manga_preview
Boruto TBV 08

Tatsu 08

Omluva

PRÁSK !!!

Všichni se lekli. Neji odletěl dvacet metrů a přistál /dost nešikovně/ na zeni. Awe stál se zuřivým výrazem ve tváři. Jeho oči zčernaly a vypadal jak sama smrt …. Čekalo se … co s e teď asi stane ? neji se pomalu zvedal ze země a bylo vidět, že aktivoval byakugan… pomalu vytáhl kunai z kapsy… nikdo nemohl nic dělat, protože byli ochromení překvapením… Awe se k údivu všech otočil a někam odcházel… dva údery srdce bylo ticho, nebo to snad bylo 10 minut ?
„ Ten-Ten běž za ním a přiveď ho“ k všeobecnému údivu se ozval Naruto. Naruto projevil nevídanou iniciativu na sebe až moc nezvyklou. Neji se smažil do jít ke svým věcem…. Měl výraz smrti…
Awe odcházel, měl toho dost… proč tady sakra lezl ? …. Jen samé potíže, Ti lidé jsou potížisti…. Odcházel… spěchal pryč…..
Ten-Ten se jej snažila dohonit, ale nebylo to lehké… přes to přeze vše byl opravdu rychlý.. nezastavil se… Ten-Ten ho neviděla ani neslyšela… umí tedy chodit pěkně tiše…. Ach jo kdyby zapraskala aspoň větvička… Dvě postavy spěchaly lesem… jedna se snažila dohonit druhou..Awe nepřemýšlel kam jde… jen to že by měl zůstat s těmito lidmi byla hloupost… nepověděl mu to i ten hlas ze snu ? ten drak ? čím více nad tím přemýšlel tím více ho bolela hlava… došlo to až tak daleko, nepadnul na kolena s hlavou u země… před očima se mu míhaly hvězdičky…nikdy , nikdy mu nebylo takhle zle… Ten- Ten už běžela….. pak ho uviděla jak skoro leží na zemi, celý se třepal… lekla se a utíkala k němu …

„Co je Ti ?“ položila mu ruku na rameno….

Neodpověděl a třásl se ještě více. Ten-ten se vyděsila… co budu dělat ? neumím lékařské techniky jako Sakura.. bědovala v duchu…

„ Co je Ti ?“ zatřepala s ním… neodpovídal… snažila se ho zvednout, ale uslyšela zaúpění.. a

pak, pak Awe omdlel… ten- ten ho převrátila na břicho a podívala se mu do tváře , měl ji zkřivenou bolestí… rozběhla se zpátky k táboru a ani se nesnažila běžet potichu , když tam doběhla a ostatní uviděli jak se tváří rozběhli se k ní… Vše jim řekla a Sakura s Kakashim a Leem zdrhali zpátky k Awemu… stále ležel na zemi… skoro nedýchl… Sakura k němu přiskočila ….

“Sakuro ? Jak je na tom ? Dívka se mračila…
„ Nic moc je vyčerpaný“ …

„Doneseme ho do tábora“ řekl Kakashi . učinili tak.
Měli poradu co teď… Sakura řekla , že se mu nic nestane , když ho ponesou. Vydali se tedy na cestu. Awe byl v bezvědomí a podpírali ho Naruto s Leem. Cesta do Konohy trvala dlouho. Museli jít pomalu a být ostražití. Mohlo se stát cokoli. Na konci dne přeci jen uviděli známou cestu vedoucí do jejich vesnice.

Všichni byli unavení, sotva šli. Prošli bránou a zamířili k nemocnici. Tam se Naruto snažil uškrtit doktora, který řekl , že Aweho neošetří…. Gai-sensei se do toho vložil a doktor aby měl pokoj nakonec souhlasil… zbytek se vydal do kanceláře Páté… vysvětlovali jí situaci , co se přihodilo na misy a všechny možné okolnosti, když došla řeč na Aweho Tsunade-sama se zamračila… neměla by dovolit aby zůstal v nemocnici, ale taky nemohla dopustit, aby zemřel,… bylo tady příliš otázek a málo odpovědí.

„ Tekže to shrňme co o něm vime?“

„ Jenom jméno“ odpověděl Neji.

„ Přesně a dál nic. Proč jste se ho na něco nezeptali.. na to odkud je ? co tu dělá ?“ mračila se pořád Tsunade. „ Nebyla k tomu dobrá příležitost.“ Ozval se Lee. „ To jste se celou tu dobu jenom poflakovali ? Dva týmy?“ Tsunade se nechovala zrovna hezky.Naruto si na něco vzpomněl „ Řekl mi , že přišel splnit slib který složil nějakému člověku.“ Tsunade se na něj podíval :“Jakému ? Někomu z naší vesnice?“ Naruto :“ To mi neřekl , ale je to dost pravděpodobné, ne?“ Pátá přikývla a začala přecházet po místnosti

.“Comi o něm ještě můžete říct?“ Neji se ozval“ Jeto debil“ ale při pohledu Páté už raději nic nedodal.

„ Jaké jsou jeho používané techniky? Jak je silný v boji?“ ptala se dále. „ nepoužíval žádné ninja techniky , ale byl docela dobrý v boji s mečem.. Je lepší než Naruto.“ Naruto se zamračil když slyšel Kakasiho zhodnocení.

“ To teda Neníííííííí“ rozkřikl se Naruto.

„ Je lepší než Naruto , když používá Kyubi chakru.“ Pokračoval Kakshi. Naruto už měl na jazyku další jedovatou poznámku , ale neřekl nic , protože si uvědomil , že to byla pravda . Dokázal se šesti skoro nejlepším ninjům ve vesnici vyrovnat.. skoro…

„ Do té doby než o něm nezjistíme něco dalšího zůstane ve vesnici, ale chci aby ho hlídaly dvě jednotky Ambu.“ Rozhodla Pátá.

„A proč jako ?“ vyprskl Naruto.

“Za prvé nemusím ti říkat proč dělám to či ono… za druhé dokázal se rovnocenně vyrovnat těmhle šesti a … za třetí nevíme o něm natolik, abychom takto nebezpečného člověka nechali potulovat se volně po vesnici.“

„ Nebezpečného, vždyť nic neudělal“ bránil svého zachránce Naruto.

„ Dokázal obejít Itachiho techniku“ zařvala na něj :“To ti přijde málo?“

Měla pravdu , Naruto to věděl , ale stejně nesouhlasil s tím, že odbudou hlídal. Čekají ho teda pěkně krušné chvilky. Pátá ho je nechala odejít z kanceláře, kromě Kakashiho , který jí chtěl očividně říct něco v soukromí. Naruto letěl ze schodů a proklínal den , kdy Tsunade přišla do vesnice. Ostatní spěchali domů . Šli si odpočinout, protože jim Hokage řekla .. spíše naznačila, že je bude zanedlouho potřebovat na misích. Naruto se šoural domu . Otevřel dveře od bytu a padl na postel v oblečení téměř okamžitě usnul.

„ Je to divné , ale zdálo se mi, že vidí v noci..“ mluvil právě Kakashi k Tsunade „ Hlídal jsem tábor a všiml jsem si , že se na mě dívá“ Tsunade se to nelíbilo…
vidět v noci.. odolat jedné z nejtěžších technik … být rychlý a silný… umět dokonale zacházet s mečem… mířit přesně na životně důležité orgány… ten kluk byl dobrý… až moc.. nebezpečně moc…
nemůžu nic dělat, ale až se dá trochu dohromady, tak ho podrobí výslechu, dostane z něj vše co chce vědět…

„ Půjdu se na něj podívat.“ Kakashi pokýval hlavou. Oba odešli z kanceláře a nechali v ní viset spoustu otázek…

5
Průměr: 5 (10 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yumi-chan
Vložil Yumi-chan, St, 2016-07-06 16:21 | Ninja už: 3912 dní, Příspěvků: 143 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Mise L: Chování postav se zásadně liší od Anime, ale beru to tak ,že je to schválně Laughing out loud možná by ty díly mohli být trošku delší, ale jinak to špatné není

„I guess it’s time to put down my pen, Right…I need a title for the next book…let’s see…Ach,got it…“The Tale of Naruto Uzumaki“…pefect.“ - Jirayia