manga_preview
Boruto TBV 15

Černý Sasuke

Bylo, nebylo, v jedné ninja vesnici v Ohnivé zemi stál domek a v něm bydlel malý chlapec jménem Sasuke. Říkali mu Sasuke-kun, protože byl prý velmi roztomilý. Měl havraní vlasy, stejně černé oči a hezky se usmíval, když se ukázal jeho starší bratr Itachi. Ovšem právě kvůli jeho kštici mu občas říkali Černý Sasuke, za což si ho spolužáci dobírali.
Jednoho dne, když zrovna týral nějaké zvířátko, přišla za ním maminka Mikoto.
„Sasuke-kun, půjdeš za babičkou Tsunade,“ řekla.
„Za kým?“ nechápavě uklonil hlavu na stranu. Nikdy předtím o žádné babičce Tsunade neslyšel, natož aby k ní chodil.
„Za babičkou Tsunade. Ona to vlastně není babička a není naše… ale její opatrovnice Shizune si vzala dovolenou a poprosila nás, abychom se o ni postarali.“
„Jo, aha. A proč tam nemůže jít Itachi? Je přece starší. A já tu navíc mám nějakou práci.“ Nenápadně schoval polomrtvou myš.
„Tsunade ho nemůže vystát,“ vysvětlila mu maminka. „Na,“ podala mu košík, v němž zacinkalo několik lahví o sebe, „tady máš a už upaluj.“
„No jo,“ zakroutil očima Sasuke a vydal se na cestu.
Prodíral se lesem, občas do stromu kunaí vyryl neslušný kosočtverec, když tu si uvědomil, že se zapomněl zeptat, kde ta babka vlastně bydlí.
Protože byl tak trochu citlivka a hysterka, dal se do usedavého pláče.
Křoví zašustilo a kde se vzal, tu se vzal, objevil se před ním podivný zjev, jakýsi hybrid člověka a hada. Bledá kůže, která sluníčko neviděla ani z rychlíku, roky nemyté černé vlasy a na sobě jen nějaké otrhané hadry, co se daly sehnat tak akorát na skládce, převázané lodním provazem, obarveným na fialovo.
„Ale, ale, ale, pročpak pláčeme?“ ptal se úlisně chlapce, přičemž ho přejel podivně chtivým pohledem.
„Hledám babičku Tsunade a nevím, kde bydlí,“ štkal Sasuke.
„Myslíš Tsunade, legendární smolařku?“
„Jo, asi tu,“ pokrčil rameny černovlásek.
„Tak tu shodou okolností znám. Momentálně se potuluje po tý díře Tanzaku. Ale být tebou tam nechodím, je to tam samej hazard a špinavý prachy, lepší by ti bylo se mnou.“
„Děkuju! Děkuju, pane had!“ jásal Sasuke, jako by snad ani neslyšel jeho další slova. „Konečně vím, kam se vydat!“ Chytil jeho pravici a začal s ní máchat, div z Orochimara duši nevytřásl.
„Jo-o-o-o, není zač. A vůbec, co to neseš v tom košíčku?“
„To vlastně sám nevím,“ pokrčil rameny mladík, „dala mi to maminka, abych to babi Tsunade zanesl.“ Nenápadně nazvedl šátek, kterým bylo pravděpodobně nelegální zboží přikryté, a zhrozil se, když zjistil, že celý obsah košíku je jen několikero flašek saké. Žádná bábovka, žádné buchty, jen chlast.
„Tak to není nic pro mě,“ ohrnul Orochimaru nos. „Ale poradím ti – Tsunade má moc ráda takové ty kulaté lesklé věcičky s dírou uprostřed. Zkus jich někde pár najít, určitě ji nezklameš. Já už musím běžet, tak se měj,“ laškovně naň mrknul a odplazil se zpátky do křoví.
Sasuke mu ani nestihl říct, že sloveso „běžet“ u tvora jeho vzezření není úplně korektní, neboť nemá nohy. Ale chystal se učinit, jak mu ten dobrý… člověk poradil. Šel vylovit pár penízků z tůně, kam turisti nahází neskutečné sumy jen proto, že si myslí, že se jim splní nějaké přání. Pche…

***

Hadí muž mezitím spěchal do domu, který si Tsunade pronajala. Opatrně se protáhl dírou v kamenné zdi kolem městečka a prosmýkl se až k nejzapadlejším bytům.
Jak předpokládal, byl tu všude nepořádek. To on neměl rád. Proto se taky uchýlil k žití ve velké podzemní jeskyni, kde ho nikdo nerušil. Ovšem občas nebylo zbytí a musel mezi lidi.
Bystrými smysly vytušil svoji dávnou známou a vyšplhal do druhého patra.
A opravdu.
Sedíc na židli, s hlavou položenou na stole spala vyvinutá blondýna. Od pusy jí teklo pár slin, vlasy měla rozcuchané. Celkově vypadala, že přišla z hodně velkého flámu.
Orochimaru zaťukal na okenní tabulky. Nejprve zlehka, potom víc. Ale až velmi hlasité bušení ženu uvnitř probudilo.
„Nejsem doma!“ zařvala a vzápětí oknem proletěla prázdná flaška.
„Tsssunade…“ zasyčel polohad a vytáhl se na parapet.
„Jo to seš ty,“ odfrkla si, od předchozího večera ještě notně pod parou. „Co chceš?“
„Chtěl bych s tebou uzavřít… menší obchod.“ Jakoby mimoděk si prohlédl drápy na levé ruce.
„Jakej obchod?“
„Zjistil jsem, že jsem míří exekutoři.“
Notorička vyskočila na nohy. Jenže se jí zamotala hlava a musela zase klesnout na židli. Zmoženě zakňučela.
„Sakra, Orochimaru, já žádný prachy nemám, všechny si je vzala Shizune. Nemohl bys… mi nějak… píchnout?“ prosebně naň zamrkala.
Černovlasý se ušklíbl. „Jaká náhoda. Zrovna jsem chtěl navrhnout, že bych ti s nimi pomohl. Však víš, dokážu být přesvědčivý.“
„Děkuju, Oro! Seš vážně kámoš.“
„Oh, to nestojí za řeč,“ zapýřil se, „ale pojď blíž. Řeknu ti, jak to provedeme.“
Tsunade se zvedla a vrávoravě dopochodovala k oknu. Už už se ke svému dávnému známému v dobré víře nakláněla, když tu do ní strčil a ona vypadla ven.
***

Sasuke stál po kolena v průzračné vodě potoka a vybíral odtamtud mince. Byl do toho tak zabraný, že ani neslyšel, že se blíží dřevorubecká četa. Jakmile si byl jistý, že váček je dostatečně těžký, vylezl na břeh, obul se a vyrazil vstříc vesnici Tanzaku.
„Pozor!“ vykřikl kdosi.
Chlapec se za hlasem otočil právě včas. Právě před něj s rachotem a zaduněním země dopadl několikasetletý velikán.
„Sakra, kluku!“ zaláteřil hnědovlasý dřevorubec. „Nesmíš se tady tak bezhlavě potulovat. Copak jsi nečetl tu velkou ceduli na kraji lesa? Zákaz vstupu, kácení stromů? Ne?“
„Žádná cedule tam nebyla,“ pokrčil rameny Sasuke.
„Co to povídáš? Vždyť Izumo s Kotetsuem ji tam-“ Periferně zahlédl oba zmiňované, kterak se snaží splynout s křovím v pozadí, což s přihlédnutím k jejich výrazným barevným vestám s reflexními pruhy nebylo tak docela možné, natož úspěšné. „Hej, vy dva! Kde je ta cedule?!“
„Nó, víte, pane Yamato…“ začal Kotetsu.
„… my jsme ji jaksi…“ pokračoval Izumo.
„… ehm, zapomněli vyzvednout z továrny.“
„Pardon.“
Yamato obrátil oči v sloup, přičemž zamumlal něco jako ‚to je materiál‘ a obrátil se zpět k mladíčkovi.
„Raději běž. Ať se ti tady něco nestane.“
Černovlásek přikývl a rozeběhl se po prašné cestě směrem k městečku. Procházel se po ulicích a vyptával se, kde by Tsunade našel. Každý jen nakrčil nos a ukázal mu směr.
Konečně dorazil k cíli. A okamžitě poznal, proč se obyvatelé tvářili, jako by kousli do citrónu.
Byla to jakási pochybná ubytovna. Všechna okna přízemí měla mříže, několikero dalších bylo zabedněných, jiná měla vymlácená skla.
Opatrně strčil hlavu do dveří, které jen na dobré slovo visely na prostředním pantu. V místnosti stál stůl, za ním hnědovlasá dívka, cosi zapisujíc. Když uslyšela nového příchozího, zvedla hlavu a užasla nad tak mladým hošíkem, co zavítal do tohoto… brlohu.
„Přeješ si, chlapce?“ zeptala se jemně.
„Ehm, dobrý den, já hledám babičku Tsunade.“
„Ona dluží i tobě?“ ušklíbla se posměšně. „A co si od tebe půjčila? Plyšáka? Nebo voskovky, cos na tajňáka šlohnul ve školce?“
„Ne, já jí jen nesu tohle.“ Pozvedl košík.
„Jo, aha. Druhé patro, doprava, poslední dveře nalevo.“
Vychovaně poděkoval a vyšel všech osmačtyřicet schodů. Ještě, než stačil zabouchat na dveře s nápisy ‚Skládka zakázána‘, ‚Nebezpečí výbuchu‘ a ‚Vstup na vlastní nebezpečí‘, ozvalo se:
„Pojď dál, ať jsi kdo jsi!“
Sasuke tedy vzal za kliku a vstoupil.
Rozhlédl se po poněkud pustém bytě, kde se válelo nějaké oblečení a prázdné lahve. Jinak zde nebyl téměř žádný nábytek, nátěr zdí byl na mnoha místech olezlý, někde omítka chyběla úplně, a podobné to bylo i s prkny v podlaze. A celé to dost divně páchlo.
„Juhů!“ zašvitořil laškovně znovu ten hlas. „Pospěš ke mně, chlapče!“
Znejistěl. Ví Tsunade o tom, že ji přijde navštívit? On sám se to dozvěděl teprve před několika hodinami. Nicméně vzmužil se a vykročil za babi.
„No to se podívejme, takový hezký mladíček,“ zaradovala se potměšile vrásčitá babice v posteli, „jak jsi sladký… hm, hm, hm, přímo k sežrání.“ Samozřejmě ho musela opusinkovat a natisknout k sobě.
„Téda, babičko Tsunade, proč máš prsa jako dojná kráva?“ zeptal se nevinně Sasuke, když od ní odstoupil. Byl přece jenom ještě dítě a ani maminka, ani tatínek, ani bratříček ho nenaučili, že nesmí z pusy vypustit vše, co ho napadne.
„To víš, nějak jsem to přehnala s plastickými operacemi. Být kost jako Pamela Anderson není snadné, hoho!“
„Babičko, od čeho máš tak dlouhý jazyk?“ vyzvídal dál.
„Od předení, panáčku, od předení.“
„Ale babičko, to je jiná pohádka!“
„Och, jejdanáčku, já jsem si popletla scénář…!“
„A babičko-“
„PŘESTAŇ MI POŘÁD ŘÍKAT BABIČKO!“ rozlítil se Orochimaru, vystoupiv ze své role. „Copak vypadám, že mi je sedmdesát?! HM?!!“
„Vy jste pan had!“ vyjekl Sasuke, když ho poznal po hlase. Strachy se rozklepal a vzal nohy na ramena.
„Sasuke! Okamžitě se vrať a dej mi svoje tělo!“
„FŮJ!!“ otřásl se černovlásek odporem a po hadím mutantovi hodil košík. Co si budem, několikero lahví alkoholu přece jenom něco vážilo, a tak byl nebohý Orochimaru omráčen.
V tu ránu do bytu vtrhnul správce, jemuž byl v patách hnědovlasý muž se sekerou.
„Zatraceně, Tsunade, kde je moje-“ Teuchi zmlknul, když spatřil celý ten výjev. Překvapeně zamrkal. „… ehm… činži…?“
„Chlapče, co se tu stalo?“ ptal se Yamato.
Chudinka Sasuke měl na krajíčku, když jim začal vyprávět, jak se to celé seběhlo. Že mu maminka nakázala, ať jde za babičkou, jak potkal hada, že ho málem zabili v lese a teď tady… Než skončil, byla kolem něj loužička.
Muži soucitně přikyvovali, litovali ho a utěšovali. Pak zvedli hlavy. Z chodby se ozval dusot, vzápětí do pokoje vtrhla rozzuřená žena, skřípajíc zuby a vrhajíc hromy, blesky na všechny strany.
„Kde je?! Kde je ten slizkej zmetek?!“ zavrčela a vyhrnula si neexistující rukáv topu. „Roztrhnu ho, ať si mě nepřeje!“
Ukázalo se, že Tsunade dopadla z okna přímo na hromadu kartonových krabic, takže se jí nic nestalo a jen se trochu prospala. Ovšem jakmile zjistila, že byla tak potupně ošálena a její identita zneužita, začal tanec.

A jak to všechno nakonec dopadlo?
Orochimaru byl opravdu roztrhnut… no… jako had.
Tsunade by bývala i přes Sasukeho štědrý dar skončila na ulici, kdyby se neobjevil bělovlasý Sannin, její dlouholetý kamarád, a nepřesvědčil ji, aby šla dělat do politiky.
Yamato se stal členem Greenpeace a místo kácení stromů v mírném pásu se pokouší zachránit pralesy v tropech.
Sasuke se nějakou dobu léčil z depresí. Nepovedlo se.
A Teuchi si splnil svůj dlouholetý sen – vyváří polévky s nudlemi.

Poznámky: 

Předělaná Červená Karkulka (ale to jste určitě všichni poznali Laughing out loud), první ze sedmi Konožských pohádek pro Yuki Kaze-san.
Hezký Tři krále, přeju! Laughing out loud

Ostatních šest napíšu, až se mi bude chtít.
Zatím se mi nechce nic.
Howgh!

4.875
Průměr: 4.9 (8 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Akhara
Vložil Akhara, Út, 2019-01-08 17:40 | Ninja už: 2869 dní, Příspěvků: 1378 | Autor je: Manga tým, Leeho závaží

Achjo, Wiero, to jsou fakt hlody. Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Orochimarovo zvolání je skutečně památný a ten had na konci je prostě bezkonkurenční. Laughing out loud
Je to super, rázný, rychlý, vtipný. Jenom přemýšlím, jestli toho není tak trochu... moc. Ale to je věc vkusu.
Teď jsem si to četla podruhý a pořád mě udivuje, kolik je v tom brutality. Je pravda, že ve srovnání s jistým nejmenovaným monologem to nic není, ale stejně mě to překvapilo. Laughing out loud
Jedna věc mi vrtá hlavou - proč Yamato běžel k Tsunade? Uteklo mi něco?

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Po, 2019-01-07 19:38 | Ninja už: 2900 dní, Příspěvků: 3045 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia 3S:“ Napísala si mi do nôty, hneď tu mám všetkých Sanninov a jedného nasledovníka hihihi Tak náš rozkošný Sasulík týral zvieratká? Beťár jeden! Tak teď vůbec nevím... Ešteže ho maminka vyrušila s poslaním postarať sa o bábi Tsunade, o ktorej naše čiernooké zlatičenko nič nevie a ešte by rád všetko zvalil na Itíka, ktorého však údajne bábi neznáša. No toto, s takým kompromitujúcim nákladom poslať malé decko, čo keby bol zvedavý a okoštoval? Shocked Jejda, náš hadík Oro vždy striehne na zúfalé duše, jeho zjav si opísala ozaj fascinujúco, možno sa schválne tvári ako bezdomovec, aby vzbudzoval súcit u vábených duší Orochimaru ^.^ Čo ako spomínam, veru som Ora nevidela popíjať, žeby bol abstinent? Ešte dobre, že ľudia sú poverčiví a hádžu kade tade peniažky, takže Sasuke mal čo pre bábi loviť, aby ju potešil. Dialóg úlisníka s notoričkou je úchvatný, dobre ju opinkal Orochimaru ^.^ Ajaj, skoro sme prišli o nášho malého krásavca privalením stromom, lebo Izumo a Kotecu si nesplnili povinnosti, určite dakde klebetili, hrali karty, alebo spali Laughing out loud Hehe, recepčná je vtipná s požičaním voskoviek alebo plyšiaka hihihi Oro je ješitný, radšej sa prestal pretvarovať, však staroba a smrť sú pre neho hnacím motorom, aby experimentoval bez cti a svedomia. Kdeže by dal svoje apartné telíčko náš malý Učiha nejakému slizniakovi Whááá Záver je skutočne aj na popukanie, aj na zaplakanie, ale hlavne brilantný Kvítek sakury Ani neviem, odkiaľ pochádza výrok „roztrhnúť ako hada.“ Puzzled Je známe, že mnohí idú do politiky s cieľom zbohatnúť aj za cenu, že okamžite začnú po nich strieľať kanóny baróna Prášila xD. Ero-sennin by svojej láske zle neporadil Cool Tiež sa pokúšam zachrániť nielen tropické pralesy Angel Depresie sa liečia veľmi ťažko, teraz Sasan sa môže aspoň presúvať medzi dimenziami. No a náš podnikateľ tiež prišiel k peniazom ako v našej realite. Veľmi si ma potešila, lebo rúcho je rozprávka, ale telíčko je realita, aspoň ja to tak vnímam Nya! Vďaka Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele Ivanitko
Vložil Ivanitko, Ne, 2019-01-06 15:30 | Ninja už: 4429 dní, Příspěvků: 2099 | Autor je: Editor všeho, Manga tým, Tatér prokletých pečetí

Tak to byl nářez Laughing out loud Jsi se s tou pohádkou a s naruto postavami vůbec nemazala. Byla to sranda to musím napsat, člověk by nečekal, že příběh Červené karkulky může být tak ostrý a drsný i ve světě ninjů. Eye-wink

Obrázek uživatele Kompot
Vložil Kompot, Po, 2019-01-07 13:17 | Ninja už: 4477 dní, Příspěvků: 515 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

To víš, tohle byla mírnější verze bratří Grimmů Laughing out loud Sice si tady "Karkulka" s "vlkem" nepochutnali na babičce... ehm, ale měli jiné problémy.

Jsem ráda, že ses tak pobavila Laughing out loud

Obrázek uživatele Avárt
Vložil Avárt, Ne, 2019-01-06 00:39 | Ninja už: 5861 dní, Příspěvků: 785 | Autor je: Asistent pošťáka

„Sasuke! Okamžitě se vrať a dej mi svoje tělo!“
- Orochimaru (2019)

Obrázek uživatele Kompot
Vložil Kompot, Ne, 2019-01-06 00:43 | Ninja už: 4477 dní, Příspěvků: 515 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Aneb dobré účty dělají dobré přátele Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, So, 2019-01-05 21:07 | Ninja už: 5928 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Jé, to je krásný dárek, i když malinko opožděný. *svítí jí očička*
Jezusky, Sasuke byl strašně kawai. Od tebe jsem nic jiného ani nečekala. Zvedla si mi povídkou náladu. Zasmála jsem se, hlavně přitom, že si spletl scénář. Palce hore.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Kompot
Vložil Kompot, So, 2019-01-05 22:11 | Ninja už: 4477 dní, Příspěvků: 515 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

To jsem moc ráda, že se ti líbí Smiling I když Vánoce dávno minuly Laughing out loud

Roztomiloučkej Sasuke a "vlk" Orochimaru byli jasná volba Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, So, 2019-01-05 18:58 | Ninja už: 5862 dní, Příspěvků: 2349 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Ouvej xD Jako malé mi nebylo řádně přáno, abych se dozvěděla, jak to s Karkulkou dopadlo; ztratila se mi už na začátku lesa, když táta usnul při čtení. Ani vlka k tomu nepotřebovala. Zato u Černého Sasukeho neusne nikdo, super pohádka xD

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Kompot
Vložil Kompot, So, 2019-01-05 19:05 | Ninja už: 4477 dní, Příspěvků: 515 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Och, děkuji mnohokrát Smiling Laughing out loud

Teda, tatínek byl velmi zdatný vypravěč Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, So, 2019-01-05 19:15 | Ninja už: 5862 dní, Příspěvků: 2349 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Jo, šlo mu to výborně - zanedlouho jsem vyfasovala magneťák a pár kazet s pohádkami. Ale snaha byla xD

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...