manga_preview
Boruto TBV 09

Dangerous Existence 10 - Začínam šalieť?

sxdfcghj.jpg

Víkend prebehol rýchlejšie, ako som dúfal. Väčšinu času som trávil v knižnici, alebo vonku za budovou, kde sa pohybovalo málo ľudí.
Suigetsu stále viedol nezmyselné reči o veciach, ktoré ma absolútne nezaujímali a tak som dal prednosť samote a mojim myšlienkam točiacim sa okolo brata.
Horúce poobedia som sedával v tieni a pozoroval všetko naokolo. Pomedzi to som sa sústredil na meditáciu. Vyhýbal som sa každému a darilo sa mi to.
V nedeľu večer som sedel pri večeri a snažil sa niečo zjesť. No necítil som sa veľmi dobre. Vydržal som tam možno päť minút, ale radšej som sa odobral do svojej izby, kde som si ľahol a pozeral von oknom na bledý mesiac. Blížil sa nov. Koľký to už je, od kedy tu som zatvorený? Ani rátať sa mi to nechcelo.

,,Prosím...“ sklonil som hlavu a pozrel sa na dievča, ktoré sa zúfalo snažilo udržať pri vedomí a prehováralo na mňa tichým hlasom. Rúžové vlasy zlepené od krvi sa rozprestierali po zemi, mala roztrhnutú peru, obočie a zlomenú ruku. Na tele mala popáleniny a oči sa jej prevracali. Ležala na zemi a obe nohy mala privalené stromom.
V hlave mi dunelo a nával chakry sa ustálil. Mohol som rozmýšľať s čistou mysľou a uvedomoval som si všetko naokolo. Konečne tá tma ustúpila dozadu a dala prednosť jasným myšlienkam.
Mal by som jej pomôcť. Opatrne som strom nadvihol pomocou klonov. Ani kričať nevládala od návalu bolesti, ktorý ju ochromil. Videl som, že má zo mňa strach, ale to bolo to posledné čo ma trápilo. Jej bezmocnosť ma prinútila prebudiť potrebu pomôcť jej. Vzal som ju na ruky a kolená sa mi triasli. Všetko zo mňa vyprchávalo a vyčerpanosť o sebe dávala vedieť. Tmavé fľaky sa mi začali sťahovať do jedného bodu na krku a neskutočne to pálilo. Bolestivo som si vydýchol.
Cítil som, ako sa jej telo chveje a hlava jej každú chvíľu padala dozadu. Nakoniec si ju oprela o mňa.
Po celý čas som sledoval okolie. Našiel som ju pri mojom úniku. Naruto sa konečne zameral v záchvate zlosti na iný cieľ. Síce zničil celú malú dedinu, ja som mal možnosť ujsť a konečne spraviť to, prečo som sa držal na tomto svete. Prečo môj život ešte mal zmysel. Ale nedalo mi nepomôcť jej, keď som ju zbadal na zemi.
Celé obyvateľstvo bolo zabité, silou Kyuubiho techniky, ktorá mala byť namierená na mňa. Ona jediná sa v tej chvíli nachádzala v lese a to jej zachránilo život. No stavím sa, že jej rodina... už nie je. Je na svete sama, ako ja. Naším zavinením. My sme vyvraždili jej rodinu, všetkých, tak ako to urobil môj brat mne...
Vzduch sa ochladil a sem tam z neba spadla biela vločka a pridala sa ku kope na zemi. Nemôžem ju položiť na ten chladný, mokrý sneh. Neprežije. Podchladí sa.
Našťastie som nemusel dlho premýšľať čo urobím. Videl som dvoch ninjov, ako kráčajú našim smerom, ale rozprávali sa medzi sebou a očividne si nás nevšimli. Tak tí sú zaručene hodní nosiť čelenku.
Rýchlo som ju položil na zem. Chvíľu vydrží. Otočil som sa a zabehol do lesa. Vyskočil som na strom a zostal tam do vtedy, kým si ju všimli. Musel som sa uistiť, že ju našli.
Rozbehol som sa čo najrýchlejšie, ako som len mohol. Musím sa dostať čo najďalej. Načerpať silu. V tom som ucítil, že ma prenasledujú. Bolo ich desať. Hm... takže desať špičkových Anbu. Dostali už Naruta? Ukľudnili ho? Vráti sa naspäť do liečebne? Nech... Ale ja nie. Už sa tam nikdy nemôžem dostať... Vybehol som na čistinku a zastal. Uprostred ležal spútaný Naruto, ktorý besnil a bránil sa. Mal okolo seba červený chakrový obal a líščie oči namieril na mňa. Zareval, až ma to donútilo ustúpiť niekoľko krokov dozadu. Takže už ho dostali. Nemal ma naháňať. Všade naokolo boli ninjovia a ďalší sa blížili.
Otočil som sa pripravený prebiť sa na slobodu...

,,Sasuke, tvoja dávka.“ Otvoril som oči a chvíľu hľadel na biely strop. Zaspal som a niekto ma budil. A zasa ten sen. Buď tento, alebo pohľad na mŕtvych rodičov. Kedy to už skončí?
Pred oči sa mi pichla bledá ruka, na ktorej boli položené tabletky. Shizune.
Počkal som, kým odišla a vyvrátil ich. Nevoľnosti zo včerajška úplne nepovolili a tak to šlo ľahšie, ako inokedy. Cítil som pulzujúcu bolesť, ktorá sa mi šírila od krku až k lopatkám.
Hodiny ukazovali pol piatej ráno. Mal by som ísť na tréning. Vstal som z postele a vykonal rannú hygienu. Natiahol som na seba oblečenie a vybral sa tichými chodbami na vzduch. Obišiel som celú budovu, až k telocvični, aby som sa dostal k dverám, ktoré viedli do podzemia. Boli starostlivo zamaskované, ale iba ja, Naruto a ninjovia, ktorí na všetko dohliadali vedeli, že tu sú. Obloha bola ešte tmavá, ale na východe sa začala sfarbovať do bledej. Slnko každú chvíľu vyjde.
Otvoril som ich a zišiel niekoľko schodov. Značne sa ochladilo a na rukách som ucítil husiu kožu. Zatuchnutý smrad sa mi dostal do pľúc a rozožieral ma zvnútra.
Veľké oceľové dvere sa otvorili a vošiel som do miestnosti, ktorá slúžila ako bojová aréna. Pozdĺž protizvukovým stenám stáli všetci ninjovia, ktorí na nás dohliadali. Tsunade už stála uprostred aj s Narutom, ktorý očividne ešte spal postojačky.
,,Ruku, Sasuke.“ Nakázali mi okamžite, len čo som sa k nej dostal. Natiahol som ju a sledoval, ako mi dávala dolu náramok. Len čo sa prestal dotýkať mojej pokožky, cítil som sa omnoho lepšie a postupne sa mi navracala sila a chakra. Akoby zo mňa spadli tony kovu. Takmer som po celom víkende zabudol na to, aké je to cítiť sa ako-tak slobodný. Keď mám ten náramok dlho, pocit slabosti sa pre mňa stáva obyčajným a prirodzeným.
Ale mali to premyslené, takže sme obaja museli čakať polhodinu, než sme mohli použiť hocijakú techniku, dokonca aj môj Sharingan sa vzpieral vlastnému užívateľovi a mohol som ho aktivovať až po tejto dobe. Tie hlúpe náramky boli špeciálne upravené a chakra sa uvoľňovala len postupne.
Obrátila sa k Narutovi, aby aj neho oslobodila od toho obojku.
,,Predpokladám, že dnes si nepôjdeš zaplávať. Však?“ spýtala sa s ironickým úsmevom, na ktorý som jej neodpovedal.
Nechcel som riskovať, že tam natrafím na Sakuru, tak ako naposledy. Nemal som na sebe náramok a mal som „povolenie“ ísť si zaplávať, no do polhodiny pre mňa mali prísť. Nečakal som však, že tam bude. Keby som tam bol s náramkom, okamžite by si to všimla. Od vtedy som bol obozretný a dával som si pozor, aby som tam bol sám. V ten deň som mal šťastie, že som ho na sebe nemal. No, neviem či by som to nazýval šťastím. Možno v jej prípade je to slovo vhodné. Keby som sa vtedy neotočil, trvalo by len pár minút, kým by som podľahol tomu monštru vo svojom vnútri a ona by už nikdy nezazrela vychádzajúce lúče slnka.
Odišiel som odtiaľ len čo som pocítil slabý náznak toho, že už môžem používať chakru. Riskovať, že by ma opäť dostala prekliata pečať nepripraveného, keď som bol sám s ňou na mieste, kde by som jej tak ľahko mohol ublížiť, tak to som fakt nechcel. Ublížiť som túžil len jednému človeku na svete. A ten na mňa čakal vonku. No, občas s výnimkou Naruta, ktorý ma vedel vytočiť do nepríčetnosti.
Ako naschvál, pri tejto spomienke sa mi pečať bolestivo pripomenula. Ruka mi automaticky vystrelila k tomu miestu a dlaňou som si ho prikryl.
,,Chcem sa vrátiť k piatku.“ Ona to očividne zobrala doslovne, keď som jej hovoril, aby si pokarhania nechala na dnes.
,,Neželám si, aby ste mimo týchto tréningov vyvolávali bitky. Je vám to jasné?“ oboch si zmerala pohľadom, akoby sa slovám snažila dodať tvrdosť.
,,Hej, nezačal som si. Jasné?“ Naruto vyprskol jej smerom a odmietavo našpúlil pery. Hlupák.
,,Mne je absolútne jedno, kto si začal a kto nie. Neželám si to. Rozumeli ste mi? OBAJA?“ zvýšila mierne hlas a Naruto si odfrkol a nepatrne prikývol. Potom preniesla svoje hnedé oči na mňa. Pozrel som sa na ňu. Moje mlčanie bolo súhlasom a ona to vedela.
,,V piatok ráno ste tu urobili randál a riadny bodrel, takže dnes by ste sa mohli aspoň trochu krotiť.“
,,Mne príde toto všetko tu úplne zbytočné.“ Sykol som jej smerom. Naruto si sadol na zem do tureckého sedu.
Začínali ma pokrývať kropaje potu.
,,Ale nehovor, Sasuke.“ Uštipačne sa pousmiala a venovala mi krátky pohľad.
,,Ako sa máme naučiť ovládať svoju silu, keď sa pri tom máme krotiť?“ zaútočil som na ňu slovne a videl, ako sa zamračila.
,,Či chcem, alebo nie, musím s ním súhlasiť.“ Ozvalo sa tiché hundranie odniekiaľ zospodu. Ignoroval som ho.
,,Okrem toho, na to tu máme stráž, aby nás zastavila.“ Pokračoval som a oprel sa o stenu.
,,Ako si povedal, na to tu máte stráž. A to znamená, že vás budú kontrolovať. No ja sa nemám záujem pozerať na to, ako si idete po krku. Vaše tréningy očividne nevyužívate len pre tento účel. Občas mám dojem a myslím, že to vlastne ani môj dojem nie je, že si idete po krku so skutočnou chuťou zabiť jeden druhého.“ Keby som sa sem kvôli tomu idiotovi nedostal znovu, pretože ma šiel hľadať, tak by som ho možno ani nechcel zabiť.
,,Tak sa na to nedívaj.“
Zaťala sánku aj päste, aby nezačala vrieskať. Uškrnul som sa.
,,Za dvadsať minút môžete začať. Nemám chuť sa tu s vami dohadovať. Obzvlášť s tebou, Sasuke. Viem, že máš k tomuto miestu nechuť, ale budeš sa s tým musieť už konečne zmieriť. Nedostaneš sa odtiaľto. Ani ty, ani Naruto.“ O tom by som na jej mieste pochyboval. Už som odtiaľto raz zdrhol. Druhýkrát budem precíznejší a ak sa ten hlupák za mnou znovu vyberie, aby ma sem násilím dostal, tak ho zabijem na fleku.
Otočila sa nám chrbtom a vyšla z miestnosti. Nastalo ticho, ktoré mi vyhovovalo.
Naruto snáď po prvýkrát nič nehovoril, asi po tej poslednej výmene názorov nemal čo povedať. Jeho nezvyklá mlčanlivosť bola pre moje uši ako hudba. Spokojne som zatvoril oči a vnímal narastajúci pocit sily.
,,Môžete začať.“ Ozval sa Yamato a Naruto vyskočil na nohy. Otvoril som oči a prešiel do svojej časti arény. Hodina na tréning, hodina na súboj.
Ako vždy, mal som pocit, akoby niekto zrýchľoval čas. Boli sme tu zatvorený dve hodiny, no mne to prišlo ako pár minút.
Naruto opäť podľahol volaniu Kyuubiho a teraz bol zabarikádovaný drevom a Yamato ho odpečaťoval.
Dnes som sa snažil ovládnuť prekliatu pečať, ale nedokázal som ju aktivovať. Rada sa uvoľňovala v nevhodných situáciách a keď som po tom najmenej túžil. Cítil som neskutočnú bolesť, ale nešlo to. Ponaťahoval som si krk. Z tej bolesti mi prichádzalo nevoľno. Tieto dni, kedy sa pečať rozhodla besniť, som poznal veľmi dobre a prepadali ma každý týždeň. No teraz som mal dojem, že je to stále častejšie.
Tsunade sa presne na minútu vrátila a pohľadom zhodnotila situáciu. Narutovi sa práve stiahol posledný chvost a zmenil sa do svojej normálnej podoby. Zmučene sa zvalil na zem a zhlboka oddychoval. Prešla k nemu a ošetrila popáleniny, ktoré si sám spôsobil. Behom pár minút už stál na nohách.
,,Dnes to vyzerá horšie, ako inokedy. Naruto.“ Ozvala sa a on sa na ňu pozrel s unaveným výrazom.
,,Myslel som si, že prišlo zlepšenie, ale dnes to bolo...“ nedopovedal. Pamätal som si ten deň, kedy sa mu samému podarilo potlačiť silu Kyuubiho. Od vtedy mu to už nevyšlo.
,,Zajtra máš možnosť znovu na tom pracovať.“ Z vrecka vytiahla náramky. Šľahol som po ňom pohľadom. Nenávidím tú vec. Prešla k nám a čakala, kým nastavíme ruku. Neochotne som si vytiahol rukáv. Len čo sa okolo mňa uzamkol, takmer som sa zatackal. To, ako mi vysával chakru ma paralyzovalo a bolestivo mnou zatriaslo. Naruto vedľa mňa nevyzeral o nič lepšie. Bolo to horšie ako vysávať niekomu dušu.
Prerývane som sa nadýchol. Na minime sa to ustáli, aby sme vôbec dokázali stáť na nohách a vykonávať činnosti ako obyčajní ľudia. Po niekoľkých minútach sme sa obaja donútili vyjsť z podzemnej arény.
Krútila sa mi hlava a mal som pocit, akoby na mňa doľahla nejaká choroba. Malátnosť a nevoľnosť sa stupňovali... už len chvíľu a prejde to.
Len čo mi vzduch naplnil pľúca, cítil som sa lepšie.
,,Neznášam to...“ Naruto si vedľa mňa vzdychol a s nechuťou si stiahol rukáv na kombinéze. To isté som urobil aj ja a prešli sme na chodník pod pergolu.
,,Sasuke, ja viem, že to tu neznesieš,“ začal hovoriť tlmeným hlasom po chvíli a stále si pozeral pod nohy. Tušil som, že má ešte problém udržať rovnováhu, ,,ale s tým, čo sme, sa musíme naučiť žiť. Bojujeme proti tomu, ale nemôžeme vyjsť medzi ostatných. Ak sa neovládneme...“ stíchol. Istým spôsobom mi chcel pomôcť, chcel ma tu držať, aby ochránil všetkých pred nami dvomi a zároveň nás pred nimi. Nevedel si predstaviť život tam vonku.
,,Ty sa staraj o seba a mňa nechaj robiť to, čo musím.“
,,Sasuke...“
,,Sklapni. Nič nevieš! Nestojím o tvoju pomoc, ani o tvoju snahu priateliť sa so mnou!“ Muky, ktoré som pociťoval sa mi rozširovali smerom k hlave a končatinám. Pečať. Teraz o sebe dáva vedieť, ale je blokovaná. Nervózne som sa ošil.
Naruto zmĺkol.
Chodník sa rozdvojil a obaja sme sa vydali na svoju stranu. Zašiel som za roh a pred očami sa mi zahmlilo. Ucítil som tupý náraz a len tat-tak som sa stihol zachytiť steny, aby som nespadol. Snažil som sa rozoznať, kto predo mnou stojí. Rúžová... ach, nie...
,,P-prepáč...“ prečo sa do čerta musím večne zrážať s ňou? A práve teraz?
Počul som v jej hlase strach, keď zistila, kto to je. Predpokladal som, že si išla zaplávať, pretože o takomto čase tu nemala čo robiť, ale ona bola nevyspytateľná. Nebolo to prvýkrát, čo ma takto nepríjemne prekvapila. Ešte som si pamätal, ako sme sa s Narutom potichu hádali tesne po tréningu a ona vyšla spoza rohu.
Zasekol sa mi dych a telom mi prešiel kŕč. Náramok vyslal svoju dávku, aby potlačila prekliatu pečať, ktorá sa silou mocou snažila aktivovať. Prerývane som sa nadýchol a kolená sa mi podlomili. Videl som len šmuhy a oči ma začali páliť. Do pekla...
Hlava mi išla vybuchnúť. Oboma dlaňami som si ju chytil a snažil sa zatlačiť si na ňu. Akoby sa mi šla rozskočiť na dve polovice. Dusil som v sebe bolestivý výkrik a plecom sa oprel o nerovný povrch budovy.
,,Sasuke, si... si v poriadku?“ ozval sa mi pri uchu niečí zvonivý hlas. Stála len kúsok odo mňa sledovala, ako sa tu zvíjam. Perfektné.
,,Už je čas, Sasuke-kun.“ Zamrazilo ma. Nie... už zase. Znovu počujem ten hlas. Kto to je? Prečo ho počujem len vo svojej hlave? Na čo je čas?
Jemný dotyk na pleci ma vrátil naspäť do reality.
,,Nedotýkaj sa ma. Choď preč. Zmizni.“ Chrčal som a snažil sa sústrediť na slová, ale bolo ťažké vôbec rozprávať.
,,Už len chvíľu a všetko prestane. Už nikdy nebudeš pociťovať túto bolesť...“ znovu ten hlas, ten smiech plný radosti a pôžitku. Zatriasol som hlavou, aby som ho vyhnal zo svojej mysle.
,,Sasuke, zavolám niekoho?“ konečne som dokázal zaostriť. Sakura kľačala predo mnou s ustráchaným výrazom. Jazykom som si prešiel po suchých perách, aby som mohol prehovoriť. Mal som dojem, akoby mi znecitliveli. Postupne sa pálčivosť začala sťahovať do jedného bodu. Zatínal som zuby.
,,Čo tu do pekla zas robíš?“ začínal som pociťovať hnev. Nemohla za to, že na mňa natrafila, alebo ma sleduje?
,,J-ja...“ oči sa jej rozšírili od strachu. Sťažka som oddychoval a klesol som k zemi. Oprel som sa chrbtom o stenu a snažil sa ukľudniť.
,,Nepotrebujem tvoju pomoc. Nepotrebujem nikoho.“ Cítil som, ako mi po spánkoch tečie pot a nevládal som sa ani pohnúť.
,,Bohužiaľ, teraz si odkázaný na moju pomoc, ktorú potrebuješ.“ Jej hlas ku mne doliehal z veľkej diaľky, ale vycítil som v nej odhodlanosť. Nedokázal som jej odpovedať hoci som jej túžil vynadať. Nemohol som nájsť vlastné pery.
,,Poď, odnesiem ťa do izby.“ Prehodila si cez plece moju ruku a pomohla mi zdvihnúť sa. Držala takmer celú moju váhu a vliekla ma do budovy. Ako strašne som sa v tejto chvíli nenávidel! Stále sa mi pletie do cesty a teraz mi pomáha! A ja nemám na výber a nechám sa vliecť ňou...
,,Kde máš kľúče od izby?“ to už sme boli tam? Dvere sa mi rozmazávali, ale spoznal som, že sú moje.
,,Zadný vačok.“ Zamrmlal som a ucítil ako ma na chvíľu oprela o stenu. Potom jej ruka zašla do mojich nohavíc a vytiahla kľúč. Pichla ho dnu a otvorila.
Keď sme sa tam dostali, položila ma na posteľ. Šla k umývadlu. Počul som púšťanie vody a potom zatváranie kohútika. Niečo studené mi položila na čelo. Mokrý uterák.
Po chvíli som sa začínal cítiť lepšie. Bolesť prešla a srdce sa spomalilo. Otvoril som oči a uistil sa, že mi obraz neskáče ako na pokazenej telke.
,,Už je ti lepšie?“ očami som prešiel k Sakure, ktorá sedela na zemi vedľa mňa.
,,Čo tu ešte robíš?“ vydýchol som a sledoval jej napätú tvár. Nervozita z nej priam sršala.
,,Potreboval si pomoc a nehovor, že nie.“ Odvrkla si. Mal som dojem, akoby za ten víkend nabrala odvahu. Ts...
Ale ja som sa s ňou vôbec nechcel rozprávať. A už vôbec som ju nechcel mať vo svojej izbe či inak vo svojej blízkosti.
,,Ak by si povedal prosté ďakujem, asi by ti utrhlo jazyk.“ Skonštatovala, keď sa stavala na nohy. Mala pravdu. Neurobila pre mňa nič, čo by mi mohlo pomôcť. Tieto stavy ma prepadali raz za čas a doteraz som sa z toho vylízal na tom mieste, kde som bol. Nepotrebujem ju, neprosil som ju, tak prečo by som jej mal ďakovať.
Stála pri dverách a otočila sa na mňa. Vyzerala, že mi niečo chce povedať, ale potom si to rozmyslela. O to lepšie. Zatvoril som oči a odvrátil sa. Po chvíli bolo počuť iba tiché cvaknutie zatvárajúcich sa dverí.
Zvyšok dňa som zostal na izbe. Nemal som náladu na nikoho a na nič. Mal som plnú hlavu myšlienok na ten hlas, ktorý som počul už toľkokrát. Mám halucinácie? Zbláznil som sa z tohto miesta?

Poznámky: 

Fňu ma musí mať fakt plné zuby Laughing out loud sorry.
Doteraz som sa učila Protistológiu, takže sem pridávam diel takto neskoro a zároveň skoro po vydaní predchádzajúceho dielu, ale obávam sa, že neskôr nebude čas. Takže prajem vám, aby ste si ho užili! Smiling

5
Průměr: 5 (19 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Pá, 2014-03-07 12:12 | Ninja už: 4065 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Romča supééér Smiling Smiling Chudák Sasuke a v podstate všetci. Smiling Chýba mi tu Ten ten ...ale to nie je divu lebo je to sasukeho pohľad. Diel súúperný Smiling !! Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Ne, 2014-01-19 20:43 | Ninja už: 5351 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

saske8310: Ďakujem za komentár, moc potešil. Ako vravím, spisovatelkou by som sa určite nenazývala, pretože to sú podľa mňa taký ľudia, ktorý su na uplne inej urovni ako ja Smiling No potešilo ma to. Pylne sa pracuje na tomto ďalšom to sa neboj, ale zatiáal len v hlave, lebo nejako som sa ešte nedostala k napísaniu ho, aj tak tam je treba doladiť nejaké veci, takže skôr ho pridám v Stredu, možno vo Štvrtok Smiling
zina296: Ty si snáď prečítala každú moju ff pomaly, mám taký pocit Laughing out loud Ale ďakujem, moc sa z toho teším. Dúfam, že sa to odhalí všetko, čo budeš potrebovať Smiling ak máš nejaké neobjasnené veci, kľudne napíš Eye-wink
Katema: Náramky je treba vysvetliť, o tom nepochybuj Laughing out loud Som rada, že sa ti to takto páči :3 A neboj sa, Sasuke nás ešte pár dielov neopustí! ĎAKUJEM za komentár :3

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Čt, 2014-01-16 15:48 | Ninja už: 4944 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Dielik bol fantastický spracovaní klobúk dole si úžasná spisovateľka. Veľmi sa mi páči ,že Sasuke je drsní a chladní ak by taký nebol už by to nebol proste on.Som rada,že sa pomaly všetko začína vysvetľovať aj ja mám radšej Sasukeho pohľad než Sakurin...dúfam,že sa na pokračovaní už pilne pracuje.

Obrázek uživatele zina296
Vložil zina296, St, 2014-01-15 21:34 | Ninja už: 4395 dní, Příspěvků: 301 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Super diel ....ten sasuke je ale odporný to fakt ...ale už sa jemne načrtlo, že čo sa im to stalo ...trošku ž tomu začínam rozumieť ale fakt len trošku ....och dufam že bude skoro pokračko lebo je to super FF ....Sticking out tongue píšeš výborne

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, St, 2014-01-15 20:22 | Ninja už: 3833 dní, Příspěvků: 1387 | Autor je: Student Akademie

Joooj, som rada, že sú tie náramky vysvetlené Laughing out loud A všetko do seba zapadá: Naruto sa vybral za Sasukem Laughing out loud Ten Sasukeho pohľad je skvelý, dúfam, že v ňom budeš ešte chvíľu pokračovať Laughing out loud Je to úžasné ako vždy a okamžite do obľúbených Eye-wink A dúfam, že vysvetlíš ešte Sakurinu minulosť Smiling

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, St, 2014-01-15 17:42 | Ninja už: 5183 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Skvelá časť, zasa Laughing out loud Dúfam, že ešte pár dielov bude z jeho pohľadu, lebo je to super Laughing out loud A ono tam bolo vysvetlené to s tými náramkami, že prečo ho nemal, keď sa stretol so Sakurou v bazéne! Yes! Vidím, že na nič nezabúdaš, čo je absolútne super Laughing out loud
Jeden dotaz: dni sa píšu sa malými písmenami, nie? Eye-wink
A môj menší fail Laughing out loud : Čítam tie tvoje poznámky a pozerám, že si sa učila Prostitológiu a pozerám, že čo?! Laughing out loud Laughing out loud A potom som si to prečítala znova a taký facepalm Laughing out loud Laughing out loud >.<

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, St, 2014-01-15 18:32 | Ninja už: 5351 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Samozrejme, že budú Eye-wink Áno, treba objasniť také veci Laughing out loud snažím sa na nič nezabúdať, neboj sa Laughing out loud
Áno, máš pravdu, dni sa píšu s malými písmenami, akosi som si to neuvedomila, ďakujem za upozornenie Smiling
Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Protistológia je veda o jednobunkovcoch, rastlinky a živočíchy :3 ehm... neznášam ju Laughing out loud Laughing out loud už druhý deň sa učím celý systém a je to dosť mätúce, takže tvoj facepalm úplne chápem Laughing out loud tiež som na ten názov pozerala ako trubka, keď som to videla prvýkrát Laughing out loud
Ďakujem za komentár a som rada, že sa to páčilo :3

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, St, 2014-01-15 14:44 | Ninja už: 5351 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Nellynuska: Ďakujem!:3 a prepáč, že som ti zrušila plány s matikou Laughing out loud všetko chce čas a uvidíš Smiling A Sakurine pocity v tejto chvíli, kedy našla Sasukeho? Uff Laughing out loud Asi by sme si vedeli domyslieť, či? Strach, odhodlanosť, menšia túžba a radosť z toho, že je mu tak blízko a bolesť z odmietnutia, opäťovného? Hm... no, neviem neviem Laughing out loud
Kami-chan: V tomto ťa bude musieť sklamať, ale Naruta nebudem týrať Sad Laughing out loud Skôr sa sústreďujem na vnútorné pocity týchto dvoch, pretože Naruto je podľa mňa ľahko čitateľný, aspoň v mojej poviedke, myslím. On vždy hovorí to, čo si myslí Smiling Sasuke sa už do situácie, kedy potreboval pomoc dostal ( chuuninské skúšky, kedy ho Sakura ochraňovala ) takže v podstate myslím, že to nie je až také nepredstaviteľné Smiling skôr by som povedala, že to by sa dalo predstaviť celkom ľahko. Ale slova Ďakujem tak toho sa od neho nedočká snáď nik Smiling
V každom prípade Ďakujem za komentáre obom! Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, St, 2014-01-15 15:48 | Ninja už: 5516 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

Sakurine pocity: Nevrhni sa naňho, nevrhni sa naňho... Laughing out loud Laughing out loud Už vieme, prečo to dávaš z pohľadu Sasiho Laughing out loud


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, Út, 2014-01-14 22:56 | Ninja už: 5516 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

Tak ja som rozhodnutá sa konečne vrhnúť na matiku a ty mi takto prekazíš plány! Laughing out loud Tá minulosť je opísaná dokonalo! Som vážne jediná, komu pripadajú náramky cool? :3 Neviem sa dočkať, ako sa bude tváriť, keď ich odhalí, teda ak ich odhalí. Laughing out loud Páči sa mi to o to viac, že obidvaja sú v podstate v tomto stave démoni a aj sa tak správajú. ^^ Celkom som si aj priala vidieť Sakurin pohľad, keď ho stretla a odnášala do izby atď, aké mala myšlienky.


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele Kami-chan
Vložil Kami-chan, Út, 2014-01-14 22:47 | Ninja už: 4252 dní, Příspěvků: 649 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Opravdu povedený kousek Laughing out loud
Sasukeho pohled je dost strohý a drsný, a proto je to asi lepší než ten Sakuřinej, kde se to jen hemží myšlenkami a pocity. Pomalé odhalování skutečnosti je napínavé a příjemně udržuje čtenáře, aby si počkal na další dílky Eye-wink Dnes nemám co víc říct, krom faktu, že Sasuke = chudák, co potřebuje pomoc je divná představa, která mi nejde, ale tys z něj zase udělala bručouna jakým on je Sticking out tongue Těším se na další díl a hlavně na ty, kde budou v podání Naruta (jestli budou), zajímá mě, jak si s ním pohraješ Smiling

*Chňu*
Kakashi&Kami

"Nikdy, nikdy, nikdy, nikdy se nevzdávej." - Winston Churchill
"Láska je jako vězení, taky nevíte jak se dostat pryč." - Ikusei Kusachi
"Jediný azyl, vždy a všude otevřený pro všechny trpící, je příroda." - Suzume Kusachi
"Vše co kvete jednoho dne uvadne." -Orochimaru

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2014-01-14 22:30 | Ninja už: 6054 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Len posielaj, posielaj, aspoň mám čo vydávať. Laughing out loud ^^


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Út, 2014-01-14 22:34 | Ninja už: 5351 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Rozkaz, šéfe! Laughing out loud

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new