manga_preview
Boruto TBV 09

Vzpomínky (NH) díl. 4

anime_forest_not_my_work_by_arashimoto-d21wepm.png

Hinatu probudily brzké sluneční paprsky. Protáhla se a vstala. Nevzpomínala si, jak se dostala domů, a ani, co se dělo poté, co ji Naruto zachránil ze spárů neslušných chlapců. Ale jedno si pamatovala, a to, že se jí zdál krásný sen, o tom, jak ji Naruto chce políbit. Bylo to jako skutečnost. Usmála se a vyšla ze svého pokoje. Učesala se, nasnídala a rozhodla se jít se zeptat Sakury, co se stalo. Jenže když vyšla ze svého domu, vzpomněla si, že Sakura dnes pracuje. Nechtěla ji rušit a tak se rozhodla, že si místo vyptávání skočí zatrénovat, dokud Sakura nepřijde z práce. Vyběhla svou oblíbenou pěšinkou do lesa na malou pastvinu, kde dennodenně trénovala a někdy také jen snila nebo přemýšlela. Postavila se proti stromu, který ji už dlouhá léta sloužil, jako trénovací "Nepřítel" a na kterém zkoušela různé chvaty, a začala do něj vší silou tlouci, vzpomínaje na včerejší chlapce.

Jako každé ráno si i dnes šel Naruto na ranní ramen. Ale místo jednoho, snědl sedmnáct, a ještě si koupil dango. Po takové snídani by si člověk nejraději odpočinul, ale Naruto si místo toho šel zatrénovat a procvičit trochu svaly. Párkrát se proběhl lesem a nakonec si šel zacvičit na svou oblíbenou pastvinu, kde v té době byla i Hinata. Naštěstí na opačné straně za pár keři, takže ji nemohl vidět.
Jenže Hinata ho zahlédla svým byakuganem.
"Íí." Zapištěla, když si ho všimla a rychle se schovala za velkým strom, který stínil Narutovy výhled stejně jako keře.
Naruto se otočil a chvíli neklidně pozoroval strom. "Haló? Je tu někdo?" Pro jistotu vyndal kunai a pak si to tiše a pomalu namířil k Hinatě.
Jelikož Hinata nic neslyšela, myslela si, že Naruto už dávno odešel, a tak vykoukla zpoza stromu, jenže v tu dobu, se Naruto zrovna chtěl za strom podívat. Takže to dopadlo tak, že se dotkly nosy. Obličeje měli těsně blízko sobě. Hinata zahlédla jen, jak ji Naruto chytá do náruče, protože ona omdlévá.

"Hinato! Ani nevíš, jak jsem se lekl!" Přiznával Naruto, když ji podpíral, aby zase neupadla.
"N-Naruto-kun?" Hinata se stále vzpamatovávala. Otřásla se.
"Myslel jsem, že jsi nějaký nepřítel." Zazubil se. Nevypadal, že by ho Hinatino omdlení vyvedlo nějak z míry. Zřejmě už si zvykl.
"Mimochodem, jak ses vyspala?"
"V-vyspala?" Hinatu překvapilo, že se Naruto nějak nestydí, když měli před malou chvílí obličeje tak blízko sobě! Hinata si při tom okamžiku vzpomněla na svůj sen a začervenala se.
"Ano, zkoušeli jsme tě včera se Sakurou a Sasukem probudit, ale stále jsi nereagovala, a tak jsme tě odnesli domů." Pokrčil rameny.
"Odvezli d-domů? Ach… A co na to říkal můj otec, Naruto-kun?" Hinata byla celá vyplašená, co by si o ní otec myslel?
"Nic… naštěstí o ničem nevěděl. M-my totiž se Sasukem jsme se vloupali k tobě do pokoje, abychom nikoho nevzbudili a vložili jsme tě do postele. -ttebayo" Teď se Narutova pleť jemně zbarvila do červena.
"D-do mého pokoje?" Hinata si položila ruku na ústa. "T-to se omlouvám, nechtěla jsem vám způsobit takové potíže!" Už chápala, proč na sobě měla své každodenní oblečení, místo pyžama, když se probudila.
"To je v pořádku, a co vlastně tady děláš?" Zeptal se Naruto.
Hinata sklopila zrak. "Chtěla jsem si zatrénovat, než skončí Sakura-san v práci, abych jsem se ji mohla zeptat na ten včerejší den, jenže už zřejmě nebude p-potřeba…“
"Trénovat? Jů, co kdybys mi pomáhala? Také jsem si zrovna šel zatrénovat." Usmál se, až se mu na tváři udělali ďolíčky. Hinata chvíli váhala. Bála se být o samotě s Narutem, ale nemohla odolat té nabídce, že by spolu trénovali.
"Hai." Kývla nakonec. Oba se rozestoupily, připravily si kunaie a chystali se na společný souboj.
Naruto samozřejmě Hinatu trochu šetřil, nemohl přeci hned použít svou pravou sílu, ale stále udeřoval docela silně. Byl docela překvapený, když zjistil, že se Hinata tak lehce nedá.
V boji působila takovým sebevědomým a silným dojmem, který u ní Naruto v osobním životě nikdy neviděl.
Sám pro sebe se usmíval, s každým Hinatiným dobře voleným krokem a švihem.
S bojem skončily až kolem večera. Byli celí odření, ušpinění a udýchaní. Hinata si sedla a opřela se o strom, chvíli hltala vzduch. Naruto se k ní připojil. Nakonec usnula. Naruto netušil, jak mohla v takové zimě usnout, ale nakonec to s ním dopadlo stejně.
Takže se tam váleli v prosinci na zemi, opření o sebe a spali klidným, uvolňujícím spánkem.

4.875
Průměr: 4.9 (16 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele kainen
Vložil kainen, St, 2015-01-28 15:03 | Ninja už: 3676 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Pěstitel rýže

jej... to bylo báječné Laughing out loud asi jsem ty čtyři díly zapoměl dýchat. Je to dobře a detailně popsané a přitom se to čte tak lehce... úplně samo *při čtení ten dějepis ubíhá mnohem rychleji* Eye-wink těším se na pokračování tak ať je tu co nejdřív Laughing out loud

moje skromná první série Laughing out loud http://147.32.8.168/?q=node/113044

oblíbení autoři:
Alalka
Baruto
SakuraAngel95
Camelia
Mystia
Kondrakar
Gohan35
Gagar
NekdoKohoNeznas
Vlkoberan
Lefthandedpower

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan… and yet you are nothing. In the end, you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
―Darth Malak to Revan

"The Dark Lord Revan is dead. I am a servant of the light now."

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Út, 2015-01-27 22:43 | Ninja už: 5844 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

Tie diely tu pribúdajú, že to ani nestíham sledovať a všetky sú fantastické Smiling

Obrázek uživatele Frost
Vložil Frost, Ne, 2015-01-25 20:44 | Ninja už: 3528 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

Super diel teším sa na pokračovanie Smiling

Moje najobľúbenejšie série Smiling (dúfam že autorom nevadí ak ich budem mať v podpise v takom prípade mi prosím napíšte Smiling )

1.Dvě lišky
2.Fight with snow
3.Once upon a time
4.Mudrc šesti cest aneb Narutovo poslání
5.Forever or never
6.Narutova sestra
7.Naruto - Nové dobrodružství začíná
8.Naruto a Bůh Smrti
9.Nový sanin
10.Kushina vs Kyuubi

[=,=]

Obrázek uživatele Sumiko Shiroo
Vložil Sumiko Shiroo, Pá, 2015-01-23 19:20 | Ninja už: 3934 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Pěstitel rýže

Ňah :3 Líbí se mi, jak to pěkně "popisuješ". :3 A taky, že s nimi nějak nespěcháš a dáváš jim jakoby čas. Prostě nejsou zamilovaný páreček ale prostě se ještě "seznamují". :3 Určitě se moc těším na další. :3

Nevím kdo jsem,či jsem,kam jdu,čí jsem posel,čeká mě smrt nebo spása,ale i tak se usmívám...

http://my-diary-life-world.blog.cz/

Obrázek uživatele Yuu-chan
Vložil Yuu-chan, Pá, 2015-01-23 22:49 | Ninja už: 3449 dní, Příspěvků: 337 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Oh, Arigato! ^^

Obrázek uživatele haliena
Vložil haliena, Pá, 2015-01-23 09:52 | Ninja už: 4198 dní, Příspěvků: 405 | Autor je: Pěstitel rýže

Čím dál lepší už se moc těším na pokračování Eye-wink

"Nachystejte květináče do Vánoc jsem zpátky."
"A sbaštíme jim kočku" mimozemšťan Alf Laughing out loud


https://www.youtube.com/watch?v=EHSWLY6XZoE Tohle zbožňuju Eye-wink