manga_preview
Boruto TBV 14

Deidarove prvoaprílske žartíky 4.

„Auuuuuuuuu!“ Zakričal Deidara od bolesti pri pohľade na drobného krvilačného okrídlenca, ktorý sa mu zahryzol do ruky. Svojim krikom však vystrašil ešte viac potomkov Lorda Draculu, ktoré zleteli zo stropu a predierali sa cestou von priamo cez Deidaru. Rýchlo si všimol lietajúcu armádu drobných okrídlencov a než stihol unáhlene zareagovať väčšina už odletela. Deidara vedel, že sa mu čas pomaly kráti, preto musel konať. Z vlasov vymotal netopiera, a toho ktorého mal zahryznutého do ruky striasol mávnutím pomedzi davom prelietajúcich netopierov. Rýchlo vymýšľal plán ako ich zopár pochytať. Ako a vlastne do čoho. Najprv chcel obetovať svoj Akatsuki plášť, no nevedel si predstaviť, čo by mu Konan povedala na taký zničený plášť od netopierov. Nechcel riskovať, že ohluchne z Konaninho kriku. Ako druhú voľbu zvolil staré roztrhané a vlniace sa plachty po stenách.
Strhol jednu zo starých zaprášených plachiet na stene a postavil sa do stredu chodby s rozpaženými rukami, kterých držal plachtu za rohy. Netopierov, ktorých sa proti nemu rútilo bolo čoraz menej a menej. Potreboval ich viac. Deidara skríkol a čakal. Čakal čo sa stane ako keď toreador čaká na útok býka.
Jeho krik viedol čoraz hlbšie temnou chodbou, no netrvalo dlho a proti Deidarovi sa rútila celá kolónia netopierov. Deidara stihol zareagovať. Rýchlim skokom a premetom zamotal do plachty slušný počet netopierov. Hmýriaci sa balíček pevne zviazal na uzol a s úsmevom na perách sa mohol vrátiť spát do sídla. Len čo vyšiel von s katakomb, dvere ktoré vyhodil ílovým výbuchom s pántov osadil naspäť a okolie poupravovaltak, ako keby sa tam nič nestalo.

Cestou ku vchodovým dverám sidla ho zahliadol Sasori. Cítil vo vzduchu, že niečo má v pláne, len nevedel čo. Ako sa Deidara približoval, Sasori si hneď všimol tú divnú hmýriacu sa vec čo držal v ruke aj jeho radostný úsmev. Deidara ho spozoroval.
„Jéé Sasori no Danna, čo vy tu?“ Deidara si všimol, že zvedavým pohľadom pozerá na balíček, ktorý drží v ruke.
„Čo je to?“ Opýtal sa Sasori a ukazal na hmýriacu sa vec. Deidara nechcel povedať pravdu, vlastne ani nemohol. Vedel , že by mu Sasori stopol jeho plán, ktorý chystal aj na neho.
„Aha, takže toto...ehm...toto je...“ Deidara v panike rozmýšľal nad vyhovorkou. Tušil, že Sasori vie, že to je niečo živé.
„Takže už mi povieš, čo to je alebo sa mám snáď sám pozreť?“ Pozrel sa na Deidaru.
„No viete pravda je taká, že vždy som chcel ochutnať nejaké delikátne jedlá, o ktorých Konan často rozprávala. Sasori no Danna, veď viete sám aká je Konan skvelá vo varení. Veľmi chcela skúsiť uvariť španielske vtáčiky. Chcel som jej len spraviť radosť a preto som bol na neďalekom trhu kúpiť španielské vtáčiky.“ Dopovedal a aby to vyznelo presvečivo, nezabudol ešte od radosti zaklipkal mihalnicami. Sasori bol totalne v pomykove. Myslel si, že Deidarovi asi skratovali káble v hlave. Jedine čo mu v jeho výpovedi neušlo bolo slovo trh.
„Ty si bol na trhu? Zbláznil si sa?! Chceš, aby nás odhalili?“ Sasori bol v šoku, predsa len všetci sú hľadaní zločinci, ktorým hrozí rozsudok smrti.
„Nebojte sa, Sasori no Danna, bol som tam v civilnom prestrojení za obyčajnú dievčinu. Dokonca mi dal ten predavač zľavu na tieto pochúťky.“ Blondiak zatriasol balíčkom a pritom sa cítil ako debil, ktorého lepšia výhovorka ani napadnúť nemohla.
„Aha ešte že tak. To mi ale odľahlo.“ Sasori si povzdychol.
„Ak dovolíte majstre, rád by som toto prekvapenie doručil.“ Bez ďalších slov odkráčal do sídla. Predsa len mal radosť, že mu to Sasori uveril, kedže sa do varenia nerozumel a nevedel, že španielske vtáčiky niesu živé operence.

Poznámky: 

pokračovanie po dlhej dobe Smiling

5
Průměr: 5 (5 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Po, 2022-02-28 22:50 | Ninja už: 4352 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise 2022: Chudáci netopýři, už se stali obětí něčích zvrhlých plánů. No aspoň, že jsou jen imaginární. A po Deidarově tvrzení, že šel na trh v přestojení za dívku, vypadá jeho rozčilení nad vtípky Kakuzua a Hidana ještě vtipněji.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele -Akai-
Vložil -Akai-, St, 2014-09-03 20:49 | Ninja už: 3870 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Supe diel Smiling španielske vtáčiky, netopiere, dracula....celá poviedka je super =) neviem sa dočkať ďalšieho dielu Smiling)

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, St, 2014-09-03 21:08 | Ninja už: 5324 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]

Obrázek uživatele HyugaHinata
Vložil HyugaHinata, Út, 2014-09-02 17:51 | Ninja už: 3885 dní, Příspěvků: 160 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Smiling skvelé Laughing out loud

Oficiálnš jsem Jashinistkou!!!
Říkali mi že žiju fantasií. Skoro jsem spadla ze svého jednorožce
Učitelé tomu říkají opisování. My týmová práce.
Škola není hospoda aby se v ní vysedávalo každý den.
Život je jako žebřík do kurníku. Krátkej a pos.anej.
Otázka: Co škola? Odpověď: Pořád stojí, sv.ně.
Jě těžké být deb.lem, konkurence je příliš veliká.
Kto mlčí, nemusí vždy souhlasit..
Možná jen někdy nemá chuť diskutovat s idiotama.

Obrázek uživatele Sey
Vložil Sey, St, 2014-07-02 21:42 | Ninja už: 3764 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Tsunadiny pětky

Superne píšeš.. snáď bude další diel skorej než tento Laughing out loud

Šílence poznáte podle bot Eye-wink

Obrázek uživatele ŠIŠI-CHAN
Vložil ŠIŠI-CHAN, Ne, 2014-06-29 18:24 | Ninja už: 3922 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Prečo ti to pre Jashina, trvalo tak dlho??? XD
Myslím však ze Konan bude mat z tých vtacikov radost Laughing out loud