manga_preview
Boruto TBV 07

Udržať ich od seba za každú cenu!

dei hidan tobi sasori.png

Bolo letné a horúce ráno. Pára stúpala už aj zo mňa. Sedel som ako kôpka nešťastia v rohu izby, v zdroji jediného tienika v izbe. Tak strašne závidím Sasorimu, ktorý si leží v týchto horúčavách na posteli a ani to nepociťuje.
V izbe prevláda ticho a občas sa ozve provokačný úškrn zo strany môjho spolubývajúceho. Dnes ma to slnko ale tak strašne už od rána vysiľuje, že mu to nemám ani chuť nejako oplatiť. A on to zjavne aj tuší. Pozerá sa na mňa pohľadom typu: Keby že s teba urobím bábku, už by i teplo nebolo, ale ty si nechcel!
Ak nás dnes Pain pošle ešte na misiu, tak mu poviem, kde si ju ma strčiť! Ja v tomto pekle nikam nejdem! Ako neurážajte sa, ale ja sa v lete nebudem naháňať za démonmi a ešte k tomu v čiernom plášti! Nikam nejdem!
Vtom sa rozrazili dvere a stála tam naša otrava – Tobi.
„Deidaraaaaa-senpaaaaai! Pain-sama odkazuje, že sa okomžite máme nachystať, lebo ideme...“
Ooo nie! Ja som vedel, že sa to stane! Misia, horúčava, čierne veci a ešte k tomu dlhé vlasy! A to najhoršie – TOBI!
„Nie! Nie! Nikam nejdem a už hlavne nie s tebou! Odkáž šéfovi, že toto je moje definitívne rozhodnutie!“ vychrlil som na neho.
„Ale noooo! Senpaaaai! Prosíííííííím!“ prosíkal ako malé dieťa o sladkosť.
„Nie! Toto je moje posledné slovo!“
Smutne sklonil hlavu. O pár sekúnd sa spamätal a pozrel sa na Sasoriho: „Ooo Sasori! Sasori! Že aspoň vy sa pôjdete s nami okúpať?!? Prosím!“
„K-kúpať? Zmena plánu! Ideme!“ zvolal som a už som si balil veci.
Sasori nič nestihol ani povedať a už bol zapísaný na zozname aj on. Tobi to natešene išiel oznámiť šéfkovi a ja som si zatiaľ stihol učesať moju šticu. Zvolil som jednoduchý chvost, lebo aj tak viem, že nemá zmysel sa tu trápiť s vlasmi, aby vyzerali ako nejaký umelecký skvost, keď už sa vidím, ako ich pri prvom skoku do vody mám celé mokré a zauzlené.
Keď som si už len tak sám seba prezeral v zrkadle, všimol som si, v odraze, ako na mňa zíza môj červenovlasý kolega ako tela na nové vráta. Už mal oblečený spodný diel plaviek. Boli bordové a sem tam bol na nich nejaký oranžový krúžok. Mal ešte šedé zvisnuté letné tielko a z vlasov mu vykúkali okuliare s tmavými sklami a oranžovým rámom. Pod pazuchou už držal osušku červenej farby.
„Čo je?“ opýtal som a nadvihol obočie.
„Nič, ja len, že... ti spadnutý cop pristane.“ usmial sa.
„Ooo ďakujem. Pochvalu a od teba som už čakal dlho...“ povedal som sarkasticky „...teraz ti to musím oplatiť nejakým komplimentom... hmmm... dneska si parádne zladil počúvaj! Dávam ti 10/10 za štýl.“
Sasori sa na mňa len díval ako na najväčšie pako a mňa takmer roztrhlo od smiechu.
„Ah tak teda vďaka,“ odpovedal keď som sa trochu stíšil.
„Máš pravdu, nemôžeme tam ísť ako sedlaci v starom oblečení! Keď ty si zladený do červena, tak ja sa dám teda do modra!“ navrhol som a Sasori len prikývol.
Obliekol som si v rýchlosti modré plavky so siluetami pláže a paliem, snehovo biele tričko s krátkymi rukávmi a veľkým modrým nápisom 88, náhrdelník s nejakým úžasným fake zubom a modré okuliare s fialovými sklami. Na nohy som si našuchol modré plážové žabky a pod pazuchu ako Sasori som si zobral osušku a do druhej ruky zobral nafukovací balón.
Vyšli sme pred náš dom, kde ostatný čakali. Bez hocijakého problému môžem povedať, že na kúpalisku budem najviac sexy a poletia na mňa všetky baby. Paina kazia piercingy, Konan je baba, čiže v tom problém nevidím, Kakuzu má na tele moc štichov, Sasori je bábky, Kisame ten je ryba, Zetsu zas kytička, Tobi ma detské telíčko.
Najväčšiu hrozbu pre mňa predstavoval Itachi. Našťastie už sa nemusím obávať, lež stojí predo mnou v retro zelenej rozopnutej košeli a čiernych slipových plavkách.
Už sme všetci čakali v autobuse a ja už som sa pomaly ale isto v tom teple a puchu začal variť. Nevedel som na čo ešte čakajú. Zrazu som pocítil ako naštartovali motor. Hurá! Moje hurá sa ale zmenilo na veľké NIE, keď som videl nastúpiť Hidana v pekných žltých plavkách a na tom mal rozopnutú silno rúžovú košeľu s bielymi kvetmi a na očiach frajerské okuliare. A na bruchu mu k tomu hral pekáč buchiet na rozdiel od môjho, kde boli len zákusky.
Vymenili sme si zdutý pohľad. Posadil sa za mňa. Celu cestu len mlel mlel a mlel, alebo mi kopal úmyselne do sedadla, teda on tvrdil, že nechcene. Bol ako malé decko. Ale Sasori a Kakuzu tvrdili, že sme taký obaja, keď nás na Painov príkaz rozdeľovali z bitky.
Konečne sme zastali. Z autobusu som vybehol ako prvý, lebo som mal plné zuby Hidana. Chcel som si chytiť miesto pri bazéne a hlavne ďaleko od tej pohromy. Teda od oboch pohrom. Je tu predsa aj Tobi, na ktorého som kvôli hádke zabudol.
Zložil som sa aj so Sasorim kúsok od spŕch a bufetov, aby sme mali všetko blízko. Náramne nás pobavil uterák vedľa nás, na ktorom bola koruna a na nej nápis sexy man a vedľa bol položený vankúš s nápisom king.
„Nejaký egoista zrejme,“ poznamenal.
Ja som to ale neregistroval, lebo som svoj zrak upieral na Hidana, ktorý práve rozhadzuje rukami a hnevá sa, lebo nemôže nájsť miesto pri bazéne. Usmieval som sa, lebo škodoradosť ma premohla.
„Vidím, že ignoruješ, takže si idem pre drink.“ Zodvihol sa a išiel.
Nevnímal som to moc, ale vedel som o tom. To bola ale chyba! Ihneď, ako prešiel pár metrov, Hidan si všimov medzeru medzi mojou a Sasoriho dekou a než som sa stihol spamätať, už sa natieral krémom vedľa mňa.
„Padaj!“ zasyčal som.
„Trhni si.“
„Keď sa stálo v rade na hlúposť, ty si si urobil kage bunshin, že?“
„A teba odtiaľ vyhnali, lebo už si bol dosť hlúpy aj beztoho, všakže?“
Hádali sme sa tam ako deti, keď nás prerušil Tobiho krik. Obaja sme na neho upreli svoj pohľad.
„Moja láska! Kde len je? Aaaa už ju vidím! Láska moja jediná.“ Rozbehol sa k podchodu, ktorý spájal hlavný bazén a plavecký bazén, kde sa mimochodom nachádza Itachi a Kisame lebo sa v autobuse mierne poškriepili a skončilo to vetami: „Tak si to teda overíme v bazéne! Skrytá Hmlová proti Skrytej Listovej!“ Ale on nekričal na nich. Lebo do podchodu išla len jedna jediná osoba.
„Sasori?!?“ zvolali sme s Hidanom jednohlasne.
„Tobi je gay a miluje Sasoriho?!?“ zvolal som zaskočene.
„Toto k.... nemôže byť pravda!“ takisto bol prekvapený aj Hidan.
„Chudák Sasori on o tom ani netuší. Ale keď sa to dozvie, tak zašalie!“
„Presne a potom zaútočí na nášho homoša! A potom ho vyhodia a on bude kvôli Tobimu smutný, že nie je tu!“
„Preto sa to nemôže dozvedieť!“
A plán bol na svete. Ochrániť Sasoriho pred Tobim. Ja som si zobral na starosť Sasoriho a Hidan Tobiho. Plán znel: UDRŽAŤ ICH OD SEBA ZA KAŽDÚ CENU!
Všetko išlo v poriadku pokým bol Sasori pri mne a Hidan sledoval z brehu Tobiho v bazéne. Lenže po dvoch hodinách kecania prišiel poplašne Hidan, že nevie kde je Tobi. Samozrejme, že Sasori nechápal, čo sa o neho tak staráme. ale to sme mu ani nemali v pláne vysvetľovať. Vyhovoril som sa, že musím ísť na toaletu a bežal som s Hidanom hľadať Tobiho. Čo keď vie o tom, že to vieme a chce nás odlákať, aby to mohol osamote povedať Sasorimu?
Behali sme v kruhoch po celom areály kúpaliska no po Tobim ani stopy, jedine, čo sme našli, bol majiteľ egoistických vecí, kvôli ktorému sa Sasori začal premiestňovať tiež, pretože s ním mal až príliš veľké nezhody na to, aby ležali pri sebe. Správne reč je o Kazekagovi Gaarovi. Tomu to ešte raz vrátim za to, že nám ešte sťažil prácu.
Po niekoľkých hodinách nás Konan znavigovala ku Sasorimu, ktorý bol celú dobu s ňou a šéfkom na masážach. Mne aj Hidanovi odľahlo, lebo už sme sa báli, že čaká pred kúpaliskom, kým odídeme. Jednu ovečku s nášho stáda máme, ale druhá sa ešte stále kdesi túla.
Sasori vyšiel z dverí a išiel smerom zas k plaveckému bazénu, kde Itachi a Kisame mali najmenej stú odvetu kvôli tomu, že Kisame nemohol stále vstrebať fakt, že Itachi ho zakaždým porazil.
„Láska už ideeeeeem!“ to je snáď zlý sen! Sasori ide cez podchod a za ním beží Tobi!
Ja s Hidanom sme nečakali ani sekundu a bežali sme ako o život, len aby sme chytili Tobiho. Sasori už bol na druhej strane pri bazéne a Tobi pár metrov od konca podchodu a my len na začiatku, ale aj tak sme sa nevzdávali a bežali sme. Sasori sa nám stratil z očí, lebo zahol za roh. To isté už už išiel urobiť aj Tobi a pri tom kričal a rozhadzoval rukami.
„Láska moja! Konečne!“
Ja s Hidanom sme po ňom skočili ako hladné levy po kuse mäsa. Mykal sa pod nami, ale my sme ho pevne chytili. Hidan mu držal nohy a ja ruky a ústa. Tobimu už skoro tiekli slzy.
„Čo to do pekla robíte?“ zvýšil hlas Pain a my sme si uvedomili, že okolo nás už stoja všetci ostatný členovia Akatsuki. Pain dal príkaz, nech ho pustíme a Konan zas nech to všetko vysvetlíme. Ach tak nádherne sa dopĺňajú.
„Nooo... emmm.“ Začali sme jednohlasne s Hidanom, ale keď sme videli, ako Konan nabehla žila na čele, všetko sme vyklopili aj pred Sasorim. Všetci zrazu upreli pohľad na plačúceho Tobiho.
„To nie je pravda! Ja nemilujem hentakú barbinu! Celý deň som nebehal za ním, ale lovil som z dna bazéna a spomedzi dlaždíc zapadnuté drobné!“
„To nie je pravda! Načo by ti boli?“ čertil sa Hidan.
„Lebo som zistil, že tu je moja láska, ktorú som vždy miloval!“
„A kto to asi tak je?!?“ aj ja aj Hidan sme už mali nervy.
„Obrie dango za 5,99$!“ zvolal a rozbehol sa ku stánku s mega dangom, ktorý tam naozaj stál.
Ja s Hidanom sme sa len na seba ponížene pozreli a ostatný sa nám začali smiať. Smiali by sa ešte dlho ale prerušilo ich pískanie plavčíka, ktoré oznamovalo, nech všetci vylezú z bazénov a zbalia sa a odídu, lebo sa za chvíľu zatvára.
„Počkať, počkať! Vážne ste celý deň určený na oddych premárnili týmto?“ pozrela sa na nás Konan.
Ani jeden s nás nebol za celý deň v bazéne! Namiesto celodenného relaxu a šantenia vo vode máme boľavé nohy, spálené chrbty a hanbu až do smrti.
Ale ešte všetko nebolo v keli. Teda aspoň som si to myslel. Vyzvali sme Kazekageho, Temari a Kankura a súboj vo volejbale, ako pomstu za vyhnanie Sasoriho. Ja som bol kapitán a ako hráčov som si zvolil Hidana a Tobiho, ale ten sa bál, tak sme hrali len dvaja. Samozrejme, že sme pohnojili aj to a traja súrodenci nás vysmiali.
K všetkému tomuto sme sa ešte dozvedeli, že od zajtra začína lovenie bijuu. Bol som naštvaný, lebo mám ísť do púšte, do najväčších horúčav, ale má to aj jedno veľké plus. Už sa teším, ako to poriadne osolím Kazekagemu!
„Tento deň bol priam katastrofa,“ povedal Hidan, keď sme nastúpili do autobusu.
„Súhlas!“ odvrkol som.
„Ale vážne! Mohlo nás napadnúť, že Tobi hovoril o dangu a nie o tvojom spolu sediacom.“
„Presne! Však on a dango, to je láska na prvý pohľad.“

Poznámky: 

Ahoj dúfam, že sa FF páčila :3
Moc nepíšem a nevedela som do čoho to zaradiť tak som dala Humor lebo k tomu to bolo najbližšie...
Prosím komentujte čo je dobré a čo by sa mohlo zmeniť...
vopred diky a sayouna :3

5
Průměr: 5 (5 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2017-02-07 21:02 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Já ty paka prostě miluju!!! Laughing out loud Oni jsou tak zlatí, když myslí jinak než, aby hledali pravé důvody. Laughing out loud Prostě Akatsuki parodie jsou nej.
Jasná 5*. Budu se těšit na další tvé povídky. Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Katarashi
Vložil Katarashi, Čt, 2017-02-16 20:33 | Ninja už: 2821 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Pěstitel rýže

Diiikyyy... vážne sa ti to páčilo? Ja som na poviedky úplný antitalent... ale vážne nikdy v škole nemám s nich lepšiu známku než 2... Som šťastná, že aj keď neviem písať niekomu sa to páčilo Laughing out loud

Obrázek uživatele andaateikaa
Vložil andaateikaa, Út, 2017-02-07 19:08 | Ninja už: 2978 dní, Příspěvků: 337 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Tak to bylo vtipné. Nejvíc se mi líbila věta se zákusky. Laughing out loud Už úplně vidím Tobiho, jak běží a volá. Laughing out loud Kdyby nebyli takoví pitomci, třeba by se i smočili, ale to by nebyla sranda. Smiling

Andaateikaa FF
"How sad would it be should laughter disappear." Undertaker

Obrázek uživatele Katarashi
Vložil Katarashi, Čt, 2017-02-16 20:36 | Ninja už: 2821 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Pěstitel rýže

ďakujem Laughing out loud presne... snažila som sa aby som postavy opisovala také aké sú... čiže nadmieru tvrdohlaví Laughing out loud

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Út, 2017-02-07 18:55 | Ninja už: 5302 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Letní komedie je jako stvořená pro mrazivé dny. A dobře Deidarovi tak, že se nesvlažil v bazénu. Patřilo mu to.

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele Katarashi
Vložil Katarashi, Čt, 2017-02-16 20:38 | Ninja už: 2821 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Pěstitel rýže

chcela som niečo na zahriatie keďže nemám zimu moc v láske a z leta mám najlepšie spomienky... možno som ich tam aj trochu zapracovala Laughing out loud a ďakujem za vydanie poviedky Laughing out loud