manga_preview
Boruto TBV 09

Osamělá kunoichi 18: Klany... klíč k vítězství

„Aschiko... jak to, že jsi...” vykoktal Naruto, ale teď se usmíval.
„Později, Naruto, čeká nás práce.”
„Technika rozdělení těl!” Myuki doskočila vedle Aschiky a podívala se na své "druhé" já.
„Když si pomyslím, že jsem to vlastně já... brrrrr,” otřásla se v duchu.
„Ne... to nejsi ty.”
„Aschika-san! Jste v pořádku!” Přiskočil k nim Lee a pak i všichni ostatní. Temná Myuki je pozorovala s úšklebkem.
„Jak dojemné znovusetkání... bude vaše poslední!” Její Susanoo nabylo na větší formě.
„Jdeme na to! Nakopeme jí zadek!” Ušklíbl se Naruto.
„Sakuro, postarej se o Kakashiho. Ten Sharingan mu působí potíže. Týme Gai!” Na Gaiův pokyn se Tým Gai rozprchl do všech směrů s cílem obklíčit nepřítele.
„Sakuro? Budeš potřebovat pomoct?” otočila se Aschika na Sakuru, která léčila Kakashiho, jenž byl vyčerpán z používání Kamui.
„V pořádku, Aschika-san.”
„Naruto?”
„Já můžu!”
„A co ty?” otočila se Aschika na svoji kamarádku, která stále s odporem pozorovala jejich soupeřku.
„Kdykoliv. A dej si pozor, ovládá všechny mé techniky. Některé jsem ti ještě neukázala.”
„Děláš si srandu, že jo?”
„Ani trochu.”

Aschika s Narutem vyrazili za Týmem Gai. Myuki měla za úkol zastavovat Susanoo a Amaterasu.
„Katon: Gouryuuka no jutsu!” Z úst nepřítele vyšly ohnivé dračí hlavy, letěly přímo na ně. Oba uskočili, ale když dračí hlavy narazily do zdi jeskyně, celá se otřásla.
„Pokud budeme pokračovat tímhle tempem, celá jeskyně se zřítí. A ona se může bránit svým Susanem,” Neji pozorně sledoval narušené stěny Byakuganem.
„Nedělá mi problém to tady schodit!” Usmála se temná Myuki a zformovala pečetě.
„Tajuu Katon bunshin!” Vytvořila si asi padesátku klonů z ohně, vyrazili vpřed.
„Tohle taky umíš?”
„To ne, ona má obrovské množství čakry, může si dovolit experimentovat!”

„Týme Gai, postaráte se o to?”
„Jasně!” Usmál se Lee a vyrazil s Gaiem a Nejim vpřed. Taijutsu génia a "odpadlíků," vytvořilo smrtící kombinaci.
„TenTen, zkus nějak prorazit Susanoo svými zbraněmi.”
TenTen na nic nečekala, položila na zem svitky, zformovala pečetě a vyskočila do vzduchu.
„Soushouryuu!” Vykřikla a začala po nepříteli vrhat zbraně. Myuki se usmála, když aktivovala Mangekyou.
„Amaterasu!”
TenTeniny zbraně vzplály černým plamenem.
„He? Tak počkat, vy dvě používáte komba?”
„Napadlo nás to při tréninku s Týmem Gai.”
Temné Susanoo odrazilo zbraně, ale s černým plamenem se muselo potýkat déle.
„Amaterasu tedy dokáže prorazit štít?” zeptal se Lee, zatímco likvidoval ohnivé klony.
„Vypadá to, že jej může narušit!” Aschika se podívala na Naruta. Ten přikývl.
„Něco vám s Narutem ukážeme. Myuki, TenTen, rozptylte ji!”
„Odkdy jsi kápo týmu?”
„Soustřeď se!”
Okřikla ji Aschika a přiskočila k Narutovi. Společně vytvořili jeden velký Rasengan.
„Týjo! Nečekala jsem, že váš trénink bude mít takové následky!
Aschika se soustředila a přidávala do jejich Rasenganu Fuuton. Ten získával na čistší formě čakry.
„Fuuton: Rasengan!” Vykřikli společně a Naruto vyrazil vpřed. TenTeniny zbraně zatím kropily Susanoo.
„Co to-?” temná Myuki uviděla, že se na ni řítí Naruto s ohromnou energií v Rasenganu.
„Tu máš!” Zařval a vyslal Rasengan přímo na Susanoo. Vzduch kolem zavířil a Naruto rychle uskočil dozadu.
„Susanoo je pryč!” Vydechl Kakashi, chtěl vstát, ale znovu klesl na kolena.
„Nehýbejte se, Kakashi-sensei, vyléčím vás, koncentrujte čakru!”
Temná Myuki ztěžka oddechovala a zírala na Naruta. Vzduch kolem ní zhoustl.
„TY jsi Senju...” její hlas zvrdl, „všechny vás pošlu do horoucích pekel!” Znovu kolem sebe vytvořila Susanoo, které nabylo na nejvyšší formě.
„To je tvůj vztek?”
„Hmmm...” zavrčela Myuki, když náhle zbledla.
„Ty pečetě! Hej, běžte zpátky!” Vykřikla na Tým Gai, který se okamžitě stáhl k nim. Jejich nepřítel zformoval pečetě.
„Amaterasu Kuraudo!” Přímo před ní se vytvořil oblak z černého ohně.
„Co to sakra je?” zeptal se Gai.
„Mrak z Amaterasu.”
„To je tvoje technika?”
„Ne, ale můj bratr se ji pokoušel vytvořit.”
„Začínám tušit, že tohle je pořádnej průser.”

Celá jeskyně se znovu roztřásla.
„Spadne to, pokud sebou nepohneme,” Neji se mračil stále více.
Aschika se zamyslela, když je ten oblak obklopil.
„Zatr-, Myuki!”
Sakura s Kakashim k nim dorazili taky. Všichni se seskupili k sobě. Myuki si naštěstí s Amaterasu věděla rady.
„Susanoo!” Všechny je ochránil modrý kostlivec z energie.
„Nemělas náhodou fialový?”
„Myslíš tu fialovou jako nenávist? Ne, mé Susanoo je tmavě modré.”

Myuki-san, jste v pořádku?” Lee se na ni znepokojeně díval, protože bledla.
„Stojí mě to... spoustu čakry. Zkuste zatím vymyslet plán!”
„Chce to tu na nás shodit, že?” Sakura zavřela oči a Aschika přemýšlela ještě urputněji.
„Víme, že to na nás chce shodit, protože se sama ubrání svou absolutní obranou... ale co kdyby ji neměla?”
„Chceš zrušit její Susanoo?” Kakashi se usmál, protože konečně nabral trochu sil.
„Ano, a pak shodit celou tuhle jeskyni, Myuki nás totiž pak ochrání sama.”
„Jasně, jen tak nasbírám spoustu čakry a všechny zachráním.”
„Budeš to muset nějak zvládnout!” Aschika si prokřupla prsty.
„Neji, Lee, vy byste tu jeskyni mohli shodit. Sakuro, ty se svojí silou taky!” Kakashi se znovu ujal funkce kapitána, „My ostatní musíme nějak přijít na to, jak zrušit její Susanoo!”
„Na to budu potřebovat TenTen.”
„Hai, Myuki-san, zůstanu zde a pomůžu vám!”
„Dobrá, zkuste přemýšlet, zatímco ji budeme zaměstnávat!”
„Fajn, super, že máme plán, ale já už to moc dlouho neudržím!” Myukino Susanoo značně sláblo před jejím vlastním vztekem.
„O to Amaterasu se postarám, řekni až už nebudeš moct!” Kakashi se rozhodl, že černý oheň teleportuje pryč pomocí Kamui.
„Dobře... připravte se! Tři, dva... jedna... TEĎ!” Vykřikla Myuki, zrušila Susanoo a Kakashi Amaterasu bleskurychle poslal do jiné dimenze. Ztěžka oddechoval.
„Běžte!” Neji, Lee a Sakura se okamžitě rozprostřeli po celé jeskyni. Temná Myuki se rozhodla zatím věnovat jim.
„Proč tohle všechno muselo začít válkou Uchihů a Senju?” Aschika posmutněla, „počkat! Uchihové a Senju... Sasuke a Na... mám to!”
„Tohle nás může zabít, to nezvládnu!”
„Máš snad jiný plán? Musíme to dokázat!”

„Kakashi-sensei, Naruto, už mám plán!” V rychlosti jim ho vyložila.
„Mohlo by to vyjít, dattebayo!”
„Myuki, zvládneš to?”
„Jistě Kakashi-sensei, co mi zbývá?”
„Jdeme!” Kakashi jen zavelel a Aschika s Narutem vyběhli na druhý konec jeskyně, temná Myuki stála uprostřed a vrhala po ostatních ohnivé koule smísené s Amaterasu.
„Aschika-san! Máte už plán?”
„Ano Lee, řekni ostatním, ať jsou připraveni, jakmile Susanoo zmizí a my vyrazíme, shoďte to. Myuki by nás měla všechny ochránit. Vše zavisí na ní.”
„Hai, jdu na to!”
Naruto se na Aschiku podíval. Věděl, že to zvládnou.
„Mají nějaký plán... měla bych se připravit na své finální jutsu, po něm to tu celé shodím,” její úsměv se spíš podobal ďábelskému šklebu. Zformovala pečetě a dotkla se země.
„Chika Amaterasu!”
Zdánlivě se nic nestalo, ale Myuki byla připravená. Věděla, jaká je to technika... Technika Podzemního Amaterasu, její uživatel vyšle Amaterasu do země, které bude postupně rozežírat terén zespoda na určitých místech. To terén sesune a bude tím pádem mnohem lehčí shodit celou jeskyni. Nepřítel netušil, že konožským týmům hraje do karet. Myuki také věděla, že tahle technika stojí mnoho čakry.
Následky všichni pocítili okamžitě, protože se půda začala propadat.
„Říkám to už poněkolikátý, ale musíme sebou hodit!”
„TenTen, Myuki, můžeme?” Kakashi vytvořil Chidori, „Gai, mohl bys použít Asakujaku? Tvé extrémně rychlé taijutsu by Susanoo mělo vyrušit.”
„Může to celé spadnout dřív, ale jak chceš,” přikývl Gai a soustředil se.
„Brána Seimon: Kai!” Třetí brána se otevřela, jeho tělo zčervenalo a Gai se soustředil dál.
„Brána Shoumon: Kai!” Začaly mu vystupovat žíly.
„Brána Toumon: Kai!”
„Brána Keimon: Kai!” Kolem jeho těla se vytvořila zelená záře.
„Můžete?” jeho hlas nabyl hrubšího tónu.
„Jo! TenTen!” Ta jen zformovala pečetě a vyskočila.
„Soushouryuu!” Její zbraně získaly na rychlosti a síle, když je Myuki zapálila svým Amaterasu. Gai vyrazil ohromnou rychlostí vpřed. Jeho ruce a nohy vzplály.
Temná Myuki se vše snažila zapálit pomocí Amaterasu, ale Kakashi jej úspěšně posílal pryč.
„Asakujaku!” Ohromnou rychlostí narážel na její Susanoo a TenTeniny zbraně jen podporovaly ten ničivý účinek.

„Susanoo je pryč, teď!” Vykřikla Aschika a společně s Narutem vytvořili velký Rasengan. Kakashi s Myuki udělali totéž s Chidori.
„Schoďte to!”
Nebylo třeba čekat, Sakura s Nejim a Leem zaútočili na stěny jeskyně a ta se s ohromným rachotem řítila dolů. Uprostřed toho všeho stál nepřítel. Z jedné strany na něj mířili Kakashi s Myuki a z druhé Aschika s Narutem.
Temná Myuki vyskočila, aby se vyhnula oboum úderům ze stran, když jí došlo, co chtějí udělat.
„Chtějí spojit Rasengan a Chidori? Zatr...”
S výkřikem jejich uživatelů se Chidori a Rasengan střetlo. Nejdříve se nic nestalo, ale pak se vzduch roztřásl, vytvořila se černá energie a vše explodovalo v oslnivém záblesku.
„MYUKI!”
Celá jeskyně se zřítila k zemi a vše na okamžik utichlo.
...
Vlastně ne, neutichlo vše. O chvíli později některé kameny vyletěly do vzduchu, jak se členové týmů dostávali ven. Neji ochránil Kaitenem Sakuru a Leeho. Myuki s Aschikou ochránily Kaitenem a Susanem ostatní.
„Jste všichni v pořádku?”
„Jo, ale... vyhráli jsme?” Naruto se podíval na zřícenou jeskyni. Nikde se nic neozývalo.
Asi jsme opravdu vyhráli.”
„Fajn, ale po tomhle si žádám tejdenní odpočinek,” oddechla si TenTen a držela se Nejiho.
„Myuki, jsi... Myuki!” Aschika k ní rychle vyběhla, protože viděla, že má probodnutý bok.
„Ještě udělala Chidori, sakra...” vzdechla tiše a sesunula se k zemi.
„Sakuro!” Volala Aschika vyděšená k smrti, zatímco Myuki léčila. Nezbývalo jí ovšem mnoho čakry, naštěstí zde byla Sakura, která její bok spravila co nejrychleji. Myuki se zase rychle vzpamatovala.
„Děláš si ze mě srandu? Takhle mě děsit!” Naštvala se na ni Aschika.
„Hele ty...” zavrčela Myuki a vstala. Pak hned zakolísala a Sakura ji podepřela.
„Měli bychom všichni odpočívat.”
„Jsem tak rád, že jsi v pořádku!” Přiskočil Naruto k Aschice a pevně ji objal. Vyrazil jí tím dech.
„Naruto... udusíš mě!” Aschika se od něj odtáhla, ale usmívala se, když ji náhle objal Lee.
„Je skvělé, že se s námi vrátíte, Aschika-san.”
Ta byla nesmírně překvapená a začaly jí hořet tváře.
„Lee-san...” Ten si uvědomil, co se stalo a se zakašláním se odtáhl.
„Omlouvám se,” řekl celý rudý, protože na ně všichni zírali.
„Snad bychom se měli vydat zpět,” pokýval na všechny Kakashi.
Jejich mise byla úspěšná.

Poznámky: 

Moje delší pauza... já myslela, že se z toho zblázním, nevěděla jsem vůbec co a jak.
Ale myslím, že jsem to nakonec vybrousila. Snad.
Co si o tom myslíte?

5
Průměr: 5 (9 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele bringina
Vložil bringina, Ne, 2013-06-09 22:06 | Ninja už: 4759 dní, Příspěvků: 125 | Autor je: Recepční v lázních

Bombové Laughing out loud ne vážně já vím že pochvalné komenty píšu často ale tenhle díl... OH JASHINE TO JE ÚŽASNÝ Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud prostě bezva...
PS. Opovaž se to teď ukončit!!! Tuhle sérii jsme si až moc oblíbila na to aby jen tak skončila Smiling

Obrázek uživatele Kami-chan
Vložil Kami-chan, Ne, 2013-06-09 20:27 | Ninja už: 4249 dní, Příspěvků: 649 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Waůůů, nádherný dílek, celou dobu jsem byla napjatá :DDD vážně to se mi moc často nestává, být tak zažraná do děje Eye-wink Laughing out loud plus pro tebe Laughing out loud
Sice nemám moc ráda rasengan, kterej je furt na jedno brdo, ale buď se přidáví futton, kyubi nebo tak něco, ale i tak to byl užasný boj Smiling Chidori + Rasengan mi ale nevadí? Shocked :DDD
Prostě napjatý, bojovný a opravdu dobře propracovaný dílek Smiling těším se na pokračování, bohužel si ho budu moci přečíst až na konci června - jedu do Chorvatska a kde ne wifi, tam ne wifi Cry :DDD

*Chňu*
Kakashi&Kami

"Nikdy, nikdy, nikdy, nikdy se nevzdávej." - Winston Churchill
"Láska je jako vězení, taky nevíte jak se dostat pryč." - Ikusei Kusachi
"Jediný azyl, vždy a všude otevřený pro všechny trpící, je příroda." - Suzume Kusachi
"Vše co kvete jednoho dne uvadne." -Orochimaru

Obrázek uživatele Brambora121
Vložil Brambora121, Ne, 2013-06-09 20:28 | Ninja už: 4168 dní, Příspěvků: 506 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Děkuju, tak si to v tom Chorvatsku hlavně řádně užij. Smiling




Obrázek uživatele karol552
Vložil karol552, Ne, 2013-06-09 20:19 | Ninja už: 4586 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

no vyzera to zesi nad tym stravila hodne casu a mozem povedat ..... ze sa to vyplatilo pretoze to bolo bombove Laughing out loud sem tam daco nesedelo ale ja podporujem originalitu takze odo mna mas 5/5 . takze len tak dalej .... dalsi diel Laughing out loud