manga_preview
Boruto TBV 13

Zmätený Kazekage 16.

Gaara__s_office_by_Rae4001.jpg

Kazekage si náramne užíval ďalšie zasadnutie rady. Opäť ho podráždil Kenichi blbými rečami a pripomienkami. Medzitým Tanaris s Morimarom kráčala smerom do Kazekageho kancelárie. Gaara jej ju nechal otvorenú, tak ako sa dohodli.

Bola veľmi jednoduchá, za to útulná. Gaara tam mal nasačkované kaktusy, aby sa aspoň na pár minút mal ako oslobodiť od práce. Piesočné steny, okrúhle okná. Nakukla sa cez jedno z nich von, svietil v ňom pekný výhľad na dedinu. Vždy z nich pozoroval buď východ slnka alebo jeho západ, no poväčšine to bol len západ. A keď nie to, tak ľudí kráčajúcich okolo. Morimaru sa uvelebil v rohu miestnosti a Tanaris si sadla za stôl obzerajúc sa po miestnosti. Normálne si jeho kanceláriu moc nevypozerala, lebo vždy sa mu musela venovať rozhovoru s Kazekagem. Teraz sedela v kresle a premýšľala, aké by to bolo byť vodcom dediny.

Byť vodcom dediny je veľká zodpovednosť, zároveň tým človek neustále riskuje svoj život. Ako správny vodca by mal byť ochotný obetovať svoj život pre životy ľudí v nej.
Uvažovala, že či si Naruto naplno uvedomuje, čo je to byť Hokage. O tom by mohla otrávená Tsunade rozprávať. Nemala rada sedavú prácu. Vždy zrána musela mať na stole aspoň fľašku saké, inak by celý deň neprežila. Zvlášť ak Naruto dostal misiu, ktorá sa mu nepozdával a hurhaj bolo počuť pomaly až do ich domu.

Zaborila chrbát do operadla a privrela oči. Zjavil sa jej obraz bratov a začala uvažovať, či aj oni majú za sebou nejaký nepríjemný zážitok ako ona. Či si Yochi našiel nejaké dievča, to by nebol on keby nezháňal ženské. Nagaya sa istotne učí nejaké vodné techniky od ninjov v Mlžnej a dala by aj krk za to, že Segawa v oblačnej rapuje s Beem. Vždy bol na podobné blbiny. Mysliac na raperské duo SegaBee sa jej zjavil úsmev na tvári, ktorý prešiel do hlasitého smiechu.

Na dvere niekto zaklopal a Tanarisin smiech prudko ustal. Vo dverách sa zjavila Matsuri a zdvihnuté kútiky sa akosi vytratili hneď, ako si všimla, že miesto neho tam sedí Tanaris.
„Tanaris-sama...kde je Gaara-sama?“ koktavo sa spýtala.
„Kazekage-sama je na zasadnutí rady, ak potrebuješ niečo od neho môžem mu to odkázať,“ milo sa na ňu usmiala a oprela si bradu o ruky.
Matsuri s kyslým výrazom jej podala do ruky nejaký zvitok a urazene odkráčala z kancelárie.

„Zrejme ďalšia žhavá fanúšička Kazekageho,“ otravne poznamenala Tanaris.
Morimaru zdvihol hlavu a niečo sa jej spýtal a kunoichi vypleštila oči a snažila sa tváriť ja nič ja muzikant : „Ni-nie Morimaru...samozrejme, že mi nevadí to koľké dievčatá po ňom bažia. V-veď ja s ním nič nemám a-“
Morimaru ju prerušil.
„Čo kecáš, nemá oči len pre mňa."
Tanaris naňho hľadela a Morimaru rozmýšľal, či to na neho hrá alebo je vážne taká buď nevšímavá alebo nedopínavá. Rys premýšľal a po chvíľke sa zase prebral a zavrčal jej smerom.
„Počuj...ehm, neriešme to,“ ukázala naňho prstom, „naozaj. Ešte niekto započuje a to by bola katastrofa.“
Niečo namietol a na to Tanaris po ňom vyštekla: „Morimaru neštvi ma!“ skludnila tón, „ako som sa vrátila z Amegakure tak je divný. Často mení nálady.“

Po zvyšok času bola Tanaris urazene ticho a Morimaru pospával. Gaarovi trvalo ešte hodnú chvíľku, kým sa dostavil po ňu. Hneď, čo ho zbadala,
vyskočila na nohy: „Gaara, prepáč, že si ma tu našiel sedieť v tvojom kresle, ale nechcela s-“
„Nie v poriadku,“ milimeter zdvihol kútiky úst.
Už nemal takú náladu ako ráno. Naštvali ho starší, veď ako inak.
„Mimochodom, Kazekage-sama zháňala vás tu Matsuri,“ Tanaris vzala zo stola zvitok, „a doniesla vám sem toto.“
„Ďakujem,“ roztvoril ho a chvíľku ticho doň hľadel, „Tanaris musím si ho preštudovať, potom sa ti budem plne venovať. Musím s tebou čosi prejednať a chcem ti konečne už porozprávať o Shukaku.“
Tanaris sa zabliskly oči: „Dobre tak zatiaľ pôjdem niekam sa prejsť, Kazekage-sama.“
„Výborne...daj mi tak štyridsať minút prosím a prestaň s tým...“
Dievča ho zase s úškrnom prerušilo: „Dovidenia Kazekage-sama.“
Gaara pozeral na zavreté dvere a úsmevom krútil hlavou. Čoskoro sa vrátil naspäť do čítania, aby to stihol, kým sa tá zvedavá neplecha zase vráti.

Medzitým sa Tanaris s Morimarom vybrali do nemocnice pozrieť Katonmara.
Ten už bol na tom omnoho lepšie, práve keď prišli bol pri vedomí a Tanaris predstavila rysa psovi, no teraz konečne pod menom Morimaru.
Dievča nechalo zvieratá samotné v izbe, lebo zverolekárka Leniy si zavolala Tanaris, aby jej ukázala navrhnutú konštrukciu pre Katonmarov automail.
Konzultovala aj s konštruktérmi a ani nevedela ako a ubehla vyše ako hodina. Keď si uvedomila, že opäť ku Gaarovi mešká, bola na seba naštvaná. Poďakovala sa všetkým, zobrala Morimara a doslovne letela do budovy kage.

„Vojdite,“ vodca dediny dvihol hlavu od zvitku za klopaním na drevo.
„Dobrý deň Gaara-sama...prepáčte, že idem neskoro,“ sklonila hlavu, „bola som v nemocnici pozrieť Katonmara a s lekármi sme sa rozprávali o jeho automaili.“
„To nič, Tanaris,“ odfrkol jej, „tak, či onak som to nestihol celé preštudovať.“
„Deje sa niečo, Kazekage-sama?“ spýtala sa opatrne, lebo bolo evidentné, že zase nemá náladu.
„Nie to je v poriadku a prestaň ma formálne oslovovať. Neskutočne mi s tým lezieš na nervy,“ snažil sa predstierať, že je v pohode, „chcela si počuť o Shukaku?“
Tanaris mu prikývla, spokojne sa usadila na zem oproti Gaarovi a ten začal v kresle rozprávať svoj príbeh: „Deidara zaútočil na večer a...“
Šokovane ostala hľadieť na Gaaru, keď dorozprával: „Takže, babička Chiyo sa obetovala a priviedla ťa späť?“

Gaara prikývol. Bolo to na ňu moc veľa informácií naraz. V šoku z toho všetkého, no zároveň šťastná, že Gaara je v poriadku, začala opäť ľutovať odchod zo Suny. Oponoval jej, že všetko zlé je na niečo dobré: „Bez neho mám v sebe väčší pokoj a môžem spať. Škoda, že Chiyo je mŕtva...budem jej vďačný po celý život. Stala sa niečím ako mojou druhou matkou lebo mi dala život.“
Tanaris chvíľku váhala, no aj tak sa musela vyjadriť: „Skoro ako Karura-sama...“
Prišlo jej veľmi nevhodné to povedať, no ona neverila, že akákoľvek matka by nemilovala svoje dieťa a chcela, aby si to Gaara jedného dňa uvedomil. Po tejto vete reagoval približne, tak ako čakala. Nepríjemne sa na ňu zapozeral a potom sklopil zrak nižšie a nakoniec sklonil aj hlavu a nehybne ticho sedel.
'Nemala som mu to povedať. To bolo moc kruté,' pomyslela si Inuzuka.
Rozhodla sa ho objať, no bála sa, že sa odtiahne. Ruky po ceste k nemu si to rozmysleli a zastavili sa. Gaara zrejme jej pohyb cítil a zodvihol hlavu. Postavil sa a díval sa ako dievča k nemu naťahuje ruky.
A bolo to tu znova. Opäť sa jej chcel dotýkať, no nesmel. Opäť musel viesť sám so sebou vnútorný boj. Boj srdca a rozumu. Tanaris v tichu v miestnosti, zostala v rozpakoch.

V očiach mala napísané, že ju ide roztrhnúť a tak sa rozhodol. Jemne jej dlaňami prešiel po hánkach, na ktorých sa zasekol a zostal rovnako neistý ako v nemocnici. Tanaris začala v duchu panikáriť, no pohľad do jeho očí ukľudnil jej neistotu a ona sa mu hodila okolo krku až tak, že Gaara zatackal. Zabrodil tvár do jej vlasov, ktoré mala prehodené na ľavé rameno. Pevne ju stiskol v pase. Tak moc chcel vždy Tanaris cítiť pri sebe a keď ju mal, tak sa jej nemohol nabažiť. Objímala jehho hornú časť chrbta a privinula si ho k sebe ešte vyše, keď ťažko vytlačil kyslík z pľúc. Obaja si užívali jeden druhého, no netušili, že do kancelárie Kazekageho sa niekto blíži. Morimaru cítil niečí približujúci sa pach, ale nechcel ich rušiť. Dvere sa potichu otvorili a osoba v nich posmešne a výhražne prehovorila...

Poznámky: 

Smiling Ďalší diel.. no som z neho sklamaná.. nepáši sa mi.. Tak teď ti nevím... Prepáčte prosím.. Sad
GOmene...

4.96154
Průměr: 5 (26 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele TakamisLittleBird
Vložil TakamisLittleBird, Po, 2021-03-22 22:10 | Ninja už: 1342 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mise pro V;

Matsuri mi príde ako postava, ktorá by sa dala perfektne využiť na zápletku pri ‘prípadnej’ (budem sa teraz tváriť, že neviem, že to k tomu speje Mrk) láske medzi Tanaris a Gaarou. Je to jasne záporná postava, ktorá na Tanaris žiarli a ja si myslím, že by jej mohla do budúcna robiť nejaké tie strasti a ťahať za jej nervy a bezbrannosť. Možno to znie kruto, no čo je to za príbeh s láskou, kde chýbajú poriadne prekážky?

Aj napriek opäť Gaarovej vystresovanej a prepracovanej nálade si myslím, že sa táto časť ukončila veľmi zlato Eye-wink.. no teda, ukončila ako ukončila. Úplne posledná veta totižto opäť všetko to pekné prekazila a ja vie, že keď zistím, ktorá postava prerušila ich intímnejšiu chvíľku, tak ju budem nenávidieť Laughing out loud

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Po, 2014-05-26 15:42 | Ninja už: 3965 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Student Akademie

Úžasné! Laughing out loud
Len oni... Stále sa nejako objemu a jooj, už sa neviem dočkať keď/či budú spolu :3 Znova skvelé, hrniem sa na ďalšie diely, milujem to :3 :-*

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Po, 2014-05-26 18:05 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Smiling Hej sú hrozne rozkošný párik Smiling som rada, že sa ti tak páči Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele moríno kika
Vložil moríno kika, So, 2013-09-14 19:14 | Ninja už: 4174 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Pěstitel rýže

tanaris-sama
zas a znova si si u mna potvrdila pozíciu TOP spisovatelia... dielik je užasný dej ešte napínavejší a mne v hlave víria myšlienky čo sa stane dalej...
arigato gazaimasu Smiling

život je pes,.... preto žiť je psina !!

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, So, 2013-09-14 20:31 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Ooo veľmi pekne ďakujem som veľmi veľmi poctená keď takto rozpravas. Vážim si to. Arigato gozaimas. Eye-wink Eye-wink

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele ella-chan
Vložil ella-chan, Ne, 2013-09-08 11:45 | Ninja už: 4050 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Prostý občan

ďalšíííííííí

Obrázek uživatele Chilly Nanuk
Vložil Chilly Nanuk, So, 2013-09-07 18:46 | Ninja už: 4233 dní, Příspěvků: 52 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak jak jinak nez te zase pochválit :3, nepodcenuj se. Je to uzasni dil ;)Je dobře dat na konec něco napínavého, clovek se pak tesi vic Smiling

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Ne, 2013-09-08 11:00 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Arigato gozaimas ! Laughing out loud Vždy sa budem podceňovať Smiling Smiling Som rada že sa páči .. !! Smiling priam šťastná !

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Ainri Saito
Vložil Ainri Saito, Pá, 2013-09-06 21:30 | Ninja už: 4154 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Uklízeč záchodů na Akademii

Nádhera

zmateny kazekage je uzasna FF

"Když máš někoho koho ochraňuješ, staneš se doopravdy silným." -Haku

"Už nikdy neuteču! Nevezmu svá slova zpět! To je má cesta ninjy!"-Naruto

"Odpadlík přemůže génia pomocí těžké práce." -Rock Lee

http://www.karaoketexty.sk/texty-piesni/clannad-anime/dango-daikazoku-41...

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Ne, 2013-09-08 10:59 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

ďakujem veľmi pekne ! Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Maoi
Vložil Maoi, Čt, 2013-09-05 06:22 | Ninja už: 4168 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Úžasné jako vždy, Tanaris-sempai.... Smiling

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Čt, 2013-09-05 10:55 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

...Arigato gozaimas! Smiling Smiling Maoi-san Smiling Teší ma že sa ti to páči Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele yukiKATEKA
Vložil yukiKATEKA, St, 2013-09-04 21:50 | Ninja už: 4336 dní, Příspěvků: 205 | Autor je: Pěstitel rýže

MNE SA NEZDA VOBEC ZLY, PRAVE NAOPAK JE SKVELY. TAK A ZNOVA CAKAM NA DALSI DIELIK.

Niekedy dokonalosť tvoria nedokonalosti.

ZAVITAJTE SEM: http://sameta.blog.cz/
nemožete si to nechať ujsť Laughing out loud
Fanklub Katema-chan: http://147.32.8.168/?q=node/111453

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Čt, 2013-09-05 10:55 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Smiling Arigato gozaimas !! Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Hikari Animaru
Vložil Hikari Animaru, St, 2013-09-04 21:30 | Ninja už: 4404 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Konohamarova chůva

neviem o čom točíš?! Laughing out loud je to veľmi pekný diel a veľmi sa mi páči Eye-wink už sa teším na ďalší Smiling

Blog Mestekovej a Sabaku no Tanaris -> www.sameta.blog.cz/
Navštívte stránku Zakázaného ovocia!

Spoluautorská FF so Sabaku no Tanaris:
Zakázané ovocie chutí najlepšie - http://147.32.8.168/?q=node/107008

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Čt, 2013-09-05 10:54 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

...no zase sa červenám. Ďakujem naozaj.. Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/