manga_preview
Boruto TBV 07

Ano Ko no Inochi - kap. 04: Staří známí

anokonoinochi.png


IV: Staří známí

Sasuke kráčel Konohou a zadumaně hleděl před sebe. Před ním si poskakovala bezstarostně drobná dívka a on na ní civěl jako na zjevení.
„Nē, Suke-cchi,“ pronesla, jakmile se zastavila a otočila se směrem k němu.
„Co?“ zbystřil a taktéž zastavil.
Dopr… Hlavně, že říkám, že na sebe nesmím upozorňovat a co neudělám? Někdo by mě měl asi udřít už! Ale co je důležitější… Pořád nevím, co má za lubem. Jestli je to pořád ta stará Yū anebo jí ta smrt snad nějak ovlivnila? Ani nevím, co si mám myslet. Asi ji teď budu jen pozorovat… nemá cenu dělat předčasný závěry.
„Myslíš, že mě bude vidět?“ tázala se.
„Nevím,“ odpověděl tiše a zadíval se před sebe. A neboť byla dívka malá, tak přes ní i viděl, „Ale myslím, že to zjistíme dřív než bychom čekali,“ dodal, když zahlédl kohosi za jejími zády, jak se k nim blíží.
„Co?“ hlesla, zbystřila a rychle se otočila směrem, kam se Sasuke díval.
„Ai-tan!“ vykřikla nadšením, když jej spatřila a už jen vyčkávala až k nim přijde blíž.
„Sasuke? Jsi to ty?“ pronesl černovlasý mladík, když byl konečně v dosahu a zadíval se na mládence. Sasuke přejížděl pohledem z doslova vykolejené dívky radostí a příchozího chlapce.
„Ahoj, Saii,“ dodal poté.
Neměl bych vzbuzovat moc pozornosti. Jestli ji uvidí, vypadne to z něj. Budu jinak mlčet a omezovat to koukání na ducha, přízrak nebo iluzi či kdo ona vlastně je…
„Už jsem tě dlouho neviděl. Po skončení chuuninské zkoušky ses zase někam zašil, co?“ opáčil Sai s nic-neříkajícím výrazem na tváři i tónem hlasu.
„Chodím na tréninky, ale je fakt, že tam nikdo z naší… ehm, bývalý party nechodí. Z tebe se teď stal ANBU, ne?“
„Jo, jak to víš?“
„Brácha o tom mluvil,“ vysvětlil Sasuke prostě.
„Aha. No, nedivím se… Je to můj velitel, no.“
Vypadá tak… podivně. Žádný náznak emocí. Jak pohledem, tak mluvou. Docela by mě zajímalo, na co myslí… jestli teda o něčem vůbec přemýšlí.
„Jo, no,“ vysoukal ze sebe poté Sasuke.
„No… Měl bych už jít. Rád jsem tě viděl. Měj se a pozdravuj svého sourozence…“ opáčil Sai a dal se, bez dalšího slova a vyčkávání na odpověď, do kroku.
„Měj se,“ dodal Uchiha, když byl Sai už za jeho zády.
„…dokud nějakého ještě máš,“ pronesl Sai jen tak k sobě jako dodatek jeho minulé věty, než se ztratil úplně z dohledu.

„Asi mě neviděl,“ špitla Yū zklamaně, což probudilo Sasukeho z dívání se na vzdálenou tečku, která by pravděpodobně měla být Saiovýmy zády, a otočil se směrem k ní.
„Trápí se…“ dodala ještě.
„Cože?“ nechápal. Dívka pozvedla zrak do výše Sasukeho obličeje a podívala se na něj.
„Nevšiml sis toho?“
„Čeho?“ pokládal stále další nechápavé otázky.
„Řekl sourozence a v tu chvíli se zadíval tak chladně. Teď už je nejspíš sám.“
„Asi mu chybíš víc, než si Itachi myslel,“ přerušil ji. Dívka následně jen sklopila pohled.
Možná… ale v tom případě by mě taky měl vidět, ne? Zbavit ho trápení. Připadá mi to vůči němu dost nefér. Ale na druhou stranu bych nechtěla, aby mě viděl a pak bychom se museli zase loučit… Anebo mě třeba vidět nechce a já si tu teď jen moc věřím. Ne. Na to bych teď asi neměla myslet.

Teď určitě přemýšlí. O čem asi? Ale teď mě trápí furt ten její pohled z dřívějška. Má i teď temné myšlenky a jen maskuje svůj výraz? Anebo přemýšlí fakt nad něčím jiným? Celkově mě teď její existence dost zajímá. A proč tu vůbec je… Kdyby kvůli Saiovi, měl by ji taky vidět. Což mi zase připomíná, že já ji vidím, takže jsem z části důvod jejího návratu asi já, co? No, věděl jsem to, ale jen si asi už začínám zvykat na to, že je po mém boku. A to nevím, jestli je správný, když ve skutečnosti neexistuje… a mě připadá tak reálná.
„Hele?“ pronesl Sasuke do ticha, když si ji přestal zamyšleně a rentgenově prohlížet.
„Hm?“ vrátila mu a věnovala mu pohled, neboť do té doby stále hleděla do země.
Sasuke chvíli rozjímal, co říct, ale poté odpověděl prosté: „Ale nic.“
„Děláš si legraci, viď? Povídej. Co máš na srdci?“ vybízela jej.
Nic, žádná odpověď.
„Hmm~?!“ vydávala jeden a ten samý zvuk, když se k němu nakláněla a naznačovala tím, ať to vyklopí.
Sasuke radši odvrátil zrak do strany, ale Yū na svých vyzvídacích hláskách neubrala ani o píď.
„Řeknu ti to jindy…“ opáčil nakonec.
„He? To né! Teď!“
„Ne… už ani nevím, co jsem ti chtěl říct,“ vymlouval se a po tváři mu stekla nepatrná kapka potu. Dívka si ho přejela ještě několikrát rentgenovým pohledem.
„Usotsuki!*“ usoudila poté, „Jak mi to chceš říct později, když už to nevíš ani teď?!“
„Pak bych si vzpomněl, no ne?“ nenechal se.
„Pf!“ odfrkla a na důkaz protestu se otočila na podpatku zády k němu s nafouklými tvářemi. Sasuke se nad jejím počínáním jen pousmál.

* * *

„Hele, neměl si pocit, že ten kluk mluvil sám se sebou?“ opáčil brunet, který si to jen tak vykračoval Konohou.
„Jo, ale potom jsem si řekl, že se mi to jen zdálo. Ale teď, když si to myslíš i ty, tak to asi nebyla halucinace,“ odpověděl mu jeho blonďatý společník.
„Co myslíš… je to cvok?“
„Určitě!“ souhlasil okamžitě blonďák, „Anebo je tam někdo neviditelný? Nebo má v uchu sluchátko a s někým klábosí přes něj?“ vypadly z něj další nápady.
„Nebo vidí duchy!“ usoudil onen první, načež se oba rozřechtali, co jim jen jejich tělo dovolilo. Avšak hned na to oba zmlkli a se zaraženými výrazy se otočili zpátky. Do míst, kde stál Sasuke.
„Duchové?“ špitl brunet a koutkem oka pohlédl na svého přítele.
Oba si vyměňovali zaražené výrazy, dokud se jim koutky úst nerozšířily do širokých úsměvů.
„To je bomba!“ zkonstatoval blonďák a brunet jen pokýval hlavou. Poté se oba dva rozeběhli k nic netušícímu Sasukemu.

„Hej, kámo!“
Křik? Dneska je ta vesnice plná uřvaných děcek a na nervy lezoucích lidí. To proboha ani jeden den nemůže bejt klidnej?
„Hej ty! Ty černovlasej!“
Další volání… To nemůže ten člověk zareagovat a toho smrada utišit?... A no, počkat. Černovlasej?
Sasuke si najednou vzal do rukou pramen svých vlasů, aby se snad ujistil, jakou barvu vlasů má on sám a po chvíli se začal otáčet do všech stran, dokud nezahlédl dva mladíky, jak na něj mávají a volají. V tu chvíli vykulil oči.
Proč volají na mě? Kdo to je? Tak moment… tu žlutou kštici sem už někdy někde viděl.
Sasuke začal mžourat očima, aby pořádně zaostřil a dokázal rozpoznat identity oněch dvou blížících se skvrn.
„Naki,“ špitl, když se mu povedlo to, oč se snažil.
Jakmile dvojice mladíků konečně stanula u vykolejeného Sasukeho, chytli se vyčerpaně za kolena, shrbili se a začali lapat po dechu.
„Hej… ty… ty vidíš…“ vysoukával ze sebe po kouskách onen Naki. Avšak jakmile se přestal hrbit a narovnal se, v mluvě se zastavil
„Uchiha?“ dodal překvapeně a v tutéž chvíli se do jeho tváře zadíval i onen druhý.
„No né! Je to fakt Uchihák!“ dodal brunet.
„Naruto a Kiba,“ opáčil Sasuke a oba mladíky si přejížděl pohledem, „Co vy tu chcete?“
„Promiň, neviděli jsme, že jsi to ty,“ pronesl Naruto přiškrceně a Kiba do něj drknul loktem.
„Snad tě nějak nerušíme, ale něco bychom rádi věděli,“ zodpověděl otázku Kiba a Sasuke mu věnoval tázavý pohled.
Takže vy jste furt kamarádi. Nejspíš jsem z party vypadl jen já. Všichni ostatní mezi sebou určitě vedou pořád přátelský vztahy a na mě zapomněli… alespoň jako na přítele. Takže teď… co z tebe vypadne? Co by mohl přítel z dětství po mě chtít?
„Víš… napadlo nás, jestli náhodou…“ načal s občasnými nervózními odmlkami Naruto.
„Bože, nebuď takovej! Buď divokej!“ okřikl jej Kiba a otočil se na Sasukeho, „Chceme vědět, jestli náhodou nevidíš duchy?“
Taková otázka… prej jestli nevidím…
Sasukemu spadla překvapením čelist až na zem a vykulil oči, když mu došel význam jeho otázky.
„Cože?!“

____________________
* Lháři!

Poznámky: 

Zdravíčko ^^ Tak tentokrát to uteklo vážně jako voda... úplně jsem zapomněla, že je už sobota, takže doufám, že se mi to povedlo poslat ještě včas... nechtěla bych mít zase porouchaný vydávací den, ale co už no Laughing out loud
Ale teď už k povídce... Takže tentokrát jsme se obešli bez Itíkových myšlenek a ukázalo se tedy, kdo je ten Ai-tan, jak většina nevěděla Laughing out loud A dále se v povídce ukázali další dva kromě Saie, takže už se pomalu dostáváme do děje... asi... možná... nevím xDD A taky, že ono "tajemství" (nebo jak to nazvat) už možná vědí další lidi xD Takže snad se vám to bude páčit ^^

4.95
Průměr: 5 (20 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mikisek
Vložil mikisek, Út, 2013-05-14 14:48 | Ninja už: 4400 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Pěstitel rýže

Jé, dlouho očekávaný díl. Myslela jsem, že už mi nic dneska nezvedne náladu. Ono ejhle. Super díl. Díky.

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Út, 2013-05-14 21:19 | Ninja už: 4502 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Spíš já bych měla děkovat Smiling Díííky, tohle vážně moc potěšilo ^^ A dlouho očekávaný? Shocked Ups, pardon... ale dřív to holt nešlo a ani nepůjde Sad Tak doufám, že i tak budeš pokračovat ve čtení ^^ Smiling A díky ještě jednou :3

Obrázek uživatele Brambora121
Vložil Brambora121, Po, 2013-05-13 14:38 | Ninja už: 4125 dní, Příspěvků: 506 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Já už chci další dílek! Nebudu tady teda psát žádný slohy, ale už chci další dílek! Laughing out loud
P.S. Sasuke je magor... Je to cvóóóóók. Laughing out loud




Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Po, 2013-05-13 19:01 | Ninja už: 4502 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

xDD Děkuju i za takovýhle koment ^^ :3 ...A snad další dílek nezklame, i když dřív jak za týden ho poslat nemůžu, no Laughing out loud Tak musíš vydržet Smiling ...jinak nebuď na Sasíka tak zlá! Laughing out loud Šak on je zlato Laughing out loud

Obrázek uživatele Kami-chan
Vložil Kami-chan, Ne, 2013-05-12 22:22 | Ninja už: 4206 dní, Příspěvků: 649 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Tak, nechtěla jsem vypadat příliš vlezle, protože tvou povídku jsem si - opět - přečetla hned po vydání a okamžitě jsem chtěla vychrlit moje pocity. No, řekla jsem si, že počkám a mezi tím jsem se podívala na Ano Hana Laughing out loud Tááákže
Chudáček Saí, děláš z něj potvorku, z chudáčka malého. Hihi, ale on Itachímu určitě neublíží, na to je to až moc velké zlato Laughing out loud
Itachi mi vážně chyběl, ani nevím proč. Vždycky mě dostanou jeho chytrý a trefný řečičky Laughing out loud Laughing out loud a stejně, Itachi je silnější ež Sai, takže má smůlu Laughing out loud Sticking out tongue
Yū - přijde mi až moc dokonalá, mrška, ale asi proto se mi líbí, chtěla bych být jako ona. ALE, potom, co jsi napsala k Ami-chan... bojím se co z ní vyleze za bubáka Laughing out loud
Sasí je prostě dokonalej, jen ať si kontroluje vlasy, který má pořád stejný - tohle mě rozesmálo Smiling
No, tak jsem se vypsala, snad tě neurazila a moooc - přesně takhle, ano - se těším na další díl! Laughing out loud

*Chňu*
Kakashi&Kami

"Nikdy, nikdy, nikdy, nikdy se nevzdávej." - Winston Churchill
"Láska je jako vězení, taky nevíte jak se dostat pryč." - Ikusei Kusachi
"Jediný azyl, vždy a všude otevřený pro všechny trpící, je příroda." - Suzume Kusachi
"Vše co kvete jednoho dne uvadne." -Orochimaru

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Po, 2013-05-13 14:22 | Ninja už: 4502 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jéj, ty si také zlato :DD Že za bubáka Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud To dostalo zase mě Laughing out loud No, nech se překvapit Laughing out loud Každopádně se začínám bát toho, že kvůli dokonalosti mého Itíka, kterou tu tak jasně píšu černě na bílým, tak že mi ho budete chtít šlohnout Laughing out loud Nezapomínejte dámy, že on je můj! Laughing out loud A jinak yep, je silnější než Sai (jak taky jinak, žeee? Laughing out loud Ití je nejlepšíí!! Laughing out loud), ale zase... i Sai je strašný zlato, jak si řekla Laughing out loud Naprostej souhlas... takovej ťutík taky ^^ Ach, i Sasí... ach... černovlasý chlapci nádherní ^^ :3 A ty si Ano Hana už viděla, anebo to bylo po prvé? Laughing out loud Tak jako tak, jak se ti to páčí? Laughing out loud Úžasné anime! :DDD No, co už no Laughing out loud Takže nakonec zase mockráte kujíí ^^

Obrázek uživatele Kami-chan
Vložil Kami-chan, Po, 2013-05-13 16:11 | Ninja už: 4206 dní, Příspěvků: 649 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Gomen, ale musím reagovat Sticking out tongue
Samozřejmě že Itachi je tvůj, já mám taky pár svých - Kakashi je pro mě nej (plus pár yaoi krasavců Z lásky) Smiling Černovlásci sou totomilý Laughing out loud A Ano Hana jsem viděla poprvé, ale jen díky tvé povídce jsem se přinutila na to kouknout a musím říct, že je to vážně skvělé anime a v posledním díle jsem brečela Cry Laughing out loud Laughing out loud jsem citlivka. A jejich parta je prostě D.O.K.O.N.A.L.Á! Laughing out loud no, tak jsem trošku přidala, gomen a rozhodně nemáš za co Smiling

*Chňu*
Kakashi&Kami

"Nikdy, nikdy, nikdy, nikdy se nevzdávej." - Winston Churchill
"Láska je jako vězení, taky nevíte jak se dostat pryč." - Ikusei Kusachi
"Jediný azyl, vždy a všude otevřený pro všechny trpící, je příroda." - Suzume Kusachi
"Vše co kvete jednoho dne uvadne." -Orochimaru

Obrázek uživatele HoroHoro
Vložil HoroHoro, Ne, 2013-05-12 19:53 | Ninja už: 4061 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Recepční v lázních

Je to tu zááás! Další díl! Já se tak těšila! (Do háje! To nemůže mít člověk chvíli klidu, když píše koment k tak úžasné povídce? Proč musím mít střešní okna a proč musí prčet?)
Néééé!!! Ai-tánek (Co to zase vymýšlím?!) je zlej kluk! Snad nezabije Itího! To bys snad endopustila, že? To by skončilo ItaAya! Teda v této povídce... To nejdééé!
Jinak Yū je fakt boží! Hrozně se mi líbí a ani nevím proč. Laughing out loud Laughing out loud Ona má tak boží povahu! Někdy mi připomína sebe samou... Laughing out loud Laughing out loud Nebo spíš skoro vždycky.
Sasuke... ANi neví jakou barvu má vlasů! Asi mu už vážně přeskočilo Laughing out loud Jinak je zase suprovej...
Kiba a Naruto jsou přátelé? Nééé! Oní jsou hrozní! xDD Moc nemožní a tupohlaví! Laughing out loud Laughing out loud Ale nic proti nim, samozřejmě.Ita-Ita tu nejní! Chybí... Laughing out loud Laughing out loud Ale on si musí dávat bacha na svého zlého podřízeného! Ití, měj se na pozoru! Laughing out loud Laughing out loud
No, už je to dost dlouhý (jako ten koment), takže pro dnešek tak nějak končím. Komentář je názornou ukázkou proto, jak to vypadá, když se člověk zblázní Laughing out loud Ale toho si nevšímej. Mno, těším se na další dílek a tento bal vážně úžasný!

trollbunnies.blogspot.cz

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Ne, 2013-05-12 21:02 | Ninja už: 4502 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jé, mockrát děkují ^^ Jsem ráda, že se líbilo Smiling
A Ai-taníkovy plány, ka? Mmm... to ještě uvidíš, jak se to vyvine Laughing out loud Za asi dvě kapči? Jo, asi tak to začne být tak nějak hodně zajímavý a plné akce, asi Laughing out loud No, nevím, jak to nazvat, abych napnula, ale nic nepráskla, takže to necháme asi takhle Laughing out loud Prostě toho tam ještě bude, že... no, radši nic Laughing out loudLaughing out loud A to s těma vlasama nebylo myšlené zrovna tak, že by byl až tak pitomej Laughing out loud Sasí je chytrost sama, jen když to slyší, tak se chtěl ujistit, jestli náhodou... xDD Jinak mě ještě těší, že se ta Yū tak páčí :33 I když já vím víc než vy čtenáři, takže jsem zvědavá, jak se vám postavy budou líbit za několik kapitol, no Laughing out loudLaughing out loud Bude tam toho holt ještě hodně, no Laughing out loud Takže nakonec ti vážně moc děkuju, že tak věrně tuhle povídku čteš ^^ A píšeš tak dokonalé dlouhé komantáře, že my zvedáš náladu a prostě tak za všechno! Laughing out loud Dííííky :333