manga_preview
Boruto TBV 09

Slzy na listech Sakury, 2.díl

Tak a teď mi řekněte, co s nima hodláte udělat.“ Pein vypadal mírně nakvašeně.
„Už bohatě stačí tyhle“ ukázal na Tory a Miru, které se okamžitě zatvářily dotčeně, „aby mi tu rozhodily celé Akatsuki, natož když tu budou čtyři šílené puberťačky. A navíc když tahle fialová má ráda Tobiho.“ Shinju na něj za jeho zády vyplázla jazyk a pak se zatvářila ve stylu jako: ‚world is mine‘ a pevněji objala Tobiho. Mira, která stála naproti ní to viděla, nemohla si pomoct a začala se chlámat jako by se nechumelilo. To Peina ještě víc rozzuřilo.
„Tak ty se mi budeš tlemit, Uchiho Mitoro?!“ Konan si ho musela uklidnit, aby to neskončilo čtyřmi hrobečky za Akasídlem.
"Ale ona se nesměje tobě, Peine." obhajovala sestru Mira.
Shinju se na Peina ušklíbla a dala se do běhu. Pein se rozeběhl za ní. Hned bylo vidět, že černovláska je rychlejší.
"Uchiho, okamžitě zpomal!" zařval Pein.
"Já nejsem Uchiha, já jsem Shinju Sayuri!" Shinju odbočila do lesa. Měla velký náskok, a tak se chovala za strom. Použila Kage Bunshin a udělala jeden stínový klon. Klon pak dále pokračoval ve hře na honěnou a pravá Shinju se teleportovala do Akasídla.
Po nějaké chvilce Pein klon chytil. "Konečně tě mám!"
"To si ale jenom myslíš." Shinju se usmála a zmizela.

Asi po dvou hodinách se Pein vrátil do Akasídla.
"Tak tady jsi ty potvůrko!" řekl Shinju naštvaně. Ve skutečnosti ho ale udivilo, že Shinju, která okolí moc neznala a v Akasídle byla jen jednou, ho tak rychle našla.
"Jsem prostě čarovná! " pousmála se Shinju.
"Tak to určitě..." protočila oči její starší sestra.
Shinju po ní jenom vrhla vražedný pohled. "Být rychlejší než Pein a dohnat ho k nepříčetnosti není nic těžkého..." doplnila se otráveným tónem.
Tory vedle ní jen přikývla. "My jsme ho vytočily, ještě když nás neznal..."
Pein po nich naštvaně loupl pohledem který jasně říkal, že jestli okamžitě nezmlknou, mají se na co těšit.
Naštěstí už věděly, o co půjde, a tak zmlkly a jenom se tlemily, doufaje, že si to místo nich užije někdo jiný.
"Takže se vy dvě můžete dneska vyspat u nás, a zítra to proberem," rozhodl nakonec Pein, protože už byla naprostá tma a on se bál, že by mohl narazit do stromu.
"A kde budou spát?" zeptala se Tory, která doufala, že neřekne to, co řekl.
"U vás v pokoji, když o ně máš takový zájem."
Tory nasupeně přešla k mladší Uchiha sestře a zasyčela jí do ucha: "Jestli se dneska celá nevydrhneš mýdlem tak, že si málem sedřeš kůži, tak tě předhodím krvelačným kuřatům. Už mají celkem hlad," a poodešla k jejímu bratrovi. Shinju si domyslela, že to má něco společného s Tobim, a navíc zněla blondýnka dost výhružně, a tak neodporovala.
Riki, stojící vedle ní, jí zmáčkla ruku. "To nic, na to si časem zvykneš."
"Ale já si nechci zvyknout. Já jsem Shinju Sayuri, a mě nebude nikdo nic diktovat!! A tahle bloncka už vůbec ne!" Shinjuiny oči se zúžily do tenkých čárek a slovo 'bloncka' vyslovila obzvlášť nenávistně.
"Tohle bude válka.." procedila mezi zuby.
"Ale no tak..." napomenula sestru Mira.
"Opovaž se mi ještě jednou říct bloncko!" řekla naštvaně Tory.
"Nebo co?" provokovala Shinju.
"Nebo... trest si ještě vymyslím..." zamyslela se Tory.
"Tak to by sis měla pohnout, bloncko!" Tory se vrhla na Shinju a bývala by ji vyhodila do vzduchu, kdyby jí za rukáv nechytla Rikiyou.
"Pust mě!" ohradila se na sestru Tory.
"A próč??" zeptala se drze Riki.
Mit přešla k Hidanovi a něco mu pošeptala, ten na to jenom nadšeně přikývl. Potom přešla zpátky k rozhádané trojici.
"Ehm, ehm... Prosím o trochu pozornosti..." promluvila k nim celkem nahlas takže na ní všechny tři přesunuly pohledy. Pak se zatvářila strašně mile a mírumilovně a pokračovala.
"Pokud se nepřestanete hádat, tak vás Hidan obětuje..." dala si další odmlku a konečně dokončila, "a mě konečně ukáže jak se stát skvělým Jashinistou" Naposledy se mile usmála a nechala ty tři ať si to přeberou jak chcou...
"Tak pojďte, provedu vás tady," vyzvala obě Tory se stejným úsměvem, jaký předvedla Mira.
"Díky," usmála se Shinju ve svých strašných šatičkách a obě ji následovaly.
Občas prohodila něco jako: "Tady je kuchyň, bydlí tady Konan." A tak. Konečně bylz dostatečně daleko od Hidana a hlavně jeho kosy, no a taky od práskačky Miry.
"Tak tohle musíte vidět, je to nejúžasnější místnost Akasídla!" Tory otevřela dveře, a obě dívky do pokoje vletěly, než bys řekl švec.
"Vždyť tady není nic zajímavého," začala protestovat Riki, ale v tu chvíli se za ní přibouchly dveře a zamykání.
"Užijte si to tady," Tory se šťastným pískáním odešla.
"Torynóó!!" Riki začala mlátit do dveří a zadržovala slzy. Shinju na ní jenom chvíli koukala ironickým pohledem říkajícím: Och, ty jsi ale blbá.
"Tvoje sestřička se spletla ve výpočtech, Riki." zazubila se na ní Shinju. Riki na ní upřela tupý pohled a Shin se jenom praštila do čela.
"Sleduj mistra!" *VŽUM*
Ocitly se v místnosti s jedním oknem a dvěmi postelemi. Měly strach z majitelů pokoje.

Asi po hodině čekání se na chodbě ozvaly kroky. Riki se hned za dveře schovlala tak, aby hned nebyla vidět. Pak už jenom viděla, jak do pokoje vchází černovláska a blondýna.
"To snad ne! V Akasídle je spoustu pokojů, ale né, my se musíme dostat zrovna do jejich?" začala si brumlat naštvaně.
"Rikiyou?! Co tady děláte?!" spustila na ně její sestra.
"Jak jste se sem dostaly?" zeptala se černovláska.
"Etoo...nó...radši to vysvětli ty." řekla Rikiyou a ukázala na Shinju.
"No... Etoo... Jaksi... Jsem použila teleportační jutsu a ocitly jsme se tu," řekla s nevinným pohledem upřeným do Toryiných očí. Ta to opětovala naštvaným pohledem. Byla naštvaná na nejvyšší míru.
"Nenávidím vás," prohlásila asi po minutě hrobového ticha.
"Prostě si tady příjdete a hnedka vás všichni mají rádi, Itachi je v pohodě, Deidara je v pohodě, protože má tebe mnohem radši než mě," zabodla další pohled do své sestry,
"A potom vás na*erou do našeho pokoje. A ještě si umíte nějaké p*****né za***né jutsu!!" a se slzama v očích vyběhla z místnosti.
"Ona mě nemá ráda!" rozeřvala se okamžitě Shinju. Mira protočila oči v sloup. Rikiyou zůstala jen stát jako opařená.
V tu chvíli vešel do místnosti Deidara.
"Kdo vytočil Tory?" zeptal se výhružným tonem.
"Asi já a Shinju," odpověděla neochotně Riki.
"Dobře vy!" prohlásil Deidara spokojeně a přešel po místnosti, aby si s nimi plácnul.

Poznámky: 

Takže po asi čtnácti dnech vám přinášíme nový dílek...Doufáme, že se vám bude líbit Smiling

5
Průměr: 5 (4 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sakura2012
Vložil Sakura2012, Čt, 2013-12-19 21:10 | Ninja už: 4176 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Suprově se to čtě Eye-wink Těším se na další Smiling

Obrázek uživatele MisakiHime
Vložil MisakiHime, Pá, 2013-12-20 21:50 | Ninja už: 3955 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tak my se pokusíme napsat se ho rychle Laughing out loud

Čtvrt banánu na druhou krát čtyři dílky pomeranče děleno pěti koblihama, to vyjde v hráškový jednotce, kterou převedeš na tuno paskaly a ty pomocí matemtickoanglických tabulek převedeš na hříbkopráškovou směs, do který naliješ vodu, necháš to čtařiadvacet hodin ztvrdnout, pak změříš pomocí tvrdoměru tvrdost a vydělíš tvrdost děleno měkkost sádla, měla by ti vyjít obratlová mrkev, kterou hodíš do moře, pak jí vylovíš, budeš z ní mít sushi, spočítáš počet zrníček rýže v tom sushi a máš výsledek! xDDD

Obrázek uživatele smile
Vložil smile, Čt, 2013-12-19 14:58 | Ninja už: 4338 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Skvělý díl, už se moc těším na pokračování