manga_preview
Boruto TBV 09

Vyjímka z pravidel (08. Kapitola)

Jediným pohybem pak vytáhla a rozevřela svůj vějíř. Hanako se v duchu usmála. Tak vzdušné techniky jo? No jak myslíš.
Temari už na nic nečekala a začala útočit: ,,Kamaitachi no Jutsu (technika sekajícího tornáda) !"
Ups... možná jsem ji podcenila. Pokud mě vír chytí,už se ven nedostanu... Proběhne hlavou její soupeřce.
XXX
,,Tohle nevypadá dobře! Temari začala zostra." Strachoval se Naruto.
,,Však ještě uvidíme." Odvětil kakashi a nepřestal sledovat souboj.
,,Ale,ale..." Konstatoval suše Sasuke potom,co jejich favoritka uvízla ve víru sekavého tornáda.
XXX
Temari se samolibě usmála. Prý vyjímečné spochopnosti. Zatím to zvládám levou zadní. Úsměv jí ale z tváře zmizel,jakmile se místo Hanako v tornádu objevil dřevěný kmen.
XXX
,,Kawarimi..."
Odtušil Shikamaru.
,,Celkem dobré ale nevím,jak jí to pomůže."
,,Jen aby ses nemýlil. Chakru jako má ta holka jsem zatím viděl jen u jednoho člvěka."
Zareaguje opodál stojící Neji a svým Byakuganem střídavě sleduje Sasukeho a Hanako. Jestli se nepletu Ta ona musí být z klanu Uchiha! zatím si to nechámpro sebe... mohlo by se to časem hodit.
XXX
Povedlo se! Hanako se vznášela několik metrů nad zemí. Musím ji zbavit toho vějíře. Spojila ruce v pečeti: Pták,pes,drak,králík,vůl,opice,drak,ovce,krysa,tygr. Přitom odříkávala:
,,Mistrovská technika...."
Temari překvapeně vzhlédla,nestačila však zareagovat.
,,...Katon: Let fénixe!" Během okamžiku dívce na zádech vyrostla obrovská ohnivá křídla. Ona však ještě nekončila,další dvě pečetě a další jutsu: ,,Popel znovuzrození!" Před Hanako se zformoval mrak doruda rozžhaveného popela a snášel se na Temari...
XXX
,,Co je to za techniku?"
Obrátila se Sakura na Kakashiho.
,,Nevím. ještě jsem ji neviděl. Nejspíš její mistrovská technika,musela se ji naučit sama. Ovládla Fénixe."
,,Myslela jsem,že ty řeči o ohnivé duši v nás jsou jen přirovnání."
,,Tak napůl. Každý ninja má v sobě sílu nějakého bájného stvoření. Závisí to na zemi a vesnici kde žil. Konoha je ohnivá,proto fénix. Mlžná je z Vodní země a každý ninja od nich má v sobě skrytou sílu Sirény. A tak dál. Ale zatím jsem neviděl nikoho,kdo by tu sílu dokázal ovládnout. Rada Kagů to chtěla zařadit mezi zakázaná jutsu protože ovládání nikdy není 100% a navíc spotřebovává ohromné množství chakry a pokud to vyvolávající neukončí včas může i zemřít."
Sakura se s doširoka otevřenýma očima opět obrátila k dívkám.
Sasuke si držel svůj obvyklý odstup a hlavou se mu honila jediná myšlenka:
I když se mi líbí,chci s ní bojovat!
XXX
Temari uskočila a mraku se vyhla.
,,To ti trochu nevyšlo nemyslíš?" Uchechtla se.
Hanako však zůstala naprosto klidná.
,,Jsi si tím jistá? Podívej se pořádně na svůj vějíř."
,,Co tím... To ne! To není možné,vždyťje železný!"
Popel který pomalu dopadal na vějíř v něm vypaloval další a další díry.
,,Popel znovuzrození spálí cokoli,co mu stojí v cestě. A jelikož jsem nechtěla popálit ani rozhodčí ani ty kteří stojí okolo nasměrovala jsem ho chakrou pouze na tvou zbraň."
XXX
Gaara začal vypadat "trochu" naštvaně.
Kankurou raději o pár kroků ustoupil.
---
,,Uznávám. Možná je stratég. A taky silná. Ale stejně je to otrava."
Opře se o zábradlí Shikamaru. Neji si ho nevšímá a upřeně sleduje dívky. A za skly brýlí skrytý Shino se nijakne vyjadřuje.
XXX
,,Takže teď ti dávám na výběr. Můžeš se vzdát,nechat se omráčit nebo zabít. co chceš?"
,,Ještě jsem neskončila!"
Vytáhne Temari sadu šesti kunaů,v každé ruce drží tři,pak je vší silou hodí na Hanako.
,,Nebuď směšná!"
Vykryje je jedním křídlem. Jen se ho kunaie dotknou začnou tát jako zmrzlina na slunci.
,,Jak chceš. Budu hodná a ukončím to rychle ano? "Obětí rudého Fénixe" !"
XXX
,,Co...co chce dělat?"
Zalapá po dechu Kankurou.
Gaara jen zavrčí a snaží se potlačit narůstající vztek.Tušil,že ta holka je silná.. ale když tohle ukázala hned na začátku,co bude dál?
----
Sakura napětím ani nedýchá,Naruto pevně svírá zábradlí. Ani Kakashi nedokáže úplně skrýt své napětí a přešlápně z nohy na nohu.
---
,,Hokage-sama! Namám to ukon.."
,,Zatím ne Anko,počkej."
,,Ale..!"
,,Počkej!"
,,Hai..."

4.785715
Průměr: 4.8 (14 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2019-09-07 20:14 | Ninja už: 2691 dní, Příspěvků: 3014 | Autor je: Metař Gaarova písku

Misia L4: Boj začal, Temari útočí, Hanako sa zatiaľ nepredviedla. Fíha, Nedžiho zázračné očká už kus pravdy odhalili: „Chakru jako má ta holka jsem zatím viděl jen u jednoho člověka." Porovnáva Sasukeho a Hanako, ale je múdry a nevytrepe, čo zistil Neji Ja odpadnem, akými technikami sa predviedla Hanako Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! Autorka má fakt vynikajúcu fantáziu Kakashi YES Teória o tom, že: „Každý ninja má v sobě sílu nějakého bájného stvoření. Závisí to na zemi a vesnici kde žil.“ – je tiež super Kvítek sakury Sasuke vždy vyjadruje svoj obdiv k niekomu túžbou s ním bojovať. Takže Hanako sa podaril jej cieľ a zničila Temarin vejár popolom znovuzrodenia. Šino je môj obľúbený, tak ako Nedži nekecá a radšej premýšľa Shino Všetci sú napätí ako štrumpandle, Anko by najradšej boj ukončila, ale nezíska súhlas. Príbeh je stále lepší Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele sisqa
Vložil sisqa, Po, 2007-12-24 12:59 | Ninja už: 5974 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

prrrrrrrosíííím,ďalšiu časť ja to neviem vydržať a prosííím tiež prasátko nech to čo najrýchlejšie vloží

Obrázek uživatele Hanako
Vložil Hanako, Pá, 2007-12-21 23:07 | Ninja už: 6036 dní, Příspěvků: 257 | Autor je: Prostý občan

Všem moc děkuju za komenty...
další díl napíšu zítra,ale je na Prasátku,kdy se tu objeví

Obrázek uživatele Koty
Vložil Koty, Pá, 2007-12-21 22:15 | Ninja už: 6061 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Prostý občan

co mám říct............jo už vím........naprosto SUPER

Koty's anime, manga, reviews, recommendations, blogs and lists at Anime-PlanetAnime-Planet.com - anime | manga | reviews

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Pá, 2007-12-21 22:05 | Ninja už: 6000 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

okamžitě honem rychle další!!!

Itadakimasu!!

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Ayashiki
Vložil Ayashiki, Čt, 2007-12-20 17:38 | Ninja už: 6042 dní, Příspěvků: 485 | Autor je: Prostý občan

No...nemám slov...

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, St, 2007-12-19 21:48 | Ninja už: 6028 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Rychle pis dalsi uz jsem napnuty jak to bude pokacovat a jen tak dal akce je nezbytna pro neustaly beh pribehu:)