manga_preview
Boruto TBV 09

Neistota I.

-PoisondrenchedScorpion-019_0001.jpg

...Som v neistote.

Predo mnou stojí človek ktorého tak milujem, za ktorého by som zomrela, ale tiež by som ho z celého srdca zabila. Milujem ho, to zmeniť nedokážem. No zabiť ho tak veľmi chcem, že to ani povedať neviem. Stojí, nehýbe sa, len usmieva sa. Ako keby sa usmieval môjmu utrpeniu. Neznášam ho? Milujem ho? Čo mám robiť?!

...Som v neistote.

Ublížil mi toľko krát. Zabil mojich milovaných! Moja nenávisť vždy viac a viac stúpa. Vzďaľujem sa od neho. A on odo mňa. Môj rozum mi hovorí: Zabi ho, veď on ťa neznáša! Ale moje srdce: Miluj ho, choď za ním!

...Som v neistote.

Mám pocit, že by som ho rozsekala na márne kúsky, zahrabala pod zem a ešte dobre zadupala. Však by som s tím zachránila svet. Ale seba nie. Nedokážem to urobiť. Upustila som kunai, ktorý som držala v ruke, padol na zem presne pod slnečný lúč. Videla som sa v ňom. Bolo hrozné, vidieť sa v takomto stave. Prvá slza mi stekala po tvári pomaly, ale isto. Kvapla na zem. Potom som si spomenula na všetkých tých mŕtvych, ktorých zabil, ON. Už stiekla aj druhá, tretia, štvrtá, piata slza, až kým ich neboli stovky. Stekali zo mňa ako z vodopádu voda. Už som nevedela nič iné robiť.

...Som v neistote.

Keď si spomeniem na časy, keď Tým 7 bol spolu, tak jednoducho neviem naňho zaútočiť. Je moja jediná láska, môj život a moje všetko. Nedokážem to!! Vždy sa pýtam samú seba: Prečo som sa doňho zamilovala? Nemám dôvod ho milovať. Však mi len ubližoval. Zabil každého z mojej dediny, z mojej rodiny, KAŽDÉHO!! Ale aj tak ho neviem nemilovať. Je to nemožné.

...Som v neistote.

Som v klietke, v klietke plnej bolesti, plnej utrpenie a smútku. Neviem sa dostať von. Táto klietka je nezničiteľná. Moje srdce by sa pohlo za ním, aj moje telo. S každou bunkou v mojom tele ho milujem. Je to bolestivá láska. Veľmi bolestivá. Už som stratená.

...Som stále v neistote.

Už to ďalej neznesiem. Začal pristupovať ku mne. Čoraz rýchlejšie. Bol odo mňa už len tri metre. Bola som vytešená, ale zároveň som siahla po ďalšom kunai. Už bol tu, jeden krok, dva, tri kroky. Zrazu som cítila niečo pri hrudi. Pomaly som zohla hlavu. Tenká, ostrá vec mi prepichla srdce. Jeho meč... nie, on mi podupal všetky city, všetky spomienky a tiež tú veľkú lásku k nemu. Zarýval sa mi čoraz viac do srdca. Jeho úsmev siahal až k jeho ušiam. Nebolelo to, naopak, bola som šťastná. Videla som, ako moje utrpenie, smútok a bolesť vychádzajú z môjho srdca. Leteli do neba. Vykašlala som krv. A tá krv mi stekala po nohách až k zemi. Odsotil ma na zem. Ale už mi to bolo jedno. Odišiel, ale mne to bolo jedno. Nechal ma tam zomrieť. Mne to všetko bolo už jedno. Bola som šťastná.

...Už nie som v neistote. Už som voľná.

Poznámky: 

Pôvodne som neplánoval sériu, ale spravím aj druhú časť. Smiling

5
Průměr: 5 (8 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mikisek
Vložil mikisek, Ne, 2013-05-12 15:45 | Ninja už: 4428 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Pěstitel rýže

Ty všem ďakuješ, ale já ďakujem tobe. Ukázal jsi mi druhou stranu mince a to tu, že každý príbeh nekončí happyendom. Ďakujem.

Obrázek uživatele BestHokageEver
Vložil BestHokageEver, Ne, 2013-05-12 17:41 | Ninja už: 4375 dní, Příspěvků: 116 | Autor je: Kankurova kosmetička

Nemám rád písať happyendy, je to moc, ja neviem, rozprávkové Laughing out loud .
Skúšam písať realitu. Laughing out loud A díky aj tebe za milý koment. Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele gába-san
Vložil gába-san, Ne, 2013-05-05 12:45 | Ninja už: 4032 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Pěstitel rýže

Moc se mi to líbilo Laughing out loud

Obrázek uživatele BestHokageEver
Vložil BestHokageEver, Ne, 2013-05-05 16:00 | Ninja už: 4375 dní, Příspěvků: 116 | Autor je: Kankurova kosmetička

Díky Smiling

Obrázek uživatele Leera
Vložil Leera, Ne, 2013-05-05 00:02 | Ninja už: 4576 dní, Příspěvků: 118 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

Veľmi pekné Smiling Páči sa mi tento štýl písania Smiling

Knihy boli moji živí priatelia. Bolo ich málo, ale vyčítala som z nich aj to, čo autori do nich nevložili. M.R.-M.

Nekonečný vesmír. Pripadá ti nekonečný, ale zrazu prídeš na koniec a gorila po tebe začne hádzať sudy. F.J.F.

Obrázek uživatele BestHokageEver
Vložil BestHokageEver, Ne, 2013-05-05 12:34 | Ninja už: 4375 dní, Příspěvků: 116 | Autor je: Kankurova kosmetička

Ďakujem Smiling

Obrázek uživatele haliena
Vložil haliena, So, 2013-05-04 21:05 | Ninja už: 4189 dní, Příspěvků: 405 | Autor je: Pěstitel rýže

Smutné ale moc pěkné Smiling

"Nachystejte květináče do Vánoc jsem zpátky."
"A sbaštíme jim kočku" mimozemšťan Alf Laughing out loud


https://www.youtube.com/watch?v=EHSWLY6XZoE Tohle zbožňuju Eye-wink

Obrázek uživatele BestHokageEver
Vložil BestHokageEver, So, 2013-05-04 21:31 | Ninja už: 4375 dní, Příspěvků: 116 | Autor je: Kankurova kosmetička

Ďakujeeeeeem :3