manga_preview
Boruto TBV 10

Vyjímka z pravidel (11. Kapitola)

,,Máš pravdu. Kvůli tomu jsem tě sem nezval. Koneckonců jsi už dost stará na to,abys věděla,jak se chovat."
,,Tak proč? Nenapínej mě!"
Posadí se proti němu na zábradlí. Do zad se jí opírá zapadající slunce a dává tak havraním vlasům zlatavý nádech.
,,Popravdě řečeno,by mě prostě zajímalo,kdo opravdu jsi."
,,Ale notak...snad bys mne nepodezíral. myslíš si snad,že jsem špeh? nebo jedna z Orochimarových příznivců?"
Postupně zvyšuje hlas. Kakshi si nejspíš uvědomí,že trochu přestřelil.
,,No dobře..."povzdechne si ,,necháme toho."
Otáčí se a chce odejít. Hanako seskočí ze zábradlí a postaví se mu do cesty.
,,Tak to ne! Takhle snadno se mě nezbavíš. Už jsem kvůli tobě změnila plány na večer."
Zaraženě se na ni podívá.
,,A co s tebou mám dělat?" Ne že bych nevěděl...Ale to by nejspíš neprošlo. Napadne ho a sjede ji pohledem.
,,Jak to mám vědět? To tys mě pozval tak něco vymysli." Vyplázne na něj jazyk.
,,Co večeře?"
,,Hm...to by asi šlo. Ale platíš!"
,,Mám snad na výběr?"
******
Položila hůlky na prázdný talř. Kakashi dojedl už notnou chvíli před ní a od toho okamžiku ji soustředěně pozoroval. Z jejího výrazu se však nedalo vyčíst,zda jí to vadí nebo ne.
Zívla.
,,A co teď?"
,,Teď? nezdá se ti,že jsi trochu náročná?"
,,Malinko" uculila se a udělala nejnevinější oči jaké zvládla. nejspíš se jí podařili,jak usoudila z toho,že Kakashi mírně znachověl a raději zavolal na obsluhu,že bude platit.
Vyšli ven. Obloha už se zbarvila do tmaně inkoustova a byla poseta zářivými hvězdami.
Procházali bok po boku téměř prázdnými ulicemi,když Kakashi najednou promluvil:
,,No,maximálně tě můžu pozvat ke mně na čaj." Ani nečekal,že by souhlasila. Vždyť se to přece naprosto nehodí. Je o dost starší a navíc...
,,Jasně!" Usmála se.
Musel si přiznat,že v překvapování lidí je téměř tak dobrá jako Naruto.
********
Nechal ji,aby se posadila na polštář k nízkému stolku v obýváku.
,,Tah jaký bys chtěla? Mám tu bílý,zelený,černý...."
Skočila mu do řeči: ,,Saké bys neměl?"
,,S-saké? Vždyť ti není jednadvacet!"
,,Nebuď staromódní....Prosím..."
,,Jestli se to někdo doví...jestli se to někdo doví..." Brumlal si pro sebe,ale přezto se z kuchyně vrátil s láhví rýžového vína.
Po několika sklenkách,kdy začala být koneverzace uvolněnější a Kakashi čím dál častěji v rozpacích se na chvilku omluvil.měl v plánu se ve svém pokoji převléct a trochu uklidnit. nedokázal si vysvětlit jakto,že na něj má ta genninka takový vliv.
Po pár mnutách už se sama začala nudit. Tiše se šla podívat,kde je Kakashi tak dlouho. Snažila se bezhlučně otevřít posuvné dveře,což se jí také podařilo a proklouzla k němu do pokoje. Stál k ní zády a byl do půli těla nahý. Slabé světlo s ulice mu dopadalo na tělo a zvýrazňovalo tak každý jeho sval.
Otočil se a až teď si jí všiml. Z jeho pohledu si uvědomila,že vstoupila do samotného centra jeho soukromí,že překročila pomyslnou hranici. Cítila,že se dotkla jeho zranitelného místa. Pokud věděla,nikdo ho neviděl bez masky...
Přistoupil k ní a nadzvedl jí vzadu vlasy. Pochopila,že překročila práh pokoje,ve kterém vše patřilo jen jemu,včetně jí v okamžiku kdy vstoupila. Couvla a přitiskla se zády ke zdi. Pokoušela se tvářit jakoby nic. Kakshi s eopřel jednou rukou o zeď a druhou jí položil na týl. Palcem ji jemně hladil po krku a tváři.
,,Srdce ti buší jako splašenému zajíci. Snad se nebojíš...? Máš strach,že si se chytla do pasti?"
,,Nech mě být..."
hanako se tlačila na zeď,ale byl tak blízko,že blíž snad ani být nemohl. Měla o co si koledovala. Byla přišpendlena ke zdi vysokým a silným mužem. Ona všek nebyla z těch,kdo se vzdává.
,,Říkám ti,nech mě!"
,,Až budu chtít..."
Nečekala. Opřela se do něj silou,kterou jen dokázala,ale snad byla po raním boji ještě vyčerpaná,snad za to mohlo vypité saké. Nic nezmohla. Jeho ruka jí skouzla po zádech dolů. Přitislk si ji pevně k sobě. Z jeho obětí nebylo úniku.
,,Milá Hanako,ty jsi mi ale pořádně zavařila,víš to?" Nikdo předtím se jí takto nezmocnil. Zatmělo se jí před očima. Nevěděla,co s eto s ní děje,stačila si jen uvědomit,že klesá na měkkou postel.

4.6875
Průměr: 4.7 (16 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2019-09-07 21:10 | Ninja už: 2739 dní, Příspěvků: 3022 | Autor je: Metař Gaarova písku

Misia L4: Kakaši zas neúspešne špióni a Hanako ho vytiahne na večeru. Tá akosi rada flirtuje s mužmi hihihi Dokonca sa nechala pozvať na čaj, čo Kakašiho ohúrilo: „Musel si přiznat, že v překvapování lidí je téměř tak dobrá jako Naruto.“ Jejda, zrazu chce mladá saké Shocked Páni, ešte mu vliezla do súkromia a videla ho skoro nahého bez masky Ehh... jasně... hehe... Kto by pomyslel, že Kakaši je taký kanec a jednoducho milú Hanako zvalí na posteľ Nevím, co jsem si dal, ale bylo to vážně silné! Nuž provokovala potvorka jedna. Tá asi prefikne celú mužskú elitu hihihi

Obrázek uživatele Hanako
Vložil Hanako, Ne, 2008-01-27 16:02 | Ninja už: 6084 dní, Příspěvků: 257 | Autor je: Prostý občan

12.díl jsem odeslala ke zveřejnění. Je jen na Prasátku,kdy se tu ukáže

Obrázek uživatele Lan
Vložil Lan, Ne, 2008-01-27 12:26 | Ninja už: 6108 dní, Příspěvků: 156 | Autor je: Prostý občan

ŘÍKALA si do poloviny totoho týdnu si bez Pc a už je neděle!!

Looosers.

Obrázek uživatele Yori
Vložil Yori, Ne, 2008-01-27 12:39 | Ninja už: 6158 dní, Příspěvků: 595 | Autor je: Prostý občan

jóóó,nám už se tady stýská po tvých sugoi příbězích...

Obrázek uživatele Jitt
Vložil Jitt, Ne, 2008-01-27 12:36 | Ninja už: 6140 dní, Příspěvků: 131 | Autor je: Prostý občan

Říká ti něco význam slova minimálně? Myslím, že to Hanako nedělá schválně, a když to prostě nějde, tak to nejde. Jediný, co ti v tom případě zbývá je ČEKAT stejně jako ostatní.

I'm speaking only if I have something to tell ...

Obrázek uživatele Hanako
Vložil Hanako, Ne, 2008-01-27 16:03 | Ninja už: 6084 dní, Příspěvků: 257 | Autor je: Prostý občan

děkuji za zastání... PC se mi vrátil úplně prázdný a to jsem měla 4 díly předpřipravené(a to nrepočítám stažené díly narutaT-T) a navíc je hodně práce se srazem

Obrázek uživatele Jitt
Vložil Jitt, Ne, 2008-01-27 19:43 | Ninja už: 6140 dní, Příspěvků: 131 | Autor je: Prostý občan

Neni zac, snad se PC zase brzy "vzpamatuje" co se dat tyce.. Smiling

I'm speaking only if I have something to tell ...

Obrázek uživatele Hanako
Vložil Hanako, St, 2008-01-16 08:27 | Ninja už: 6084 dní, Příspěvků: 257 | Autor je: Prostý občan

všem se omlouvám za mou "povídkovou pauzu" ale bohužel jsem minimlně do poloviny příštího týdne bez PC. Snad o víkend se dostanu na druhý,který mám u mamky,ale nejsem si jistá...
Ale další díl by měl být nejpozději do konce ledna

Obrázek uživatele Koty
Vložil Koty, Po, 2008-01-14 21:31 | Ninja už: 6110 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Prostý občan

tak co na to říct?.....že je to super jako vždycky

Koty's anime, manga, reviews, recommendations, blogs and lists at Anime-PlanetAnime-Planet.com - anime | manga | reviews

Obrázek uživatele Ayashiki
Vložil Ayashiki, Po, 2008-01-14 21:11 | Ninja už: 6090 dní, Příspěvků: 485 | Autor je: Prostý občan

Uuh, takže sa nám to tu utešene hromadí a ja nestíham ani čítať, nieto ešte písať komentáre...Tak som si teraz po dlhom čase sadla, aby som to všetko dohnala a úspešne...No ale, čo ti napísať, od môjho posledného komentára k tvojej ctenej poviedka sa toho veľa nezmenilo...Snáď len to, že je to čoraz lepšie, podobne ako u Shinkena človek vždy neverí že to môže byť ešte lepšie a ty ho znovu a znovu každou ďalšou kapitolou presvedčíš, že to tak nie je, že máš ešte rezervy...Neviem, pokiaľ ti siahajú. Je to perfektné. Ten príbeh je naozaj super, človeka to chytí a už nepustí, ale to je účel, nie? A čo som chcela týmto vyčerpávajúcim komentom povedať je nakoniec len obyčajné: ďakujem. Za takúto poviedku sa patrí poďakovať.

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Čt, 2008-01-10 10:56 | Ninja už: 6076 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Hmm ani si nebudu predstavovat co nasledovalo Laughing out loud jen tak dal a chtelo by to dalsi dil ale nijak nespechej aby kvalita neklesla. Eye-wink

Obrázek uživatele Hanako
Vložil Hanako, Čt, 2008-01-10 12:53 | Ninja už: 6084 dní, Příspěvků: 257 | Autor je: Prostý občan

co se mezi nimi stalo se dozvíš v dalším díle.
A spěchat nemohu ani kdybych chtěla mám teď tolik učení že jsem ráda když jsem na PC půl hodinky deně

Obrázek uživatele Sashenka
Vložil Sashenka, Čt, 2008-01-10 00:02 | Ninja už: 6054 dní, Příspěvků: 616 | Autor je: Prostý občan

Jééé...moc pěkňunké....další díl tu bude kdy?? Smiling

Obrázek uživatele Hanako
Vložil Hanako, Čt, 2008-01-10 10:32 | Ninja už: 6084 dní, Příspěvků: 257 | Autor je: Prostý občan

příští týden