manga_preview
Boruto TBV 09

Dítě moudrosti 003 Sasuke?!

Sasuke!
Leknu se tak, že padám z postele. To ho vzbudí.
„Co tu děláš?!“ Ptá se vyděšeně.
„No…počkej, potřebuju vymyslet výmluvu!“ Zarážím ho. Co mám sakra říct?
„Jo! To víš, jsem náměsíčná!“ Přesvědčuju ho svou, celkem i pravdivou, povídkou.
„Fakt? Asi víš, že ti nevěřím, co?“ Říká podezíravě.
„No, asi budeš muset, protože mě zrovna žádná výmluva nenapadá.“ Dodám naoko smutně.
„No, to je jedno. Pojď na snídani, ale nejdřív si dej něco na sebe.“ Přesvědčuje mě. Podívám se na sebe. Mám jeho dlouhé triko a kalhotky. Nic víc. Začnu se hodně červenat.
„Ty taky!“ Vyjeknu, když se na něj pořádně zadívám. Ten má zase jen kalhoty. A vypracovanou hruď. Rychle sklopím oči. Urychleně vstanu a jdu do své ložnice. Cestou tam se ztratím, protože vůbec nevím, kde co je. Nakonec svou ložnici najdu. Padnu na svou postel a přemýšlím o předchozí noci. Ta rána do hlavy, to jsem se asi netrefila do dveří. Mrknu, do malého zrcadla vedle postele. Začíná se mi vybarvovat boule na čele. Princezna s modrou boulí na čele! Pomyslím si. Černé kudrny jsou rozcuchané, ale není to zas tak hrozné. Urychleně si je učešu a jdu do kuchyně.

Za pár minut jsem na snídani. Na sobě mám to, v čem jsem přišla. Sasuke mi dá dvě jablka.
„To je všechno?“ Divím se.
„Jasně, to já obvykle jím.“ Říká.
„Fakt? To nemáš hlad, jen co vykročíš z domu?“ Ptám se.
„Ne. A co ty teda normálně snídáš?“
„Rámen.“ Prohlašuji hrdě.
Sasuke na mě kulí oči.
„Co je, Sasuke?“
„Nic. Jen si mi někoho připomněla.“
„Koho?“
„Naruta.“ Řekne a chvilku mi trvá, než mi dojde, kdo to je.
„Fakt? On má taky rád rámen?“ Křiknu nadšeně s domněním, že má někdo rád rámen, stejně jako já.
„Jo. Je na něm přímo závislej. A pospěš si. Cestou se můžem stavit v Ichiraku rámen.“ Navrhne a já vypísknu nadšením.

Když přijdeme, sedí tam Naruto se Sakurou. Naruto má vedle sebe kupu prázdných misek od rámenu. Sakura jen tak sedí.
„Dobré ráno!“ Pozdravím.
„Ahoj.“ Odpoví Sakura. Pak mrknu na Naruta a pošeptám mu:
„Taky miluju rámen. Je to nejlepší jídlo na světě!“
Naruto na mě překvapeně zírá.
„Tak to je skvělí!“ Křičí Naruto, čímž si vyslouží nechápavé pohledy od Sakury a Sasukeho.
„A jak jste se vyspali?“ Začíná škádlit Naruto.
„Na co narážíš, Naruto? K ničemu nedošlo!“ Ujišťuji ho. Sakura si očividně oddechla.
„Dobré ráno, vážení!“ Zdraví, právě příchozí kakashi.
„Sensei, co tu děláte?“ Ptá se Sakura.
„Chci, abyste Chikako provedli po vesnici, než bude muset odejít.“ Prohlašuje Kakashi.
„Musíme spolu zajít na rámen! Kdy budeš muset pryč?“ Ptá se mě Naruto.
„Nevím. Až mě povolají zpět.“ Krčím rameny.
„Fajn. Tak jdem.“ Zavelí Sasuke, který doteď mlčel.
„Tak, kam půjdem?“ Ptám se jich.
„Nech se překvapit!“ Velí mi Naruto.
„Ok, ale aby to bylo zajímavé.“ Poroučím si. Nakonec se ani nenajím.

Jak jsme celý den chodili po Konoze, nakonec dorazíme na jednu z hlav předchozích hokagů.
„Kdo je to?“ Ptám se.
„To je čtvrtý.“ Říká Naruto.
„Opravdu? Je ti hrozně podobný!“ Žasnu.
„Je to můj otec.“ Prohlašuje hrdě Naruto.
„Páni! Tvůj táta byl hokage? Paráda!“ Vykřikuji.
„Že jo? Sem na něj fakt pyšnej! Navíc to byl fakt fešák!“ Naparuje se Naruto.
Já a Sakura se začneme smát. Sasuke se jen ušklíbne. Teď si všímám nádherného rozhledu na celou Konohu, ukrytou v listí. Navíc zapadá slunce. Opravdu nádhera!
„Nádhera!“ Vydechnu překvapeně.
„To jo.“ Přikyvuje Sakura.
Ohlédnu se na ni a usměju se. Ta mi úsměv oplácí. Asi budeme kamarádky.
„Vau, mám hlad. Co vy?“ Navrhuji po chvilce kochání.
„Dobře. Taky mám hlad.“ Prohlašuje zamlklý Sasuke.

Samozřejmě jsme v Ichiraku. Naruto už spořádal pět misek, za pouhých deset minut. Já jenom čtyři.
„Hlavně se "ne"udav, Naruto!“ Přesvědčuji Naruta se smíchem. Ten se samozřejmě zakucká.
Sasuke ho musí poplácat po zádech. Sakura se dá do smíchu. Potom je ticho. Nesnáším ticho.
„Hej, Sasuke! Na co pořád myslíš, že jsi tak zamlklý? Kde jsou ty moje obdivovatelky? Už by tu měli být!“ Napodobuji jeho hlas. To úplně všichni v okolí vyprsknou smíchy, včetně obsluhy. On se na mě zamračí a odfrkne si.
„Copak, Princi Krasoni?“ Ptám se ho. Další nával smíchu. Sasuke se sebere a odejde. Když všichni utichnou, Sakura s Narutem se na sebe podívají.
„Nebojte. Já to napravím.“ Ujišťuji je a vyběhnu na ulici.

Když ho doběhnu, všimnu si, že má překvapený výraz.
„Hele, promiň. Vím, že jsem to přehnala.“
„Hm.“
„Opravdu, jen sem chtěla odlehčit atmosféru.“ Omlouvám se.
„Tss. Jen nejsem zvyklí, že si ze mě někdo dělá srandu.“
„Aha. Všichni si ji dělají z Naruta, co?“
„Jop. Přesně. A občas i já.“ Říká upřímně.
„A promineš mi to?“ Ptám se, když jsme došli na kopec za obydlenou částí Konohy.
„Není co prominout.“
„Prosím?“ Ptám se užasle.
„Měla si pravdu. Až na ty obdivovatelky. V postatě tak musím vypadat.“ Přiznává.
„Ale já to myslela ze srandy!“ Přesvědčuji ho. Konečně se na mě podívá.
„Jo, já vím. Ale i tak. Promiň, jestli jsem ti nějak ublížil. Zajímám se jen o sebe.“ Říká sklesle.
„Brzdi! Nejdřív máš ledové srdce a teď ti nějak roztává! Asi máš slabou chvilku!“ Uklidňuji ho.
Jen se usměje.
„Asi jo. Promiň.“
„Neomlouvej se pořád!“ Nadávám mu.
„Jo, pro-“ Zarazí se. Usměju se. On taky. Jen tam sedíme a koukáme se na, už skoro zapadlé, slunce. Cítím se hrozně unaveně. Už ani nevím, co dělám, ale položím hlavu na Sasukeho rameno. Cítím, jak ztuhne, ale pak se zase uvolní. Tak uplynou další minuty.
„Víš, čekala jsem, že budeš…horší.“ Prohlašuji.
„Nápodobně. Nemyslel jsem, že najdu někoho takového.“
„Jakého?“
„Asi, jako já.“ Řekne a podívá se mi do očí. Já se mu taky podívám na oči. Koukáme na sebe snad věčnost. Pak se k sobě začneme přibližovat. Pomalu, ale jistě.
Pak se to stalo.

Poznámky: 

Třetí dílek. Jak jsem slíbila, udělala jsem ho trochu vtipnějším. Teda jsem se aspoň snažila. Doufám, že se líbil. Popravdě vůbec nevím, jak bude pokračovat, ale to nějak vymyslím. Smiling

5
Průměr: 5 (15 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Atka
Vložil Atka, Ne, 2014-03-09 17:19 | Ninja už: 3787 dní, Příspěvků: 414 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

jedna z nej povídek Laughing out loud těším se na pokráčko Laughing out loud (doufám že bude Smiling )

Instagram: adela_snaselova Laughing out loud
"My potato way.jpg"

Obrázek uživatele Animelady
Vložil Animelady, Po, 2014-03-10 16:29 | Ninja už: 3769 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Neboj:) Už se na něm pracuje. Čekejte ho asi spíš kolem pátku.
P.S. Sem moc ráda, že se líbila:)

Moje FF: -Rebelka-
Dítě moudrosti
*PŘIJÍMÁME LÁSKU, KTEROU SI ZASLOUŽÍME.*

Obrázek uživatele Animelady
Vložil Animelady, Pá, 2014-03-07 12:50 | Ninja už: 3769 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Děkuju moc za komenty:) Moc si toho vážím:)

Moje FF: -Rebelka-
Dítě moudrosti
*PŘIJÍMÁME LÁSKU, KTEROU SI ZASLOUŽÍME.*

Obrázek uživatele Lucien Uchiha
Vložil Lucien Uchiha, Čt, 2014-03-06 21:11 | Ninja už: 3983 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Konohamarova chůva

Super, jako vždycky. Chikako Sasukeho dost dobře setřela a já mám hlavu ovázanou, praštila jsem se do ní, když jsem v stávala zpod stolu XD. Ne, kecám. Praštila jsem se do ramene.

*Best nee-san 4ever*
#Kdo jednou opustí smutného přítele, není hoden, aby někdy více sdílel jeho radost #
Lidé často říkají: "Seš borec!" Ale kdo je opravdu borcem? Ten, kdo narýsuje vnitřní úhel víc jak 180° Laughing out loud
FF:
Dattebayo!... (první díl-http://147.32.8.168/?q=node/107586)

Říkali mi jinchuuriki (první díl-http://147.32.8.168/?q=node/107536)
Děti ohně (první díl-http://147.32.8.168/?q=node/107657)
Omlouvám se, jestli nejde otevřít, asi se nějak po...rouchal počítač Sad Naruto smutny (vzdávám pokusy o opravu✞)

Lucien Uchiha podpis

Obrázek uživatele yukiKATEKA
Vložil yukiKATEKA, Po, 2014-03-03 18:38 | Ninja už: 4198 dní, Příspěvků: 205 | Autor je: Pěstitel rýže

VTIPNY...DOSTALA SOM TOTALNY ZACHVAT SMIECHU .... Laughing out loud Laughing out loud
TAK TOHLE MA DOSTALO „Copak, Princi Krasoni?“ SKORO SOM SPADLA ZO STOLICKY, Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud
A TEN KONIEC, SAKRA, SOM AKO NAPNUTA STRUNA...
SKODA ZE NEOVLADAM CAS CHCEM VEDEIT CO SA STALO MOJA HLAVIA PRAVE VYMYSLA ROZNE SCENARE...

Niekedy dokonalosť tvoria nedokonalosti.

ZAVITAJTE SEM: http://sameta.blog.cz/
nemožete si to nechať ujsť Laughing out loud
Fanklub Katema-chan: http://147.32.8.168/?q=node/111453