Půjdem všichni!
"Neji?!"
"Potřebuješ něco Tenten?"
"Víš Neji, mám menší problém."odpověděla s klesnoucím tónem a už už chtěla raději odejít směrem pryč.
"Počkej, řekni mi co se stalo. "
V tom se mezi ně přiřítil Lee:"Jo, Tenten, řekni co se stalo?"
To už Tenten neváhala ,vzala nohy na ramena a utíkala pryč. Ani se za sebou neohlídla. Zašla za roh a oddechla si. V tom se za ní někdo objevil.
"Tenten."
Lekla se a pomalu se otočila o sto osmdesát stupňů.
"Lee."vyjekla.
"No tak, sme přece kámoši,né, tak mi všechno řekni."
" NO tak dobře. Ale nesmíš se mi smát." hluboce se nadechla" No víš, já sem chtěla pozvat Nejiho do kina,.... ty idiote... a tys mi to překazil."
"Ou." vyhrkl s překvapením a udělal divný výraz na jeho obličeji. Chvíli se zasekl.
" A můžu jít s váma?"
" Lee, tys to asi nepochopil"
"Jakto že nepochopil, mohli by jsme tam jít jako tým. Užijeme si spoustu leg...." To už se Tenten neudržela a vše mu vylíčila jasně.
"Lee!!! Já tam chci jít s Nejim sama...jako na rande."
"Ups."
O čtyři hodiny později:
Tenten se prochází po ulicích Konohy a přemýšlí jak by se asi tak Nejiho mohla zeptat. Najednou v dálce uvidí Nejiho. Rychle se schová za roh a zadržuje dech jako kdyby jí měl slyšet i na konci druhé strany ulice. Opatrně se podívá, jestli už odešel. Nikde ho nevidí.
"Tenten, nechceš mi říct co si chtěla?"
"No, víš já ....no já vlastně sem chtěla to, jestli...no jestli bys nechtěl jít náhodou do kina???
"Aha." Neji se zasekl a chvíli udiveně zíral na Tenten:"Dobře. Mohli bychom s sebou vzít i Leeho."
Mise O:
Tahle FF mě taky fakt dostala! Hlavně, nepotřebuji si tu představit ani verzi postavy jako její karikatury, ale stačí si postavu představit tak, jak normálně v Narutovi fungovala. Tenhle tým, Neji, Tenten a Lee, proste spolu fakt dobře fungují. Hlavně díky Leemu. Což se ukazuje i zde. Aby se to zvrtlo, tak stačí jen Lee. Prostě neomalenec, který je u všeho důležitého. A když už někde chybí, tak proč si ho tam nepřizvat.
Na druhou stranu, vtipnější a bolestnější zároveň je to, že bych to Tenten přála, aby i Neji o ni dokázal projevit zájem.
Celkově je to PARÁDA! Nic bych na této FF neměnila.
Po několika letech tichého navštěvování Konohy jsem do ní nakonec doopravdy vstoupila. Tak mě tu máte!
Mise PZ:
Hezký! Mám ráda pár TenTen s Nejim. Ale je chudák mít v týmu tak nechapavého parťáka jako je Lee... Nebo spíš nezkušeného? Ale když sebere odvahu, tak by se jí mohlo podařit Nejiho pozvat... Tak ne, ani on to nepochopil... Chudák TenTen
Ten konec se povedl překvapivý a vtipný. Neji asi začal s Leem už konečně líp vycházet, že chce, aby šel do kina taky.
Vtipné, ľahké, rozosmialo ma to... Paráda...
Až mi bolo Tenten lúto. Škoda, že je to tak krátke
no to je super!!!
Hezký...chudák TenTen
díky,díky,dík
hahahahaha dobry konec ten me vazne dostal
Tak to je dobrý ten konec mě fakt dostal
super:-)
Moje motto: „Jenom tři slova v srdci měj miluj, věř a odpouštěj!“
Co tvrdím? „Že, ty nejlepší FA kreslí Poník a to mi nikdo nerozmluví!!!“
Moje jednorázovka Didarovo dilema
http://147.32.8.168/?q=node/63364
Můj blog XD
xD njn ach ta mužská ješitnost
www.chie.blog.cz
Děkuju moc..sem přemýšlela o tom co ste psali...tak sem chtěla dát jako název..."Mužská povaha"nebo tak něco
mazec
jo přesně tohle vystihuje mužskou mysl
Nakonec jsou všichni mužský tak nechápaví..., moc pěkný
Pekna
Tak tomu sa povie koniec:D
-----------
Nech vám všetkým najklíčkatejší požehná
http://www.bramboranstvi.mysteria.cz/uvod.html
A nemám rád vianoce..