manga_preview
Boruto TBV 08

Popoluška z Konohy 004

Od toho dňa už prešlo desať rokov. Veľa sa toho zmenilo. Od Hyuugov som sa odsťahovala do domu Uchihov. Aj keď jeho rodičia - hlavne otec - sa dlho nedokázal zmieriť so Sasukeho rozhodnutím. Nevedel sa stotožniť s tým, že Sasuke si vybral mňa - obyčajnú meštiačku bez vznešenej krvi, či rodiny. Zatiaľ čo som čelila ponižovaniu pána Uchihu, u pani Mikoto som vždy našla útechu. Bola na mňa milá, a brala ma ako svoju vysnívanú dcéru, ktorá jej osudom nebola dopriata.
Vždy, keď som bola na dne kvôli svokrovým nepríjemným pripomienkam, práve ona bola tá, čo mi poskytla láskavé útočisko a oporu.
O niečo neskôr po svadbe sa nám narodila dcérka Sarada. To roztopilo aj chladné srdce pána Uchihu, ktorý ma nemal rád. Príchodom nášho dievčatka sa zmenil. Vnučka sa pre neho stala všetkým.
Takmer som zabudla na Hinatu a Naruta. Áno, Naruta.
Čo sa týka ich, Hinata sa nakoniec vydala za Naruta - najlepšieho priateľa Sasukeho. Spomínala som ho, viete o koho ide. Na našej svadbe Ino odmietla Narutovo dvorenie a veľmi hrubo, až mi ho bolo ľúto. Asi tomu predchádzala aj udalosť vo výťahu, kde sa zasekli. V deň našej svadby sme mali svadobnú hostinu v jednom z hotelov. Ino trochu meškala, preto som si robila starosti. Počas večera som videla zamestnancov, ako niekam idú a po ceste sa rozprávajú. Následne prišiel jeden pracovník k pánovi Uchihovi a niečo mu šepkal. Nakoniec som sa dozvedela, že Ino sa zasekla vo výťahu... aj s Narutom. Kým ich odtiaľ dostali, Naruto si od nej vypočul pár nadávok na jeho adresu, ktoré tu nebudem radšej opakovať. Takže. Potom, čo ho Ino zavrhla, sa postupom času zbližovali s Hinatou viac a viac, až kým si aj oni povedali „áno“ na svojej svadbe - tam sa našťastie už nič nepríjemné nestalo. Teda až na trápnu udalosť s Tsunade.
Tsunade bola piata Hokage - v tej dobe už NAŠŤASTIE nie. Taktiež bola aj najlepší ninja medic v okolí. Bohužiaľ si aj ľúbila vypiť. Po svadobnej ceremónií sme sa - ako na každej svadbe - presunuli na slávnostnú hostinu. Tsunade to vtedy trochu s pitím prehnala - nič výnimočné. Hlavne saké. Počas hudby, ktorá hrala, sa nič zvláštne neudialo. Ľudia tancovali, zabávali sa. Až do momentu, kedy je medzi hudbou malá prestávka. Poznáte to, skončí jedna skladba, zrazu ticho a pokračuje ďalšia. Tsunade si práve v tej chvíli znova „hrkla,“ no akosi sa netrafila tak úplne do úst. V tom tichu bolo len zrazu od jej stola počuť: „Do r**i. Obliala som si kozy.“ K tomu, čo sa následne asi pätnásť minút dialo, sa vyjadrovať ani nebudem.
Naruto sa presťahoval od Uchihov k Hyuugom. Naruto - povedzme si úprimne - neoplýva rešpektom k nikomu, a preto získať si prísneho a konzervatívneho pána Hyuugu bolo veľmi ťažké aj pre neho. No nakoniec predsa len získal požehnanie na sobáš.
Rovnako ako otec Sasukeho nebol nadšený zo mňa, tak ani pán Hiashi nebol stále nadchnutý Narutom. No aj to sa zmenilo príchodom potomka - dokonca chlapca, do ich rodiny.
Teraz sú jej syn a moja dcéra kamaráti, aj keď si občas skočia do vlasov. No moja dcéra ako správna Uchiha, si nenechá skákať po hlave. Povedzme si úprimne, Narutov syn už iný ani nebude, keďže vyzerá a správa sa ako otcov klon.
Hinatina sestra Hanabi sa začala učiť za trénerku - senseia. Po pár rokoch dostala aj vlastný tím, ktorý trénuje a dostávajú misie. Kontaktujeme sa len oficiálne a stretnutia nevyhľadáva ani jedna strana.
Všetko sa vrátilo do relatívnej harmónie. Avšak našou rodinou otriasla katastrofa, ktorú nikto nečakal. Jedného dňa, keď sme sa vracali domov, ja, malá Sarada a Sasuke, bolo na našej ulici podozrivé ticho, ktoré za iných okolností nebýva. Klan Uchiha je veľký. Jeho rodičia, brat, tety, strýkovia... tí všetci sa neustále pohybovali po štvrti. No zrazu... všetci boli mŕtvi. Susedia nám povedali, že to urobil Itachi. Nechápali sme jeho motív takého strašného činu. Čo sa stalo? Itachi bol vždy dobrý a vyrovnaný chlapec. Nikdy neposudzoval ľudí podľa pôvodu ich rodín. Vždy sa aj so mnou rozprával ako so sebe rovnou a pri ňom som sa necítila taká ponížená. Však vďaka nemu sme sa so Sasukem dali dohromady. Preto nikomu z nás nešlo do hlavy, prečo urobil takúto vec. Ale vedela som, ako sa Sasuke cíti. To isté som prežila pred rokmi aj ja. Teraz som však prišla už o druhú rodinu. Zatiaľ čo on sa snažil zahnať smútok - ktorý si navonok nepripúšťal - cestovaním po svete ako shinobi, ja som sa zamestnala ako ninja medic v nemocnici. Po výcviku, ktorý som absolvovala u Tsunade, som tam začala pracovať.
Ale Sasukeho som odvtedy nespoznávala. Ako čas plynul, bol čím ďalej menej doma. Snažil sa vstrebať rodinnú tragédiu, nehovoril o tom. Bolesť si kompenzoval misiami, ktoré prijímal len preto, aby nebol doma a nemyslel na to, aj keď už od masakru prešiel dlhý čas. Sarada rástla a dospievala, takže tieto veci čoraz viac chápala. Ja som si tiež postupne zvykala. Oporou mi bola aj Ino - moja stále verná najlepšia priateľka, ktorá sa medzitým vydala. Vzala si Saia. Sai prišiel do našej dediny len pár rokov pred naším sobášom. Bol tajuplný. Nikto ho predtým nevidel, ani nepoznal. Nemal priezvisko a ani o jeho rodičoch nikto nič nevedel. No Ino sa jeho „tajomno“ z nejakého dôvodu páčilo. Svadba bola len pár mesiacov po našej. Aj teraz mi príde ako podivín, ale som rada, že Ino je konečne šťastná.

Poznámky: 

OPRAVENÉ!Smiling


Tak, a posledný dielik je hotový Eye-wink
Ospravedlňujem sa, že to tak dlho trvalo ale potrebovala som tam ešte čosi dopísať... bolo to krátke Hehe...

4.75
Průměr: 4.8 (4 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2020-10-15 20:26 | Ninja už: 5708 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Hodně pěkné zakončení tvého příběhu o Popelce, co ke svému štěstí přišla. I když to bylo takové tenké a křehké štěstí.
Opravdu se mi líbilo jak si to i přes to všechno dala do reálu Naruta světa.
Ta scéna s výtahem mi cosi jistého připomněla... Eye-wink
Fakt krásná a povedená série to byla.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Uchiha Luther
Vložil Uchiha Luther, Út, 2020-08-04 20:45 | Ninja už: 5795 dní, Příspěvků: 157 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Konec dobrý, všechno dobré (? No...) Smiling

Ale každopádně děkuji za poslední díl téhle pohádky-nepohádky, či "alternativní historie" - jak se nakonec ukazuje. Trošku jsem čekal, co ještě ve finále může přijít, a jak je vidět, nakonec to bylo uzavření historie všech hrdinů a vlastně taková harmonizace se skutečným Naruto světem. To je docela fajn. Líbí se mi, že přesto zůstala zachována centrální nevraživost mezi Sakurou a Hanabi, jak to nastínil předchozí příběh. I když je škoda, že tomu nebyla věnována přímo část děje, po posledním díle jsem čekal, že bude ještě nějaký konflikt přímo s Hanabi. Takhle to bylo takové trochu "sušší" než ty předchozí díly (které byly naprosto famózní). Ale takhle je tohle zase spíš takový epilog, co všechno dává do jedné velké perspektivy. Taky je fajn, že zůstala připomenuta ústřední role Ino, jako nakonec té kamarádky, co všechno spískala.

A ta historka s Tsunade mě také vůbec nepřekvapuje. Takový trapas...

Nejnečekanější výstup této povídky ovšem je, že mě posedla neodbytná myšlenka vědět, co se odehrálo v tom výtahu, a kromě toho navíc ještě mě napadlo, jaké by to bylo, kdyby došlo ke vzniku páru Naru-Ino. (Musím se přiznat, že mě to snad do této chvíle nikdy pořádně nenapadlo!)

Takže možná, kdyby se ti někdy chtělo napsat "bonus"... Laughing out loud

Každopádně ale díky za tuto povedenou sérii, a myslím, že je to celé věc, ke které se ještě někdy rád vrátím a přečtu si to znovu.

Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele Uzumaki clan
Vložil Uzumaki clan, Pá, 2020-08-07 10:19 | Ninja už: 2192 dní, Příspěvků: 573 | Autor je: Leeho závaží

Som povaha, že ak mi niekto niečo také povie ako ty- že by to chcelo napísať bonus, nasadí mi tým chrobáka do hlavy a začnem nad tým uvažovať takže...
A tá hláška s Tsunade... s kamarátkou nás táto hláška napadla a tak keď som to písala nedalo mi ju tam zakomponovať Smiling

Obrázek uživatele Uchiha Luther
Vložil Uchiha Luther, Po, 2020-08-10 11:42 | Ninja už: 5795 dní, Příspěvků: 157 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ano, inspirace skutečným životem, to se tak často stává...

A jinak rozhodně do ničeho nenutím, ale kdyby se náhodou ten bonus objevil... Eye-wink nebo, můžeš to vzít takhle: až budeš někdy mít chuť psát, ale nebudeš vědět co, tak tady máš jeden námět připravený "v šuplíku" Laughing out loud Každopádně víš, že to bude mít svoje čtenářstvo.

Obrázek uživatele Uzumaki clan
Vložil Uzumaki clan, Čt, 2020-08-13 10:04 | Ninja už: 2192 dní, Příspěvků: 573 | Autor je: Leeho závaží

Že si to ty hihihi skúsim na tom popracovať Eye-wink
Ešte ale dokončím rozpracovaný príbeh Jump!

Obrázek uživatele Uzumaki clan
Vložil Uzumaki clan, Po, 2020-08-03 21:01 | Ninja už: 2192 dní, Příspěvků: 573 | Autor je: Leeho závaží

"Niečo pekné" je už v procese Smiling
Takže ďakujem za opravu a ospravedlňujem sa, že som vzala tú zlú verziu, ale keď to prešlo už toľkým tuningom ^-^ mala som v tom guláš

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Út, 2020-08-04 13:13 | Ninja už: 2680 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

Super, škriatkovia zaliezli do iných dimenzií a vzali so sebou aj chyby Kakashi YES Jump!

Obrázek uživatele Uzumaki clan
Vložil Uzumaki clan, Pá, 2020-08-07 10:12 | Ninja už: 2192 dní, Příspěvků: 573 | Autor je: Leeho závaží

Kiež by chceli odísť aj tí čo mi robia neporiadok v izbe Smiling

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Po, 2020-08-03 21:06 | Ninja už: 2680 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

Už sa teším na novinku Jump! Nuž stáva sa všeličo pri takej náročnej práci, našťastie, sa to dá opraviť Cool

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Po, 2020-08-03 20:33 | Ninja už: 2680 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

Asi si mali zaobstarať vlastnú domácnosť, Fugaku bol vždy prísny ako čert Hrr na to! Mikoto je zlatá duša, jedna z najláskavejších postavičiek v Narutovi Úpa boží!!! Inak som v poslednej dobe čítala dosť FF NaruIno a fakt by bol z nich super pár. No ale vybrala si Saia, aj to je fajn. Hinata a Naruto si už dajako prischli. Hiaši a Fugaku sú ako dve strany jednej mince. Bohvie ako to v skutočnosti s týmito klanmi bolo, keďže sú priamou líniou potomkov Kaguji, to ma stále zaujíma aj v súvislosti s Borutom Puzzled Nemám síce také prednosti ako Cunade, ale tiež sa vždy pooblievam Laughing out loud Páni, tak Itík si masaker neodpustil Whááá Však on dal brata so Sakurou dohromady a teraz ich takto zdecimoval Ty kámo, co sis dal?! Radšej si mal on vziať Hinatu Úpa boží!!! Takže naša Popoluška nejaké veľké terno neurobila, keď muž sa tára svetom Sad Ale fajn som si počítala a dúfam, že čoskoro zas niečo pekné vydumáš Ino ti gratuluje!