manga_preview
Boruto TBV 09

Tatsu 03

Tikot srdce

Pokračovali dál. Šli a šli a šli…. A pro změnu zase a opět šli… Narutovi se zdálo,že už jsou to snad hodiny, dny, týdny…byl čím dál tím více unavenější, už opravdu nemohl, ale nemohl to říci . Jeho společník … no tak jo tak Awe ( fakt blbý jméno) už taky vypadal unaveně . Na začátku jejich chůze byl jeho krok svižný a rychlý . dalo se říct, že Naruta spíše za sebou táhnul. Naruto už už chtěl říct ať si dají pauzu, ale v tom…….

PRÁSK !!!!

Obrovská rána .
Naruto sletěl na zem, spíše mu byly podkopnuty nohy . Chtěl začít nadávat co se to ksakru stalo . Když v tom prásk prásk PRÁSK … pak viděl světlo… nebyl schopen pohybu, cítil jen kolem sebe dusot lidi, slyšel křik … slyšel křičet nějakou ženu…

Pak se najednou zem pohnula. Naruto zpozoroval, že ho Awe nejspíše odnáší někam pryč,
někam do bezpečí… sláva, pomyslel si Naruto , jenže jeho radost netrvala dlouho…

PRÁSK!!!

Další rána. Naruto si už myslel , že má otřes mozku , nebo něco podobného. Doháje , jako bych byl nějaký pytel , hází se mnou jako s kusem hadru…. Že se cítil jako opravdový pytel raději neřekl nahlas… ležel tam , rozpláclý a s bolavou hlavou… možná mám i zlomené žebra…
Naruto se snažil otočit hlavou natolik aby se dozvěděl, kdo dělá ten příšerný rámus . Chtěl vědět co se stalo a proleží na zemi…
Snažil se zaostřit a když zaostřil …. Tak …. Tak strašlivě zařval….

Najednou vše ustalo čas se zastavil …. Awe stál uprostřed a kolem něj stáli Sakura , Kakashi-sensei, Sai … vzájemně na sebe mířili zbraněmi … Díval se na Aweho a všiml si , že je zraněný . Z levého boku mu tekla krev , z levé ruky taky a měl zranění i na noze….
Jakmile Naruto zařval, všichni se na něj otočili …. A pak …

Pak se k němu rozběhla Sakura, běžela k němu jak nejrychleji dokázala , ještě nikdy kvůli mně tak neběžela, páni .. já musím vypadat vážně hrozně… jakmile se pohla Sakura , pohl se i Awe, ale v tom okamžiku na něj zaůtočil Kakashi se Saiem. Naruto na ně hleděl jak spolu bojují… bylo to vážně úžasné kdokoliv jiný by byl už dávno mrtvý …. Sai na Aweho posílal svá nejsilnější zvířata. Po každé útoku se na Aweho těle objevily krvavé rány.

Oni ho zabijou , pomyslel si Naruto a doopravdy , doopravdy to vypadalo pro Aweho zle .
Kakashi se sharinganem a SAi a jeho potvory. K Narutovi právě doběhla Sakura . Naruto se na ni podíval , chytil ji za ruku a přitáhl k sobě. Sakura se trochu lekla , ale nechala se.

„Sakuro on ….“ Začal Naruto, ale Sakura ho přerušila .

„ To je v pořádku oni ho dostanou, už je vše v pořádku , jsme tady ,“říkala Sakura „promiň , že nám to tak dlouho trvalo,“ pokračovala , když v tom ji dost neurvale přerušil pakkun :,, Ahoj Naruto , dlouho jsme se neviděli.“ujal se přes všechen Sakuřin vztek Pakkun slova . Naruto na něj jen vytřeštil oči. To se celý svět postavil na hlavu.

PRÁSK !!!!!!!

Děsivá rána … Naruto při svém štěstí , že vidí Sakuru úplně zapomněl na ty ostatní.

„Sakuro, co se děje proč ne něj útočíte?“ zeptal se Naruto.

„Proč ?!!“ Sakura i pakun se na něj podívali jako na blázna.

„Naruto , to proto , že se tě snažil zabít a“ začala Sakura, ale Naruto ji vpadl do řeči a zakřičel na ni :
„ Cože ? zabít ? on Mě zachránil !!!“ řval do svistu tasených zbraní.

Zase se na ně podíval . Awe právě tasil meč . ….. kde vzal meč ? nevšiml jsem si , že by nějaký měl…. Velký stříbřitě kovový meč a v jeho jílci byl zasazen obrovský zelený drahokam. Jenže Kakashi ani Sai nezůstali pozadu , začali po něm házet vším možným: Všemi možnými zbraněmi co měli…. Awe je s přehledem všechny odblokovával ….

PRÁSK !!!

Awe odletěl pět metrů a narazil do stromu . Naruto uslyšel křupnutí kostí. Viděl , že se Awemu tím útokem zlomila noha. Kdyby Naruto mohl , tak by zaůpěl bolestí.
Aweho před chvíli katapultoval málem ke hvězdám Rock Lee.
No tak to je teda výhra co ten tady dělá. Vypadá to tady jako nějaká soukromá párty ….
Pak ale Naruta napadlo, že právě na něco myslel , než se na scéně objevil Lee… na co jsem to jen … na co jsem to jen…. Áááááááááááá …
Naruto popadl Sakuru za ruku a vyskočil na nohy, tedy …. Hmmm… spíše se vyškrábal…

„ Sakuro musíme jim v to m zabránit , jinak ho zabijou.“ Začal opět Naruto.

„ Co to meleš za pitomosti ? Zachránit ? Koho ?“ vyštěkla Sakura.

„ Koho asi ? Toho kluka , kterému právě Lee zlámal nohu!!“ naruto už křičel.

„ Proč ?!!“ Sakura se vyznamenala …

„ Co Proč?“ ječel Naruto. Díval se jak se Awe snaží vykrýt všechny rány , ale moc se mu to nedařilo , protože se k boji právě přidala Ten-Ten , Neji a Gai-Sensei .

Naruto se rozběhl. Běžel do toho chumlu …… zbývalo mu tak 20 metrů…

Awe dostal další ránu. Docházely mu síly. Už opravdu nemohl. Byl vyčerpaný… situace by byla jiná kdyby se tu neobjevili Ti čtyři … ty dva by mohl dostat … nějak…snad … možná… ale těch 6 ? Byl v pytli a to hodně… nemohl se skoro hnout … bojovali zblízka 6 proti jednomu … podlomila se mu kolena…. Cítil že se mu kunai otřel o lícní kost…. Teď se ještě vyhnul , ale jak dlouho to vydrží ? moc dlouho ne… ani neměl čas se podívat co dělá Naruto…. Ta jedna sekunda by ho stála život…. Doufal , že je pořádku, přece jen ho měl chránit…
Slyšel jak letí další kunai snažil se vyhnout ale nestihl to … zbraň se mu zakousla přímo do ramene…. A další do nohy .. uskočil .. další … do ruky… uhýbá… další letí a míří přímo do srdce…. Kdybych tak měl alespoň ten meč… přemýšlí Awe … o ten ho připravil ten dlouhovlasý mladík v kimonu …. Tak tohle je asi konec…

„NECHTE TOHO , NECHTE TOHO.“ Awe uslyšel Naruta

Pozdě Naruto …
Je už pozdě….
Proč je tu takové ticho ?

4.941175
Průměr: 4.9 (17 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yumi-chan
Vložil Yumi-chan, St, 2016-07-06 15:41 | Ninja už: 3917 dní, Příspěvků: 143 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Mise L: Není to špatné, ale je to hodně nepřehledné, Mohla jsi aspoň Narutovy myšlenky udělat kurzívou... chvíli to vypadá, že děj vypráví 3.osoba a hned v další větě to vypráví Naruto... není to špatné jenom trošku zapracovat na tomhle Smiling

„I guess it’s time to put down my pen, Right…I need a title for the next book…let’s see…Ach,got it…“The Tale of Naruto Uzumaki“…pefect.“ - Jirayia