manga_preview
Boruto TBV 08

Démon a jeho sila

Červené oblaky sa preháňali oblohou a Naruto spal na podlahe. Bez deky a bez vankúša.
Iba on a studená podlaha. Narutovi bola zima a triasol sa. Chladný vzduch, ktorý vládol v jeho izbe, bol tak studený, že Naruto mal červený nos.
Snažil sa myslieť na niečo iné, než na tu zimu, ktorú práve cítil... No tak nejako mu to nešlo.
Mal zimomriavky, ktoré mu prechádzali z chrbtice na celé telo. Ešte nikdy nebola v jeseni taká chladná noc. Naruto si zvykol na všeličo... Ale toto je novinka!
„Brrrrrr!“ trasie sa Naruto, a pozerá sa na bielu stenu ktorá je pred ným.
Vtom ho napadne nápad!
„Môžem ísť prespať ku Sasukemu? Bude mu to vadiť?“ povie si Naruto pre seba.
Naruto sa už zdvihne zo zeme a beží cez dvere domov ku Sasukemu. Cestou sa mu zdá, že niekto ho sleduje. Ale nič si z toho nerobí. Možno sa mu to iba zdá.

......

Naruto otvorí dvere domu, kde spí Sasuke. Vlastne celý dom je iba pre Posledného Uchihu. Itachi sa ešte nenašiel. A tak všetci v Konohe počítajú iba Sasukeho za posledného člena klanu Uchiha.
Sasuke vstane z postele, keď počuje ako niekto otvoril dvere jeho domu. Pomalý sa postaví na schody a hodí Kunai vedľa dverí. Samozrejme Naruto sa zľakne a začne bežať preč... Chodbou do kuchyne. Sasuke len ide za ním a pomalý ho sleduje.
„Tu býva Sasuke? Wow!“ povie Naruto a pozrie sa na obrovskú miestnosť plnú jedenia. A na stole ramen! Okamžite si Naruto sadne pred stoličku a začne jesť. Sasuke zatiaľ zasvieti v kuchyni a nechápavo sa pozrie na Naruta.
„Čo tu robíš?“ spýta sa Sasuke a Naruto sa otočí na čiernovlasého chlapca.
„No, ja som len?“ začne Naruto rozmýšľať čo má povedať.
„Chcem u teba prespať! U mňa je zima!“ usmeje sa Naruto a Sasuke sa zamračí.
„Von!“ ukáže smerom k východu na dvere, ktoré sú vedľa Kunaia zapichnutého v stene.
„Prosím! Prosím! Prosím!“ povie ešte raz Naruto a tento krát sa usmeje. Sasuke pretočí očami a začne sa smiať. Bolo by fajn vystrašiť Naruta...
„Dobre.“ Povie Sasuke a začne sa smiať. Už sa nemôže dočkať, keď Naruto bude kričať ako malé dievčatko.
.....

Naruto už spí a leží v posteli, kde spál Itachi. Ale Sasuke je schovaný v rohu steny a pripravený vystrašiť Naruta.
„Vstávaj, ty šmejd!“ Povie Sasuke nahlas a rýchlo zmizne z izby. Naruto sa zobudí a pozrie sa po každom kúte.
„Môže tu byť Itachi?“ povie Naruto a začne sa tak trochu báť. Ale strach ho prešiel, keď počuje ako sa Sasuke váľa od smiechu za dverami.
„Veľmi smiešne!“ povie Naruto a začne sa mračiť.
.........

Keď je konečne polnoc, Sasuke a Naruto konečne spia. A dvere Uchiha klanu niekto otvorí. Osoba v čiernom plášti s čelenkou Konohy na čele.
Uchiha Itachi... Chcel navštíviť svojho brata, ale to nečakal aké prekvapenie v jeho posteli nájde. Malý Naruto. Keď ho Itachi uvidí, začne sa smiať.
„Malý Sasuke si našiel kamaráta.“ A s tými slovami odíde.
.....

Narutova červená chakra začala lietať ponad celu izbou. Žiadny hluk, nič. Iba červená chakra v tvare Kyuubiho.
Chakra vyvolala pripútane duše tohto domu. Duše, ktoré zabil ten... Koho Sasuke obdivoval a bol to jeho hrdina. Itachi! Nevinné duše klanu Uchiha boli pripútane k tomuto domu a chakra bránu medzi smrťou a životom otvorila.
Lenže chakra je taká silná, že Kyuubiho sila otvorila bránu mŕtvych. Duše plne chamtivosti, a smútku. Duše pripútane v pekle za ich hriechy.
„Sme voľný!“ povie jeden z duchov na ulici a začnú sa smiať.

....

Mŕtve duše v klane Uchiha sú iný. Nejdu za ľuďmi, aj keď majú možnosť sa pohybovať po zemi, to, že ich zabil jeden z nich, im nedovoľuje odísť z domu.
A tak sa z domu ozýval zvuk. Strašidelný zvuk. Hlas cudzích ľudí sa šíril po ulici. Na lavičke sedeli dávno mŕtvy ľudia. Kričali, ničili všetko, čo sa dá.
Človek ktorý vtedy spal bol šťastlivcom. Duše robili taký strašidelný hluk, že sa Naruto aj Sasuke zobudili.
„Čo to bolo?“ povie Naruto.
„Zavri zobák Naruto!“ zakričí Sasuke do izby vedľa a uši si prikryjú vankúšmi.
„Veď on nás zavraždil!“ povie hlas v dome a Naruto sa zobudí. Červená para sa vznáša nad Itachiho izbou a pôsobí hrejivo.
Ale Narutovi to nepríde úžasné. Skôr strašidelné.
„Chakra?“ povie Naruto a okamžite vstane z postele.
„A Naruto!“ povie hlas v stene. Dokonca sa Narutovi zdalo, že niekto stojí pred dverami, a zrazu zmizne. Bol to Uchiha Shisui. Jeho duša sa pozerala na líščieho chlapca.
Naruto ho nepoznal, však ho nikdy nevidel. Červená Chakra sa dostala aj do miestnosti, kde spí Sasuke. Zobudí ho hrejivý pocit, že rodina je s ním.
A keď uvidí červenú chakru okolo seba, okamžite namieril k Narutovi.

...

Duše z ulice sa snažia navštíviť svojich blízkych. Ale tie zúfalé duše sú na lavičke a snažia sa zabudnúť, čo robili. Na nohách majú reťaze, ktoré si utkali za svoje skutky, ľudí ktorých zavraždili.
Živý ľudia sa pozerali z okna a snažili si myslieť, že to je len sen. Chceli sami seba zmanipulovať, ale nedarilo sa. Kakashi bezpečné spal v svojej posteli a snívalo sa mu o tom, ako číta knihu.
Ale jedna duša prišla aj ku nemu.
Kakashiho otec, ktorý ho toľko miloval. Bol na neho hrdý a s pýchou sa díval na človeka, ktorý je pre neho všetkým.
Ale Hokage mal iné starosti! Už nebol najmladší a tak sa v jeho dome nahromadilo dosť veľa duši.
Mŕtvy Hokage ktorý, zapečatil Kyuubiho do Naruta, si sadol vedľa Hokage, ktorý ešte žije.
„Čo si myslíš, kto za to môže?“ povie prvý Hokage.
„Neviem, ale cítim prítomnosť Chakry. Temnej Chakry.“ Podeli sa živý Hokage, o svoj názor.
...
Sasuke sa pozeral na Naruta, ktorý mal na tvári červené čiary vytvorené zvieraťom, ktoré je v ňom.
Na nič sa nepýtal. Ale Sasuke niečo vedel isto. Musí to zastaviť. Čím skôr tým lepšie!
„Čo tu robíš? Aj keď je to tvoj dom, neznamená, že mi budeš rušiť súkromie!“ zakričí Naruto, a zamračí sa.
„Náš dom!“ povie hlas v dome - hlas matky Sasukeho.
„H?“ Sasuke sa pozrie okolo seba a von z okna. Všade je chaos. A Sasukemu došlo, že za to môže Naruto. Ale nevedel, čo má robiť. Bol stratený v hlasoch, ktoré si predtým nevšímal.
„Naruto, počuješ to čo ja? Alebo som sa zbláznil.“ Povie Sasuke a pozrie sa na chodbu, aby sa uistil že v dome je iba on a Naruto.
„Niesom hluchý!“ povie Naruto a červene čiary na jeho tvári sa zväčšia.
„Cítim silu. Ale nie silu Chakry, ale démona.“ Povie Naruto a Sasuke sa na neho pozrie.
„Super! Raz nechám u seba prespať šmejda a ono to už ide apokalypsa!“
Sasuke sa nahnevá a začne si pre seba nadávať.
Narutovi sa za tu dobu začnú čiary rozširovať po rukách a po celom tele. Sila, ktorá je v Narutovi, sa otvorila.
A dnes sa stal Naruto silnejší než hocikto iný. Dokonca silnejší než všetci dohromady.
Sasuke sa začne smiať. Pretože Naruto začne vypadať ako červená guľa, ktorá je posypaná žltými vlasmi.
„Prečo si tu! Zachráň nás!“ povie ďalší hlas v dome. Sasuke sa teraz začne báť tak, ako ešte nikdy pred tým. Jedine, čo chce, je to, aby tie hlasy boli ticho!
„Sasuke!“
„Pomsta!“
„Tvoj kamarát!“
„Uzumaki Naruto!“
„Démon!“
„Jeho sila sa dá zastaviť!“
Hlasy v dome sú príšerne. Sasuke si rukami zakryje uši a začne myslieť na to, ako bol s rodinou na výlete.
Malý... Ešte len malý, a už stratil svojich milovaných. Není divu, že pôsobí chladno. Uzavrel sa do seba. A teraz, keď konečne je jeho rodina prítomná, chce aby odišla.
I keď to nerád priznáva, nemá na to, aby zastavil to, čo sa tu deje.
V Narutovi sa búri Kyuubiho sila a Narutova Chakra. Boj trval pol hodiny. To znamená, že pol hodiny sedel Sasuke na zemi a premietal si pred očami svoj život. Je na dne zúfalstva...
Ale Naruto prehral. Kyuubiho sila sa rozvíjala, ale pečať, ktorá je zapečatená v jeho bruchu, nedovoľuje, aby čokoľvek rozdelilo Kyuubiho a Naruta. Ale Sasuke sa na to nemohol dívať.
Zobral Naruta do náručia a bežal preč z toho domu. Stál na ulici, díval sa na mŕtvych ľudí, ktorý voľne pobehovali, a trápili sa. Samozrejme sú aj výnimky. Niektorý navštívili svojich milovaných s radosťou.
„Naruto, až sa zobudíš, tak toto mi zaplatíš!“ povie čiernovlasý chlapec, ktorému slzy tečú z očí. Nevie, kam má ísť s Narutom. Ocitol sa uprostred paniky a zúfalstva.
Najradšej by plakal do vankúša.
Našťastie ku nemu príde Kakashi, ktorého zobudili výkriky ľudí.
„Sasuke, čo sa stalo?“ povie vystrašený muž v maske. Naruta pomalý položia na studenú zem.
„Prečo má na celom tele tie znaky pečate?“ spýta sa Kakashi a pozrie sa okolo seba. Vidí len následky toho, čo spôsobila červená chakra.
„Bol, ja, no, to, prišiel ku mne prespať a tak som ja-a?“ začne rozmýšľať Sasuke, čo má povedať.
„Kyuubi no Jutsu!“ povie Kakashi a celá Konoha sa zrazu objaví vo veľkom svetle. Hlasy zmizli a duše, ktoré chodili po ulici, sa akoby vyparili.

4.5
Průměr: 4.5 (2 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kyell
Vložil Kyell, Čt, 2018-08-16 22:21 | Ninja už: 5618 dní, Příspěvků: 1367 | Autor je: Účastník chuuninské zkoušky

Mise L3: Zajímavé propojení světa Naruta (chakry) a paranormálních jevů v podobě duchů. Opravdu originální nápad, který se mi zamlouvá. Na začátečníka to bylo velmi slušné, jen škoda, že konec byl takový "useknutý". Určitě by se to trošku delším rozvinutím dostalo na jinou úroveň Smiling A Kyuubi no jutsu je zajímavý název, přiznám se, že za celou dobu, co Naruta sleduji mě to nenapadlo Laughing out loud

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2016-11-06 21:48 | Ninja už: 5708 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Povídka na začátečníka to nebyla špatná, ale místy jsem se malinko ztrácela, kdo se kde objevil. Ovšem pokud budeš číst, jak ti poradila Kakari budeš v psaní lepší a lepší.
Proto ti dávám 4 slušné hvězdičky. Smiling

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Narutka
Vložil Narutka, Po, 2016-11-07 07:20 | Ninja už: 2765 dní, Příspěvků: 41 | Autor je: Pěstitel rýže

Ďakujem, gramatika mi moc nejde Smiling
Ale zo šťastím to nejako dám...
A dúfam že sa nejako zlepšim. Tie štyri hviezdy sú od teba moc milé, ďakujem ešte raz...

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Ne, 2016-11-06 20:05 | Ninja už: 5324 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Chrápání, mluvení ze spaní nebo náměsíčnost jsou více či méně nepříjemné vedlejší efekty spánku, ovšem kam se to hrabe na Naruta...
Misi uznávám.

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele Narutka
Vložil Narutka, Po, 2016-11-07 07:21 | Ninja už: 2765 dní, Příspěvků: 41 | Autor je: Pěstitel rýže

Ďakujem veľmi pekne Smiling