manga_preview
Boruto TBV 10

Zmätený Kazekage 29.

936872_461742517241186_51831864_n.jpg

Dvere sa zabuchli a Inuzuka sa rozbehla proti stolu. Bolo to asi jediný krát v živote kedy Gaara pocítil strach z nej. Zdvihol sa zo stoličky a rýchlo cúvol, lebo Inuzuka sa rútila priamo oproti nemu. Dupoty zastali a ozvalo sa dvojité tresknutie po stole: „Prečo, Gaara. Prečo?!“
Ten nasucho prehltol.
„Vieš, ja som sa...nie. Najprv toto...Bože! Veď ja ani neviem kde začať!“
Inuzuke ruplo z neho a začala mu vrieskať v kancelári, raz to prísť muselo. Gaara zdesene hľadel na jej oči. A viete čo v nich bolo? Šialenosť po pravde, bolesť a láska. Gaara azda ešte nikomu nevidel v očiach toľko pocitov naraz. On donedávna nepoznal ani jeden. Ba možno jeden a túžbu po krvi a smrti, ktorú v ňom prehlboval Shukaku.
Z civenia do Tanarisiných očí bol vyrušený, lebo znova spustila: „Naozaj neviem, kde začať! Najprv to tvoje správanie - začneš byť neviem aký náladový a potom? Potom po mne vybehneš, máš ma celú noc u seba a na druhý deň mi povieš, že jednoducho nič. Nič?! Že to už sa nikdy nestane a my dvaja spolu nebudeme. Čo to k***a je, Gaara?!“
Mladík len civel a bol ticho.
Tanaris tak trocha tušila, že nebude nič hovoriť. On bol doteraz skôr len vydesený a prekvapený, že mu len tak nabehne do kancelárie a začne robiť scény. Nestihol sa prebrať z toho aj keď vedel, že Tanaris patrí k osobám, ktoré v sebe dlho niečo držia, no po čase to z nich vybuchne.

Z jednej sekundy na druhú dievča opustila všetka tá zlosť a nastúpila ľútosť. Vytiekli jej slzy. Keď ich videl, riadne to s ním pohlo. Začalo mu trhať vnútro na kúsky, zvieralo mu srdce a zle sa mu z toho dýchalo. Stav zrelý na cvokára. Tanaris zvesila hlavu a snažila sa upokojiť plač, no skutočnosti okolo nej jej to znemožňovali. A popravde ani Gaara sa nedokázal upokojiť. Nemohol ju takú vidieť a ešte k tomu kvôli nemu. Pohol sa a rozhodol sa spraviť niečo, o čom sám nevedel, či bude dobrý nápad alebo nie. Svoje kroky väčšinou premyslel. Teraz sa však prešvihol k stolu, so stonom ho rýchlo odsunul. Inuzuka oň opretá, začala padať na zem. Nedočkala sa pádu a miesto toho ju pohltilo jeho náručie. Ona sa hneď chcela odtiahnuť, no Gaara jej nedovolil. Prestala sa brániť, lebo si priznala, že jej to nie je nepríjemné. Gaara priložil Tanarisinu pravú ruku na jeho bok a ona ho po malom zaváhaní pevne objala. Stále potichu plakala zabrodená do Kazekageho rúcha.

„Gaara, prečo si to spravil? A prečo robíš toto?!“ uplakano sa opýtala.
„Šššš,“ Gaara sa snažil utíšiť Tanaris hladením po vlasoch, „neviem, ako ti to teraz mám povedať. Raz ti odôvodním.“
„Gaara...“
Stáli v objatí v kancelárii tak dlho, dokiaľ Tanarisin plač úplne neustal.
„Asi by som mala ísť,“ odtiahla sa od neho a popretierala si oči, „mám ešte
prácu.“
V kútiku duše ľutovala, že tam šla. Mala chuť si rozbiť hlavu o stenu. Nič nevyriešila. Len sa vyrevala do hrude, ktorej sa nechcela dotknúť.
„Bež, aj ja mám toho veľa,“ hlboko sa jej pozrel do očí.

Gaara odstúpil a Tanaris sa mrsko otočila a odišla s tichučkým pozdravom. Kazekage si odsunul stôl naspäť a posadil sa zaň. Nezačal pracovať, ako to tvrdil Tanaris. Jednoducho sa nedalo. Oprel si lakte o stôl a zavrel oči, premýšľajúc...

Inuzuka sa vrátila do svojho kabinetu, aby si pozrela nejaké testy od kadetných tried. Opravovala písomky a po hodinke jej z toho začalo trocha šibať. Odložila teda pero a oprela sa. Opäť sa pripútala myšlienkami na Gaaru. Celé ju to tak žralo, chcela vedieť, čo za tým je...niekedy si dokonca priala, aby jej pocity zmizli. Jednoduchým okamžikom by sa vyparili a bol by pokoj. Zároveň to chcela a zároveň nie. Bolo to medzi nimi takto na vlásku pridlho. Už desať rokov. Poobzerala sa po tmavšej miestnosti.

Tento kabinet, ktorý má s Naku a senseiom, ktorý vyučuje lútkarstvo. Tanaris pôvodne dostala kabinet na druhej strane chodby, no dve kolegyne, ktoré ho mali s ňou, jej závideli vzťah, ktorý ešte vtedy s Gaarom mala. Boli neznesiteľné, robili jej napriek. Závisť bola až tak viditeľná a neprehĺtateľná, že Tanaris poprosila Shikamara o predelenie. On s radosťou súhlasil. Nemal rád šialené Gaarove fanúšičky. Nakin kabinet bol síce menší, ale za to útulný. Tanaris niekedy desili lútky, ktoré tam mal Kazemaru odložené. Ale na rozdiel od tých dvoch ženských oni Tanaris milo privítali. Naku bola dobrá priateľka a Kazemaru nebol zamilovaný do Gaaru...to by bolo asi divné keby bol.
Tanaris nad týmto všetkým uvažovala, čo ju aspoň na chvíľu odpútalo, keď zase myslela na neho. Chcela sa vrátiť k práci, no niekto jej zrazu zaklopal na dvere: „Vstúpte,“ prebrala sa z uvažovania a otvorila oči.
Do miestnosti vošla kunoichi v strednom veku, držala v ruke zvitok, no ten nebol pre Tanaris.
„Dobrý deň, Tanaris-sama,“ pozdravila potom, čo si Konožanku pohŕdavo premerala.
Jej civenie jej bolo dosť nepríjemné. Síce tú ženu videla asi tri sekundy, mala pocit, že dotyčnú osobu neznáša. Ako keby bola nejaký odpad. Zahnala tieto myšlienky a prehovorila na ňu: „Čo potrebujete?“
„Som posol Bakiho-dono. Chcel by s vami hovoriť,“ nejako ironicky sa pousmiala a Tanaris nechápala prečo tá prchkosť.
Nadvihla obočie: „Rozumiem. Teraz hneď?“

Kunoichi na ňu až vyštekla a Tanaris odložila písomky do stolíku dúfajúc, že zajtra ich nezabudne opraviť a že cesta do Bakiho kancelárie, nebude trvať dlho. Bakiho poslíček ju doviedol do budovy kage a opustil ju pred dverami s pozdravom. Tanaris bola šťastná, že už je tá nepríjemná ženská od nej preč, nadýchla sa a zaklopala na dvere. Vôbec nemala potuchy, čo by od nej Baki mohol chcieť.

„Chceli ste so mnou hovoriť Baki-dono?“ vykukla sa spoza dverí, Baki sedel za svojím stolom.
„Áno, Tanaris-sama. Prosím, posaďte sa,“ ukázal rukou na stoličku pri jeho stole.
Sadla si a zvedavo čakala, kým Baki začne rozprávať. Niečo si písal do nejakého zvitku, potom ho odložil a pozrel sa na Inuzuku.
„Tanaris-sama, viete prečo som si vás zavolal?“ prehovoril a Tanaris prišlo, že tón bol povýšenecky.
Pokrútila hlavou načo Baki reagoval: „Naozaj neviete?“
„Nie, Baki-dono. Naozaj netuším.“
„Tak ja vám to poviem,“ postavil sa a začal sa prechádzať po kancelárii a Tanaris tušila, že to nebude nič dobré „myslím, že by ste mali obmedziť vaše stretávanie s Kazekagem, máte na neho zlý vplyv.“
Tanaris sa zamračila a padla jej sánka: „Č-čo prosím, Baki-dono?“
„Ale no tak...netvár sa,“ odrazu prestal byť formálny.
Tanaris sa neformálne, tak povediac kolegovsky porozprávala s Bakim len dva krát, no vždy to bolo v dobrom, nie s ironickým nádychom.
„Viem, že ty a Gaara spolu niečo máte. Všimol som si to na zasadnutí rady. Ako sa jeden na druhého pozeráte.“
Tanaris nemala slov. Nečakala by, že si ju Gaarov bývali sensei zavolá kvôli takejto kravine, ktorá navyše ani nebola pravda. Celé to bolo divoké.
„Ja, že mám na neho zlý vplyv? Baki...nehnevaj sa, ale toto je absurdné!“ zagestikulovala rukou a znechutene sa na neho pozerala, „ako si dovoľuješ niečo také povedať?“
„Veď to vidím.“
„Baki, myslím, že sa mýliš. Nemám na neho zlý vplyv a len tak mimochodom, ja sa ti tiež a ani Gaara sa ti nestaráme do tvojich osobných vecí. Takže sa nestaraj ty do nás,“ tvrdo mu odpovedala, lebo jej začínal liezť poriadne na nervy.
Výmena názorov sa začala vyostrovať na hádku. Tanaris na neho chcela zvýšiť tón a dať tým najavo svoju nespokojnosť, no zastavila ju jeho veta.
„Mám právo sa do vás starať, pokiaľ váš vzťah zasahuje do vedenia Suny!“ Baki na ňu zvýšil tón a Tanaris ostala zarazená.
Nahnali sa do nej zmiešané a neisté pocity, ktoré ani sama nevedela identifikovať: „Počkať čo? Akože zasahuje do vedenia Suny? Čo to má znamenať?“
„Tak a dosť. Netvár sa, že o ničom nevieš, keď si s ním.“
„Ja s ním nie som.“
„Ale si. Neklam!!!“ zvrieskol po nej a Tanaris sa zlostne postavila.
„Už mám toho po krk! Čo má môj vzťah s Gaarom a vedenie Suny spoločné?“ aj keby sa neviem ako snažila, neprišla by na to.
„Že takmer od kedy si tu, Gaaru nestíha svoju prácu,“ ukazovákom nahnevane ťukal do dreveného stola.
„Takmer?“ dievča arogantne dvihlo obočie.
„Áno...ťahá sa to posledný vyše mesiac.“

V tom sa Tanaris zarazila. Časovo to vychádzalo na vtedy, kedy jej povedal, že spolu nemôžu byť. Rozmýšľala. Potom sa pozrela na Bakiho: „Dosť. Baki! To, že sa niečo s Gaarom deje, nie vôbec moja vina! Ja sa stým idiotom nehovorím už vyše mesiaca!“ nahrnuli sa jej slzy do očí, ktoré ihneď potlačila a Bakiho z toho až zamrazilo.
Tanaris sa podarilo udržať slanú tekutinu, no vyhŕkla zo seba: „Baki...on...on ma opustil. Chápeš? Opustil ma. Takže nič z toho nie je moja vina.“
Rozhodla sa odísť.
„Tanaris počkaj!“ zakričal na ňu Baki, no ona sa tvárila, že ho už nepočuje.
Sadol si za stôl a všetkého začal ľutovať. Sklonil hlavu do dlaní a pripadal si ako úplný cvok.
Tanaris bola zvyšok svojho večera maximálne vytočená a unavená. Mala ísť k Naku na návštevu, avšak bola tak v zlej nálade, že keď prišla domov poslala Katonmara s odkazom, že k nej nepríde. Keď sa psík vrátil, v čelusti stísal látkový mešec.

Vzala mu ho zo zubov a siahla rukou do látkového vaku. Vytiahla odtiaľ dózičku s teplými mesačnými koláčikmi.
„Naku je tak milá,“ s úsmevom sa vyrovnala a odniesla si ich do kuchyne, kde si na nich pochutnala.
Dožula posledný meliaci sa kúsok koláču a dopila zvyšky čaju. Morimaru aj s Katonmarom už dávno spali. Chvíľku sa na oboch pozerala a potom celkom ukľudnená si ľahla a zaspala...

Na druhý deň skoro ráno, budil Tanaris buchot na dvere. Otrávene sa vyštverala z postele. Po ceste sa treskla hlavou o zárubňu, lebo sa od únavy zatackala. Šúchajúc si spánok, otvorila dvere. U nich stál udýchaný, mladý medik s prosbou, že musí ísť okamžite do nemocnice. Bolo to zjavne naliehavé, keďže bežal a aj dosť ju poháňal. Tanaris sa snáď ani ešte rýchlejšie neobliekla tak, ako teraz. Na sekundu vletela do kúpeľne, kde si len vytlačila pastu do úst, požužlala ju v ústach, vypľula a rukami si učesala vlasy. Zo stola zobrala malý strapec hrozna, lebo jej žalúdok zvieral hnusný ranný hlad. Dúfajúc, že rachotom nezobudila zvieratá vybehla z domu aj s medikom.
Keď bola konečne v nemocnici zistila, o čo ide. Akurát sa chystala na operáciu jednej ťažko poranenej kunoichi, ktorú jej kolegovia doniesli za úsvitu na rukách zaliatu krvou. Šanca, že ju zachránia bola nízka.
Tanaris behom prechádzala chodbou nasadzujúc si plášť. Zrazu uvidela ako z nejakých dverí vyšiel vodca dediny vo svojom bielo-modrom rúchu a tiež vyzeral, že veľa nepospal.
„Ty!!!“ v záplave adrenalínu zakričala na neho a všetci na chodbe sa otočili za hlučnou osobou.
Gaara vypleštil oči a nevedomky spravil jeden krôčik dozadu s myšlienkou, že ho asi čaká ďalšia povestná Tanarisina scéna. Ona smerovala k nemu so vztýčeným ukazovákom, smerujúcim na neho zatiaľ, čo všetci sledovali, čo sa bude diať.
„Ty! Kazekage!“ spustila na neho, keď k nemu dokráčala, začala mu prstom pichať do hrudníka, „ty si daj dokopy svojho senseia aj všetkých podriadených, jasné?“
Gaara na ňu nechápavo hľadel a snažil sa porozumieť situácii, no strácal sa.
„Aby ti bolo jasné o čo ide, tak tvoj sensei si myslí, že mám na teba zlý vplyv, kolegyne na akadémii ma kvôli tebe neznášali a moja žiačka si myslela, že s tebou spávam! Takže!!! Láskavo si daj všetkých svojich podriadených dokopy, rozumieš?! A teraz...ma neotravuj, čaká ma ťažká operácia a ja musím ísť,“ prekĺzla sa okolo neho, nevšímajúc si popadané sánky okolo stojacich medikov, sestričiek a občanov Suny.

Kazekage nestihol spracovať to, čo mu všetko povedala a už bola aj preč. Že sa jeho podriadený nepekne správajú? Poobzeral si pohľady ľudí a mal pocit, že by mal niečo povedať.
„Uponáhľané to dievča,“ to bolo jediné, čo zo seba dostal a za to sa zahriakol, že väčšia hlúposť ho napadnúť nemohla.
Začal premýšľať o mlela Tanaris. Že Baki si myslí to a to. Rozhodol sa za ním skočiť. Gaara sa poobzeral okolo seba: niektorí ľudia sa stále zvedavo na neho pozerali a iní si už robili svoje.
‚To teda bola pekná scéna, teraz vyzerám ako sukničkár. Tanaris, máš na takéto veci niekedy fakt talent‘ zúfalo si prehrabol vlasy a pobral sa do svojej kancelárie.

„Tanaris-sama!“ oproti menovanej sa rozbehla mladá, šikovná medička menom Maoi, „chvalabohu, že ste tu! Začíname ju strácať!“
Inuzuka v bielom si pretrela spotené čelo od nervozity. Bála sa, či to dokáže. Ešte nikdy neoperovala takto závažne poraneného človeka.
„Drž nám palce, Maoi!“ po týchto slovách roztvorila dvere.

Prvý krát videla Tanaris operačný sál medikov. Bol celý čierny, v strede ležala zranená kunoichi celá zababraná od krvi a špiny a vo veľkej vzdialenosti od nej štyria ninjovia, ktorý spolu vytvárali štvorec. Nahradila jedného z nich so slovami: „Musíš byť vyčerpaný a aj ostatní, pošli sem Maoi.“
Sadla si do tureckého sedu, spravila pečať a čo najviac sa sústredila na zdravotný stav shinobi: „Hej, ty!“ oslovila ho celkom nezdvorilo, no nemohla si spomenúť na jeho meno, „toto je príliš vážne! Kde v p***li trčí Masashi? Zavolajte ho a ešte ďalších. Pokiaľ budeme štyria, nezachránime ju.“
„Hai!“ zakričal ninja a Tanaris mu prikývla mysliac na závažnosť tejto situácie.
Opäť sa naspäť pozrela na kunoichi a začala svoju všetku chakru sústrediť na jej záchranu.

Medzi tým Gaara odišiel do svojej kancelárie, stále mysliac na to, čo mu Tanaris povedala. Hrozne ho to štvalo to, čo Baki povedal. Štvalo ho to až tak moc, že sa nedokázal sústrediť na prácu, neustále sa mýlil.
„Tak a dosť!“ povedal si a zamieril ku Bakimu do kancelárie...

Poznámky: 

ďalší diel na svete.. ešte teraz pred pridaním som ho trocha prepisovala, aby to bolo štylisticky lepšie Smiling Laughing out loud Aj tak mám pocit, že je to celkom des... Mám pocit, že posledné dieli sú také divoké.. divné .. neviem myslíte, že sa mi to len zdá?! Sad

4.96154
Průměr: 5 (26 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele TakamisLittleBird
Vložil TakamisLittleBird, Út, 2021-03-23 17:02 | Ninja už: 1249 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mise pro V;

Tanarisin náhly afekt bol vážne už na nervy aj pre mna. Nečudujem sa, že sa jej Gaara aj mierne bál. Byť ním, tak sa od takej ženskej držím ďalej Mrk Po mesiaci odrazu začala riešiť to že jej povedal, že s ňou nič nechce mať. Tanaris mi riadne lezie na nervy a nebudem už pri tomto mierniť svoj slovník ospravedlneniami, že ma mrzí, že je to tak.

Navyše si myslím, že mal Baki pravdu. Tanaris mala v tom momente radšej mlčať, pretože len vďaka nej je Gaara na tom tak ako je.

Obrázek uživatele Itariel
Vložil Itariel, St, 2014-05-07 16:43 | Ninja už: 3699 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

ty si sa zbláznila ??? Laughing out loud konečne sa mi to začína vážne páčiť a ty tu napíšeš, že sa ti zdá že je to zle... je to parádne Smiling a Gaarov výrok "uponáhľané dievča" Laughing out loud nemalo to chybu, nič hlúpejšie ani nemohol povedať, strašne ma to pobavilo Laughing out loud 5*

Tí, čo sú spokojní sami so sebou, majú zlý vkus.
Najmúdrejší je ten, kto vie, že nič nevie.
Raz sa mi snívalo, že som motýľom, a teraz veru neviem, či som to ja, čo sníval o tom, že bol motýľom, alebo som motýľ, ktorý sníva o tom, že je mnou.

Obrázek uživatele Hinata-san
Vložil Hinata-san, Út, 2014-07-15 22:51 | Ninja už: 3635 dní, Příspěvků: 149 | Autor je: Recepční v lázních

suhlasim s Itariel je to naozaj uzasne velmi sa mi to pacilo som na tom skoro zavisla proste super Laughing out loud Kakashi YES

All we have to decide is what to do with the time that is given to us
A single dream is more powerful than a thousand realities
-J.R.R.Tolkien
--------------------------------------------------------------------------
FC pre -Mieko-chan-
Poviedky od -Mieko-chan-
Moja "začínajúca" FB stránka

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Út, 2014-07-15 23:39 | Ninja už: 4103 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Ďáákujem veľmi pekne ! Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, St, 2014-05-07 18:57 | Ninja už: 4103 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Itariel...ani nevieš ako si ma potešila. Ďakujem moc !! Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Chilly Nanuk
Vložil Chilly Nanuk, Čt, 2014-01-23 19:27 | Ninja už: 4140 dní, Příspěvků: 52 | Autor je: Pěstitel rýže

Super :3 jsem zvedava na dalsi dil. Chudak Tanaris Laughing out loud

Obrázek uživatele Yamako
Vložil Yamako, Čt, 2014-01-23 15:31 | Ninja už: 3863 dní, Příspěvků: 415 | Autor je: Pěstitel rýže

Dokonalé :'3 Nic víc k tomu prostě nemůžu Smiling těším se na další díl :3

Žrouti všech žroutů, spojte se!
Jsem hrdou členkou Spolku Žroutů knih! Naše závislost na knížkách a jejich rychlé čtení je přímo legendární. Přesto se nemusíte obávat, že jste o nás ještě neslyšeli... Spolek založen 12.3.2009 Kdo fandí knížkám, ať se přidá! ^ω^

Co se týče hraní - je jednoduché poznat jestli mluvím o postavě nebo o sobě - já jsem Yami, postava Yamy Laughing out loud

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Čt, 2014-01-23 23:33 | Ninja už: 4103 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

ARIGATOOOO :3 ....

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Ainri Saito
Vložil Ainri Saito, St, 2014-01-22 15:51 | Ninja už: 4060 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Uklízeč záchodů na Akademii

wow Tanaris-sama
nadhera lepsiu FF som mecitala

"Když máš někoho koho ochraňuješ, staneš se doopravdy silným." -Haku

"Už nikdy neuteču! Nevezmu svá slova zpět! To je má cesta ninjy!"-Naruto

"Odpadlík přemůže génia pomocí těžké práce." -Rock Lee

http://www.karaoketexty.sk/texty-piesni/clannad-anime/dango-daikazoku-41...

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, St, 2014-01-22 16:25 | Ninja už: 4103 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Veľké ARIGATO ! Smiling Som rada, že sa až tak páči Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Út, 2014-01-21 22:34 | Ninja už: 5389 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Tanaris, Tanaris, Tanaris...
Ako nás môžeš takto naťahovať? No si totálny blázon, alebo čo? Laughing out loud Dať na koniec predchádzaujeho dielu scenu a zrazu zistíme, že ten chmulo jej aj tak prd vysvetlil a povedal? Laughing out loud No nech mu predvedie ešte XYZ ďalších takých scén a horších! Laughing out loud
Krásne Eye-wink Tanaris sa zachovala ako správna medička :3 Teším sa na ďalší diel!

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Út, 2014-01-21 22:46 | Ninja už: 4103 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

MESTEKOVA, MESTEKOVA, MESTEKOVA...

Ty mi radši odpíš na RPG :DD !!! Ďakujem veľmi pekne.. a otázkoou či som blázon...Laughing out loud ? No sama vieš odpoveď, kolegyňa .D
Arigato Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele lunaru
Vložil lunaru, Út, 2014-01-21 19:56 | Ninja už: 4094 dní, Příspěvků: 233 | Autor je: Kankurova kosmetička

Dobré Tanaris dobré, dej mu co proto Laughing out loud Laughing out loud Super díl! Eye-wink ale i když tam proběhla očekávaná scéna, nevyřešilo se to Sad Já se vždycky na čtení týhle povídky těším ^_^

Kto mlčí, nemusí vždy súhlasiť..
Možno len niekedy nemá chuť diskutovať s idoitmi.
Zkoukněte blog: http://sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Út, 2014-01-21 22:45 | Ninja už: 4103 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

No... poviem ti , Lunaru Laughing out loud ešte je skoto na vyriešenie toho:d ale raz aj to príde Laughing out loud

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Hikari Animaru
Vložil Hikari Animaru, Út, 2014-01-21 19:48 | Ninja už: 4311 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Konohamarova chůva

o.O o čom hovoríš? tie diely nie sú v žiadnom prípade des! Eye-wink asi sa ti to naozaj len zdá... každopádne nemysli na to že je to des okay? Laughing out loud o a ešte niečo... super diel, veľmi sa mi páčil, teším sa na ďalší Laughing out loud

Blog Mestekovej a Sabaku no Tanaris -> www.sameta.blog.cz/
Navštívte stránku Zakázaného ovocia!

Spoluautorská FF so Sabaku no Tanaris:
Zakázané ovocie chutí najlepšie - http://147.32.8.168/?q=node/107008

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Út, 2014-01-21 22:44 | Ninja už: 4103 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

ďakujem Hikari, lebo naozaj v poslednej dobe mám pocit, že sa to nedá ani čítať Sad

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele yukiKATEKA
Vložil yukiKATEKA, Út, 2014-01-21 18:47 | Ninja už: 4242 dní, Příspěvků: 205 | Autor je: Pěstitel rýže

TANARIS VYSLO, JA BY SOM TIEZ VYBUCHLA AKO SOPKA. GARRA MAT PRVYKRAT STRACH TO BY SOM CHCELA VYDIET.
BAKI JE IDIOT ALE NEMAL TO SKADE VEDIET CO UZ UROBIL CHYBU.
TAKZE ZRANENA KUNOICHI A VELKE ZRANENIA.... AKO TO LEN ZVLADNE S PRAZDNYM ZALUDKOM Laughing out loud Laughing out loud ALE JE TO TANARIS TA ZVLADNE VSETKO.

Niekedy dokonalosť tvoria nedokonalosti.

ZAVITAJTE SEM: http://sameta.blog.cz/
nemožete si to nechať ujsť Laughing out loud
Fanklub Katema-chan: http://147.32.8.168/?q=node/111453

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Út, 2014-01-21 22:43 | Ninja už: 4103 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Ďakujem, Yuki Smiling. Veru Baku bol trocha hnusný...

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Rence
Vložil Rence, Út, 2014-01-21 15:09 | Ninja už: 3824 dní, Příspěvků: 210 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud Takže náš povestný Sabaku no Gaara a Kazekage v jednom sa bojí jednej Inuzuka z Konohy, hej? Laughing out loud Laughing out loud No, aspoň že sa Tanaris ako-tak odhodlala. Tá scénka v kancelárii bola fakt super a ako mu v nemocnici Tanaris spravila tú scénu Laughing out loud A ja nemôžem z Gaary Laughing out loud Ževraj: „Uponáhľané to dievča.“ Laughing out loud No, teším sa na ďalšiu a čo bude s Bakim... Dúfam, že sa Tanaris operácia vydarí... Smiling

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Út, 2014-01-21 18:11 | Ninja už: 4103 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Arigato Smiling ... veru je podla mňa uponáhlaná a.. nieje to poprvý krát čo spravila takúto scénu Laughing out loud a ani posledný Laughing out loud

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Maoi
Vložil Maoi, Út, 2014-01-21 12:27 | Ninja už: 4074 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Tanaris-sempai Shocked
Taková pocta! Já z toho úplně šílím!
Taková úžasná spisovatelka mňa napsala do svojí FF! :')
Jinak díl úžasný jako vždy! Už sa těším na další.
Medik Maoi-chan

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Út, 2014-01-21 18:10 | Ninja už: 4103 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Nemáš začo Maoi Smiling som rada že som ťa potešila Smiling
Arigato Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele zina296
Vložil zina296, Út, 2014-01-21 08:54 | Ninja už: 4433 dní, Příspěvků: 301 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

To je tak užasna poviedka a si viem predstaviť aj ten Gaarov výraz ....ustráchaný ha .....dobre sa rozčertila ta Tanaris ...ale sa jej nečudujem Sticking out tongue