja už: 6281 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak jo dopsal sem 2 cast pribehu. Bude se cekat jenom na pridani na Konohu. Mate se na co tesit....doufam ze ocenite moji snahu a prominte za to ze mi to trvalo tak dlouho

Obrázek uživatele Randu
Vložil Randu, Po, 2008-03-31 07:56 | Ninja už: 5958 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Prostý občan

Mazec uz se tesim na dalsi ...

Obrázek uživatele Gourry
Vložil Gourry, Ne, 2008-03-16 10:55 | Ninja už: 6281 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Pěstitel rýže

Nejdriv nez koncem tydne to tu nebude mam ted toho opravdu hodne....posledni 3 tydny piseme furt nejaky zapoctove pisemky tak to prosim pochopte......budu se snazit to dopsat a dat to sem co nejdrive.

Obrázek uživatele Lan
Vložil Lan, So, 2008-03-15 20:15 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 156 | Autor je: Prostý občan

Tak Gourry kdy bnude dálší díl?Neválíš někde šunky že ne!Tak další díl!Piš§Píšeš totiž skvěle!Takže pisaj!

Looosers.

Obrázek uživatele Sabaku no_Gaara
Vložil Sabaku no_Gaara, So, 2008-03-15 17:38 | Ninja už: 5996 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

heeej kedy bude dalsi diel?

Obrázek uživatele Asa Kujaku
Vložil Asa Kujaku, Út, 2008-03-04 19:29 | Ninja už: 5966 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

super je to super

Obrázek uživatele Gourry
Vložil Gourry, So, 2008-03-01 00:40 | Ninja už: 6281 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Pěstitel rýže

Uz se natom pracuje nemel jsem ted moc casu. Chodim na vejsku a zadaly nam moc seminarnich praci tak nemam moc casu.

Obrázek uživatele Lan
Vložil Lan, Po, 2008-03-03 20:13 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 156 | Autor je: Prostý občan

Vejsku bych do tebe neřekla protožr pišeš uplně stejne povidky jako jedenctileti ale hlvně rychle další DÍL!!!

Looosers.

Obrázek uživatele Gourry
Vložil Gourry, Út, 2008-03-04 09:10 | Ninja už: 6281 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak ted nevim jestly to mam brat jako urazku.

Obrázek uživatele Lan
Vložil Lan, So, 2008-03-08 22:13 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 156 | Autor je: Prostý občan

Jako urážku to neber!!§Já jen myslim že se určitě zlepšíš!!Takže uděluju pochvalu jelikož bych to lépe nenapsala ani já ale teď ten další díl!!!!!!!!!!!!!

Looosers.

Obrázek uživatele SKYPE
Vložil SKYPE (bez ověření), Pá, 2008-02-29 20:45 | Ninja už: 19841 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Tys to nakousl. Já sem celej nedočkavej

Obrázek uživatele ironman1997
Vložil ironman1997, Pá, 2008-02-29 20:32 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

je to vyborne len nech to ma !!pokracovanie!!

Obrázek uživatele Sabaku no_Gaara
Vložil Sabaku no_Gaara, Čt, 2008-02-28 08:30 | Ninja už: 5996 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

POKRACKO!POKRACKO!POKRACKO!POKRACKO!POKRACKO!

Obrázek uživatele Lan
Vložil Lan, St, 2008-02-27 21:09 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 156 | Autor je: Prostý občan

Gourry dva týdny být nemocný nemůžeš!ŽE NE?

Looosers.

Obrázek uživatele Lan
Vložil Lan, Út, 2008-02-19 19:43 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 156 | Autor je: Prostý občan

Dobře.............Uzdrav se!!!

Looosers.

Obrázek uživatele Lan
Vložil Lan, Po, 2008-02-18 22:20 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 156 | Autor je: Prostý občan

GOURRY!!JÁ TĚ ZABIJU!!TOHLE JE KONEC TÝDNE?JE PONDĚLÍ!!!!ZÍTRA AŤ JE TO TU!!!!!!!!!!!!Sad

Looosers.

Obrázek uživatele Gourry
Vložil Gourry, Út, 2008-02-19 15:37 | Ninja už: 6281 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Pěstitel rýže

Vsem se moc omlouvam ale momentalne jsem nemocnej. S bolestma hlavy toho opravdu nejde moc udelat. Hned jak mi bude lepe to dopisu. Prosim o strpeni.

Obrázek uživatele Sabaku no_Gaara
Vložil Sabaku no_Gaara, So, 2008-02-16 21:20 | Ninja už: 5996 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

No comment...Skrátka super...

Obrázek uživatele Gourry
Vložil Gourry, Čt, 2008-02-14 23:52 | Ninja už: 6281 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Pěstitel rýže

Vsem moc dekuji za kladne odpovedi. Do konce tydne snad dopisu druhou cast. Doufam ze se povede

Obrázek uživatele Satake
Vložil Satake, Čt, 2008-02-14 12:00 | Ninja už: 6024 dní, Příspěvků: 945 | Autor je: Prostý občan

Jeee. Too je hezke! To se mi fakt libi. Hezky rozepsane, detailni... a na to, ze je to tvuj prvni pribeh... ses trida. Eye-wink

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Čt, 2008-02-14 11:52 | Ninja už: 6025 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Jak jsem uz psal na ICQ mas to good. Eye-wink

Obrázek uživatele NARUTO152
Vložil NARUTO152, Čt, 2008-02-14 11:30 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

super

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, St, 2008-02-13 23:19 | Ninja už: 5934 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

Je to super.A ani to nevipadá že by to byla tvoje první povídka!!! Eye-wink

Obrázek uživatele Gourry
Vložil Gourry, St, 2008-02-13 22:02 | Ninja už: 6281 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Pěstitel rýže

Toto je muj prvni pokus o pribeh tak ho prosim berte z rezervou.