manga_preview
Boruto TBV 09

Dangerous Existence II - 1. Kvílenie monštier

Sasuke_Uchiha_by_Patritxe.jpg

Tento diel je venovaný Nellynuske, za každý preplakaný večer od smiechu Laughing out loud naše trhlé nápady a fakt neuveriteľné písanie, ktoré ma totálne dostáva až na kolená, takže - slečna Nelly, dúfam, že to nevymeníš za Wowko! Laughing out loud Lebo... ON ťa vidí! Laughing out loud

„Dobre Orochimaru, k veci,“ vyzval som ho, keď som sa opieral o stenu, zatiaľ čo on si sadol do kresla a jazykom si prešiel po perách. Nabehla mi husia koža. Tak podobný hadom... až to je nemožné.
„Čo presne by si chcel vedieť?“ usmial sa a pohodlne sa oprel, prepletajúc prsty.
„Čo chceš za toto všetko?“
„Takže... pomôžem ti, naučím ťa nové techniky, splníš svoju pomstu a potom chcem tvoje telo,“ vybalil to na mňa na rovinu, akoby sa o telo žiadalo každý deň, akoby to bola normálna vec, ktorú si proste požičiaš alebo zoberieš.
Neveriacky som si odvrkol.
To myslí vážne? A ty mu to dovolíš?
Pretočil som očami nad jej otázkou a opäť sa pozrel na neho.
„Naučíš ma nové techniky, zabijem Itachiho a potom sa dohodneme.“
„Ale takto dohoda nestojí, niečo za niečo,“ Orochimaru vyjednával a Sakura si znechutene povzdychla.
„Fajn, po tom všetkom dostaneš moje telo, si spokojný?“
To nie! To nedovolíš!
Samozrejme, že nie. Odpovedal som jej v duchu a tak prepočul, čo mi hovorí ten Had.
Prikývol som, nebral som to vôbec na vedomie, určite to bude nejaká nepodstatná banalita.
„Kde budem spať?“ otočil som sa mu chrbtom a už som stál pri dverách, držiac kľučku.
„Jedno poschodie vyššie, izbu si vyber,“ mávol nad tým rukou a ja som opustil jeho miestnosť. Kráčal som cez katakomby ožiarené fakľami v ktorých plápolal ohník a hľadal schodisko. Po celý čas som dumal a ponoril som sa do úplného ticha.
Keď som zbadal schodisko, vyšiel som po ňom a až tam som si uvedomil, ako chladno bolo tam, kde som sa doteraz nachádzal. Všetko tu bolo také isté a človek by sa tu stratil, ale ja som si v hlave vytváral mapku podľa ktorej som sa orientoval.
Otvoril som prvé dvere, ktoré som videl a ocitol sa v tme. Zapol som svetlo a naskytol sa mi pohľad na jednu posteľ, písací stôl a skriňu. Je to všetko, čo potrebujem. Nič viac.
Z miestnosti viedli von ešte jedny dvere a tak som k nim prešiel a otvoril ich. Hm... kúpeľňa. V to som teda nedúfal.
Zhodil som zo seba oblečenie a vošiel do sprchy. Chvíľu som tam len tak stál a díval sa na svoje ruky, ktoré som mal ešte stále od jej a Narutovej krvi.
Pozrel som sa pred seba a zbadal svoj odraz vo veľkom zrkadle pripevnenom na stene. Bol som bledý a celý ulepený, dokonca aj na tvári, brade či krku som mal jej krv, ktorá mi zasychala až niekde pri prsiach.
Necítil som sa vôbec dobre, keď som sa na seba díval, ale zároveň niečo vo mne nechcelo zmývať tú červeň, ktorá ma pokrývala. Bolo to niečo... hmatateľné, čo mi po nej zostalo. Niečo, čo mi dokazovalo, že som dnes s ňou skutočne bol.
Ach... tie myšlienky, na čo to myslím? Veď to ja som ju zabil a teraz pociťujem... čo vlastne? Hlúpe slová mi prichádzajú na rozum. Snáď sa teraz kvôli tomu nebudem trápiť? Zasmial som sa sám nad sebou.
V hlave sa mi opäť ozval zvonivý hlások, ktorý potvrdil moje domnienky. Tiež sa smeje. Veď ju mám tam... počujem ju a to je viac, ako som si mohol myslieť.
Otočil som kohútikom a nechal na seba stekať prúd horúcej vody. Chrbtom som sa stále opieral o kachličky vzadu, až som po nich skĺzol a zostal sedieť na zemi. Nohy som pokrčil a hlavu zložil na ruky, ktoré mi teraz spočívali na kolenách. Zahaľovala ma para a znemožňovala mi dýchanie, ale tým som sa nezapodieval.
Sledoval som pramene karmínu, ktorá sa miešala s vodou a zliezala z mojej bledej pokožky.
Sedel som tam dostatočne dlho, než som sa vyškriabal na nohy a rýchlo sa doumýval. Vypol som prúd a vyšiel do zahmlenej kúpeľne.
Omotal som okolo seba uterák a rukou prešiel po zrkadle, aby som sa na seba mohol pozrieť. Nemal som na sebe už ani jedinú krvavú stopu, len na mňa hľadel moje čierne oči a vlasy mi odstávali na všetky strany. Ako vždy. Znechutene som pokrčil obočím nad svojim výzorom a pozrel sa na svoje oblečenie, ktoré som nechal na zemi.
Pohľadom som pátral po studených kachličkách, ale moje zakrvácané a špinavé oblečenie nebolo nikde.
Otvoril som dvere z kúpeľne do izby a zbadal otvorenú skriňu, kde som mal čisté a nové oblečenie. Prekvapený, ktoré ani neviem, či mi bolo milé alebo nie, som prešiel k skrini a vytiahol odtiaľ tmavé nohavice, bielu košeľu, čosi... neviem, čo... a fialový opasok. To myslí vážne? Toto mám nosiť?
No čo... snáď to má ako také využitie, asi to bude slúžiť ako opasok na tú blbosť okolo pásu.
Navliekol som na seba len nohavice a ľahol som si do postele.
Zajtra ráno by som najradšej začal s tréningom, tak dúfam, že ma Orochimaru nebude spomaľovať, lebo ak hej, odchádzam.
Zatvoril som oči a snažil sa zaspať, ale stále ma rušili šuchtavé kroky, ktoré som večne počul, narúšalo mi to spánok. Kvílenie a krik, buchot a hrôzostrašné zvuky, ktoré zneli, akoby niekto škriabal nechtami o stenu mi spôsobovalo, že mi vlasy na šiji vstávali dupkom. Celé telo mi pokryli zimomriavky.
Veľmi sa to tu nelíši od cvokárne v ktorej som ešte dnes ráno trčal. Zbláznim sa tu?
Dobrú noc, Sasuke...
Opäť som otvoril oči a zahľadel sa na strop. Jej hlas ma bude prenasledovať do konca môjho mizerného života, ktorý dúfam, nebude trvať tak dlho. Ale... mne to nevadí, aspoň je tu... niekto.

Uprostred noci ma zobudilo zmučené zavíjanie. Určite tu má nejaké indivíduá, ktoré sú nebezpečné.
Posadil som sa na posteli a tvár zaboril do rúk od únavy. Jačanie neprestávalo a okrem toho, ma zo spánku prebral sen. Snívalo sa mi o dnešku, znovu som to všetko prežíval. Boj, útek, Naruto, vražda Sakury, príchod sem. Striasol som sa.
Chcem spať... nechcem prežívať tie nočné mory, ktoré ma teraz naháňajú. Opäť som si ľahol a položil vankúš na hlavu, aby som utlmil tie zvuky. Pod ťarchou zlých snov som opäť upadol do spánku.

Strhol som sa, keď mi cez očné viečka prenikla červená žiara. Pokiaľ viem, v tejto miestnosti nie sú žiadne okná. Otvoril som oči a hľadel na okuliarnatého týpka, ktorý stál opretý o zárubňu a očividne ma pozoroval s pobaveným pohľadom.
„Čo je,“ zavrčal som a posadil sa.
„Včera som ti priniesol veci,“ akoby som si to nevšimol.
„O žiadne som neprosil,“
„Ale nohavice máš na sebe,“ mal som spať nahý. Idiot.
„Zostávalo mi niečo iné, keď si mi veci odniesol?“ odsekol som nevrlo, vstal som a prehodil na seba košeľu.
„Čo teda chceš?“ ozval som sa, keď stále mlčal a uviazal si okolo pásu fialový opasok. Bol celkom užitočný.
„Orochimaru-sama ťa vonku čaká, začína sa tvoj tréning,“ s týmito slovami sa otočil a odišiel z mojej izby.

Poznámky: 

Takže, sama neviem čo všetko z toho vznikne Laughing out loud Laughing out loud ale... no nič radšej Laughing out loud užite si to Laughing out loud

5
Průměr: 5 (13 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Itariel
Vložil Itariel, Po, 2014-06-02 11:55 | Ninja už: 3656 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

hmmm.... takže celý čas čo čítam túto druhú sériu mi v hlave víria myšlienka:
ako je možné, že počuje Sakuru?,naozaj je to ona či sú to len nejaké výčitky svedomia?, alebo je to niečo úplne iné Laughing out loud
čo ak stihla prísť Tsunade a zachránila Sakuru Laughing out loud to už je fakt šialené ale nedá mi to Laughing out loud
nechcem odpovede len mi to nedalo nenapísať Laughing out loud
normálne sa čudujem sama sebe ale začína mi byť Sasukeho ľúto Shocked sympatizovala som so zabijakom jedine v Hannibalovi zrodenie zla Laughing out loud tak uvidíme či aj toto bude nakoniec ten prípad Laughing out loud

Tí, čo sú spokojní sami so sebou, majú zlý vkus.
Najmúdrejší je ten, kto vie, že nič nevie.
Raz sa mi snívalo, že som motýľom, a teraz veru neviem, či som to ja, čo sníval o tom, že bol motýľom, alebo som motýľ, ktorý sníva o tom, že je mnou.

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Po, 2014-06-02 12:00 | Ninja už: 5345 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Laughing out loud Laughing out loud Neboj sa, na všetky otázky odpovede prídu Eye-wink Veľmi pekne ďakujem za komentár, hold áno... aj mne je v istom zmysle Sasukeho ľúto Laughing out loud

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, So, 2014-04-05 00:50 | Ninja už: 5345 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

OroKabu: Nesmierne moc ďakujem! Smiling
kage-sama: Ja ešte sama neviem, ako sa to vyvinie Laughing out loud budem sledovať situáciu s vami Laughing out loud ! Ďakujem za každé jedno písmenko, ktorým obohacuješ moje diely v komentároch Smiling
Som čarovná: Máš pravdu, Sasuke pohľad stojí za to a tak som sa rozhodla pre viacero dielov ešte, mám to také poprehadzované a nedomyslené ešte Laughing out loud ale nejako sa to podá, snáď Laughing out loud Ďakujem za komentár, Čarovná ! Moc si to cením :3
Sabaku no Tanaris: Ďakuje, ďakujem, ďakujem Laughing out loud Naozaj som prekvapená, že to čítaš a moc ma to teší! Smiling
Nellynuska: Nie, nášho alfasamca nie Laughing out loud a som rada, že je to tak ako je ! Laughing out loud Áno, v celku správne si to pochopila, má ju v hlave... počuje ju, ale počuje len to, čo chce počuť - po väčšine Laughing out loud Sasuke nám trošku prišiel o rozum, ale len trošičku, neskôr príde BOOM Laughing out loud
Katema: ĎAKUJEM Laughing out loud Ježíš, už sa cítim ako opakovací papagáj, ale ja inak nemôžem, tvoj komentár ma totálne potešil :3
To ja ďakujem za úžasný komentár a pozdvihnutie chute na písanie nového dielu! Dúfam, že ťa nesklamem :3
Kami-chan: Začínam si uvedomovať, že sa fakt príliš sústreďujem na myšlienkové pochody, ale tie asi najviac vysvetľujú, aspoň podľa mňa odhliadnuc od priamej reči Laughing out loud Laughing out loud Každopádne, do ďalšieho dielu som dala aj akciu, ale tú si šetrím, žiaden stress, bude jej ešte dosť Smiling Ďakujem za komentár :)*

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele OroKabu
Vložil OroKabu, St, 2014-04-02 19:35 | Ninja už: 3689 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Konohamarova chůva

moc pekné teším sa na ďalší diel XD

Obrázek uživatele Ad Inexplorata
Vložil Ad Inexplorata, Čt, 2014-03-27 18:16 | Ninja už: 4273 dní, Příspěvků: 1680 | Autor je: Asistent pošťáka

Krása, skvěle napsané Smiling Sasukeho pohled je vždy úžasný :3 Budu se moc těšit na další díly a jsem moc zvědavá, jak se vše vyvine Smiling

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Čt, 2014-03-27 17:31 | Ninja už: 5178 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Sasukeho pohľad vždy stojí za to Laughing out loud Smiling Hoci Karinin bol skvelý, Sasuke je Sasuke Laughing out loud Tie jeho myšlienky a logika Laughing out loud
Je to zasa také tajomné, ale to sa mi práve na DE páči Smiling :333 A tiež, že si tam zakomponovala Sakuru Laughing out loud A ako je rád, že je aspoň takto pri ňom :333 ***ááčisko toto Laughing out loud Som fakt zvedavá, čo si pre nás pripravíš v ďalších dieloch :3 Laughing out loud

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, St, 2014-03-26 23:54 | Ninja už: 4060 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

mestekova opäť si nesklamala svojím písaním. Je to úžasne napísané. Presne takým tým Sasukeho štýlom...jeho logikov. Bol to úžasný nápad, to ako má Sakuru v hlave ako mu šepká. Geniálny nápad. To ako bol v tej sprche bolo neopísateľné. Nemám slov. Veľmi som sa do toho začítala. Osobne za seba poviem, že sa mi vyše páčil pohľad Sasukeho ako Karin (nie, že by ten jej nebol dobre napísaný, bol rovnako dokonalý). Ale tento ma predsa bavil vyše, lebo je Sasukeho a on je dokonalosť sama! Skvelé, Romča...máš to za tisíc hviezdičiek!

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, St, 2014-03-26 23:02 | Ninja už: 5511 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie


Tým, že si spravila pokračovanie si ma nesmierne prekvapila, aj potešila, opäť sa mám na čo tešiť! *_* Znova sa ospravedlňujem za neskoré prečítanie, ale sama vieš, že ledva stíham iné veci než školu. Oba dieliky, tento aj prológ, sú totálne super-úžasné, navodila si rovnakú atmosféru pri čítaní ako bola aj pri DE I, kde som tiež nemala poňatia, čo mám očakávať až do posledného okamihu, a kde bol dej obalený rúchom tajomstva, čo ho robilo ešte zaujímavejším. Som síce zmätená z tej Sakury (on ju má fakt v hlave či čo?! Laughing out loud ) a teším sa, že si do toho zakomponovala aj Karin, ale môj názor na ňu poznáš, Sasusaku si nedám! Laughing out loud Napriek tomu sa mi to neskutočne páčilo a som zvedavá na ďalšie diely! ^^


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, St, 2014-03-26 22:34 | Ninja už: 3828 dní, Příspěvků: 1384 | Autor je: Student Akademie

Neviem čím to je, ale... Sasuke ma stále dostane do kolien! Laughing out loud Či už FA alebo FF, stále je to úžasné :3
Veľmi sa mi tento diel páčil Smiling Sasíkovi už nadobro preskočilo... Laughing out loud
Pobavila ma veta: "Znechutene som pokrčil obočím nad svojim výzorom..." Aspoň tu nie je pyšný ako vždy Laughing out loud
Prekvapilo ma, že ako som si to čítala, znova som pocítila neskutočné vzrušenie a som hrozne zvedavá, čo sa z toho vykľuje Smiling
Ako vždy, dokonalá práca, tlieskam Laughing out loud
Teším sa na ďalšie diely a prajem veľa inšpiráció Eye-wink Laughing out loud
Ďakujem, naozaj som si tento diel užila :3 Smiling

Obrázek uživatele Kami-chan
Vložil Kami-chan, St, 2014-03-26 22:05 | Ninja už: 4247 dní, Příspěvků: 649 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Uvědomuji si, že jsem ti zapomněla pochválit první dílek, co? Sem to ale hrozná čtenářka Shocked Tak snad se to už nestane Eye-wink
Minulý díl ze strany Karin se mi líbil, přišlo mi to dost akční, ale na druhou stranu - Sasuke je Sasuke, za nezaujatost je tam znát a potěšila mě Sakura, kterou jsi tam skvěle hodila :3 Strašně se mi to líbí Smiling
Jsem zvědavá, jaký trénink vymyslíš, a jestli jej budeš popisovat nebo se zaměříš na myšlenky (tak jako obvykle) Smiling Výběr nechám na tobě, tak či tak se těším na pokračování a co z toho vymyslíš - zatím nemám sebemenší tušení Laughing out loud

*Chňu*
Kakashi&Kami

"Nikdy, nikdy, nikdy, nikdy se nevzdávej." - Winston Churchill
"Láska je jako vězení, taky nevíte jak se dostat pryč." - Ikusei Kusachi
"Jediný azyl, vždy a všude otevřený pro všechny trpící, je příroda." - Suzume Kusachi
"Vše co kvete jednoho dne uvadne." -Orochimaru