manga_preview
Boruto TBV 09

Vyjímka z pravidel (07. Kapitola)

Zatímco Sasuke se posadil k nízkému stolku chystala Hanako čaj a obložené chleby.
,,Doufám,že to jíš..."
Pak konverzace uvízla na mrtvém bodě. Sasuke místo odpovědí střídavě bledl a rudl a ona to po chvíli vzdala.
,,Omluv mě na chvilku. Obleču se a pak už půjdeme ano?"
,,J-jistě..."
Zmizela v pokoji přez chodbu a v rychlosti na sebe navlékla spodní prádlo. pak si uvědomila že šaty včera nechala v koupelně.
,,No co... tak mě uvidí v prádle!"
Proběhla chodbou do koupelny a tak se dooblékla a pročísla si vlasy.
,,Hotovo,můžeme jít!"
Objevila se ve dveřích kuchyně. Sasuke se zakuckal.
Nejspíš mě viděl.Ten teda není ani trochu jako jeho bráška...
Pomyslela si. Společně vyšli před dům. Tváře jim pošimralo raní sluníčko a Hanako jeho paprsky donutily zívnout.V ten okamžik k nim došla Sakura.
,,Dobré ráno Hanako."
Pak si všimne Sasukeho stojícího vedle ní.
,,Nejspíš si měla...zajímavou..noc."
Dodá pak jízlivě. Nejraději by černovlásku stojící před ní zašlapala do země.
,,Zdravím Sakuro. Máš pravdu,noc zajímavá byla,ale ne tak jak si myslíš. Sasuke přišel až na snídani. Bohužel."
Odpoví hanako s ůsměvem a schválně zdůrazní poslední slovo.
,,Pch!"
Zpozarohu se najednou vyřítí Naruto:
,,Hanako-chan!!! Dobré ráááno! Jé...Vy už ste tady? Chtěl jsem přijít první víš? Vážně! Ale nějak sem zaspal a pak..."
,,Nevadí Naruto! Tvé dobré ráno bylo dnes nejspíš to nejupřímější!"
Usměje se na něj. Všichni se vydají na cestu k areně.
,,Stejně je to skvělý! Vypadáme jako jeden team! Nejsilnější ninjové z Listové přichází! Soupeři bojte se! Dattebayo!"
,,Naruto!"
Okřiknou ho najednou Sasuke a Sakura.
,,co sem řek?"
,,Ale nic. Jsou to mrzouti"
mrkne na něj Hanako a dá mu ruku kolem ramen.
To už ale stojí před arenou. Dovnitř se trousí všichni kteří se probojovali do třetího kola a jejich senseiové.I naše čtveřice vejde dovnitř. Sakura,Naruto a Sasuke stejně jako ostatní vystoupí na balkon lemující celý stál. Jen Hanako zůstane stát dole proti zkoušejícím v čele s Hokagem.
Ten si odkašle a promluví:
,,Rád bych vám všem teď představil Hanako. Já i všichni zkoušející jsme se shodli na tom,že jí udělíme vyjímku a necháme ji díky jejím schopnostem vstoupit rovnou do třetího kola chuuninských zkoušek. K tomu je al epotřeba aby teď porazila někoho z vás. Pokud zvítězí smí se jich účastnit ona,ale i poražený,protože už jedním kvalifikačním bojem prošel. Pokud nezvítězí nic se pro vás nemění. Je nějaký dobrovolník?"Na balkoně vlevo se otočí rudovlasý chlapec k blondýnce vedle něj: ,,Ty Temari."
Dívka si Hanako změří pohledem,přikývne a pak seskočí vedle ní.
,,Já Temari z vesnice ukryté v písku."
,,Má někdo nějaké námitky?"
Rozhlédl se Hokage-sama po místnosti. Nikdo se neozval.
,,V tom případě nic nebrání tomu,aby mohl zápas začít. vaším soudcem budu já sám.Začněte!"
Ani jedna z dívek se nepohne. navzájem se přeměřují pohledem. Temari je klidem své soupeřky ttrochu vyvedená z míry.
Proč mě sem Gaara poslal...? Ví snad o téhle holce něco? Každopádně bojovat s ní je pořád míň nebezpečné než ho neposlechnout...
Zhluboka se nadechla a jediným pohybem vytáhla a rozevřela svůj vějíř.
XXX
Zatímco ty dvě okolo sebe kružily jako kočky soupeřící o myš přitočila se k Hokagemu Anko.
,,Hokage-sama...Je to bezpečné? Tedy,myslím...je bezpečné aby se dvojče Itachiho Uchihy účastnilo zkoušek? Nezapomeňme,že mu pomáhala a..."
,,estrachuj se Anko. Počítám se všemi možnostmi. A teď už mě neruš. Mám pocit,že to bude vyjímečný zápas."
,,Ano Hokage-sama."
XXX

4.785715
Průměr: 4.8 (14 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2019-09-07 19:51 | Ninja už: 2691 dní, Příspěvků: 3014 | Autor je: Metař Gaarova písku

Misia L4: Sasuke nikdy nebol rečný, ale so sestrou je úplné poleno Hehe... Hehe, Sakura žiarli a má čierne chlpaté myšlienky. Dobre jej Hanako naložila Jump! Aspoň Naruto svojou srdečnosťou a bezprostrednosťou poteší Hanako a vnesie dobrého ducha Naruto Tak sme konečne v aréne, kde Tretí predstaví obecenstvu novú kunoiči. Zaujímavé, prečo Gára strčil ako súperku do kvalifikačného boja svoju sestru Temari, ktorá sa viac obáva brata ako Hanako Puzzled Ooo, Anko pozná situáciu a obáva sa, ale Tretí si myslí, že má všetko pod kontrolou a je zvedavý, ako aj ja, aký boj nás čaká Nya!

Obrázek uživatele nexiska
Vložil nexiska, St, 2007-12-19 11:41 | Ninja už: 6033 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Prostý občan

Prečítala som ti to od začiatku až po 7. kapitolku a musím uznať, že máš talent Laughing out loud - proste píšeš SKVELE!!! Neviem sa dočkať pokračovania, pretože je to dosti napínavé Smiling ...

P.S.: Tá veta od Temari: "Proč mě sem Gaara poslal...?...- tak to nemalo chybu Laughing out loud ... Eye-wink

Žijem pre svojich priateľov...

Ak by bolo všetko tak ako chceme, život by nemal zmysel ... nemali by sme za čo bojovať!!!

Obrázek uživatele Hanako
Vložil Hanako, St, 2007-12-19 16:06 | Ninja už: 6036 dní, Příspěvků: 257 | Autor je: Prostý občan

díky moc^^ já už se těším na tu "naší" povídku

Obrázek uživatele nexiska
Vložil nexiska, St, 2007-12-19 16:08 | Ninja už: 6033 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Prostý občan

Tak tomu ver!!! Nedočkavosťou už nedokážem spať Laughing out loud ...

Žijem pre svojich priateľov...

Ak by bolo všetko tak ako chceme, život by nemal zmysel ... nemali by sme za čo bojovať!!!

Obrázek uživatele Sashenka
Vložil Sashenka, So, 2007-12-15 17:11 | Ninja už: 6006 dní, Příspěvků: 616 | Autor je: Prostý občan

Těším se na pokráčko Smiling

Obrázek uživatele Koty
Vložil Koty, So, 2007-12-15 00:21 | Ninja už: 6062 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Prostý občan

UŽASNÝ, UŽASNÝ

Koty's anime, manga, reviews, recommendations, blogs and lists at Anime-PlanetAnime-Planet.com - anime | manga | reviews

Obrázek uživatele petanka
Vložil petanka, So, 2007-12-15 00:11 | Ninja už: 6054 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Prostý občan

dost dobré Eye-wink popravde se mi tahle povídka líbí stejne jako .... no radeji to nebudu řídat aby se pak nekdo neurazil Laughing out loud

Obrázek uživatele Hanako
Vložil Hanako, So, 2007-12-15 00:42 | Ninja už: 6036 dní, Příspěvků: 257 | Autor je: Prostý občan

jako kdo...? či co...? prosím řekni...
nikdo se neurazí! vážně^^

Obrázek uživatele Uchihova
Vložil Uchihova, Pá, 2007-12-14 19:21 | Ninja už: 6014 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

SKVELY!VZNIKAJICI!fakt SUPER!!!cekam netrpelive na dalsi dil...Smiling
Uchihová