manga_preview
Boruto TBV 08

Zmätený Kazekage 1.

Gaara_Kazekage.png

V kancelári stála žena s blonďavými vlasmi a výraznými hnedými očami. Zamyslene pozerala na dedinu, ktorú pred niekoľkými rokmi opustila kvôli hazardu a spomienkam. Teraz, keď je Hokage jej na jednej strane hazard chýba, ale na druhej aspoň neutráca toľko peňazí a nerobí si dlhy, ako to mala mnohé roky vo zvyku. Legendárna Tsunade, niektorými prezývaná Slimačia princezná, je vnučkou Hashiramu Senju, prvého Hokageho.

„Dobré popoludnie," vošla do kancelárie Shizune.
Tsunade však nereagovala a očami naďalej tikala po Listovej. Jej verná spoločníčka si odkašlala, aby upútala jej pozornosť a to sa jej aj podarilo.
„Deje sa niečo?" opýtala sa trocha otrávene.
„Len som vám chcela povedať, že onedlho tu budú Živelné štvorčatá," povedala, stískajúc Tontona a pohliadla na svoju nadriadenú štýlom, že jej ju práca skutočne musí vytáčať.
A to len kvôli tomu, že nemôže gambliť. Godaime sa posadila a začala pozerať do nejakých papierov ohľadom objednávok misií.

Medzitým vo vyprahlej Sune, Sabaku no Gaara, mladý Kazekage, sa práve vracal do svojej kancelárie zo zasadnutia rady starších. Rozmýšľal nad ich aktuálnym problémom s prílišným suchom. V Sune prší raz do roka, ale minulý rok nepršalo a ani tento rok sa moc dažďu nechce. Z toho chýbajúceho občasného dažďa začali praskať steny budov. Tápal sa v mysli, kde vezme riešenie. V jeho myšlienkach ho vyrušil muž čakajúci pred dverami jeho pracovne. Jounin so sklonenou hlavou podal drobnému mužovi správu z Konohy.
Gaara sa naňho pozrel s typickým Gaarovským výrazom, na ktorý si už všetci zvykli a len poďakoval. Jounin sa znova uklonil a keď sa zdvihol Kazekage mu venoval ľahký úsmev. Ninja pozdravil a už ho nebolo.
„Ktovie koho mi Tsunade pošle," povzdychol si a odomkol pracovňu.

Ozvalo sa klopanie na dverách a po pár sekundách do kancelárie ženy s hrubou silou, vstúpili v spoločnosti štyroch psov, sedemnásť ročné štvorčatá. Traja chlapci a jedno dievča. Mužská časť súrodencov bola takmer na chlp rovnaká a dievča bolo ich ženským vydaním. Gaštanové po lopatky dlhé vlasy mali prehodené na chrbte. I keď tak úplne hnedé neboli. Chlapcom v nich tancovali veľké šedé pramene a ich sestra mala takú len ofinu, ktorú si česala na pravý bok. Pôsobili sympaticky a zároveň silno a majestátne. Milo sa usmievali hnedými očami, ktoré vždy v sebe niesli úprimnosť. Na lícach im svietili typické červené znaky klanu Inuzuka.

Bol to už jednoducho zvyk od detstva, že mali rozdelené farby. Zelená, modrá, fialová a červená. Každý z nich mal jednu a nie preto, že by boli obľúbené. Malo to svoj dôvod. Tvrdo vytrénovaný psí spoločníci stáli pri nich.
Rozhodne najpútavejší a logicky aj najvýraznejší súrodenec z nich bolo dievča. Čierne legíny a červené tielko s vyšitým trojuholníkom na bruchu obopínalo jej stredne chudú postavu. Na ľavej ruke nosila rukavicu za cieľom schovať nepekný zážitok a k tomu všetkému nosila podobný fialový plášť, ako má blondína pred ňou. Avšak na chrbte ste jej našli znak ohňa 火.

Všetci podišli k Tsunade. Tá sa nich pozrela a začala svoj monológ : „Vybrala som vás štyroch, aby ste išli do cudzích dedín ako veľvyslanci, ale o tom vás myslím už váš otec informoval. Každopádne...idete tam, aby sme upevnili vzťahy a aby ste boli ako špeciálna návšteva pri maturitách na akadémiách, ktoré sa budú konať už o mesiac aj pár týždňov. Hlavne tam urobte dobrý dojem."
Bratia sa s úškrnmi na seba pozreli a sestra len prevalila oči. Ich úškrny však Hokagin prísny pohľad utlmil.
„Boh vás opatruj," hrozila vystretou rukou, "ak tam spravíte nejaký prúser. Ste tí najlepší možní kandidáti na túto misiu a nechcem, aby ste sklamali."
Naraz všetci štyria zvážneli a spoločne prikývli.
„A ako ste nás teda rozdelili?" opýtalo sa dievča so zvedavým podtónom.

Tsunade sa pozrela na jedného z bratov.
„Yochi, ty pôjdeš do skrytej Kamennej, ďalej Segawa, tebe prináleží skrytá Oblačná, Nagaya skrytá Mlžná," žena si všimla, že mladému dievčaťu sa priam rozjasnili oči," a nakoniec Tanaris, ty pôjdeš do skrytej Piesočnej."
Veľký sibírsky husky po boku Tanaris od radosti zaštekal.
„Ukľudni sa, hovorila som ti, že v kancelárií Hokage-sama nebudeš štekať!" strelila Tanaris prísnym hlasom, na čo sa jej ninken schúlil ku nohám na znak ospravedlnenia.

„Och bože, ty si tak krutá ženská..." Yochi zaklonil hlavu.
Jeho kópia mu darovala vražedný pohľad, na ktorý mu jeho bratia povedali, aby sa radšej skrotil, ak nechce vonku od sestry schytať. Nagaya sa snažil upokojiť Tanaris.
„Ak ste už skončili, tak môžete ísť... vyrážate zajtra pred svitaním," povedala Tsunade zase znudene a tešila sa kedy si doma vyloží nohy a otvorí si fľašku saké, „Tanaris, ty tu ešte počkaj."
Dievča sa prekvapene otočilo a zostalo stáť na mieste, zatiaľ čo Yochi a Segawa sa už škodoradostne usmievali, lebo si mysleli, že má nejaký problém. Za jej bratmi sa zavreli dvere a ľahostajný výraz slimáčej princeznej sa zmenil, čo Tanaris trocha nahnalo strach.
„Spravila som niečo, Tsunade-sama?" opýtala sa z časti prekvapene a z časti vydesene.

„Ako začať," bruškami prstov žmoliac pero sa na moment pozrela do papierov, „pôvodne mal ísť do Suny Yochi, ale nakoniec som to zmenila a má to viacej vážnejších dôvodov."
Preplietla si prsty a oprela ich o bradu: „Zopár našich chuuninov našlo v okolí skrytej Dažďovej dediny ruiny starého úkrytu Akatsuki. Keď som sa s nimi rozprávala, boli toho názoru, že niekde v blízkosti tejto starej skrýše bude nová. Podľa Jiraiyovho zdroja je vždy v okolí úkrytu séria pascí, síce je tu vysoká pravdepodobnosť toho, že už nebudú funkčné, no aj tak by si nemala uľavovať na pozornosti. Pasce údajne pripravoval Sasori, takže ak je to pravda budú veľmi dômyselné. Chcem, aby si to obhliadla, či tam náhodou nenájdeš čosi podozrivé. Touto misiou som musela poveriť teba, lebo si zo súrodencov najschopnejšia, navyše si senzibil. Síce nie najlepší, no ich prípadnú prítomnosť vycítiš. Zbytočne neriskuj, až sa ti čosi nestane. Keď pôjdeš odtiaľto, zastav sa u Yamata, spravil ti mapu, aby si vedela, kde sa presne úkryt nachádza."

Tanaris sa preliali zvláštne pocity. Akatsuki ešte zatiaľ moc nevystrkuje rohy, no to sa môže čoskoro zmeniť. Porozumela všetkým pokynom šéfovej a keď bola pomaly už bola na odchode, Tsunade zase prehovorila: „Ďalší dôvod, už nie je tak podstatný, ako ten prvý. Chcem ťa v mene Suny poprosiť, aby si pomáhala s výukou medikov. Od Kazekageho som počula, že ich medici stoja za nič. Budeš ich trénovať rovnako ako deti na akadémii. A navyše, pokiaľ viem tak Gaara je tvoj kamarát z detstva, takže myslím, že si budete rozumieť."
Hnedovláske sa ešte viac pretočili panenky. Veď nebola ani dobrý medik. Len začiatočník. Stisla pery a pokúsila sa na Hokage usmiať. Tešila sa na Gaaru, ale zas nemala pocit, že je taká multi-tuty ninja, aby všetko toto stíhala.
Zrenice blondínky sa ešte viac upreli na Tanaris, až jej trocha vyschlo v krku : „A aby som nezabudla o tejto misií sa nesmie dozvedieť rada starších, ak by to tí senilní dedkovia vedeli mohli by si začať myslieť, že ťa tam posielam na to, aby si do dediny pritiahla nepriateľov. Posledné, čo potrebujem je hádať sa s tými starými, chorými hlavami."
Asi po miliónty krát odkývla pokyny a s ľahším pocitom pozdravila a odišla. Hokage sa pousmiala za jej postavou vo fialovom a rozkázala Shizune, ktorá celý čas mlčala, aby jej doniesla saké, no tá jej doniesla čierny čaj s ryžovými guličkami. Všeobecne je známe, že keď si Hokage dá v robote saké...skončí to vyhadzovaním stoličiek z okna.

Poznámky: 

Tak toto je moja prvá FF takže ak tam budú nejaké nedostatky prosím miernu toleranciu Smiling Dúfam, že sa vám bude ľúbiť. Smiling Priznávam, že tento prvý diel je taký nudnejší vďaka tomu, že som len opisovala vzhľad postáv ale sľubujem, že budúce diely budú záživnejšie Kakashi YES

Prajem príjemné čítanie Gaara

4.785715
Průměr: 4.8 (42 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele TakamisLittleBird
Vložil TakamisLittleBird, So, 2021-03-20 21:47 | Ninja už: 1186 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mise pro V;

Autorka pestro využila svoju slovnú źasobu. No niektoré pasáže sa mi čítali trhane. Mohli za to zlé konštrukcie viet... Musela som si ich prečítať znovu, aby som si v hlave dokázala predstaviť danú situáciu. Avšak dávajúc nabok gramatickú stránku tejto poviedky, musím uznať že som milo prekvapená. Hlavná postava mi príde veľmi originálna a vcelku ma zaujala. Aj idea s jej bratmi a celkovo klanom je celkom zaujímavá. V naruto ff som sa s takýmto typom ešte priveľmi nestretla.

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Čt, 2014-05-22 17:06 | Ninja už: 3809 dní, Příspěvků: 1382 | Autor je: Student Akademie

Áno, ja som toto už čítala!!! Laughing out loud Aspoň prvých pár dielov, ale na mobile Bad Ten mobil... blbo sa z neho komentuje a inokedy som na to zabudla Sad Ale už som tu a napíšem prvý komentár Sticking out tongue

Začína to samozrejme, suprovo, jasné, úvodné dieliky nie sú väčšinou nijako akčné, takže to je podľa mňa v pohode a je zaujímavý Smiling
Tanarííís Laughing out loud :3 Jujky, ja sklerotický človiečik sa idem pustiť do ďalších dielov! :3

Ešte som zabudla dodať, že Tvoje opisy sú skvelé Laughing out loud A už sa tešíííím na Gaaruška :3

Pozdravuje Katema Sticking out tongue

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Čt, 2014-05-22 20:46 | Ninja už: 4041 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Katema, ty trt Smiling kukám najprv, že kto mi toľko komentárov zanechal a to ty Laughing out loud Laughing out loud (logic) Ďakujem veĽmi pekne, no s tými opismi to bolo také všeliaké ten prvý diel Smiling ale som rada, že sa ti to páči. Smiling
arigato

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Kami-chan
Vložil Kami-chan, Čt, 2014-02-06 20:25 | Ninja už: 4228 dní, Příspěvků: 649 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Tak jsem zde taky a chystám se číst a číst a číst, protože jako prvotinka je to úžasný a nevím, proč jsem nezačala číst hned na začátku Smiling
Sourozence si vystihla úžasně a strašně se mi zamlouvají, takže hned běžím na další díly Eye-wink

*Chňu*
Kakashi&Kami

"Nikdy, nikdy, nikdy, nikdy se nevzdávej." - Winston Churchill
"Láska je jako vězení, taky nevíte jak se dostat pryč." - Ikusei Kusachi
"Jediný azyl, vždy a všude otevřený pro všechny trpící, je příroda." - Suzume Kusachi
"Vše co kvete jednoho dne uvadne." -Orochimaru

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Čt, 2014-02-06 21:08 | Ninja už: 4041 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

ty až teraz čítaš prvý diel? Laughing out loud ty trt :DDD Arigato.. no s týmto dielom nie som spokojná lebo je taký len opisný Bad .... nudný..

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Kami-chan
Vložil Kami-chan, Čt, 2014-02-06 21:12 | Ninja už: 4228 dní, Příspěvků: 649 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Je příjemně úvodní, klidný a to je správně, né všechny díly musí být akce, sranda, romantika, sranda atd., někde se musí zbrzdit, tak proč né hned na začátku Eye-wink
Říkala jsem si, že s tím počkám, dokud nedočtu alespoň nějakou z mých právě rozečtených povídek, no nějak mi to nedalo a tak tě teď budu sem tam zasypávat komenty Laughing out loud

*Chňu*
Kakashi&Kami

"Nikdy, nikdy, nikdy, nikdy se nevzdávej." - Winston Churchill
"Láska je jako vězení, taky nevíte jak se dostat pryč." - Ikusei Kusachi
"Jediný azyl, vždy a všude otevřený pro všechny trpící, je příroda." - Suzume Kusachi
"Vše co kvete jednoho dne uvadne." -Orochimaru

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Po, 2013-05-20 06:55 | Ninja už: 4576 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

nádhera

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Po, 2013-05-20 11:42 | Ninja už: 4041 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Arigato-ttebayo Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele kabutoxD
Vložil kabutoxD, So, 2013-05-18 23:32 | Ninja už: 4013 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Uklízeč záchodů na Akademii

Páni Smiling reku páči sa mi to. Teším sa na ďalší diel...
Dúfam, že to pekne rozvinieš Smiling

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, So, 2013-05-18 23:03 | Ninja už: 5326 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Na prvu Ff, musím povedať, veľmi dobre Smiling v každom prípade som zvedava ako to bude pokračovať Smiling teším sa na další diel.

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, So, 2013-05-18 23:17 | Ninja už: 4041 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Bóóžinku , dakujem moc, že sa ti to páči ... mala som uplne nervy Laughing out loud Laughing out loud .. lebo nie som zas rodený spisovatel Smiling Ale díkí díki moc Smiling vážim si to ... a neboj pokračovanie .. Smiling bude dobréé ... bude tam vela prekvapeni, ktoré sa budu odhalovat ale postupne Smiling Kakashi YES

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Čt, 2014-02-06 20:40 | Ninja už: 5326 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Pozerám tak na ten komentár a ten dátum a úplne som ostala v šoku. Túto Ff som si otvorila v ten deň hlavne preto, lebo som potrebovala zlepšiť náladu, ktorú som mala pod bodom mrazu a ono sa ti vtedy podarilo. Asi si ma vtedy fakt vytiahla z depresii Smiling Ďakujem :)*

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, St, 2014-03-12 18:07 | Ninja už: 4041 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Ooo, to naozaj Romča? Smiling Som rada, že ťa potešila a že sa ti páči. Arigato, že ma čítaš Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/