manga_preview
Boruto TBV 09

Proslov

Vážení a milí kolegové, ctěný Třetí mizukage-dono, ctěný Druhý kazekage-dono, ctěný Druhý raikage-dono a ctěný Druhý hokage-dono, jakož i milí zástupci a tajemníci všech zmíněných, drazí osobní strážci a doprovodní nindžové, i všichni další zúčastnění a hosté, chtěl bych zahájit dnešní zasedání svými zcela upřímně srdečnými a vřelými pozdravy. Doufám, že vaše vesnice vzkvétají a bohatnou, že se vaše pole zelenají a vaše stáda se pasou na šťavnatých lučinách. Také doufám, že se vám daří předávat veškeré svoje umění vaší nadějné mladé generaci, která vám zajisté činí hodně radosti a bude učenlivější, šikovnější a následně i schopnější než generace předchozí, byť vy všichni jste tak úžasní bojovníci, že překonat vás je prakticky nemožné a o vašich chrabrých činech se bude ještě dlouho vyprávět. Všichni tedy vítejte!

Je pro mě velkou ctí moci zahájit naše dnešní zasedání, byť pocty za běžných okolností vůbec nevyhledávám, ale zrovna sjezd pěti kage je tak významnou událostí, že si tuto čest nemohu nechat ujít. Velmi se těším na naše jednání dnes i ve dnech budoucích a pevně věřím, že se toto jednání pevně zapíše do historie nindžů a uvázne v paměti budoucích generací jako nezapomenutelná událost hodná nápodoby. Nicméně doufám, že se v jeho důsledku nebudou dít nějaké převratné změny ve fungování naší společnosti, naopak by bylo ideální, kdyby fungování našich vesnic zůstalo stále při starém a osvědčeném způsobu, jako kdyby žádné jednání ani neproběhlo. Myslím, že si rozumíme. Naše vesnice mají za sebou zářnou minulost a kráčíme vstříc neméně úspěšné budoucnosti, o čemž snad nikdo nepochybuje, takže není potřeba na tomto setkání vymýšlet cokoli nového, ač moudré návrhy na řešení dílčích problémů jsou vítané za všech okolností.

Chci vás dále ujistit o tom, že přátelství mezi vašimi vesnicemi a Skrytou Kamennou je stále tak pevné, jako vždy bývávalo a žádný z nedávných incidentů mezi nindži našich vesnic, byť s politováníhodnými následky pro přežití některých zúčastněných, na tom nemůže nic změnit. Jde opravdu jen o ojedinělé případy, byť se v poslední době vyskytly poněkud častěji. Stejně tak bych vás chtěl ujistit, že naše neúčast na některých projektech spolupráce ostatních vesnic rozhodně nebyla způsobena tím, že bychom se měli o smysluplnosti společných aktivit pochybnosti, naopak jsme je velmi podporovali a byli jsme při nich v duchu s vámi. Naše interní politika v tomto bodě je zkrátka odlišná, což doufám všichni pochopíte. Mrzí nás, že se čas od času musíme držet stranou, ale s ohledem na mnoho interních faktorů, které jsme při svém interním rozhodování museli brát v potaz, to jinak ani nešlo. Tolik tedy k tomuto. Předpokládám, a také o to budu všemi svými silami usilovat, že přáteli zůstaneme i nadále. Ne snad, že bychom si navzájem přestali konkurovat, což je za všech okolností zdravé a přispívá ke zlepšení našich služeb vůči zákazníkům, či že bychom rezignovali na obranu svých zájmů, které jsou nám svaté stejně jako vám. Avšak nikterak nemáme v úmyslu se s vámi dostat do sporu či vám dokonce škodit, pokud by to nebylo vynuceno závažnými okolnostmi. Také doufám v další utužení míru v našem světě, nebude-li to na překážku rozvoji a testování našich bojových sil, které by v důsledku nedostatku bitevních příležitostí mohly zakrnět, což by vposledku vadilo vám stejně jako nám.

Je také potřebné, abych nyní apeloval na vaše svědomí a vyzdvihl důležitost našeho poslání. Všichni víme, že naše služby jsou v tomto světě klíčové pro udržení pořádku a rovnováhy mezi společenstvími a národy a nemůžeme si proto dovolit v ničem jednat nerozvážně nebo tento svůj úkol jakkoli na tomto jednání ani jinde zlehčovat. Každé jednotlivé soukromé i veřejné jednání vyžaduje, abychom k němu přistupovali s rozmyslem a po pečlivém zvážení všech okolností. Přesto doufám, že pro nás všechny bude osvěžující moci si jednou upřímně a bez obav pohovořit o všech ožehavých tématech, která máme na srdci, třeba u sklenky výborného sake z místních rýžovišť. Chtěl bych vám jenom přetlumočit požadavek místní obsluhy, abyste použité kelímky od sake nemačkali ani do nich nic nevkládali, vyberou si je od vás zvlášť.

Doufám, že jsem vás tímto stručným úvodem nijak nezahltil, snažím se jen vystihnout vše podstatné na úvod, co bychom měli mít na mysli po celou dobu setkání. Tímto tedy dnešní jednání zahajuji s přáním, ať probíhá v přátelské a srdečné atmosféře a k dobru každé naší vesnice zvláště, i společnosti jako celku, a věřím, že nám všem toto setkání bude k velkému užitku. Nechť vás čakra provází.

Poznámky: 

Milá Avárt, předkládám tuto povídku s obavami, jestli splnila zadání a zda tě alespoň trochu potěší. Vděčíš za ni Noledce. Původně jsem sepisovala povídku o tom, jak se Omoi prochází v okolí Oblačné, ale přestože jsem popisovala žulové skály nad žulovými údolími a sem tam lišejník, stále mi přišlo, že spíše než pocit prázdnoty se snažím v duši čtenáře vzbudit pocit nadšení z přírodních krás. A Noli mě včera navedla na téma politických proslovů, jejichž potenciál vzbudit v duši prázdnotu je zajisté větší, než je tomu v případě popisu krajiny. Každopádně přeji vše dobré do nového roku, ať tě neopouští zdraví, štěstí, ani vtipné nápady do života.

P.S. Stylistických chyb jsem si vědoma, ale protože jde o ústní projev z žánru „blábolení“, tak je ponechávám.

5
Průměr: 5 (3 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele BeeSan
Vložil BeeSan, Po, 2020-01-06 10:51 | Ninja už: 3404 dní, Příspěvků: 433 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

A ja že - čože je to také nudné a nikam nevedúce - a ono to tak má byť! Shocked myslím, že by si zámer doviedla k dokonalosti, keby bol ten príhovor ešte aspoň 3-4krát dlhší

Dzn dzn dzn

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, St, 2020-01-08 04:14 | Ninja už: 4207 dní, Příspěvků: 5856 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Už jsem pro jistotu doplnila nahoru Avártino zadání, aby byli budoucí čtenáři varováni. Po pravdě, i na těch 4000 znaků se mi to natahovalo stěží, nakonec jsem to po opuštění předchozího tématu psala jen jeden večer a docházely mi nápady, o čem by ještě mohl v posledních pár stech znacích blábolit. Takže výsledek je trochu kompromis mezi zadáním a mými schopnostmi Laughing out loud Díky, že ses zastavil Smiling

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, Ne, 2020-01-05 01:41 | Ninja už: 2343 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Tak predslov. Skvelý nápad. V jednej vete niečo povedať a zároveň to vyvrátiť. Ako to vlastne vyzerá v hlave rečníka a ako v jeho vnútri? Prázdnota.

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, St, 2020-01-08 04:06 | Ninja už: 4207 dní, Příspěvků: 5856 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Díky Smiling

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Avárt
Vložil Avárt, So, 2020-01-04 21:53 | Ninja už: 5664 dní, Příspěvků: 785 | Autor je: Asistent pošťáka

Wow... Tak do tématu ses, uznávám, trefila, ale bylo to velmi, velmi těsné! Laughing out loud
Zvláště stáda, pasoucí se na šťavnatých lučinách, pohnula s kolečky mé obrazotvornosti.
"Chtěl bych vám jenom přetlumočit požadavek místní obsluhy, abyste použité kelímky od sake nemačkali ani do nich nic nevkládali, vyberou si je od vás zvlášť" - tak u tohohle jsem skoro uronila slzu.
Taky si troufám tvrdit, že je to v rámci naší vlasti nejlepší novoroční proslov.
Ale i přes to všechno jsem nakonec stanula před tváří všehomíra, s hlavou naprosto jasnou a prázdnou. Takže úkol splněn Smiling
Šťastná dvacátá léta i tobě!

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, St, 2020-01-08 04:00 | Ninja už: 4207 dní, Příspěvků: 5856 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Pokud jsem aspoň trochu naplnila očekávání, těší mě to Smiling
Díky za milý komentář i za námět, který člověka pošťouchl, aby zkoušel nové věci.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.