manga_preview
Boruto TBV 09

(Ne)důležité maličkosti (ne)obyčejných životů

MUSÍM VYTRVAT

"Miluji tě!"
Ha, jaké originální vyznání, opravdu. Ale chtěla jsem to mít rychle za sebou. Můj vyvolený na mě zíral - asi si myslel, že si z něj utahuju.
"To jako...vážně?" chtěl vědět.
Achjo, někdy je takový pitomec! Opět jsem ho o tom, celá rudá, ujistila. Ještě by vážně uvěřil tomu, že se stal obětí žertíku.
"Promiň, Ino, ale já už někoho mám..." sklopil oči a zrudl. Já jsem určitě zbledla. Stoprocentně je to Sakura. Nějakým záhadným způsobem uhranula Naruta i Leeho. Neexistuje limit pro její neúmyslné svádění. Dobrá, čas na lásku vypršel, přichází rozloučení - prozatím. Nenechám jí ho, nikdy!

VIRUS

"Jaké jsou příznaky?!"
"Bílý jazyk, horečka, opadávání nehtů...diagnóza neznámá!"
Tsunade pospíchala do nemocnice, jak jen to šlo. Na tvář si narazila roušku a doufala, že jí pomůže. Takovou nemoc ještě nezažila. Jakmile ji viděl první doktor, kterému přišla do cesty, rázně ji zastavil.
"Mám obavy, že ta choroba, kterou do Konohy zavlekl zajatec, je extrémně nakažlivá," prohlásil.
"Musím se jít podívat!"
"Tsunade-sama!" přiběhla s křikem rozčilená Sakura.
"Klid, co se děje?" vyčkávala Hokage trpělivě.
"Ta nemoc...pacienty velmi rychle zabíjí," štkala do rukávu. "Šíří se vzduchem, i ANBU už hlásí první případy...obáváme se...tohle může být konec vesnice...

JÁ, HRDINA

Politika je zbytečná a násilnická věc. Vím to, protože jako vnuk třetího Hokage docela často chodím do kanceláří a toulám se jen tak po všech možných chodbách.
Když děda naposledy přišel z mise s několika členy ANBU, vlekli mezi sebou i nějakého zajatce. Vyslýchali ho a tloukli a já jenom poslouchal za dveřmi. Taky jsem dělal něco, co by nikdo z vesničanů nikdy nepochopil - nosil jsem mu vodu a občas s ním mluvil.
"Já jsem Kimimaro," představil se mi mile. Jednou ho zmlátili málem do bezvědomí jen kvůli tomu, že neprozradil tajemství rodu. Musel jsem ho tajně pustit na svobodu.

ČAS NEPŘÍTEL

Už nesnášela život. Utekl jim všem prostě moc rychle. Viděla umírat přátele, jejich rodiny. A ne jen ve válce. Osud je všechny dohnal a vzal pryč z domova, z Konohy. Jak tak seděla u sklenky, běžely jí hlavou tváře a jména. Neji, Naruto, Tsunade, Shikamaru, poté i Hinata. Přišla střední léta a děti, avšak osud povolal dalšího - Sakura zemřela v zahraničí během atentátu. Tenten se otřásla. Přemáhala nutkání přemýšlet, kdo z nich bude další; přeci jen už jim táhlo na padesát. Čeká to všechny, každý si tím projde.
Cinkly dveře. To už přicházeli všichni ostatní kamarádi na jejich pravidelný dýchánek.

Poznámky: 

Fíha, ta povídka o Konohamarovi... je psána s trochou dětské naivity. Snad nebude vadit použití Kimimarova jména.
Jinak si udělejte názor sami Smiling

4.615385
Průměr: 4.6 (13 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Endasaku Haruko
Vložil Endasaku Haruko, St, 2014-04-09 21:53 | Ninja už: 3722 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Pěstitel rýže

Ten virus mohl být možná trochu víc rozepsaný a ten o Konohamarovi je nejlepší. Někdy je potřeba vidět věci z dětské stránky. Smiling

"Odpadlík přemůže génia pomocí těžké práce." -Rock Lee
"Nejdůležitější věc pro ninju je týmová práce!" -Yondaime Hokage (Namikaze Minato)
"Když máš někoho koho ochraňuješ, staneš se doopravdy silným." -Haku
"Kytka není na nic jestliže nevykvete." -Yamanaka Ino
"Už nikdy neuteču! Nevezmu svá slova zpět! To je má cesta ninjy!"-Naruto
"Bojuju jen pro sebe a žiju abych miloval jen sebe." -Gaara (Godaime Kazekage)

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, St, 2013-12-18 16:12 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Ta o konohamarovy je naopak nejlepší.
U čtvrtého geniálně pointou zabiješ ten patos co v tom je.
Něco mě vadí spíše na druhé o nákaze. je to takové... nijaké. Navíc jak to popsat, ale vůbec to na mě nepůsobilo. Prostě hokage se nedozvídá, že vesnici hrozí vymření, až v nemocnici.
No nic. Celkově je to dobré, škoda té dvojky.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Suki Hane
Vložil Suki Hane, Pá, 2013-12-20 07:43 | Ninja už: 5292 dní, Příspěvků: 125 | Autor je: Zatvrzelý šprt

Sto slov (a vůbec celkově ty kratší útvary) nejsou prostě pro mě Smiling
Nákaza mohla být zpracovaná lépe, o tom žádná... děkuji za názor ^^

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2013-12-16 00:44 | Ninja už: 6035 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Možno s detskou naivitou, avšak o to lepšie to asi pôsobí na človeka. Smiling
Občas je treba detský pohľad.
To meno vôbec nevadí, bolo to aspoň o to odlišnejšie. Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.