Oko na měsíci
Úvod
Členové aliance bojovali ze všech sil, ale nakonec dosáhli svého limitu a museli se vzdát. Obito zvítězil sám nad všemi protivníky, i nad Madarou a zmrtvýchvstalými Hokagy, které nadobro zapečetil. Pod Obitovýma nohama se v předsmrtné křeči svíjel Naruto, ze kterého se konečně povedlo extrahovat všechnu čakru Devítiocasého. Killer Bee už byl ze stejného důvodu po smrti. Božský strom byl tudíž v plné síle, překypoval čakrou a chystal se kvést. Na vyčerpané poražené nindži čekalo už jen rozloučení se světem, jaký znali. Nelitovali toho. Rudý měsíc se třemi soustřednými kruhy osázenými tomoe jim vnucoval představy krásnější, než jaká byla realita.
Obito
Hokagovský klobouk mu slušel. Vykrucoval se s ním před zrcadlem a nemohl se toho pohledu nabažit. Ani pohledu na svou tvář, hladkou bez jediné jizvičky. Matně si vybavoval, že byly doby, kdy tak hezký nebyl. Dnes měl v plánu projednat se svými poradci zahraniční politiku Konohy, ale to mu jistě nezabere více než dvě hodiny. Celé odpoledne bude mít volno a bude se procházet po rozkvetlé louce spolu s Rin. Už se těšil, jak obdivně se na něj Rin podívá, až jí poví o svých nových plánech na světový mír. A pak mu možná i dovolí, aby jí dal pusu…
Mistr Gai
Cítil se silný a svěží jako snad nikdy. Proti němu stálo deset ANBU z Travnaté vesnice a on věděl, že je všechny rozdrtí. Však to také byla jeho mise a on byl ochoten pro její splnění udělat cokoliv. Přemetem se vrhnul mezi nepřátele, vířivými pohyby mezi nimi tančil rozdávaje mocné údery a kopy na všechny strany. Přitom blýskal svým úsměvem.
Protivníci se nezmohli ani na tasení zbraní. Během deseti vteřin se váleli domlácení na jedné hromadě.
„Neměli jste se nikdy postavit překrásné zelené šelmě ze Skryté Listové, bídáci,“ zahlaholil Gai.
Pak udělal stojku a odkráčel po rukou směrem ke Konoze.
Hinata
Otec ji objal a políbil na obě tváře. Matka ji posadila do čela stolu a položila před ni dort se sedmnácti svíčkami. Nedži (proč Hinatu při pohledu na něj píchlo u srdce?) se ve svých blahopřáních předháněl s Hanabi. Konečně si jí všichni vážili a bylo proč – v poslední válce se přece zachovala jako hrdinka. V koutě pokoje stál veliký koš naplněný úhlednými balíčky s plyšovým psem položeným navrchu.
„To ti poslali tvoji přátelé,“ vysvětlila jí matka.
Najednou se Hinata rozplakala, ale bylo to štěstím. Neboť mezi dárky objevila neuměle uplácané perníkové srdce s nápisem „Z lásky“ nakresleným oranžovou polevou.
Sasuke
Tak krásně mu nebylo už deset let. Obklopen rodinou a přáteli, se Sakuřinou hlavou něžně položenou na rameni, konečně zažíval pocit klidu a míru.
Najednou se zarazil. „Já jsem spokojený? To je divné! Není to nějaká nemoc? Vždyť jsem přece bezcitný mstitel, jehož život je v troskách! … Slez ze mě, Sakuro, nebo mi tvé objetí ještě začne být příjemné!“
Jeho šaringan zavířil a on procitl a uviděl, že stojí na bojišti. Spatřil rudý měsíc, božský strom a Obita, jak se slastně usmívá.
„Ten sviňák!“ zařval, vytasil katanu a… protože byl vyčerpaný, zhroutil se na zem a ostatní mohli snít dál.
Úvod - Tak si říkám jestli vůbec musel být napsán. Jinak to není špatné, jen si říkám jestli by to celkově pak nemělo větší sílu.
Obito - drobnosti dělají povídky. Nezjizvená tvář, nevinná romantika (on vlastně nic jiného nezná). Skvělé.
Gai - tahle postava se snad vážně vzít ani nedá (poznámka do dlouhé řady úkolů, napsat vážnou povídku s Gaiem) a prostě rozuzlení je takové jaké by mělo být. Nepřekvapí, ale to neznamená, že je horší.
Hinata - tady bych volil ještě trochu uvolněnější linku. Tohle působí takovám natjatým dojmem. Jinak supr.
Sasuke - Je skvělé jak se to najednou změnilo a to jak "dějově" tak i slohově. Navíc ten konec. Působivé.
Celkově se mě strašně líbí to jak jsi zvládla balancovat mezi komedií a dramatem a vytvořila z toho funkční celek.
Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.
Děkuji moc za podrobný komentář. Vynechat úvod mě nenapadlo, ale když jsi to teď nadhodil, tak mi to přijde jako velmi zajímavý tip. A doufám, že pokud se ti podaří napsat vážnou povídku o Gaiovi, tak ji nepřehlédnu
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Asi jsem hloupá (naštěstí chápu, že někdo být hloupý musí, aby se podle něčeho dala poznávat inteligence okolí xD) ale prostě se nějak nemůžu "rozhodnout", jak to bylo myšleno. Vážně? Komediálně? Jako parodie?
A bez toho to prostě nemůžu hodnotit.
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.
Ja veľmi FF nečítam, ale keď som zistil že si to napísala ty tak som si to prečítal dobre sa mi to čítalo a myslím si že je to skvelé, najviac sa mi páčil začiatok, Gai, ale aj koniec bol dosť dobrý 5/5
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
Moc se mi to líbí Musím ti opravdu říct, že s Gaie se ti to moc povedlo!!! i ten konec byl opravdu dobrej
Wau! Tohle je vážně hodně dobrý! Gratuluji, Poštolko, je to skvělé. Začátek a konec a i to zvláštní očekávání mezi tím. Mistr Gai byl vážně skvělý a i Obito se mi moc líbil. A nakonec ten Sasuke...
5/5
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
I ty, Lee? Uups, překvapilo mě to ještě více, než strigga. A těší mě že se ti líbilo i to, co nebyl Gai Děkuji moc za komentář.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
To zní jako bych byla nějaký zavilý kritik. Ale vážně, je to dost dobré a podle mě i značně originální, což mám já osobně moc ráda. A líbily se mi všechny části, jen každá jinak.
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
Mluvíš mi z duše, příteli. Proč nás tady mají za takové zlouny?
Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza
Heh, tak to jsem vážně nečekala Božský konec, fakt! xD
Ach ten sentiment...
Děkuji
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Celé sa mi to veľmi dobre čítalo, ten prvý odsek, aj keď bol trošku pochmúrnejší, sa mi páčil, ale najlepší bol asi Gaiov Súhlasim so Strigg, dokonale si ho vystihla a hlavne som sa zasmiala na překrásné zelené šelmě ze Skryté Listové Nápad s takým darčekom bol tiež zlatý.
"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."
Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA
Těší mě, že se ti to líbilo
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
To je dobrý. Poštolko, to je dóst dobrý! Gaiova komediální linka mě rozesmála, tedy spíš hlavně poslední odstavec, tak dokonale gaiovský a vůbec - tohle téma je zatím málo využité, a přitom je to fakt zajímavá výzva, a když to někdo umí dobře podat... fakt se mi to líbí, nemůžu si pomoct jo, mimochodem, skvělý název!
Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza
Dobrý? Fakt??? Moc děkuji
Tohle téma mě lákalo už dávno... asi dva týdny po své registraci na Konoze jsem si napsala scénář ke komiksu taky na téma "Měsíčního oka" (jenže jsem si netroufla na kreslení některých scén a i když bych si teď troufla, tak už nemám chuť).
Gaie jsem použila právě proto, že se dá pojmout s určitou nadsázkou a taky je tak stylový, že nemusím přemýšlet, o čem bych u něj psala Jinak děkuji za tip, čemu se věnovat... nevím, zda ho využiji, ale zpětná vazba se hodí.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.