manga_preview
Boruto TBV 09

Najlepší priatelia - Sasukeho ťažký deň

prevziať (2).jpg

Kým začnete čítať, rada by som Vás upozornila, že : Sasuke nikdy neopustil Konohu a celý Uchiha klan je nažive. Laughing out loud

Zobudili ma ostré slnečné lúče, ktoré mi svietili priamo do tváre. Ubolene som vstal a dovliekol som sa do kúpeľne. Osprchoval som sa a keď som vyliezol zo sprchy a pozrel do zrkadla, neveril som vlastným očiam.
„Do r*ti!“ Kde sú moje krásne čierne vlasy? Namiesto nich mi teraz z hlavy trčalo blonďavé hniezdo. Toto je zlý sen! Modré oči, čiarky na lícach... Dokonca aj hlas mám ako on! Nie, nie, nie! Za noc som sa zmenil na Naruta!
Keby hoci na Kibu alebo Nejiho, ale na neho? Počkať! Možno je to len genjutsu. Modlím sa nech je to genjutsu!
Vytvoril som rušivé vlny v svojej chakre a s nádejou mrkol späť do zrkadla. Nefunguje to! Tak toto si s Narutom vybavím! Vtom ma trklo. Ak som ja v Narutovom tele, potom on... dočerta. Okamžite som na seba hodil prvé, čo mi prišlo pod ruku a vyskočil som z okna. Snáď stihnem zažehnať najväčšiu pohromu skôr, ako mi ten pako zničí reputáciu.

Po strechách som uháňal priamo k Narutovmu bytu a zaklopal som mu na dvere. Nič. Zazvonil som. Skúsil som stlačiť kľučku a na moje počudovanie nebolo zamknuté. To je hlupák.
Vbehol som dovnútra a vytreštil oči na ten neporiadok. Po zemi sa váľali obaly od instantného ramenu, akési papiere a tričká. Bordel ako v tanku.

Na posteli sa rozvaľoval... teda, SOM sa rozvaľoval ja. Presnejšie povedané, Naruto v mojom tele. Bol pokrútený v takej polohe, až som dúfal, že sa takto už nikdy neuvidím. Zo steny som schmatol zrkadlo a pripravil sa. Nakopol som ho do zadku v srdiečkových trenírkach. Ako si na seba mohol obliecť takú ohavnosť? Ja by som mal byť asi ticho s tými medvedíkovými boxerkami, ale o tom nikto nevie.
„Hej!“ vyskočil z postele a omámene na mňa hľadel.
„Najprv sa pozri do zrkadla.“ Podal som mu ho.
„Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Čo si mi to urobil?! Ak ja vyzerám takto, ty potom musíš byť... To je hrozné, ako to vyzerám, ja nechcem vyzerať ako ty!“ okamžite spustil krik a vydesene okolo seba mával rukami. Bože, to je trápne.
„Sklapni!“ zreval som. Okamžite zmĺkol, ale výraz hrôzy ho neopúšťal. „Neviem, čo sa to stalo, ale musíme niečo urobiť! Nikto na to nesmie prísť, asi by som umrel od hanby.“
„Hej, čo to má znamenať?!“ rozčúlene vybrechol mojím hlasom. Horúčkovito som rozmýšľal.
„Naruto, teda... uch. Budeš sa musieť správať ako ja.“ zahlásil som a vlasy mi vstali dupkom. Naruto navliekol moje telo do tých jeho orandžových handier. To je katastrofa! „To znamená, že...“ sťažka som preglgol, „že si aj vymeníme šaty.“
„No fuj!“
„Sklapni, a vyzliekaj sa!“ Hneď som tie slová oľutoval.
„Tak fajn.“ zahundral a hodil mi svoje šaty. Ja som si medzitým vyzliekol svoje oblečenie a keď Naruto videl moje boxerky, vybuchol v hurónsky smiech.
„Čo sa smeješ, ty hlupák? Pozri sa na svoje!“
„Tie sú od Hinaty! Je to darček z lásky!“ Uchechtol som sa a natiahol si nohavice.
„Mimochodom, nie, že mi urobíš hanbu! Správaj sa ako ja! Ak to pobabreš...“ pohrozil mi, na čo som si odfrkol.
„Určite sa zvládnem správať ako hyperaktívny blázon, len ty nezabudni, koho telo máš!“ pohŕdavo som povedal a vyšiel z dverí. Toto nedopadne dobre...

„Hej, Naruto! Nemáš chuť na ramen?“ zakričal Kiba a Chouji vedľa neho sa široko usmial. Dopekla!
„Prepáčte chalani, teraz nemôžem!“ zakričal som na nich.
„Tak dobre, my už pôjdeme!“ nedočkavo zvolal Chouji a už mu tiekli slinky. Kiba sa na mňa tak divne zadíval, ale potom pokrčil plecami a pobral sa za Choujim. Uf, unikol som len o vlások.
Ale ako sa vyhovorím nabudúce? Ak bude nejaké nabudúce, pretože momentálne mám ľahké samovražedné sklony.

„Naruto-kun!“ počul som a zozadu ma objali dve ruky vo fialovej látke. „Chýbal si mi.“ Na chrbáte som cítil dva kopčeky. Hmm, tak taký je to pocit, keď má dievča prsia...
„Hin-Hinata!“ vytisol som zo seba a pocit paniky sa vo mne stupňoval. Otočil som sa k nej tvárou a ledva som uhol pred jej našpúlenými perami, ktoré mi vzápätí pristáli na uchu. Zasmiala sa.

Som v kýbli. Som totálne v kýbli! Ako sa z toho vykrútim, nemôžem podvádzať Sakuru! A nechcem ani Narutovi a Hinate pokaziť vzťah! Prečo ja?!
„Poď so mnou.“ chytila ma za ruku a ťahala smerom do parku. Nasledoval som ju. Dokelu, nič mi nenapadá!

V parku ma viedla do odľahlej časti. Okrem nás tam nikto nebol. Skôr, ako som si stihol uvedomiť, čo chystá, sotila ma na lavičku a obkročmo mi sadla na kolená. Rozopla si mikinu a mne sa naskytol výhľad do jej výstrihu.
„Naruto-kun...“ vzdychla mi do ucha a vrhla sa perami na môj krk. PANIKA! Myslel som, že je hanblivá, ale ona si to chce rozdať priamo tu na lavičke?! Nikdy by som si nepomyslel, že skončím znásilnený Hinatou. Neostáva mi nič iné len... Dvihol som ruky k jej krku a omráčil som ju. Práve včas!

Položil som ju na lavičku a zapol si nohavice. Čo to s ňou ten Naruto robil, že je taká dračica? A s*kra. Naruto, ak sa opovážiš...

Práve som bežal po hlavnej ulici, keď som vrazil do Naruta, teda do seba.
„Naruto, dokelu, netušil som, že Hinata je taká, mal si ma varovať! Unikol som len o vlások!“ vydýchol som si na lavičke, kde sme si sadli.
„Keď už o tom hovoríme, Sakura má tiež dosť hravú náladu...“ skleslo poznamenal a utrel si čelo. „Mali by sme zájsť za babčou, určite si bude vedieť dať rady.“
„Tak dobre, pretože ja to už ďalej nezvládnem...“ Naozaj, a to ešte ani nie je poludnie. Okamžite sme sa rozbehli k budove Hokage.

Našťastie, Tsunade bola v dobrej nálade, pod tým rozumej = mala vypité, a prijala nás. Vysypali sme zo seba čo sa stalo a ona sa rozrehotala. Po minúte už Naruto zreval:
„Babča! Čo je na tom smiešne?! Veď je to horor!“
„Súhlasím, chcem naspäť svoje telo!“ zavrčal som a prekrížil si ruky na prsiach. Tsunade sa na nás pozrela. Spôsob, akým sa na nás pozrela sa mi vôbec nepozdával.
„No, takéto niečo sa stane len raz za päťsto rokov. Hehe.“ Mala by prestať piť. „Stane sa to len najlepším priateľom a vraj jediným prostriedkom na zvrátenie tejto výmeny je... hahaha... Je...“
„Čo je to?!“ zrevali sme obaja. Nech to už zo seba vymáčkne!
„Je to bozk. Hehehe! Musíte sa pobozkať!“

Pozrel som sa na Naruta, ktorý ozelenel v mojej uchihovskej tvári. Ja som určite vyzeral rovnako. Čo je to za stupídnosť?!
„Myslím... Myslím, že sa dogrciam.“ zapotácal sa.
„Niečo mi hovor.“ Už zase?
„Skutočne chlapci, nemáte inú možnosť. Nechám vám súkromie.“ Tsunade vyšla z kancelárie a z chodby bolo ešte počuť jej smiech: „Tak to je dobré, hahahaha...“

Úkosom som pozrel na Naruta, ktorý vyzeral, akoby mal vyvrátiť traktor a pristúpil som k nemu. Zašermoval pred sebou rukami a s výrazom hrôzy ustúpil na dva metre odo mňa.
„Odstúp!“ Naštval ma. Ja chcem späť svoje telo!
„Naruto, ak ma nepobozkáš, pobozkám ťa ja.“ ľadovým hlasom som zahlásil a blížil som sa k nemu. Ešte nikdy som nepovedal toľko gayovsky znejúcich viet za jeden deň.
„Tak fajn, ale rýchlo!“ zakňučal a pricapil svoje pery na moje. Eeeech, dúfam, že už ho nikdy nebudem musieť pobozkať!

Ihneď, ako sa naše pery spojili, pocítil som jemný ťah a keď som otvoril oči, bol som späť v svojom tele. Ale niečo nebolo v poriadku. Stále som bozkával Naruta! Odsotil som ho a rýchlo som si rukávom utieral pery.
„No konečne!“ s úľavou si povzdychol Naruto. Vražedne sme sa na seba pozreli.
„Nikomu ani muk!“
Niekedy máme také podobné myšlienky, že ma to desí. Ale možno je naozaj môj najlepší priateľ...

Poznámky: 

Tákže, nápad na túto poviedku som mala v hlave už pár dní a bola sranda to písať (v rámci možností, pretože som to písala nadránom) Laughing out loud Zapáčilo sa mi písať o Sasanovi, tak myslím, že môžete odo mňa čakať viac poviedok o ňom :3 Laughing out loud Ale nič nesľubujem, všetko závisí od nálady Laughing out loud Ták, snáď sa Vám to páčilo a aspoň trochu som Vám zlepšila náladu Smiling Arigato Sticking out tongue

5
Průměr: 5 (30 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Just Aito
Vložil Just Aito, Čt, 2020-04-30 17:31 | Ninja už: 1502 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Tak tohle mě fakt pobavilo.Jump!
To bylo originální. A jako shiperka SasuNaru i takové roztomilé mi to přišlo. slintani hihihi
Rozhodně jsem se nad tím zasmála.Jump!
Jako srdíčkové trenky od Hinaty, to se dá pochopit, ale kde vzal jako Sasuke ty medvídky? Jump! Takovej drsňák A koukej co umím! Blik, blik, blik, blik... vypněte ten blinkr..
Rozhodně moc pěkně a čtivě napsané, moc se mi to líbilo. Kakashi YES
Jdu číst další, máš fakt skvěle napsané povídky Kakashi YES

Just Aito, be happy and peaceful! :3

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Čt, 2020-04-30 18:11 | Ninja už: 3814 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

Ojoj, Im in danger Laughing out loud Laughing out loud
Veľmi ma teší, že ťa táto vykopávka z čias dávno minulých pobavila.
No, Sasuke má tiež svoju ... nie nežnú, to je nesprávne slovo. Proste nikomu by nepriznal, že má rád roztomilé veci, ale hlboko vnútri to tak podľa mňa je. hihihi

Ďakujem za krásny komentár a v duchu aj navonok sa teším, že sa púšťaš dolu touto zajačou norou, aj keď podotýkam, že na vlastné riziko Laughing out loud

Obrázek uživatele evekka
Vložil evekka, Ne, 2017-02-05 04:19 | Ninja už: 3862 dní, Příspěvků: 366 | Autor je: Metař Gaarova písku

Misia V2: Jako Naruto v srdíčkových trenýrkách - to je ok, ale fakt bych chtěla moc a moc vidět Sasukeho v medvídkových boxerkách XD XD Ale s tou pusou... teda že ti dva s tím tolik nadělají, přeci jen to nebylo poprvé, že Eye-wink Jinak dost dobré zpracování klasického tématu výměny těl. A to, že je Hinátka taká divoška, to snad muselo být jasné úplně každému XD Trochu škoda, žes nenapsala jaké trable měl Naruto se Sakurou... ale i tak to bylo opravdu skvělé!

evekka podpis

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, St, 2017-03-22 09:34 | Ninja už: 3814 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

Ďakujem za prečítanie, som rada, že sa ti to páčilo Laughing out loud
Tak poviedku som písala zo Sasanovho pohľadu, a je dobré niečo nechať aj na predstavivosť, ni? Eye-wink

Obrázek uživatele Joshina
Vložil Joshina, Ne, 2014-11-16 02:23 | Ninja už: 3700 dní, Příspěvků: 252 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Po dlhej dobe som sa dostala aj k tomuto! Laughing out loud
Dnes v noci som sa pustila do čo najviac FF a začala som tebou! Laughing out loud
Naozaj musím povedať, že jediný dôvod, prečo som sa nezačala rehotať ako divá bol ten, že som práve v izbe s mojou mladšou sestrou, ktorá už bohužiaľ spí (Kto by čakal, že o pol druhej bude hore? Laughing out loud).
Perfektná FF! Takéto vtipné výtvory ti idú naozaj perfektne! Smiling

You can run, but you can't hide.

FC pre Katemu!
FC pre Karimao Toshiku!

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, St, 2017-03-22 09:35 | Ninja už: 3814 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

O tri roky neskôr odpisujem, ale Ďakujem ! Laughing out loud Bola by škoda nechať tvoj komentár bez odpovede, vedz, že som naozaj poctená tvojim výberom, aj keď popravde sa za tú poviedku teraz mierne hanbím Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Hinata-san
Vložil Hinata-san, Čt, 2014-09-11 15:18 | Ninja už: 3578 dní, Příspěvků: 149 | Autor je: Recepční v lázních

lol tak toto ma fakt dostalo Laughing out loud NARUSASU lol :DDDDDDDDDDD naozaj genialne FF Eye-wink

All we have to decide is what to do with the time that is given to us
A single dream is more powerful than a thousand realities
-J.R.R.Tolkien
--------------------------------------------------------------------------
FC pre -Mieko-chan-
Poviedky od -Mieko-chan-
Moja "začínajúca" FB stránka

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Čt, 2014-09-11 16:42 | Ninja už: 3814 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

Laughing out loud Laughing out loud Dakujem Laughing out loud Teraz jak som si to po dlhom čase znova prečítala, nechápem jak som také dačo mohla vyprodukovať Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele -Mieko-chan-
Vložil -Mieko-chan-, Po, 2014-04-14 17:57 | Ninja už: 3681 dní, Příspěvků: 292 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Jedním slovem geniální! Laughing out loud málem jsem u toho umřela smíchy, strašně se ti to povedlo! Kakashi YES

Můj Instagram s obrázky, které nejsou z Naruta: instagram.com/lucindadraws
Fanart
Fanfiction - velký článek s popisy a odkazy
Až někdy nebudete vědět, co dělat, přečtěte si některou z povídek! Laughing out loud (Vůbec se nejedná o reklamu...) A pokud se budou líbit, podpořte můj skromný fanclub Smiling

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Po, 2014-04-14 17:59 | Ninja už: 3814 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

Laughing out loud No teda, ďakujem Laughing out loud Len neumieraj Sticking out tongue Naozaj si ma potešila Laughing out loud

Obrázek uživatele Akemi Hatake
Vložil Akemi Hatake, Po, 2014-02-17 18:00 | Ninja už: 3761 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Recepční v lázních

Dlouho jsem se tak nezasmála!! Laughing out loud Kakashi YES Opravdu geniální!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Po, 2014-02-17 19:52 | Ninja už: 3814 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

Hihihi, to som rada Laughing out loud Ďakujem :3 Laughing out loud

Obrázek uživatele Ad Inexplorata
Vložil Ad Inexplorata, Po, 2014-02-10 18:31 | Ninja už: 4259 dní, Příspěvků: 1680 | Autor je: Asistent pošťáka

Napaditá povídka, moc se mi líbila Smiling Ta představa je k nezaplacení Laughing out loud

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Po, 2014-02-10 19:05 | Ninja už: 3814 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

Jééj, som rada, že sa Ti to páčilo :3 Arigato ! *bows* Laughing out loud

Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Pá, 2014-02-07 16:08 | Ninja už: 4925 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Tak to to bolo geniálne už dlho som sa toľko nezasmiala ,ako pri čítaní tejto poviedky.

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, So, 2014-02-08 16:03 | Ninja už: 3814 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

Jéééj, ďakujeeem :3 Som rada, že Ťa to potešilo Laughing out loud

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Čt, 2014-02-06 20:57 | Ninja už: 3814 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

Nellynuska: Aj mne chýbajú tí dvaja, proste skvelá dvojka Laughing out loud Ďakujeeeem, som hrozne rada, že sa Ti to páči Laughing out loud A Sasanovi som toho chcela naložiť ešte viac, ale už som chcela spááť Laughing out loud Juuj, budem sa snažiť, Arigato :3
zina296: Ďakujeem Laughing out loud Som rada, že sa Ti to páčilo a zasmiala si sa (to bol zámer Laughing out loud ) :3
Kami-chan: Geniálne? Famózne? Shocked Príliš silné slová na mňa Laughing out loud Laughing out loud Tie platia skôr na teba Laughing out loud A že som Sasukeho dobre popísala? Hrozne si ma potešila, hoci ja ten pocit nemám Laughing out loud Ešte mi treba veľa spisovateľskej kaše pojesť Laughing out loud Arigato gozaimasu, vážim si Tvoj názor a podporu :3 Smiling

Obrázek uživatele Kami-chan
Vložil Kami-chan, St, 2014-02-05 22:13 | Ninja už: 4233 dní, Příspěvků: 649 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Genialita!!! Takhle nějak bych si představovala Sasukeho bez všech jeho problémů Smiling Vystihla jsi ho skvěle i v Narutově kůži a celý příběh byl prostě famózní. Tsunade mě totálně oddělala tím oznámením, že se musí políbit, až jsem se málem skácela ze židle.
Povedený kousek a moc se těším na tvé další výtvory, ať už se Sasukem, či bez něj Eye-wink

*Chňu*
Kakashi&Kami

"Nikdy, nikdy, nikdy, nikdy se nevzdávej." - Winston Churchill
"Láska je jako vězení, taky nevíte jak se dostat pryč." - Ikusei Kusachi
"Jediný azyl, vždy a všude otevřený pro všechny trpící, je příroda." - Suzume Kusachi
"Vše co kvete jednoho dne uvadne." -Orochimaru

Obrázek uživatele zina296
Vložil zina296, St, 2014-02-05 22:09 | Ninja už: 4376 dní, Příspěvků: 301 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Super to bolo Sticking out tongue som sa nasmiala .....Sticking out tongue

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, St, 2014-02-05 22:03 | Ninja už: 5497 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

Musím priznať, že je to napísané dosť jednoducho, ale bavila som sa. Títo dvaja ma baviť neprestanú nikdy, kde sú tie krásne časy keď boli ešte spolu... /-T
Dračica Hinata sa mi skutočne pozdáva, páči sa mi viac než taká hanblivka. Laughing out loud Chudák Sasan, ani nechcem pomyslieť na to ako sa musel cítiť v Narutovom tele, to musel byť des. (No offense) Laughing out loud
Sasukeho poviedky ti plne schvaľujem! /-^


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, St, 2014-02-05 14:56 | Ninja už: 5331 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Ja len plne schvaľujem, že budeš písať o Sasukem Laughing out loud Laughing out loud
Keď som to otvorila, netušila som o čom to môže byť. Napadlo ma hocičo. ALe keď som zabdala, že si vymenili telo, totálny záchvat som dostala. A tie ich reči a doťahovačky. Hinata nemala chybu xD chudák Sasuke Laughing out loud Laughing out loud tak som sa smiala, jak nikdy Laughing out loud Laughing out loud krásne xD mohlo to byť dlhšie Sticking out tongue Aaaa teším sa na ďalšiu tvoju tvorbu! Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, St, 2014-02-05 20:12 | Ninja už: 3814 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

Júúj, som celá happy z Tvojho komentáru :3 Laughing out loud Ani neviem čo mám na to povedať, predsa len, toľko chvály a pocty za výplody mojej šibnutej hlavy? Laughing out loud Laughing out loud Chcela som to dať dlhšie, ale písala som to fakt asi okolo 5-tej ráno a už mi klipkali oči Laughing out loud Som hroozne šťastná, že sa Ti to páčilo a pobavilo ťa to Sticking out tongue Arigato gozaimasu :3 :3
P.S.: Si píš, že budem písať o Sasukem, on je proste dokonalý objekt :3 Laughing out loud Laughing out loud Ta ne?