manga_preview
Boruto TBV 09

Déjà vu- Na Deň Detí

naruto-12077_0002.jpg


Déjà vu

Na Deň Detí

...

Sníval sa mu strašný sen. Obracal sa z jednej strany na druhú. Už nevedel ďalej spať. Posadil sa, a pozeral do prázdna. Mal rozcuchané vlasy. Neporiadok okolo seba. Bol nešťastný. Neznáša tento deň. Deň detí. Dnes by sa mal každý zabávať. Ale on také nepozná. Nemá priateľov, ani rodinu. Je sám...

...

Stál pred zrkadlom. Upravil si vlasy. Umyl tvár a zuby. Dal si na seba oranžové gate a kabát tej istej farby. Nasadil čelenku. Pritom zaspomínal na časy, keď sa stal ninjom. Bol pri ňom Iruka-sensei. No teraz je akurát tak mŕtvy.

Neznášam tento svet! Je plný nenávisti a bolesti.

Toto mal vždy na rozume...

Pokračoval s obliekaním. Obul si modré topánky. A bol pripravený.

...

Jeho tímoví partneri ho z celého srdca neznášajú. Kvôli „líške“. Ale on za to nemôže... To jeho rodičia. No vlastne ani tých nepozná. On je vážne sám. Vyšiel z bytu. Zamkol ho. Pomaly sa vydal na cestu. Musel prísť do lesa Listovej. To tam je tá oslava pre deti. Vôbec sa mu tam nechce ísť. Radšej by bol sám doma. Obyčajné atrakcie a stanovištia ako hádzanie šurikenov na terč, predvádzanie techník, bludisko alebo iné hlúposti ho nezaujímajú. On chce len mier, a nič iné.

...

Dorazil na miesto konania. Už tam stál asi každý. Vytešený Sasuke, tichá Sakura, nudný Kiba, najväčší nepriatelia Choji a Shikamaru, nešťastná Ino a ostatné deti Konohy. Nikto si ho nevšímal, keď práve prichádzal. Ani jeho vlastný tréner Kakashi, ktorý tam stál aj s inými dospelými. Oni budú asi viesť stanovištia.

...

Všetci senseii tam stáli. Ich Hokage práve prichádzal. Bol fúzatý a znudený. Pozeral sa na nich. Už prešlo päť minút. Spočítaval ich, aby sa potom nestratili. Odštartoval akciu. Všetci sa rozišli, a ON tam zostal stáť sám...

...

Ani jednu atrakciu si nechcel vyskúšať. Radšej plánoval ako odtiaľ odísť. Práve sa na to chystal, keď zrazu k nemu pristúpil Hokage a chytil ho za ruku. Jeho oči sa rozžiarili. Dúfal v niečo dobré, ale on mu len povedal, že nech nerobí problémy na oslave. Odtrhol sa od neho a bežal preč. Ešte stále beží, ani sám nevie kam. Zrazu zastavil. Videl pred sebou osobu. Bola v plášti a na hlave mala kapucňu. Zľakol sa, bojí sa, no keď bude treba tak sa mu vzoprie. Pomaly pristupoval k tej osobe, doteraz neznámej. Pohla sa. Otáča sa k nemu. Jeho temné čierne oči obrátil k chlapcovi. Odniekiaľ ho poznal. Ale nevedel odkiaľ. No keď si tá osoba dávala dole kapucňu, tak to zistil. Jeho biele vlasy zaviazané gumičkou a okuliare by kto nepoznal? Je to Kabuto.

...

Oranžovo vlasý chlapec si spomenul, že Kabuto je nepriateľ. Tak hneď aj zaútočil. Zložil svoju pečať a vytvoril okolo Kabuta klony. Bolo ich asi päťsto, ak nie viac.

A práve tu začali problémy:

„Hm, Naruto-kun, ako vidím tak si sa od Chuninskej skúšky zlepšil. Mal som ťa zabiť vtedy, keď sme zaútočili na Konohu, no teraz ťa potrebujem ako rukojemníka.“
„Nepodceňuj ma, Kabuto. Ja som Naruto Uzumaki, ten, ktorý privedie na svet večný mier!“
Kabuto sa len zasmial a hneď aj zaútočil. Použil chakrový skalpel a udrel ktoréhokoľvek Naruta, ktorý sa mu priplietol do cesty...

Na oslave:

Raidou, Hokageho stráž, pristúpil k Sarutobimu a oznámil dôležitú správu:
„Sandaime-sama, mám správy ohľadne Yakushi Kabuta!“
„Hovor!“ zavelil tretí Hokage.
„Máme svedkov, ktorí videli útok Kabuta na Uzumaki Naruta. Bol unesený a ťažko zranený. No divné je to, že v opise svedkov stála pomerne zvláštna vec...“
„Aká?“ spýtal sa.
„Tí, ktorý odniesli Naruta nebol len Kabuto. On privolal už dávno mŕtvych ninjov z Listovej... Bol tam Genma, Iruka, Hayate a dokonca Baki z Piesočnej!“ pokračoval Raidou.
Hokagemu sa na tvári objavil znak zarazenosti. Bol zarazený z toho, že všetci títo ninjovia zomreli pri útoku na Skrytú Listovú, ktorý sa však nepodaril. Prikázal druhej stráži, aby odviedol všetky deti do úkrytu. A Raidouovi, aby mu privolal všetkých Joninov na oslave.
„Toto je núdzová situácia, musíme urobiť všetko, čo je v našich silách! Ochránim túto dedinu!

Všetci robili to, čo najlepšie vedeli. Deti už boli na mieste a tým Joninov už na ceste. Tí zase dostali misiu zachrániť Naruta a nenechať prejsť Kabuta do Konohy. Tým sa skladal z desiatich Joninov: Hatake Kakashi, Maito Guy, Sarutobi Asuma, Yuhi Kurenai, Inuzuka Tsume, Aburame Shibi, Hiashi Hyuuga, Shikaku Nara, Chōza Akimichi a Inoichi Yamanaka. Všetci boli pripravení aj na to najhoršie, no chceli chrániť Listovú. Hokage zvolil za kapitána týmu Kakashiho, ale on to predal Shikakovi pre jeho inteligenciu. Hiashi, užívateľ Byakuganu, zahlásil, že už Kabuta a mŕtvych ninjov vidí. Kapitán tímu zavelil aby ostatní zastavili. Vymyslel stratégiu, ktorú aj pečlivo zakreslil a práve ukázal týmu...
„Zatiaľ o nich vieme len to, že sú piati nepriatelia a poznáme schopnosti našich bývalých ninjov. Takže som vymyslel tri plány. Plán A bude útok Joninov na blízku vzdialenosť. To znamená, že Kakashi, Guy a Tsume pôjdu do prednej línie. Plán B bude útok dvoch silných ninjov z týmu. Čiže Chōza a Hiashi. On bude oko nášho týmu. A Chōzova technika, Chou baika no jutsu*, jeho stĺp. Tak, máme zaistenú aj veľkú vzdialenosť. Vy budete úplne vzadu. Plán C spočíva vtom, že Inoichi použije svoju techniku Shinranshin no jutsu* na Kabuta a zruší aktívne Edo tensei. Tento plán je posledný, čiže sa použije v prípade, keď sa prvý a druhý plán nepodarí. Inoichi bude mať dovtedy dvoch ochrancov, Kurenai a Asumu a budete v strednej línii. No a nakoniec ja a Shibi. My vás budeme riadiť a dávať rozkazy. Budeme niekde blízko Inoichiho. Shibi okolo nás vytvorí guľu chrobákov a tiež pomocou nich vám budeme posielať informácie. Inoichi, ty tu môžeš zostať a hromadiť chakru na finálový útok. Takže to je odo mňa všetko... Prvý tým dopredu, druhý dozadu a ochrancovia pred Inoichiho. A teraz ROZCHOD!“
Každý dorazil na svoje miesto. Predná, stredná a zadná línia bola pripravená. Shibi a Shikaku tiež. Všetko bolo pripravené a boj mohol začať...

U nepriateľa:

„Naruto, Naruto si taký slabý a naivný a teraz si len tuto ako rukojemník.“ Kabuto sa vysmieval Narutovi, no skočil mu do reči Iruka.
„Sklapni! Ty nevieš aký je Naruto! On je silný! A nechaj ho ísť!!“ kričal.
„Ticho! Ty si len obyčajná mŕtvola a nebudeš sa mi pliesť do mojich plánov!“
Zrazu nastalo ticho. V celom temnom lese bolo ticho. Až tak, že Kabuto počul svoj vlastný tlkot srdca. No náhle sa ozval obrovský výkrik:
„Gatsuuga*!!“ vykríkla Tsume.
Kabuto sa hneď otočil a vlastne on vedel, že ho dobehnú. Otvoril zvitok a privolal osobu, ktorá vie poraziť Tsume. A poslal Iruku, Genmu a Bakiho na Kakashiho a Guya. Tsume zastavila. Poznala privolanú osobu. Zomrela tiež pri útoku na Konohu. Bola to Hana, jej dcéra. Začal sa ich boj. Matka Hany vedela, že jej dcéra je mŕtva a toto je jej nepriateľ, ale aj tak sa jej ťažko bojovalo. Trafila ju z Gatsuugou, no oživené osoby sa vedia zregenerovať. Plán A pokračoval. Genma, Iruka a Baki stáli pred Guyom a Kakashim. Genma začal boj. Použil techniku skrytých ihlíc a vypľul ich na Guya. Ako užívateľ taijutsu sa tomu prefektne ubránil. No keď naňho zaútočil Baki, tak to už bolo ťažšie. Techniky vetra, boli Guyovou slabinou. A tak ho tá technika trafila. Padol na zem, už zranený. Boj Tsume vs Hana zatiaľ vypadá na víťazstvo dcéry. Predsa je v prevahe. Ona má troch psov a Tsume len jedného, Kuromaruho.
„Mami, prepáč mi to. Musím tú techniku použiť.“ povedala po tichu Hana.
Nahnevanej matke sa objavil na tvári strach. Chcela utiecť, ale nemohla. Musela bojovať.
„Idem na to, tak sa radšej bráň!“ kričala Hana.
Zložila pečať koňa a jej psy zastavili. No za chvíľu vytvorili zo seba klonov. Každý dvoch. Bolo tam už deväť psov. Nakoniec Hana vykričala:
„Oo Gatsuuga*!!“
Všetci psy vytvorili svoje vlastné Gatsuuga a vrhli sa na Tsume. Nestíhala sa im vyhýbať. Spadla na zem a mierilo na ňu presne deväť psov.
„Tsume!!“ vykričal Kuromaru a skočil pred ňu.
Zomrel hneď, keď ho ostatné psy hodili o zem. Tsume sa objavili slzy pod očami. Už sa nezmohla na nič a tá technika ju trafila presne do brucha. Odletela až k najbližšiemu stromu a vydala zo seba posledné slovo „Hana“.

A takto to pokračovalo, plán A sa nevydaril. Aj Kakashi mal problém. Chystal sa použiť Raikiri aj ho zapichol do Iruky no ten už bol krok pred ním. Chytil ho za ruku a druhou rukou ukázal, čo má v tele.
„To sú...“ koktal Kakashi.
„Áno, presne, to sú výbušné lístky. Radšej utekaj!“
Nevedel sa od Iruky odtrhnúť. Nevedel, čo má robiť. Zrazu nepriateľ vytiahol z vrecka lístok na zapečatenie a prilepil ho na Kakashiho. No a náhle, Bum! Všetko vyletelo do vzduchu. Ale výbuch nešiel ďalej, lebo sa zapečatil aj s dvomi mužmi do lístka. Iba ten po nich zostal.

Guy sa len vyhýbal ihliciam z úst Genmy a tiež technikám Bakiho. Ale zrazu zakopol o kameň. Nevedel pochopiť ako mohol on zakopnúť. Trafila ho prvá ihlica, potom druhá, tretia, štvrtá, no a nakoniec ich boli stovky. Už nevedel vstať zo zeme. Piesočný ninja pristúpil ku Guyovi.
„Ja som Baki z piesočnej. Zapamätaj si ma!“
S jeho vzduchom ho zdvihol. Už bol desať metrov nad zemou.
„Technika veternej čepele!!“
Vzduch ho len sekal a sekal. Až bol celý od krvi.
„Gomen, Lee, Neji, Ten...“ toto boli jeho posledné slová.

Pri zadnej línii:

„Chōza, mám zlú správu.“ hovoril Hiashi.
„Čo je to za správu?“
Velkú prehltol a začal, na ramene Chōzy, hovoriť:
„Kakashi, Tsume a Guy sú... mŕtvy.“
Zarazilo ho to, no bol pripravený na plán B keď v tom...
„Kuchiyose: Edo tensei*!!“
Kabuto doteraz skrytý za veľkým Chōzom privolal štyri mŕtve telá. Jeden z nich bol Hiashiho brat, Hizashi Hyuuga. Ostatný boli z Uchiha klanu: Kagami, Shisui a Fugaku. Hneď im aj Kabuto prikázal, aby zaútočili na dvoch ninjov z Konohy.

Pri strednej línii:

„Plán A je fuč a s ním aj členovia.“ oznámil Shibi.
„Sakra, sú fakt silný. Musíme prejsť na plán B“ dodal Shikaku.
„Už to začalo, ale zadnú líniu prepadli!“
„Čo? A kto ich prepadol?“ Stratégov výraz sa zmenil.
„Neviem to presne, ale sú štyria!“
„Sakra, sakra, sakra. Mysli Shikaku! ... Už to mám! Nech Chōza útočí na prednú líniu, kde sú tiež privolaný. Aby sme ochránili Inoichiho!“ vymyslel stratégiu Shikaku.
„Dám mu to vedieť.“ hovoril Shibi.
Poslal pár chrobákov aj so správou do zadnej línie.

Pri zadnej línii:

Chōza si prečítal správu a konal hneď. Použil svoj tajný hmat a prešiel svojou obrovskou palicou po prednej línii. No a v tom to spočívalo. Jeho palica mala na konci prilepené lístky na zapečatenie. Rozdrtil veľa stromov, no musel to spraviť. Zapečatenie Genmy, Bakiho a Hany bolo úspešné. Boj pri zadnej línii pokračuje...
„Hakke Kuushou*!!“ ozvalo sa od Hiashiho a Hizashiho.
Bojovali nesmierne dlho. Otec Hinaty bol už unavený, ale Hizashi nemohol byť, lebo bol oživaný. A ten toho aj využil a zaútočil na svojho brata.
„Hakke Sanbyaku Rokujuuisshiki*!!“ použil 361 úderov na Hiashiho.
Bol už tak doráňaný, že ani nevedel vstať. Obidvaja boli na korune stromov. No Hiashi spadol. Už to nevydržal... a zomrel. Chōza stihol aspoň zapečatiť Hizashiho, ale jeho porazili traja Uchihovia. Už je v normálnej forme no taktiež mŕtvy leží na zemi. Zadná línia, čiže plán B tiež padol.

Pri strednej línii:

„Sakra, Chōza!“ prehovoril Shikaku, ktorý práve stratil verného priateľa.
„... No dobre prejdeme na posledný plán, plán C!“ zavelil.
Ale v tom sa ozval treskot. Bum! Puf! Niekto chce preraziť guľu chrobákov. Shibi a Shikaku boli vystrašený. Mali v hlave len jedno: Kto to môže byť?!
„Prenikli do vnútra!!“ zakričal Shibi, ktorého práve sekol padajúci Hayate.
Odletel na druhú stranu rozpadajúcej sa gule.

Medzitým pri mieste kde je Inoichi prišiel jeden z tých troch privolaných Uchihov. Shisui Uchiha. Kurenai a Asuma sa ho zľakli, lebo poznali jeho schopnosti Sharinganu. On je v podstate dobrý Uchiha, ale ako nepriateľ je strašne silný. Ani jeden z Joninov nestihli použiť techniky, lebo už boli v technike Shisuia. Za ním sa objavil Kabuto.
„Skvelá práca Shisui. Takže toto je tvoja technika manipulovanie s človekom? Zaujímavé.“ S úsmevom na tvári povedal Kabuto.
„Zoberiem si aj tento odpad do zbierky. Ale mal tu byť aj tretí. Kde je?“ hovoril Kabuto.
„Ja neviem, boli tu len dvaja...“ odpovedal Edo tensei Uchiha.
„Nájdi ho!!“ zavelil.

Kabuto odišiel aj s Asumou a Kurenai pod vplyvom Shisuiho genjutsu. A ten zase začal hľadať po nezvestnom členu z klanu Yamanaka. No zrazu sa zo stromu ozvalo šuchotanie.
„Ha, mám ťa!“ zakričal Inoichi, ktorý zapichol do Shisuia kunai a prilepil naňho lístok na zapečatenie. Uchiha bol preč.

„Katon: Goukakyuu no Jutsu*!“ použil techniku ohňa Fugaku, ktorý spoločne s Kagamim a Hayatem boli pri Shikakovi.
Všetko tam horelo. Shikaku ležal na zemi už polomŕtvy. A Shibi už bez pohybu a bez známok života. Dvaja Uchihovia boli za ním a ninja s mečom pred ním.
„Prepáč mi to Shikaku.“ hovoril Hayate, ktorý sa ho chystal zabiť.
Zdvihol meč do vzduchu a chcel ho preseknúť. No náhle tam priskočil... Inoichi. Hayate ho sekol s mečom. Ale Inoichi mal plán.
„Shintenshin no jutsu*!“ povedal už zranený Inoichi a preniesol doňho svoju myseľ.
Inoichiho telo padlo na zem. Hayate (Inoichi) chytil meč a presekol obidvoch Uchihov. Potom ich zapečatil s lístkami a keďže vedel, že už dlho nevydrží, zapečatil aj seba. Shikaku práve videl ako mu zomrel druhý priateľ. Prečo to takto muselo skončiť? Len toto mal v hlave. No potom tiež podľahol zraneniam...

...

„Edo tensei!“ Kabuto privolal poslednú várku ninjov.
Medzi nimi boli aj mŕtvi Joninovia, Kurenai a Asuma pod vplyvom genjutsu a stovky ninjov z iných vesníc. Bielovlasý muž s okuliarmi stál vpredu a vedľa neho sa postavili dvaja Edo tensei ninjovia, ktorí vyšli z prvej rady. Bol to muž a žena. Blonďák a červenovlasá kunoichi... Boli pripravení. Útok na Konohu mohol hneď začať, no Kabuto mal ešte niečo na práci...
„Teba, už potrebovať nebudem!!“ pristúpil k oranžovo vlasému chlapcovi.
Zase si vytvoril okolo jednej ruky čepeľ z chakry...

„Toto je koniec!“
Napriahol ruku a ...

...

Sníval sa mu strašný sen. Obracal sa z jednej strany na druhú. Už nevedel ďalej spať. Posadil sa, a pozeral do prázdna. Mal rozcuchané vlasy. Neporiadok okolo seba.

...

Už stál pred zrkadlom. Upravil si vlasy. Umyl tvár, zuby. Dal si na seba oranžové gate a kabát tej istej farby. Nasadil čelenku. Pritom zaspomínal na časy, keď sa stal ninjom.

...

Pokračoval s obliekaním. Obul si modré topánky. A bol pripravený.
Pripadalo mu to zvláštne, ako keby to už zažil. No nevšímal si toho a odišiel na oslavu.

*****

„Toto je koniec!“
Napriahol ruku a ...

„Déjà vu!“

___________________________________________________________________________________

1.Chou baika no jutsu- Motýlie multi zväčšenie
2.Shinranshin no jutsu- Technika rozrušenia tela i mysle
3.Gatsuuga- Dvojtesákový ničiteľ
4.Oo Gatsuuga- Super dvojtesákový ničiteľ
5.Kuchiyose: Edo tensei- Privolanie: Vzkriesenie z nečistého sveta
6.Hakke Kuushou- Prázdna dlaň
7.Hakke Sanbyaku Rokujuuisshiki- Štýl 361 úderov
8.Katon: Goukakyuu no Jutsu- Oheň: Technika velkej ohnivej gule
9.Shintenshin no jutsu- Technika prenosu mysle

Poznámky: 

Tak a ďalší výplod z mojej fantázie. Toto som chcel dať na misiu Den detí, ale moc som sa rozpísal Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud .
Dúfam, že sa bude páčiť Smiling .

5
Průměr: 5 (3 hlasů)