manga_preview
Boruto TBV 08

Ano Ko no Inochi - kap. 03: To skryté uvnitř

anokonoinochi.png


III: To skryté uvnitř

Mám mu to říct? Ale zase… Bože! Vždyť ještě před chvílí jsem neměl v úmyslu to někomu vyklopit! Za tuhle auru může určitě Yū. Najednou jsem nějakej spokojenější, otevřenější a snad i šťastnější?
Když o tom tak přemýšlím, není tu kvůli tomu? Teď když jsem odešel, bude tam až přijdu? Nebo splnila svůj úkol? Jestli jo, tak to bylo celkem rychlý a nemusela chodit až teď, ne? Mohla už před lety a pak by se podle ní i znovuzrodila. Proč teda až teď?

Scházeli schody a Sasuke celou dobu zíral pod své nohy. Itachi šel za ním, takže jej pečlivě celou dobu sledoval.
Když tedy konečně sešli, Sasuke zvedl zrak a namířil si to k nejbližší pohovce.
„Tak?“ vypadlo z mladšího, když si oba dva sedli.
„Měl bys mluvit ty. Říct mi, co se s tebou děje, co tě trápí a co to bylo v tvém pokoji,“ vysoukal ze sebe Itachi vážně a Sasu se při poslední větě zarazil.
„To v mém pokoji? Tys tam něco viděl?“ tázal se znepokojeně.
„No. Usmíval ses na zeď, držel si ruku ve vzduchu, jako by ses o něco opíral, a když jsem tam vešel, tak si znervózněl a koukal na mě, jako bych tě při něčem přistihl. Vůbec sem nechápal, co se děje, tak mi to řekni… O co jde?“
„Já nevím, jestli bych měl,“ opáčil nejistě mladší.
„Když to neřekneš mě, tak komu?“
„Já nevím… Yū?“ řekl Sasu znenadání a absolutně bez rozmyslu.
Kruci! To jsem nedomyslel! Poté se jen rychle chytl s vykuleným výrazem za ústa.
„Yū?“ zopakoval Itachi a Sasuke se zatvářil ještě víc zaraženě.
„To je ta… no, tamta, ne?“ opáčil Itachi mírně, aby neřekl něco špatně.
„Jo. Ta, co zemřela před sedmi lety,“ dodal Sasuke spěšně. V tutéž chvíli se někdo, skrytý ve tmě na schodech, pousmál.
„No a… proč to teda neřekneš mě? Když ta tu… už není,“ dodal, stále si dávaje pozor na jazyk.
„To je právě to. Splnilo se tvé očekávání, já se totiž nejspíš zbláznil, protože ji vidím!“
Itachi se zasekl. Jako vážně? Neříkej mi, že to je to, proč je tak divný… Jak dlouho už ji vídá?!
„Ehm… Sasuke, jak dlouho to je, co ji vidíš?“ vysoukal ze sebe po chvíli.
„Dneska večer se mi zjevila.“
Dneska? Večer? To ale pak nevysvětluje celý jeho chování za poslední roky… Jasně, zpočátku za to mohla její smrt, ale pak co? Jen on mi na to může odpovědět, takže se budu muset zeptat.
„Takže v době, kdy si mi nosíval obědy, si jí ještě neviděl, že? Ani dneska.“
„Jo, to ještě ne…“
Co je to za otázky? Věří mi snad? …No, když o tom tak přemýšlím, tak není důvod, proč by nevěřil, když mě má za blázna. Ale pak, co tímhle sleduje?
„No, ale to ses přece choval divně, tak mi řekni důvod toho,“ tázal se dál jeho starší bratr.
„Je pravda, že to bylo z jinýho důvodu, ale na něm nezáleží. Bylo mi jen trochu nevolno…“
Proč to říkám? Nakonec to přece jen nedokážu říct. Nechci zatěžovat svými traumaty ostatní a taky nechci otevírat staré rány. I když těmi oplývám v tomhle domě jen já… a jistá nová vidina. Asi se tak bojím, že bych se mohl otevřít a ukázat, že vůbec nejsem nezranitelnej, což jsem se snažil celý ty roky zamaskovat… protože je to v naší rodině slabostí. A tomu se holt musím vyvarovat.
„Nevěřím ti,“ pronesl opět Itachi, když chvíli pozoroval zamyšleného Sasukeho. Ten mu poté věnoval překvapený výraz. Proč?
„Jsi člověk, co se radši bude trápit sám. Který k sobě nikoho nedokáže pustit. Uzavřel ses do sebe a víš, jak to vím? A proč ti teda ohledně Yū věřím?“ pronesl ihned poté Itachi.
Sasuke poté ubral na svém vykuleném vzhledu a klidně vyčkával na odpověď.
„Protože od toho incidentu jsem tě stále sledoval. Než se to stalo, tak si byl víc přátelštější a veselejší, zatímco potom si nevystrčil nohu z domu. A hlavně si s nikým nemluvil. Nedokážu si ani představit, jak moc tě to bolelo, i když si neuronil ani slzu. Jednoduše to bylo, jako by ses snažil být co nejsilnější a nedávat najevo své pravé pocity. Proto vím i, že trpíš asi nejvíc… Sai je teď součástí mého týmu, takže vím, že i když ho její ztráta neustále trýzní, že i přesto žije dál… anebo se o to alespoň snaží. Ty ale ne, zahodil si svou budoucnost a pořád se z toho nezvládáš dostat. Nebo tak to alespoň bylo do doby, než sem dneska přišel domu. Prvně, po sedmi letech, si se usmál a šel sis se mnou i promluvit! Proto věřím, že si ji viděl anebo vidíš. Ona byla důvod toho, že jsi nežil, takže ona je jediná, kdo tě k životu zase postrčí.
Dneska si mi dokonce ukázal, jak velkou bolest v sobě máš, páč si mi i lhal, abys to zatajil. Dřív bys mi asi ani neodpověděl. Mluvil jsi totiž jenom, když to bylo nutný, jinak ne. A i ty gesta… vždycky si byl ponořený v myšlenkách, ale jediný, cos dával najevo, bylo, že ti je svět putna a zajímal ses jen o ten svůj vnitřní. Ale před chvílí si ukázal, byť jen na chvíli, smutný výraz. Možná sis to ani neuvědomil, ale bylo to tak a hlavně prvně, co si dal při ponoru do myšlenek něco najevo. A proto věřím, že si jí skutečně viděl. A i když si to myslíš, tak sem tě za blázna nikdy nepovažoval,“ konstatoval Itachi s vážným výrazem na tváři. Sasuke pečlivě poslouchal každičké jeho slovo a stále více házel udivenější výrazy.
„Jak…“ nakousl větu nesměle mladší z bratrů.
„Jsem tvůj bratr,“ dodal prostě Itachi a věnoval mu milý úsměv.
Je jako… jako by mi celou tu dobu četl myšlenky. Zná mě skoro líp než já sám. Znamená to tedy, že za tuhle chuť k životu, co právě teď cítím, je zodpovědná Yū? To ale pak…!
Náhle se Sasuke zvedl z pohovky.
„Někam jdeš?“ zareagoval okamžitě Itachi.
„Jo… říkal jsi, že za tohle může ona, ne? Tak co by se stalo, kdyby zmizela?“ opáčil vážně.
„To nevím… ale snad by ses nevrátil ke svému starému já, ne?“
„A taky si utrousil, že Saie taky pořád bolí její ztráta, že jo?“ ptal se dál.
„Jo, proč? Vždyť jsou… ehm, byli…“
„Já vím! A proto chci něco zkusit,“ přerušil jej Sasuke spěšně a vydal se ke schodům, zpět ke svému pokoji. Itachi na něj zíral udiveně dál.
Co když je tu i kvůli němu? Co když jí taky uvidí? Měl bych ji za ním odvést. I když… neotevřou se mu tím ty zacelené rány? Na chvilku se zastavil v chůzi.
„Neváhej,“ opáčil Itachi, což Sasukeho postrčilo zpět ke kroku.
Když byl už u zábradlí, otočil se k Itachimu a pohledem mu poděkoval. Poté otočil hlavu tak, aby viděl nad schody.
Cože? Co to je?
Zarazil se však, když jeho pohled spočinul na černé siluetě, stojící před dveřmi jeho pokoje.
„Co se děje?“ opáčil Itachi, který se akorát chystal odejít, když v tom si všiml zaraženého výrazu svého bratra.
Sasuke jej však nevnímal a dál civěl nahoru. Když se silueta začala otáčet, sjela mu po tváři kapka potu.
Cítím, že se mi mírně třesou kolena. Od kdy jsem proboha takovej srab? Co když je to ale další zjev, ale tentokrát ne tak milej jako předtím?
„Sasuke?“ slyšel mezi proudem svých myšlenek bratrův hlas, ale na druhou stranu tomu nevěnoval žádnou pozornost.
Osoba se poté konečně otočila a vyšla ze stínu. Černé vlasy s nádechem purpur zavlály, když se otáčela.
„Ups! Suke-cchi! Přistihl si mě při činu!“ zavztekala si dívka.
Yū… To je jenom Yū. Tte! Proč jsem tak klidnej, když vlastně nemá existovat? No, na takovýhle otázky stejně nikdy nenajdu odpověď, tak bych s nima už měl přestat.
Zničehonic se však tiše zasmál a Itachimu, jež stále napjatě vyčkával, co bude dál, sjela kapka u čela.
Zdá se, že je v pohodě. I když zčistajasna smích? No, radši řekněme, že ho něco vtipnýho napadlo. Konstatoval si v mysli a odešel raději svým směrem.

Jakmile se Sasuke přestal smát, začal stoupat po schodech.
Musím si teď dávat ale velkej pozor na pusu, protože jinak mě budou mít za blázna i ostatní a někteří mě budou proklínat, že jsem vytáhl starou záležitost. Takže musím bejt hodně opatrnej.
„Yū,“ hlesl tiše, když stanul u ní. Dívka natočila tázavě hlavu doprava, „Při čem, že jsem tě přistihl?“
„Při činu… špehovala jsem a nestihla se vrátit do pokoje!“ oznámila tónem, jako by se snad chlubila.
LOL… řekla to tak chvástavě. Nepochybně je to ona. Každou chvílí tě překvapí… ale stejně bych ani od ní nečekal, že se tak bezstarostně přizná.
„Proč se na mě tak koukáš?“ pronesla a několikrát zmateně zamrkala, s opět natočenou hlavou doprava.
„Já? Ah, promiň,“ rychle se omluvil.
Asi jsem se zase nějak zatvářil, když jsem se zamyslel. Přestávám to vážně ovládat… Teď bych tohle ale řešit neměl. Spíš bych jí měl říct o tom nápadu se Saiem. Určitě ho chce vidět a on ji taky… ale teď zase, co když ji neuvidí a já o tom začnu mluvit. Pak bych mu všechno vrátil, čeho se zbavil. Měl bych to ještě promyslet… nemluvě o tom, že kdyby ji viděl, tak by odešla s ním, protože ke mně nemá tak blízko jako k němu.
„Suke-cchi?“
„Á, to nic. Jen mě tak napadlo… nechceš vidět staré tváře?“ optal se opatrně.
„Jasně!“ vykřikla okamžitě nadšením, což způsobilo, že si Sasuke hlasitě oddychl.
Staré tváře, ka? Pro mě to teď budou nové. Jak se asi změnila Hinako nebo Yano? A copak teprve Ai-tan? Jak asi teď vypadá? Už se jich nemůžu dočkat!...
Sasuke jí sledoval a mírně se poté zamračil.
Proč se proboha dívá tak temně?!

Poznámky: 

Ahojte ^^ Tak týden uplynul - vůbec ne jako voda, páč jsem se včera zalekla, že jsem už jeden týden propásla a že mám zpoždění, ale světe div se, nemám! :DD Nah, nah... :3
V tomto dílku se nic moc neukázalo, jen jaký byl Sasu Laughing out loud A temný Yūin výraz Laughing out loud Páni, co má asi zalubem, mmm? :DD No, každopádně se omlouvám za tu "citovou" záležitost na začátku... ale psalo se to samo a já jsem holka, takže něco takového asi musí někde být Laughing out loud I když mi vážně nesedí slovo "bolest" k tomu, aby jí vyslovil kluk (zvlásť, když já mám ráda ty zlí hochy Laughing out loud), ale odpusťte mi to prosím - jak už jsme řekla, psalo se to samo Laughing out loud
Takže nakonec budu doufat, že i přes tenhle dílek, budete pokračovat ve čtení :3

4.833335
Průměr: 4.8 (24 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele lunaru
Vložil lunaru, Ne, 2013-05-12 12:39 | Ninja už: 4031 dní, Příspěvků: 233 | Autor je: Kankurova kosmetička

Supeeeeeer super super Laughing out loud Laughing out loud Hlavně pokračuj Laughing out loud Nesnáším když jsou takhle skvělí povídky nedokončený Laughing out loud Vážně moc dobrý Laughing out loud Viděla jsem to anime, kterým ses inspirovala Laughing out loud Doufám, že to nebude úplně stejný Laughing out loud

Kto mlčí, nemusí vždy súhlasiť..
Možno len niekedy nemá chuť diskutovať s idoitmi.
Zkoukněte blog: http://sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Ne, 2013-05-12 18:57 | Ninja už: 4524 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Stejný to vážně nebude xD Jak jsem říkala na začátku, tak inspirací mi bylo jen ten duch dívky a parta s přezdívkami, děj a všechno okolo je poté úúúplně, ale úúúplně odlišné Laughing out loud Smiling Jinak mockrát děkuju ^^ A neboj, pokračuju stále dál... tohle je povídka, kterou píšu pořád a mám napsaných už 9 kapitol a nápady vůbec nedocházejí, spíš přibývají, takže tohle dokončím možná jako první ze všech mých ostatních serií :DD Další díl byl už včera (po 7 dnech) poslán, ale ještě nebyl schválen, no Smiling Takže to pořád pokračuje xD
A nakonec teda opět, jak je u mě zvykem xD, děkuju mnohokrááte, doufám, že další díly nezklamou :33

Obrázek uživatele Sarah Nara
Vložil Sarah Nara, Ne, 2013-05-05 16:11 | Ninja už: 4707 dní, Příspěvků: 473 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Uf.. tak toto ma prekvapilo Laughing out loud Už sa teším na ďalší diel a dúfam, že sa v ňom zas niečo nové dozvieme :3

~FC for mestekova~

Moje FanFiction

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Ne, 2013-05-05 20:55 | Ninja už: 4524 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

^^ Doufám, že překvapilo v dobrém slova smyslu :3 A tak většina dílů, když se podívám do bloku, tak končí s nějakou novou myšlenkou a tajemnem, tak snad ano Laughing out loud A doufám, že další dílky nezklamou ^^

Obrázek uživatele mikisek
Vložil mikisek, Ne, 2013-05-05 15:04 | Ninja už: 4422 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak to je boží jen tak dál.

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Ne, 2013-05-05 15:23 | Ninja už: 4524 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Děkuju ^^ A budu se snažit :3

Obrázek uživatele mikisek
Vložil mikisek, Ne, 2013-05-12 16:07 | Ninja už: 4422 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Pěstitel rýže

No to se snaž Smiling Já čekám

Obrázek uživatele Ukasima-Yamashiro
Vložil Ukasima-Yamashiro, Ne, 2013-05-05 14:22 | Ninja už: 4148 dní, Příspěvků: 146 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Tak to je zase boží. Sasuke jako kluk, co mám hlavu pořád v jiné dimenzi, tak to se mi líbí. Yū je velmi milá a celý ten příběh se mi v hlavě přehrává jak kdyby byl udělaný jako film. Laughing out loud Jsem ráda, že se Yū povedlo dát Sasukeho trochu do pořádku. Jaj já se těšim na další díl. Tohle je vážně božo. Laughing out loud No já nemám tolik lichotek v hlavě protože jsem je už všechny vypotřebovala na jiné tvé povídky. Laughing out loud Ale ty víš, že jsi úžasná tak proč ti to omílat pořád dokola. Kakashi YES


http://koyubi.webnode.cz/moje-ff-pro-otaku-sk-cz/ Pokud si chce někdo počíst mimo Naruta. Smiling
A pak o FF tady. Smiling http://147.32.8.168/?q=node/108579
Moje OC :3 http://2i.cz/b88b6b4192

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Ne, 2013-05-05 15:20 | Ninja už: 4524 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

:DD Jé, si zlatá Smiling A děkuju, děkuju, děkuju ^^ Jsem ráda, že se oba dva páčejí Laughing out loud ^^ A tak je to furt pořád začátek, bůhví jak to dopadne Laughing out loud Teda já vím (pokud nepřijdu zase na další nápady, jak to zpestřit teda Laughing out loud), ale jinak asi no one :DD Smiling Takže opravdu děkuju ^^ I takovýhle mi zvedne tak mega náladu, že to absolutně stačí ^^ :3 Kujíí

Obrázek uživatele Brambora121
Vložil Brambora121, Ne, 2013-05-05 09:29 | Ninja už: 4146 dní, Příspěvků: 506 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Itachi je takovej super brácha. Laughing out loud
Starostlivej a miloučkej!
A Sasuke se zbláznil! (Asi.)
Je to skvělý, perfecto, jen tak dál, popisuješ to skvěle!




Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Ne, 2013-05-05 09:48 | Ninja už: 4524 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Laughing out loud Děkuju mockrát ^^ A yep... Ití je prostě nejlepší! Laughing out loud Ale on se vždycky o Sasíka staral jak v anime/manze, i když neměl moc příležitostí, takže tuto si to nějak představuju, jak by to asi mezi nima vypadalo, kdyby se nikdy nerozešli ve zlém Laughing out loud
A jsem fakt ráda, že se to líbí ^^ Díky, díky Smiling

Obrázek uživatele Kami-chan
Vložil Kami-chan, So, 2013-05-04 22:43 | Ninja už: 4227 dní, Příspěvků: 649 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Tak taky sem musím vlézt, protože jsem hrozná vtírka a tvoje povídky žerůů!!!
Yū - holka jedna, jak ji jen dokážeš tak úžasně popisovat? Takový dokonalý vlastnosti a když se začala chvástat při špěhování, skutečně jsem se musela zasmát Laughing out loud asi využívá výhody, že se jí nic nemůže stát Laughing out loud
Sasuke je čím dál tím víc větší zlatíčko Z lásky na tom obrázku je tak kawai a ty ruce!!! A teď ještě k tomu přidat tvou povídku, jsem z něj na větvi jak z Kakashiho Laughing out loud
Itachi je šmoula koumák, tak to řeknu Laughing out loud někdy nějaká ilustrace k FF s Itachim od tebe a slintám Smiling je tak milej, proč jen jsou v anime Uchihové takový paka!!!
Fajn, končím, chci vědět, co Yū kuje, jak bude reagovat Sai a co všechno se chystáš napsat v dalších dílech! Jo a taky jsem happy za správné uhádnutí Eye-wink Tak za týden tu budu zase čekat Eye-wink Laughing out loud

*Chňu*
Kakashi&Kami

"Nikdy, nikdy, nikdy, nikdy se nevzdávej." - Winston Churchill
"Láska je jako vězení, taky nevíte jak se dostat pryč." - Ikusei Kusachi
"Jediný azyl, vždy a všude otevřený pro všechny trpící, je příroda." - Suzume Kusachi
"Vše co kvete jednoho dne uvadne." -Orochimaru

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, So, 2013-05-04 23:01 | Ninja už: 4524 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ano, jste hlavičky Laughing out loud ^^ A jééé, aji ty mě tak vždycky strašně potěšíš, že vážně žádný měřiče fakt nemůžou ukázat, jak moc happy já jsem Laughing out loud ^^
Jinak Itachi je úžasnej všude! Laughing out loud On pako není! Laughing out loud Ale jsem ráda, že se líběj oba tady ^^ (ale bacha, Ití patří stále mě Laughing out loud)... A Yū... no, já tady nebudu nic plácat, páč to bych vážně kecla překvápka a to nechci Laughing out loud prostě jsem ráda, že se zatím a vlastně takovým fofrem vám začala páčit, takže opravduuu moc kují :33 (Oo, zdá se to jen mě, anebo to "kují a díky atd" píšu tak často, že v tom už ztrácím přehled? :DD)
No neva... takže prostě ještě jednou xDD moc děkuju za přečtení, za komentík a prostě za všechno ^^ Zvedla si mi náladu, tak snad ani příští dílek nezklame :3

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, So, 2013-05-04 22:31 | Ninja už: 4576 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

nádhera

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, So, 2013-05-04 22:57 | Ninja už: 4524 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

^^ Kují Smiling

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, So, 2013-05-04 23:47 | Ninja už: 4576 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

nemáš zač

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele HoroHoro
Vložil HoroHoro, So, 2013-05-04 20:14 | Ninja už: 4082 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Recepční v lázních

Je tady další dokonalý díl! ^^ Totálně jsem se těšila a je tady! Zvedl mi náladu o 50%, těch dalších padesát zůstane v depce Laughing out loud Laughing out loud No, ael teď k povídce!
Itachi mě totálně dostal! Takový Děd vševěd v mnohem mladší a hezčí a samozřejmě chytřejší podobě Laughing out loud Prostě to bylo úžasné!
A ta Yū neměla chybu! Špehovala ho a chlubila se tím... Laughing out loud Ona vypadá vážně sympaticky! Začínám ji mít ráda... V rekordním čase mám ráda vymyšlenou postavu! :3
Sasuke je úplně jiný a lepší než v anime/manze... Prostě je takový... Milejší? Ne, to asi ne, ale prostě lepčejší! Laughing out loud
Taky jsem nadšená, že jsme s Kami-chan uhodli pžedívky :3
No, tak tady máš zase dlouhý komentář plný zbytečných keců, podle některých náladu zvedajících Laughing out loud Ano, dočkala ses ho. Já se těším na další díl a ty se těš na další komentář ode mne... Laughing out loud
Jen tak dál! Já myslím, že nedočkavostí... Nevím co! Prostě se dalšího dílu snad ani nedožiju! Mě se to hrozně líbí a nemůžu se dočkat! Ae už jsem se absolutně moc rozkecala, takže zase u příštího dílu! Laughing out loud

trollbunnies.blogspot.cz

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, So, 2013-05-04 22:56 | Ninja už: 4524 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

^^ Jéééé, ano... zase moje nálada na 100000% nahoře... prostě když si představíš ten měřič, tak je někde dole, páč sem byla teď pěkně naštvaná, přijdu sem a meřič se zvyšuje, zvyšuje, až rozbije ten čuček nahoře :DD ^^ Prostě moooc děkuju ^^ Jsem ráda, že se páčí ^^
Itíček, no jooo... to je moje hlavička nádherná ^^ :3 A Sasů... mno, prostě jsem ráda, že se líběj ^^ To vždycky moc potěší, když se někomu zamlouvá to, jak popisuje různé osoby... prostě jééé, díky ^^ :3 A neboj, já se na další tvůj komentář rozhodně těšit budu ^^ :3 Kují, kují, kují Smiling