manga_preview
Boruto TBV 09

Dívka, která mění dějiny 01

1.KAPITOLA – Jiný svět

Před několika lety v Konoze:
Jiraiya seděl ve stínu stromu a přemýšlel kam asi půjde. Mohl by třeba navštívit skrytou mlžnou nebo písečnou. Chvíli přemýšlel a pak si řekl, že by mohl zkusit mezi-dimenzionální přesun, před pár lety mu zvláštní chlápek dal nějaké pečetě pro přesun, ale Jiariya tomu nikdy nevěřil. Tak teda zkusil pár pečetí od onoho muže a najednou po něm zůstal jen obláček kouře.

Jiraiya se podíval kolem sebe, kde to je a zjistil že se přesunul jenom asi o dvacet metrů. Upřímně nikdy nedoufal že by se mu to mohlo podařit, ale dvacet metrů bylo fakt smutné.
Ale co, když už mám spoustu času, tak proč bych to nemohl zkoušet dál. Řekl si Jiraiya a pustil se do experimentů. Přibližně za hodinu už asi věděl, jak by mu to mohlo vyjít. A opravdu to vyšlo. Objevil se obláček a Jiraiya opět zmizel ale tentokrát ne o dvacet metrů ale úplně pryč.

Panebože, kde to jsem, opravdu se mi to povedlo nebo jsem se přemístil jen o pár metrů. Pomyslel si Jiraiya a šel se zeptat, jak se ta vesnice nebo rovnou země jmenuje.
„Co? O takovéhle zemi jsem v životě neslyšel, asi se mi to fakt povedlo.“
„Co se vám povedlo pane?“ Otázala se žena, které se zeptal.
„Ale n...nic to...to jenom si tak uvažuji. Děkuji a neshle.“ Řekl a opustil ženu.
Takže jak to oslavím, že se mi povedlo dostat na jiný svět. A co vlastně vůbec budu dělat? Pomyslel si Jiraiya a šel to oslavit do baru. Byl ještě mladý, takže začal nabalovat krásnou dívku a dělal co mu přišlo za dobré.
„Ahoj, jak se jmenuješ? Já jsem Toki.“ Řekla dívenka a podívala se na muže. Docela se jí i líbil.
„No, já jsem Jiraiya. Toki? To je ale krásné jméno pro krásnou dívku.“ Řekl muž a dívka se začervenala. A tak dál pokračovali v rozhovoru.

Pár měsíců v tom novém světě zůstal, užíval si jak jen to šlo a také se zamiloval. Ano, správně, Jiraiya se opravdu zamiloval, byla to ta krásná dívka, kterou potkal první noc v baru na tomto, pro něho novém, světě. Dívce se taky zamlouval a jelikož neměl kde bydlet, tak se ubydlel na pár měsíců u ni.
Měla krásný dům. Sice nepatřil k nejvetším ale za to byl útulný. Ale čas plynul a Jiraiya se rozhodl vrátit.

„Promiň, ale musím se vrátit zpět domů.“ Řekl sklesle Jiraiya.
„Co... vrátit se zpět domů, ale... ale já jsem... No je to vlastně jedno když se vracíš domů." Řekla dívka a předstírala úsměv.
„Koukám, že úsměv se ti nikdy z tváře neztratí... Tak já tedy musím.“ Políbil naposledy dívku a odešel. Dívka se za ním dívala a pak se rozběhla s brekem do pokoje a ještě dlouho brečela.

Poznámky: 

Tohle je moje první FF. Doufám že se bude alespoň trochu líbit.
Tohle je spíše takoví úvod co se stalo dřív. Příště už to bude trochu jiný doufám že i lepší Eye-wink

5
Průměr: 5 (5 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Shikyaku
Vložil Shikyaku, Po, 2014-02-24 20:18 | Ninja už: 3736 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Tak myslím, že můj názor už znáš Sticking out tongue Laughing out loud B. Laughing out loud

Obrázek uživatele Lucien Uchiha
Vložil Lucien Uchiha, Po, 2014-02-24 18:38 | Ninja už: 3982 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Konohamarova chůva

No, podle mě je to na první FFku docela dobrý. Jenom jsi mohla víc rozvinout setkání Jiraiyi s Toki a potom to, jak bydleli atd... Ale jinak je to dobrý, těším se na další díl.

*Best nee-san 4ever*
#Kdo jednou opustí smutného přítele, není hoden, aby někdy více sdílel jeho radost #
Lidé často říkají: "Seš borec!" Ale kdo je opravdu borcem? Ten, kdo narýsuje vnitřní úhel víc jak 180° Laughing out loud
FF:
Dattebayo!... (první díl-http://147.32.8.168/?q=node/107586)

Říkali mi jinchuuriki (první díl-http://147.32.8.168/?q=node/107536)
Děti ohně (první díl-http://147.32.8.168/?q=node/107657)
Omlouvám se, jestli nejde otevřít, asi se nějak po...rouchal počítač Sad Naruto smutny (vzdávám pokusy o opravu✞)

Lucien Uchiha podpis

Obrázek uživatele yukiKATEKA
Vložil yukiKATEKA, St, 2014-02-19 18:34 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 205 | Autor je: Pěstitel rýže

TAKZE BEREM TO AKO PROLOG...BOLO TO TROCHU UPONAHLANE, ASPON PODLA MNA.
CHYBALO MI PROSTREDIE AKO VYZERALO KDE SA TO VLASNE OBJAVIL...
MOHLA SI TO STRETNUTIE TROHU VIAC ROZVINUT...
NA PRVU FF JE TO DOBRE, POSTUPNE DO TOHO PRIDES... Eye-wink Laughing out loud

Niekedy dokonalosť tvoria nedokonalosti.

ZAVITAJTE SEM: http://sameta.blog.cz/
nemožete si to nechať ujsť Laughing out loud
Fanklub Katema-chan: http://147.32.8.168/?q=node/111453

Obrázek uživatele Arika
Vložil Arika, Po, 2014-02-24 18:06 | Ninja už: 3754 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

Díky za kritiku Laughing out loud Eye-wink