manga_preview
Boruto TBV 13

Zmätený Kazekage 25.

Keď ho tam videla sedieť opadol z nej hnev. Rozbehla sa ku nemu on ju zrejme počul a tak sa postavil a obrátil sa k nej. Videl na nej, že sa mu chce hodiť do náruče, keď už bola asi dva metre od neho Gaara cúvol a dvihol dlane smerom k nej na znak odstupu. Tanaris zarazilo, šokovane a nechápavo pozerala.

„Tanaris...nie.“
„Prečo?“ neubránila slzám vytlačiť sa do očí.
„Nie.“
„Prečo?!“
„Pretože to nejde.“
„Prečo...“ zmohla sa jej bezmocnosť.
„Nefungovalo by to. Nemal by som na teba čas a navyše si z inej dediny,“ sklonil dlane, „ja...nechcem.“

Cítila, ako jej na srdce dopadol desať ton ťažký balvan. Nešlo jej to do hlavy, prečo sa najprv správal ako zamilovaný a potom jej povedal toto. Veď ani si to neskúsili, že či by to naozaj nefungovalo. Veď ani deň tomu nebol, čo spolu začali byť. Veď tak dlho obaja chceli...
Tanaris zalial žiaľ a bolesť. Nevedela zo seba vydať ani hláska, jazyk sa jej šokom zaviazal. Gaara vykročil smerom do dediny, nemo okolo nej prešiel ako by sa nič nestalo. Dievča to neustálo a zviezlo sa na zem. Začala plakať so sklonenou hlavou. Morimaru súcitil s Tanaris, ňufákom jej pošteklil líce, aby ju rozveselil. Poutierala si slzy a jemne sa na neho pousmiala: „Ďakujem.“

Aj by tam sedela v mokrom piesku ako malá, no to miesto jej tak moc pripomínalo Gaaru. Na mieste, kde kľačala sa chodievali ako deti naháňať, tu mu darovala plyšového macka a s ním aj svoje srdce. Nevládne sa postavila a vrátila sa celá premočená do hospicu. Pred dverami nemocničnej izby sa pozviechala a tvárila sa akoby nič. Nechcela, aby sa Nagaya zbytočne trápil. Zaklamala mu, že si všetko vysvetlili. Vnútri ju však pritom zožieral celý svet. Tak či onak, Nagaya vedel, že to nie je v poriadku, sestru si dobre poznal. Nemala chuť sa s nikým baviť, no keďže Nagaya a Suitonmaru by tam ostali samy, tak sa premohla. Dokonca boli aj pozrieť Katonmara, ktorý už mal nohu vyrobenú. Chystali ho na operáciu, pri ktorej mu automail pripevnia. Jej pes bol veľmi nadšený, keď videl Suitonmara aj Nagayu. Mal maličké iskierky v očiach, ktoré mu Tanaris naposledy videla, ešte pred útokom Akatsuki. Šťastné zvieracie oči ju veľmi potešili a zahriali pri srdci. Len mierne vyplnili dieru, ktorá sa pomaly vypaľovala do jej vnútra.

Zbytok večera Tanaris prerozprávala spolu s Nagayom. Bola veľmi zvedavá na to, ako sa v Kiri má. Túžila, aby jej myšlienky upadali niekam inam, ako k nemu. Steny krku sa jej lepili na seba v zúfalstve a veľmi jej bolo ľúto, že občas pri bratových monológ vypínala. Pri pohľade na jeho pohybujúce sa pery si uvedomila, že vidí, ale nepočuje. V hlave mala prázdno a zároveň výbuch. Spozornela, keď jej brat začal hovoriť o jednom dievčati. Nagaya Tanaris veľmi dobre poznal a vedel, že o čom bude ďalšia konverzácia. Sestra sa nadýchla, ale on rozhodol sa nechodiť okolo horúcej kaše: „Volá sa Yuki.“
Neprekvapená Nagayovou reakciou sa potmehúdsky usmiala usadila sa na stoličku a čakala kým začne rozprávať. Jej trápenie aspoň na chvíľku odplávalo.
„Spoznali sme sa hneď prvý deň čo som prišiel, čakala ma pred bránou aj s Mizukage-sama. Je to jej neter.“
„Hmm...takže ty si len takéto vyberáš,“ štuchla doňho.
Nagaya nahodil pohľad to si robíš srandu? a následne na to sa pobavene usmial: „Keď som sa jej prvý krát pozrel do očí...ja...ja,“ ako si ostal ticho a zasnene pozeral do steny.
„Ty čo?“ usmievala sa Tanaris.
„Iba jeden krát som sa jej pozrel do očí a hneď som sa do nej zamiloval, no trvalo mi dlho, než som sa prinútil. Vieš aký som...nakoniec som ju pozval na večeru.“
„Takže rande?“ ostala šokovaná bratovým rýchlym tempom, väčšinou sa dvoril niekoľko...mesiacov.
„Áno boli a páčilo sa jej so mnou,“ na bratovej tvári sa objavilo začervenanie, „musel som sa zmeniť, pokiaľ som chcel ísť s ňou niekam. Jednoducho som ráno vstal a hovorím si, že to dokážem.“
Opäť jej myšlienky nechcene skĺzli ku Gaarovi. ‚Prečo on nemôže byť taký?‘ mykla hlavou a v duchu si zanadávala za pošetilosť svojho uvažovania. Nagaya sa obzrel na hodiny a upozornil sestru, že sa musí pobrať domov, lebo skončili návštevné hodiny. Došla domov. Dlho tam nespala, vyše týždňa. Doteraz bola u Kankura a potom u Gaary.

Pokúsila sa vypustiť trápenie v horúcej vode. Nezabralo. Morimara našla spať. Všade bolo divné ticho, dokonca ani dýchanie jej zvieracieho spoločníka nepočula. Rozsvietila si v obývačke a zapozerala sa cez okno na ulicu. Ľudia si stále chutnať chladnejšieho počasia. Jej bolo tiež dosť vzácne, keďže neobľubovala vysoké teploty. Nálada, na čokoľvek iné ako plakanie vo vankúši, ju opustila. Pesimizmu mala na rozdávanie. Prechádzala sa po dome a snažila sa prísť na iné myšlienky. Nepomáhalo. Ba bolo to ešte horšie. Pieskové steny mala takmer až u hlavy a pôsobili osamotene. So strachom sa chytila za rameno, keď sa v ňom nepríjemne niečo zatriaslo. Na jednej strane sa cítila samotársky a na druhej by najradšej zabila všetkých, ktorý sa k nej čo i len priblížia. Prostredie okolo nej jej klaustrofobicky scvrklo pľúca a preto sa obliekla a vykročila do zadaždenej Suny.

Prechádzala sa sama po meste. Predierala sa haldami ľudí. Rodiny, priatelia, deti, partneri. Až jej to prišlo, že ona jediná kráča sama. Aj keď bol éter plný spoločenstva, pripadala si sama. Kvapky jej zmáčali vlasy a oblečenie i tvár. Vďaka dažďu nebolo vidieť, že jej tečú slzy. Netuším a netuší ani ona, ako dlho brúzdala bez cieľa. Bezducho prišla domov, ani sa neprezliekla. Poriadne si nepamätala ako si ľahla na gauč pod deku a zaspala. Gaara urobil taktiež ako Tanaris, poprechádzal sa sám po Sune, no nemal takú možnosť byť uzavretý v mysli, lebo ho stále niekto na ulici zastavoval. Obyvatelia mu nesmierne ďakovali, ukláňali sa a usmievali. Mal radosť, no aj napriek tomu, nebol schopný rozdávať úprimný úsmev. Oči ho tlačili a rezali od chuti plakať.

Od toho dňa čas v Sune plynul Tanaris veľmi pomaly. Potom, čo Nagayu prepustili z nemocnice, mu Tanaris ukázala skleník. Bola s ním na akadémií, predstavila mu Naku a malú Kameyo. Na druhý deň so všetkými rozlúčil a odišiel naspäť do Kirigakure. Tanaris chcela, aby ešte zostal, no chcel mať päť dňovú cestu čo najskôr za sebou. Navyše sa s Mizukage dohodol, že o tých približne dvanásť dní, ktoré bol preč bude dlhšie v Kiri. Rozlúčiť sa s bratom bolo pre Tanaris mimoriadne ťažké, zvlášť po tom, čo ju Gaara odmietol. Nagayovi to stále nepovedala, no on je na toľko inteligentný a inštinktívny, že mu to docvaklo. Rozhodol sa, že sa o tom porozpráva až keď sa vráti z Mlžnej.

Celé tie týždne, ktoré ju veľmi ubíjali, nerobila nič iné ako pracovala a venovala sa povinnostiam. Aj keď vyše než musela. Učila, trénovala a pripravovala žiakov na akadémii až do neskorého poobedia, po ktorej sa vydala za Masashim do skleníka pestovať rastlinky a robiť lieky. V nemocnici cez víkendy pomáhala pri operáciách, utorky vynechala medikov a venovala sa Kameyo, ktorá dosť zosilnela v ohnivých jutsu.
Medzitým Katonmara operovali a pripevnili mu automail na nohu. Nasledovali rehabilitácie, na ktorý sa Tanaris vášnivo podieľala. Začínal si na ňu zvykať. Každý deň, ráno než slnko vystúpilo vyššie na oblohu, chodila s Katonmarom behávať. Oceľový kĺb potreboval pohyb, aby sa spolu zosúladili. Husky je bojovník a podarilo sa mu na ňu zvyknúť a naučiť sa s ňou behať. Tanaris bola šťastná, že ho vidí zase na nohách. Jeden deň dali dokonca slávnostný beh, kde sa pridaj aj lenivý Morimaru. Tí dvaja si celkom skvele rozumeli.

Maturity sa blížili, mali byť už za pár dní a tak mal Shikamaru, Naku aj Tanaris roboty statočne. Večer sa schádzavali vždy u Kankura na čaji, no Gaara sa stále vyhováral, že je unavený a že má toho priveľa. Nezvykol sa ukázať. Nik, nevedel čo sa medzi Gaarom a Tanaris pred takmer mesiacom a pol stalo, nezmohla sa na to im to povedať. Kankurou aj Naku začínali byť na tom psychicky podstatne lepšie než predtým. Vďaka Inuzuke, aspoň niečo ju potešilo. Zmena na jej chovaní a vzhľade im neušla. A robilo im to starosť, ona im však tvrdila, že je to v poriadku.

Jedného večera to Temari zase nevydržala: „Tanaris, veď vieš, že nám môžeš veriť.“
Temari smutne a prosebne pozerala na hnedovlasú kunoichi.
„Ja...“ zaťala pery, „nič sa nedeje.“
Ozvala sa Naku: „Vieš, že nechceme na teba tlačiť, no vieš aj to, že nám robíš starosti.“
„Naku, naozaj to je v pohode.“
„Nie, nie je, Tanaris,“ vyzeralo to, že modrovláska sa začína hnevať, „Tanaris, veď sa pozri na seba ako vyzeráš. Zmenila si sa behom mesiaca...strašne si schudla. Niečo sa deje.“
„Som ti dlžníkom. Veľkým. Prosím chceme ti pomôcť,“ pridal sa Kankurou a napil sa čaju.
„Si taká odkedy tu bol Nagaya,“ zapolemizoval Shikamaru, „pohádali ste sa snáď?“
Tanaris dlho mlčala, chcela už zahnať tie otázky. Nechcela riešiť Gaaru. Bolo to od nich milé a starostlivé, že jej chceli pomôcť, no nemala sa do rozprávania o tom.
„Áno pohádali sme sa,“ zamumlala dívajúc sa na blikotajúci plamienok sviečky, ktorá bola na stole.
„Neboj sa, to prejde. S Nagayom si to vysvetlíte až sa vrátite domov obaja,“ povzbudil ju Kankurou.

Všetkým táto odpoveď stačila...takmer všetkým. Tanaris s tým, že je unavená poďakovala za čaj a vrátila sa obkolesená dvoma zvieratami domov. Keď vchádzala do dvoru videla, že Gaara mal rozsvietené a pobehoval po spálni.
„Pfff,“ pohŕdavo mykla hlavou.

Po odchode Temari a Shikamara boli Kankurou s Naku v kuchyni. On študoval nejaký zvitok sediac za stolom a ona umývala šálky a čajník.
„...Kankurou?“
„Áno, zlato?“
„Postrehol si Tanaris, keď povedala, že sa pohádali s Nagayom?“
„Čo som si mal všimnúť?“ začudovane sa na ňu pozrel.
Naku si povzdychla a pokrútila hlavou nad chlapskou nevšímavosťou: „Tanaris sa s Nagayom nepohádala.“
„Ako to môžeš vedieť?“
„Tanaris mi o bratoch toho kopu narozprávala. Z toho ako mi vylíčila Nagayu a ich vzťah, je dosť nepravdepodobné, že by sa takto nezhodli. Takýto problém mávala skôr s Yochim.“
„Yo-“ zasekol sa na chvíľu, „aha, jasné. Zemný brácho.“
„Vraj ako deti boli dosť na nože a stále trochu sú...on alebo Segawa áno, ale nie Nagaya. Nehrozí,“ zdôraznila poslednú vetu s utierkou v ruke.
„Naku nepreháňaš? Veď čas od času,“ rozložil rukami, no ona ho prerušila.
„Kankurou aj keby som nevedela, či sa hádavajú alebo nie...to na nej bolo vidieť. Je to niečo viac ako len nejaká súrodenecká hádka.“

Kankurou sa snažil porozumieť ženským myšlienkovým pochodom, ale stále sa na ňu akosi mimo pozeral. Začal si domýšľať všetko možné, no aj tak si domýšľal všetko zle. Myslel si, že Tanaris má veľa starostí pred maturitami, že je z toho stresu unavená a znechutená. Hneď ho však napadlo, že Tanaris stres z práce vždy zvládala. Potvrdilo sa mu to pri náročných misiách Suny a Konohy. Navyše také starosti má už dlhšie...toto celé mu prišlo pritiahnuté za vlasy, tak začal uvažovať nad tým, či nie je taká zničená z toho, že jej brat chýba. Aj tak si nebol istý. Potupene sa priznal: „Dobre...vzdávam sa.“
Naku odložila suchý čajník do poličky a oprela sa o kuchynskú linku a vyjasnila mu to: „Je v tom Gaara.“

Klop, klop.
„Ďalej.“
Zavŕzgali dvere a vošiel Kankurou: „Ahoj...bože tie dvere ti strašne vŕzgajú, zavolaj si na to niekoho.“
Gaara ani nepozdravil, len ľahostajne dvihol jedno rameno.
„Gaara? Ani ahoj mi nepovieš?“ rozložil nechápavo rukami.
Brat bol zase ticho, písal niečo do nejakého zvitku a tváril sa, že tam Kankurou nie je.
„Či donesiem ti svoj olej, ktorý používam na kĺby Karasu a Kuroari?“ hodil viac menej vtip do vetra, na čo Gaara konečne dvihol hlavu.
„Môžeš. Naku, ti dnes na raňajky uvarila vtipnú kašu?“
„Haha...fajn donesiem ti ten olej,“ kývol hlavou a nahodil nepríjemný pohľad, na čo sa mu brat začal plne venovať.
„Čo potrebuješ?“ oprel sa do kresla a prekrížil ruky pri hrudi.
„O niečom sa s tebou porozprávať.“
„Dobre začni, ak chceš riešiť moju neprítomnosť na poslednom zasadnutí, mám na to vážne dôvody. Nemohol som v noci spať. Ráno som zaspal až okolo piatej, tak mi odpusť, že som nebol schopný vstať na zasadnutie, ktoré sa konalo o pol siedmej. Navyše...mne sa nechce počúvať tie ich kecy.“
Kankurou sa pobavene usmial: „To som na mysli nemal.“
Gaara ostal mimoriadne zarazený: „Čože?“
„Vieš o tom, že sa Tanaris nedávno priznala Naku, že máva v noci zlé sny a trpí nespavosťou?“
Kazekage prevrátil očami...už vedel: „Nebudem sa s tebou rozprávať o Tanaris. Bože, ďalší kto ju chce riešiť.“
„Pozri...Gaara je evidentné, že sa máte radi, nebudem ti klamať. Neprišiel som, aby som vás dal dohromady, ide o to, že Tanaris bola včera a je aj iné dni strašne zničená.“
„A čo ja mám s tým?“ nedbanlivo pokrčil ramenami.
Kankurou dal ruky v bok a sarkasticky sa usmial: „Braček, poznám ťa ako vlastnú Karasu. Nehraj formu, mňa neoblafneš...teda respektíve Naku,“ poslednú vetu si povedal skôr pre seba.
„Nebudem sa s tebou o tom baviť, jasné?“
„Áno jasné...no aj tak to s teba dostanem,“ milo sa usmial na brata.
Gaara si pohŕdavo odfrkol a tváril sa, že tam Kankurou nie je. Lútkar sa na tom celkom pobavil: „Vieš čo? Budem aj ja hrať tvoju hru.“

Sadol si do malého kresla v rohu, pohodlne sa usadil a uprene s úsmevom sledoval Gaaru. Vedel, že ho to bude znervózňovať a vytáčať. Aj tak bolo, jeho starší brat sa nemýlil. Gaara sa snažil tváriť, že mu to nevadí, no jeho zaťaté pery a krkolomné držanie pera prezrádzalo skutočnosť, že ho ide utrhnúť. Už to dlhšie nemohol vydržať, šľahol pero o stôl: „Tak fajn poviem ti to!!!“
Kankurou sa vitálne postavil: „Trvalo to kratšie, než som myslel.“
„Ide o to, že som...no ako to povedať,“ zadíval sa kdesi do neznáma a po chvíli zase pokračoval, „že som odmietol Tanaris.“
„Čože?!“ vyrazil mu dych, „ako to presne myslíš?“
„Pamätáš na to, ako si raz prišiel sem do kancelárie s tým, že tu musím byť, lebo Yasuo dával pozor, aby ma pri práci nikto nevyrušoval?“
„Jasné, že pamätám. Bolo to jediný krát, čo si si sem dal strážcu,“ povedal neisto, nie kvôli tomu, že by si to nepamätal, ale nebol si istý tým, čo tým chce povedať.
„Vtedy som trčal s Tanaris za dverami.“
„Čo?“ zmätene začal gestikulovať, „prečo ste sa tam schovávali? A vôbec, čo sa mi tým snažíš povedať? “
„Veď vydrž,“ zrazu sa mu výraz tváre zmenil na zasnený, „tesne pred tým než si vošiel...som pobozkal Tanaris.“

Kankurou ostal stáť ako ľadová socha. Nemohol uveriť vlastným ušiam. Prvotný šok bol ten, že ju odmietol a ten druhotný, že ju pobozkal. Gaara popri tom, ako rozprával zmenil na kamenný výraz. Nejavil emócie. Žiadne.
„D-do-dobre ale, ale prečo si ju odmietol?“ pokrčil čelo a nič mu nedávalo zmysel, absolútne nič.
Gaarov kamenný výraz sa začal vytrácať. Menil sa na previnilý, bolestný, zúfalý. Natlačili sa mu slzy do očí a chytil si dlaňou znak lásky.
„Kankurou...ja som chcel...“ potlačil smutné a zároveň naštvané vzlyknutie.

Poznámky: 

Tak ...diel... Bad konečne po mesiaci. Mojím pravidelným čitateľom SOM SA Už OSPRAVEDLNILA v hromadnej správe. Aj ostatným sa ospravedlňujem, tým ktorý len čítajú ale nekomnetujú. (teda ak taký sú) Smiling

Prajem vám príjemné čítanie Smiling

5
Průměr: 5 (25 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele TakamisLittleBird
Vložil TakamisLittleBird, Út, 2021-03-23 16:55 | Ninja už: 1342 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mise pro V;

Gaara odmietol vzťah s Tanaris, pravdepodobne zo strachu, že to raz skončí a on opäť stratí milovanú osobu. Autorka použila mesačný skok, počas ktorého mali všetci dostatok roboty na to, aby Tanaris a Gaara, alebo ktokolvek iný riešil ich vzťah.

Avšak Kankuro donútil Gaaru začať rozprávať o tom, prečo odmietol Tanaris. To sa však dozvieme až v druhej časti, preto dúfam, že bude mať na jej odmietnutie veľmi múdre dôvody

Obrázek uživatele Maoi
Vložil Maoi, Ne, 2013-12-08 10:54 | Ninja už: 4167 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

OOO, konečně, já už jsem sa tak těšila! :DD
Gaara= Nejde to ani slušnýma slovama popsať
Tanaris= Začni ho ignorovať
Kankurou= Díky za radu, třeba mi taky pomůže zírání na ostatní :3
Tanaris-sempai= Moja FF už taky dlúho nevyšla, je rozepsaná, ale jaksi ju nejde dopsat..... Už sa těším na další díl! Smiling
Maoi-chan

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Ne, 2013-12-08 16:22 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

...No keď ti nejak nejde písať tak radšej nepíš na silu lebo to porom nebude dobré ver mi Smiling Poznám to Smiling . AJ ja už mám rozpísané pokračovanie .. Smiling
Arigato gozaimas že sa ti páči, Maoi-san. Smiling Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele yukiKATEKA
Vložil yukiKATEKA, Čt, 2013-12-05 19:01 | Ninja už: 4336 dní, Příspěvků: 205 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak tooto sa ti vydarilo! ja čakam na romantiku a čo su zlomene srdcia.
Prečo si ich dala od seba, takmer som plakala, tak skvelý pár.
Chudina Tanaris to dopadla srdce na milion kúskov.
Garra, prečo si sa snou rozišiel? Pýtam sa sama seba dufam, že sa dostane v dalsom diely.
mas odomna 5 z 5 proste skvele. nezazlievam ti tvoje meškanie, ani ja sama neviem, kde mi hlava stoji pri škole a dalšich veciach. Smiling

Niekedy dokonalosť tvoria nedokonalosti.

ZAVITAJTE SEM: http://sameta.blog.cz/
nemožete si to nechať ujsť Laughing out loud
Fanklub Katema-chan: http://147.32.8.168/?q=node/111453

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Pá, 2013-12-06 20:03 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Arigato gozaimasta!! Smiling

Nó neboj sa všetko to vysvetlím v dalšomdieli Smiling ...len si trebA POčKAť Smiling Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Čt, 2013-12-05 01:07 | Ninja už: 5482 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

No prave som zistila, že som nedala Odpovedať na komentár, tak sa ospravedlňujem, už mam vygumovaný mozog z tolkeho učenia Laughing out loud Ďakujem, nejako sa to podá, snáď. ZK mi práve urobil večer znesitelnejší Smiling
Neviem čo je so správami, hmm, skúsim s tým dačo Laughing out loud snáď to dáko pôjde. Inak sa mám ako študent prirodovedeckej fakulty - na prd Laughing out loud Tak tolko nelietaj a najdi si ča spridávať jednu z najoblubenejších poviedok! Smiling jooj, pošli mi koláčiky! Laughing out loud ja sama nemam čas ani sa nadýchnuť, nie to popiecť niečo Sad A áno, Gaaruška je retardík, ale aj tak ho milujem Laughing out loud A chyby si uveomdujem aj ja po ďalšom prečítaní, z toho si nič nerob Smiling good job v každom prípade =)

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele lunaru
Vložil lunaru, St, 2013-12-04 23:01 | Ninja už: 4188 dní, Příspěvků: 233 | Autor je: Kankurova kosmetička

Jůů konéčně nový díl Laughing out loud už sem snad ani nedoufala Laughing out loud musíš to utnout v tom nejlepším? o.O Bad jináč parádní díl! Laughing out loud GOOD JOB! Laughing out loud

Kto mlčí, nemusí vždy súhlasiť..
Možno len niekedy nemá chuť diskutovať s idoitmi.
Zkoukněte blog: http://sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, St, 2013-12-04 23:55 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Arigato!!! Gozaimasta! Smiling

A áno vždy musím skončiť v tom najlepšiom Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Hikari Animaru
Vložil Hikari Animaru, St, 2013-12-04 21:48 | Ninja už: 4404 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Konohamarova chůva

no tak to som zvedavá čo z Gaari vylezie Laughing out loud som rada že vyšiel práve dnes nový diel lebo už som nevedela čo so sebou... tá nuda ma zabíjala ;( porom som sa rozhodla že sa pozrem na Konohu a čo nevidím? nový diel Zmätený Kazekage Laughing out loud no ale teraz k dielu... prečo mi to robíš? Laughing out loud to mám týždeň čakať čo Gaara vypotí zo seba?! Laughing out loud no amen Smiling bol to inač pekný diel Laughing out loud teším sa na ďalší Laughing out loud dúfam že tu o týždeň bude Laughing out loud len tak ďalej Smiling

Blog Mestekovej a Sabaku no Tanaris -> www.sameta.blog.cz/
Navštívte stránku Zakázaného ovocia!

Spoluautorská FF so Sabaku no Tanaris:
Zakázané ovocie chutí najlepšie - http://147.32.8.168/?q=node/107008

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, St, 2013-12-04 23:57 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

...No čo už ja som taká mrška Laughing out loud Laughing out loud ... Bože ..nie že nebudeš spávať Smiling .. budem sa snažiť dať ho sem čo najskôr Smiling

Ďakujem...veľmi pekne!

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele moríno kika
Vložil moríno kika, St, 2013-12-04 21:11 | Ninja už: 4174 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Pěstitel rýže

ja sa asi po *****... KONECNE JU TU DIELIK :3 !!! Ňuňu toto je skutočne pekný emociálny dielik... gaara-stroskotanec ...... len tak dalej a nech nový diel je tu ako mavnutím čarovného prutika .... ja chcem vediet čo sa stane dalej !!!

život je pes,.... preto žiť je psina !!

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, St, 2013-12-04 23:58 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Bože ty si fakt trt Laughing out loud Laughing out loud že Gaara-stroskotanec Laughing out loud Laughing out loud...
Bol by to celkom srandovný názov.. Smiling pre túto FF..Smiling
Laughing out loud Arigato Smiling!!! VeĹmi pekne... snažím sa aby to bolo čo najlepšie

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele moríno kika
Vložil moríno kika, Ne, 2013-12-08 17:13 | Ninja už: 4174 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Pěstitel rýže

divíš sa mi ??... koniec koncov som jediný človek čo si dokáže popálit ruku na lampe ked si zohrieva bolavu hlavu Laughing out loud ... takže tak
PS: ludia moji otak-ovci nepýtajte sa ako sa mi to podarilo, sama to neviem Smiling

život je pes,.... preto žiť je psina !!

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Po, 2013-12-09 23:06 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Laughing out loud Nó.. asi to bude mať niečo do seba Smiling Smiling
Smiling BOže ale doteraz sa na tom smejem..aj spolužiačke v škole (hrdá fanúšička ZM) a tá sa na tom šúlala Laughing out loud

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele moríno kika
Vložil moríno kika, Po, 2013-12-16 18:55 | Ninja už: 4174 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Pěstitel rýže

Laughing out loud nebola jediná sama sa na tom smejem ....asi som uz zrelá na psychiatriu Laughing out loud ..... nakoniec je zrejme mojim zivotnym poslanym robit zo seba sasa - dopletu Laughing out loud

život je pes,.... preto žiť je psina !!

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Út, 2013-12-17 10:02 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Ále tak stane sa raz za čas Smiling nemusíš zo seba robiť psychouša:) napríklad ja som si rozbila hlavu o roh tabule Bad :DDDDD Tak sa možno tam stretneme Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, St, 2013-12-04 20:50 | Ninja už: 5482 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Konečne mám dôvod aspoň na chviločku ujsť od učenia o jednobunkovcoch Laughing out loud úprimne, je to lepšie ako učiť sa rozmnožovanie nálevníkov, črievičiek a meňaviek Laughing out loud Ušli ti v texte čiarky, ale to mi nevadí. SOM NADŠENÁ, že je tu po takeeeeeeeeeej dlhej dobe nový diel =) a dúfam, že budúci týždeň mi opäť zlepšíš naladu, lebo to budem potrebovať. Mam 2 skúšky a zápočet Sad Gaarovo správanie sa mi páčilo a vlastne všetko. Teším sa na ĎALŠÍ DIEL! Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Čt, 2013-12-05 00:02 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Romča! Don´t Worry..be Happy ! Laughing out loud zápočet zvládneš Smiling a aj skúšky..Prajem ti veľa štastia! A Aby som nezabudla...musíš mať zablokované moje správy na Konohe lebo mi nejde nič ti odosielať...Smiling tak s tým skús dačo spraviť Smiling bo som sa ti už milion krát chcela ozvať že ako sa máš Smiling

Takže k ZM...nó.. fakt sorry že až teraz.. ale jaksi ja neviem som rozbehaná ..Smiling tento mesiac akurát .. so mrobila vianočnú výzbodu a piekla.. mikulášske nádielky :Dtakže makačka :DDD ...
nA TI čIARKY hned idem to poopravovať .. ja si to uvedomím tie chyby .. až ked to po nejakej tej dobe si prečítam.. Smiling
Smo rada že SA ti diel páčil.. Smiling Gaara je jednoducho .. milo povedan RETARDISKO Laughing out loud na n-tú Laughing out loud

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/