manga_preview
Boruto TBV 09

Ztracený příběh 02 - Návrat

-Co jim řeknu? Mám vůbec něco říct? Nebo se vůbec vracet? Přece jen se s tím dokážou vypořádat sami. Nebo...- nestačil se rozmyslet Naruto, neboť ho probrala ohromná rána.
-Je to tady,- oznámil mu "duševně" Kurama.
Naruto na nic nečekal a vydal se k místu boje.
Usadil se do koruny stromu. -Musím zjistit, proti komu mám tu čest,- pomyslel si blonďák, jenže přes hustý kouř nemohl nic vidět. "Sakra."
-Naruto, soustřeď se na jejich chakru. To si snad tak zabedněný, že ses za ty čtyři roky nic nenaučil?- probudil ho ze zmatení Kurama.
"Máš pravdu," odvětil Namikaze a začal znovu obhlížet bojiště.
"Vidím čtyři zdroje silné chakry," oznámil, "naštěstí žádná nepatří Itachimu."
-Tak přeci jen...-

FLASHBACK
"Huff... "oddychl si blonďák, jenž zrovna uskočil Kisameho útoku.
-Kuramo, tohle asi nezvládneme-, vybídl Kyuubiho, neboť stáli proti pěti členům Akatsuki.
-Souhlasím,- odvětil Kurama a chystal se k ústupu, když v tom Kisame zaútočil znovu.
"Suiton: Goshokuzame!" spustil svoje jutsu Kisame a na Namikazeho se náhle vyřítilo pět vodních klonů, připomínajících žraloka.
Naruto nestihl zareagovat včas a tudíž se smířil s nejhorším, jenže nic necítil. Otevřel oči. Viděl krev. Nebyla jeho. Pozvednul zrak. Viděl černý plášť s červenými mraky. -Akatsuki,- pomyslel si. Pozvednul zrak ještě víc. Dlouhé černé vlasy. -Itachi.-

FLASHBACK ENDS
"Si připravený Kuramo?" ušklebil se blonďák.
-Já vždy.-
Vyrazili.
Na bojišti se objevila postava zahalená v černém plášti.
[b]"Další Akatsuki?!"
zhrozil se ninja.
"Ne. Nemá na plášti žádné znaky," odvětil s klidem ninja v masce. Kakashi.
"Kdo to teda je?" snažila se rozpoznat odpověděla růžovlasá medička. Sakura.
"Nemůžu se k němu dostat ani mým jutsu," zpanikařila blonďatá kunoichi. Ino.
Postava se ani neotočila i přes to, že vše slyšela. Jen se připravila k boji.
"Ale, ale...devítíocasý přišel spasit svoji vesnici. Jak hrdinské," odhalil tím jeho totožnost Hidan.
"Ale, ale devítiocasý je tady. Jak hrdin...hrdin...hrdinské!" snažil se Kisameho napodobit další člen, s oranžovou maskou. Tobi.
"Na tebe si snad pamatuji víc, než na to sushi," podíval se na Tobiho Naruto.
"Sushi?! Za to zaplatíš usmrkanče!" vybouchl Kisame.
Zatímco na bojišti probíhala slovní bitva, nikdo nemohl uvěřit, že to je čtyři roky stracený, Namikaze Naruto.
-Naruto?- pomyslela si Sakura.

Poznámky: 

Druhý díl mé série, snad se líbil ^^

0