manga_preview
Boruto TBV 09

Zrození legendy II: 2.Pomsta

Zrození legendy II: Pomsta

„Co si dáte, pane?“
„Jeden rámen.“
„Ano hned to bude. Ayame jeden rámen.“ Mladá hnědovláska se ihned dala do připravování pokrmu.
„Jste zdejší?“
„Dá se to tak říct.“
„Jak to myslíte?“
„Dlouho jsem tu nebyl.“
„A jak dlouho?“
„Pět let.“
„To je dlouhá doba. Určitě se vám stýskalo po domově.“ Blonďák neodpovídal.
„Teď je pátým hokage Tsunade-sama.“
„To je jedna z legendárních sanninů?“
„Ano. A navíc se vrátil i Jiraiya-san. Prý tady zůstane dlouho.“
„Hm. A co je se třetím?“
„Ten stále vypomáhá Tsunade-sama.“
„Zajímavé.“
„Tady je jeden rámen.“
„Děkuji.“ Muž se pustil do své porce.
„Takže, jsou tady dva sannínové. Fakt super. Doufám, že ten stařec chodí i někam mezi lidi a není pořád zalezlý u hokage.“ Přemýšlel muž v kápi.

„Ahoj. Staříku tři rámeny!“
„Ahoj Sakuro, Ino a Hinato. Hned to bude.“ Trojice dívek se posadila na židličky.
„Holky, dívejte. Kdo to asi je? Musíme mu nějak sundat tu kapuci. Třeba to bude nějaký fešák.“ Začala spřádat Ino plány.
„Ahoj.“ Muž se mírně otočil za zvukem, no za chvíli pokračoval v jídle. To Inu dopálilo.
„U nás je slušné odpovědět.“
„Taky je slušné nerušit při jídle.“ Odpálkoval blondýnku.
„Hm. Idiote. Proč asi nosíš kapuci?“ Řekla blondýna a chtěla ji neznámému strhnout, už natahovala ruku ke kapuci. Když v tom se zastavila. Pod krkem jí muž svíral kunai.
„Ještě se kousek přibliž a jsi mrtvá.“ Odpověděl chladně.

„Co se to tady děje!!!“ Ozval se výkřik. Než se stihl muž vzpamatovat, už měl jednu ránu v obličeji a letěl ze stoličky přímo na střed ulice. Pomalu vstal a rozhlížel se kolem. Kolem něj stáli všichni, které znal od dětství a které tak nenáviděl. Sakura, Sai, Lee, Neji, TenTen, Gai, Kakashi, Asuma, Shikamaru, Ino, Chouji, Kiba, Hinata, Shino a Kurenai. V povzdálí stáli dvě osoby. Jakmile je muž zaostřil, začala se v něm vařit krev.
„Hm alespoň jste mi ušetřili čas.“
„A v čem?“ Optal se Hatake.
„S vámi jsem nemluvil.“ Odpověděl muž a stále sledoval ty dvě osoby. Jakmile poznali, že je to mířeno na ně, přiblížili se ke kruhu. Byly to Sarutobi Hiruzen a Shimura Danzo.
„Kdo jsi?“ Optal se Třetí hokage. Muž si strhl kapuci, jeho blonďaté kadeře se rozsříštily na všechny strany. Holkám se podlamovali kolena.

„Tak to vypadá, že se nám odpad vrátil zpět. Jaké štěstí.“ Ozval se ironicky Danzo.
„Co tu chceš Uzumaki?“ Optal se Hiruzen. To v davu vzbudilo rozruch hlavně u dívek. Že ten krasavec může být on.
„Mysleli jste si, že když zabijete Miaka s Reibim, tak to nechám jen tak.“
„Tak ty ses přišel pomstít. Nenech se vysmát, chlapečku. HAHAHAHAHAHA. Ty nám nemůžeš nic udělat. A navíc je tu nejméně deset tisíc ninjů. Chcípneš stejně jako ti dva ubožáci.“
„Moc řečí, na mrtvého starce.“ V ten moment se na střechách objevili další jouninové, ANBU a také samotná Tsunade a Jiraiya.
„Tak co, pořád si budeš hrát na tvrďáka, Uzumaki?“
„Neberte si mé příjmení do huby a už vůbec nemáte právo nosit znak mého klanu na vašich vestách.“
„A co s tím uděláš, ty špíno. Jsi nic, nula.“
„To říká Orochimarův pokus. Vím o tobě vše Danzo. Já v Akatsuki trénoval proti třem Uchihům, na mě sharingan naplatí, ani i když je to Shisuiho sharingan v tvém pravém oku. A když na mě neplatí ani Shusiho sharingan tak těch dalších deset už vůbec ne. A ani DNA prvního hokage.“ Všichni kolem se divili, co blonďák říká a hned na to začali sledovat Danza.
„Ty malej skrč…“
„Danzo. Zklidni se. Jak ti teda máme říkat? Když nesmíme vyslovit tvé jméno. Mrtvolo? HAHAHAHA.“
„No. Mí nepřátelé a nukeini mi dali přezdívku, tak tou mi můžete říkat.“
„No. Děti z akademie a školky nejsou nukeini, ale budiž. A jakou přezdívku ti dali?“

„Modrooký ďábel z Deštné.“ Pronesl chladně blonďák a rozběhl se proti dvojici starců. Ti zmizli jen ve zlatém záblesku.
Všichni ninjové stáli jako přimražení.
„Modrooký ďábel z deštné.“ Pronesl Jiraiya.
„Už jsem o něm slyšel, ale myslel jsem, že je to jenom legenda.“
„A co jsi zaslechl?“ Optal se Jiraiya.
„Určitě jste slyšeli o masakru v Temném Lese nedaleko deštné? Před dvěma lety.“
„Jo, umřelo tam přes osmset ninjů z Kamenné a Oblačné. A přežilo jich jen pár desítek.“ Vložila se do toho Tsunade.
„Přesně. Ti co přežili tvrdí, že proti nim bojoval jen jeden ninja. Jediné co po něm zůstávalo, byla černá šmouha. Jediné co o něm věděli, bylo, že je z Deštné a měl modré oči. Už v té době byla Deštná hodně silná. Sice neměla takový počet ninjů jako my, ale zato to jsou nesmírně silní ninjové. A od toho masakru se o něm říká, že je to Modrooký ďábel z Deštné.“
„A navíc tam mají sídlo Akatsuki. Ke kterým patří i Uchiha Itachi a Uchiha Sasuke.“

V lese nedaleko Konohy se objevil zlatý záblesk stáli proti sobě tři ninjové. Dva z nich stály nehnutě a pozorovali se. Jeden z nich si odkrýval pravou ruku. Po chvíli byl hotov.
„Nevypadáš překvapeně.“ Optal se třetí hokage, když Danzo odhalil svoji ruku.
„Vím o Izanagi a o Danzovi vše. Základem úspěšného boje je znát svého nepřítele.“
„No bude to těžší, než se zdá. Kuchiyose no Jutsu.“
„Rychle Enmo. Toumegane no Jutsu.“ Opičí král se změnil na černý teleskop.
„Tak jo.“ Blonďák se rozběhl proti přesile. Jeho počínaní opakovali i Sarutobi s Danzem. Danzo se vydal doprava a Sarutobi zase doleva. Blonďák zaútočil nejdříve na zloděje sharinganů. Hodil po Danazovi kunaie, ten je v pohodě odrazil.
„To nejsou kunaie k teleportaci. Musím si dávat pozor kdy je hodí.“ Říkal si v duchu Danzo, když je odrážel.
„Rasengan.“ Útok zasáhl záda starce se sharinganem.
„Danzo!“ Zakřičel Sarutobi, už se chtěl rozběhnout na blonďáka, jenže se ozvalo „PUF“ a blonďák zmizel.
„Klon?“ Sarutobi zavřel oči. Zespodu ucítil nárůst čakry. Vyskočil. V tom se ze země vynořil blonďák s rasenganem v ruce. Sarutobi nebyl dostatečně vysoko. Zásah. Ovšem po zásahu se objevil akorát obláček dýmu.

„Klon. Sakra.“ Ze samého místa, ze kterého vyletěl Naruto, se objevil i Sarutobi s napřaženou holí.
„Diamantovou hůl nemáš šanci vykrýt, chlapečku.“ Pomyslel si stařík. Naruto neměl šanci, jak se ve vzduchu vykrýt úderu. Vytáhl své dvě katany a rozmáchl se po útoku třetího. Hůl se zastavila.
„CO? Jak je to možné.“ Blonďák neodpovídal, soustředil se na boj. Začal skládat pečetě. Ovšem než je stihl dokončit ozval se výkřik.
„Fuuton: Shinkyuu Gyaku.“ Několik neviditelných vzduchových jehel si to mířilo přímo na blonďáka. Když byli pár milimetrů před jeho obličejem blonďák zmizel. Útok proletěl na prázdno. Jediné co šlo slyšet bylo jak katana protíná maso člověka. Naruto stál za Danzem tomu z jeho břicha trčela jedna katana. Blonďák vytáhl katanu a stařec padal na zem. Po chvíli začal pomalu mizet. Blonďáček se soustředil.

„Katon: Gōka Mekkyaku.“ Obrovská ohnivá stěna si razila cestu skrz les. Jediné co nechával, byly shořené stromy.
„Zbytečně plýtváš čakrou.“ Pronesl Sarutobi.
„Myslíš?“ Naruto složil několik pečetí ohnivá stěna se změnila na liščí hlavu, která se otočila a mířila směrem na Hiruzena. Ten stihl uskočit.
„To nebylo mířeno přesně na mě.“ Pomyslel si v duchu. A měl pravdu pár metrů za místem, na kterém stál se objevil Danzo dostal plný zásah.
„Aggrhhh. Hiruzene. Rozprostři svoji čakru kolem.“ To bylo to poslední, co stařec pronesl. Sarutobi jej poslechl. Soustředil se a vypouštěl čakru kolem. Za chvíli se vedle něj objevil Danzo. Blonďák se jen pousmál.

„Ty parchante.“
„Co se stalo. A jak to, že máš už zavřené čtyři oči?“ Vždyť tě trefil jen třikrát.“
„Ne. Trefil mě, když poslal i tu ohnivou stěnu. Pomocí čakry dokázal, najít kde se objevím.“
„Zajímavé.“
„Je na čase to začít brát vážně, Hiruzene.“
„No taky bych to mohl začít brát na větší váhu.“ Pronesl blonďák.
„Katon: Karyuu Endan.“
„Fuuton: Kamikaze.“ Společný útok mířil na blonďáka ten jen sestrojil čtyři pečetě a natáhl před sebe ruku s kunaiem. Útok se začal vtahovat do pečetě. V tu samou chvíli se pečeť začala objevovat u Danza.
„Hiruzene zmiz.“ Zakřičel. Jenže se u jeho pravé ruky objevil jejich útok. Zásah. Naruto spatřil třetího nedaleko výbuchu, měl popálenou pravou ruku.
„Doton: Doryuudan.“
„Katon: Goukakyuu no Jutsu.“ Narutův útok byl silnější. Při střetu technik místo boje zahalil dým i pře to blonďák pokračoval.
„Raiton: Gian.“ Celou oblast, kde byl dým, smetla blesková vlna. Hiruzen stál opodál a pomalu oddechoval. Kus dál ležela jeho černá tyč, po které jezdily blesky.

„Teď.“ Zakřičel Danzo a sevřel blonďáka.
„Katon: Karyuudan.“ Útok třetího letěl přímo do míst, kde stál Danzo a Naruto.
„Raiton: Hiraishin.“ Blonďák pustil do starce, plnou dávku a stihl se uvolnit. Útok třetího zasáhl jenom Danza. Blonďák chyt jednu ze svých katan a hodil ji na pravou stranu a rozběhl se na Sarutobiho. Katana letěla dobrých dvacet metrů než našla svůj cíl. Danzo měl katanu přímo ve své hlavě.

„Sakra asi jsem musel na chvíli vypnout čakru a hned zjistil kde je.“ Pomyslel si Sarutobi. Začal boj v taijutsu. Blonďák nejdřív zaútočil levačkou na hlavu, ale útok nedosáhl. Jeho levá ruka se zastavila a pravačku Hiruzena. Ten mu ji chytil, ale blonďák vyskočil a kopl ho pravačkou do brady. Sarutobiho odkopl o několik metrů dál. Naruto okamžitě vyskočil a jakmile byl nad Sarutobim, tak po něm hodil kunaie a shurikeny. Jenže ty odrazil Danzo narutovou katanou.
„Rasengan.“ Danzo dostal plný zásah. Blonďák chytl svoji katanu a probodl Hiruzenovi levé rameno. Mířil sice na srdce, jenže dostal zásah od Enmy.

„Díky.“
„Nemáš zač, Hiruzene.“
Blonďák si setřel pramínek krve, který mu tekl z pusy. Danzo začal skládat pečetě.
„Kuchiyose no Jutsu.“ Před Narutem se objevila Chiméra. Ta začala nasávat vzduch do sebe. Blonďák soustředil čakru do nohou, ale moc to nepomáhalo. Blonďák už letěl přímo do tlamy zvířete. Naruto dal ruce před sebe a spojil palec s ukazováčkem.
„Bijuudama.“ Démoní bomba letěla přímo do tlamy chiméry. Ozval se obrovský výbuch.
***
„Na co čekáte. Musíme je najít.“ Křičela Tsunade. Všichni ANBU se rozběhly do stran. Jiraiya, Tsunade, učitelé a rookies zůstaly u Ichiraku.
„Sakra kdo by čekal, že se ten blonďák tak vypracuje.“
„Ty se divíš Kakashi. Je to celý svůj otec. Génius každým coulem.“
„Jak to myslíte, Jiraiyo? Vy víte kdo je jeho otcem.“
„Neříkej, že ty to nevíš, Kakashi. Kdybych byl ve vesnici, nebo kdybych alespoň věděl co se tu děje, tak bych se tu objevil dříve.“
„To je pravda, Jiraiyo.“ Ozvala se princezna hazardu.
„Vždyť Narutovým otcem je samotný, Minato Namikaze.“
„Co!“ Ozvali se senseiové.
„Kdo to byl?“ Optal se Kiba
„To byl můj sensei. Čtvrtý Hokage.“ V tu chvíli všichni zmlkli. Ten co ho uráželi, chtěli ho i zabít, je synem čtvrtého. Jenže je z přemýšlení vytrhl výbuch. Všichni vyskákali na střechy. Po chvíli uviděli obrovskou ohnivou stěnu jak ničí les.
„Rychle. Zavelela Tsunade a všichni přítomní se rozběhli. Po chvíli běhu se v lese objevil jakýsi tvor, který začal do sebe nasávat vzduch. Már vteřin na to se ozval mohutný výbuch.
„Panebože. Co je to za souboj.“ Ozval se Kakashi no všichni opět pokračovali v cestě.
***

Blonďák stěží vstával. Když se mu podařilo vstát pocítil palčivou bolest v břiše. Podíval se dolů. Z břicha mu trčela jeho katana.
„Hm. Zabit svou vlastní zbraní. Není to ironické?“ Blonďák se jen pousmál a chytl katanu na čepel.
„Není ironické za pár desítek minut přijít o devět očí.“
„Osm.“
„Opravdu?“ Optal se blonďák. Ovšem to už Danzou zahekal bolestí.
„PUF.“ Blonďák před ním se rozplynul. Za ním stál druhý, který mu zabodl katanu přímo do srdce.
„Sakra. Zase … zase jsem tě pod-podcenil. Teď Hiruzene!“ Zakřičel Danzo a chytl blonďáka ze spodu za ruku. Jenže ten zůstal naprosto v klidu. Ze zadu se na něj řítil třetí s kunaiem v ruce. Byl pár milimetrů od srdce.
„Katsu.“ Ozval se blonďák a s ním i obrovská rána Hiruzen letěl několik metrů a zastavil se až o blonďákův kunai.
„Kdy?“ Optal se z posledních sil Sarutobi.
„Ještě před tím, než Danzo zasáhl můj první klon. Vytvořil jsem dva klasický Kage Bunshin a můj ohnivý Kage Bunshin.“
„No jasně. To jsi po-použil při zkou-zkoušce.“ Blonďák jen přikývnul.
„Prosím. Nech- Nech Konohu být. Oni za-za nic nemůžou.“ Blonďák mlčel.
„Bojoval jsi dobře. Starče.“ Pronesl blonďák a tělo třetího Hokage se sesunulo bez života na zem.
„Hiruzene!“ Zakřičel Danzo.
„Ty parchante.“ Danzo si vyhrnul obvaz na hlavě a odkryl Shisuiho sharingan.

„Kyuubi, rychle tvoji čakru.“ Blonďák se najednou probudil, pár milimetrů od jeho srdce byl Danzou s kunaiem.
„Mé tělo je paralyzované. Tomu se jen tak nevyhnu. Jen kdybych … „ Blonďák si vrazil svůj kunai do stehna a stihnul se mírně pohnout. Danzo minul jeho srdce a zabodl se do ramene. Blonďákovy oči se změnily z modré na rudou a rudo oranžový čakrový ocas probodnul Danza na skrz. Naruto spadl na zem. Pomalu si vytáhl kunai, ze stehna i jeho ramene.
„Už je bez sharinganů. Zbývá ještě Shisuiho.“ Pomalu vstal Kyuubiho čakra obalila jeho pravou nohu a levou ruku, takže se mohl normálně pohybovat, akorát nemohl v částech těla, které byly obaleny Kyuubiho čakrou produkovat čakru. Několik desítek metrů před ním se objevil Danzou, několik vteřin na to se tam objevili i Tsunade, Jiraiya, senseiové, rookies a ANBU Root. Blonďák si je prohlížel.
„Tak co ty parchante. Co uděláš teď. Jak pomstíš ty dvě trosky, které jsem zabil. Ano jí sám jsem jim vzal život. Nikdo z mých podřízených. Jen já SÁM. A stejně jako jsem vzal život těm dvou špínám tak jej vezmu i tobě!!!“

V Blonďákovi se začala vařit krev. Začala ho obklopovat tmavě modrá čakra. Zem kolem něj začala praskat.
„Už nikdy o nich nehovoř, je ti to jasné.“ Odpověděl potichu blonďák.
„Hoďte po něm vše, co máte, chci, aby se díval, jak jej zabiju.“ Rozkázal stařec a jeho Root jej poslechly a hodili po blonďákovi vše, co měli u sebe. Letělo na něj několik stovek kunaiů, shurikenů a výbušných lístků. Blonďák si v hlavě promítal tváře Miaka a Reibiho. Jejich úsměvy, radost v jejich obličejích, když je poprvé spatřil, jak se dali ti dva dohromady. Vybavil s i malého Minata. Ovšem poslední na co si pamatoval, byla Miačina bledá tvář bez života a Reibiho poslední přání. Zatnul pěsti.

„Ne. To nemůže být ….“ V Kyuubiho výrazu, bylo překvapení, radost ale i zděšení zároveň. Na blonďáka letěly zbraně. Když byly zhruba metr od něj, tak prostě odletěli na všechny strany. Z ničeho nic. Všichni dotyční nevěřícně zírali. Danzo začal pociťovat mírný tlak, když v tom letěl směrem k blonďákovi, ten mu bez zaváhání probodl břicho. To vše se stalo ve vteřině. Nikdo z dotyčných nechápal.
„Je konec.“ Pronesl blonďák a odhodil jeho tělo. Poté prudce otevřel oči směrem k ninjům z Konohy. V jeho očích mu zářil rinnengan. Už se chtěl rozběhnout a začít zabíjet. Jenže ho někdo chytil za rameno. Blonďák se otočil.

„Miako?“ Poté ho někdo chytl i za druhé rameno. Pět se otočil.
„Reibi?“
„Naruto oni nejsou tví nepřátelé. Už jsi nás pomstil. Teď se prosím postarej o Minata.“ Blonďák byl jako v transu. Toho chtěli využít ninjové z Konohy, jenže se před Narutem začal objevovat podivný vír.

„Naruto.“ Ozval se z víru, který se později zformoval do podoby člověka. V ten moment se blonďák probudil. Miako i Reibi byly pryč.
„Vypadá to, že jsem to stihnul jen tak tak.
„To má o mě Nagato takový strach?“
„No má spíše strach o to, že bys vyvraždil, půl Konohy.“
„Ale no tak, Vždyť mě znáte.“
„No právě.“
„Co s tím oba máte?“ Podivil se blonďák. Zahalený muž se pousmál. Šel směrem k Danzovi.
„Tohle už potřebovat nebudeš.“ A vytáhl mu Shisuiho oko.
„Jdeme, Naruto.“ Pronesl muž a oba zmizeli ve víru. Ninjové z Konohy, šli pro dva mrtvé starce.

V Deštné

„No tak, Minato. Pšš. To bude dobré.“
„Co se děje Karin.“
„Minato, zase brečí a nemůžu ho uklidnit, to umí jen Naruto.“
„Na, nechceš si pohrát s holubičkou.“
„Jdi s tím někam Deidaro. Ještě mu to vybouchne v ruce.“
„Jo. Podívej, děti mají rády malé rybičky.“ Pronesl Kisame a začal Minatovi mávat před obličejem malou rybkou.
„Chceš, aby byl nemocný s té tvé studené ryby.“
„Hej Sasori udělej mu loutkový představení.“
„Deidaro, ty jsi opravdu idiot.“ Nikdo z členů Akatsuki se nevěděl rady. Jenže po pár minutách přestal Minato plakat a začal se usmívat.
„Co se stalo?“ Divila se Karin.
„To nedokáže, několik nukeinů uklidnit dítě?“ Optal se Naruto ve dveřích.
„Co se stalo?“ Začala panikařit Karin, když uviděla, že mu krvácí rameno a stehno. Navíc jej podepíral Obito.
„Ale jen menší zranění.“

4.967215
Průměr: 5 (61 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Nightmare moon
Vložil Nightmare moon, Po, 2013-05-06 14:25 | Ninja už: 4369 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Konohamarova chůva

pridej tagy na minuly a dalsi dil

Obrázek uživatele Snajlol
Vložil Snajlol, Ne, 2013-04-07 15:54 | Ninja už: 4146 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

Až naten Rinnegan, to bolo dokonalé Smiling Smiling

Obrázek uživatele hofkanarutochan
Vložil hofkanarutochan, Út, 2013-04-02 18:29 | Ninja už: 4310 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Utírač Udonova nosu

megaaa jen tak dale

Obrázek uživatele brodzo
Vložil brodzo, Po, 2013-04-01 21:12 | Ninja už: 4309 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

super fantastické Smiling
chcem ďalší

Obrázek uživatele Jurajko
Vložil Jurajko, Po, 2013-04-01 00:28 | Ninja už: 5921 dní, Příspěvků: 171 | Autor je: Pěstitel rýže

Lépe rozepsaný souboj jsem snad nikdy nečetl! Fakt jsem to dneska hltal očima Laughing out loud

Tak prý sem tu s vámi už 5 let, to sakra letí

Obrázek uživatele Rokudaime_Hokage
Vložil Rokudaime_Hokage, Ne, 2013-03-31 23:37 | Ninja už: 4397 dní, Příspěvků: 118 | Autor je: Prostý občan

užasné rozpracovaná poviedka, tešil som sa na tuto povietku celý tíšden (pre mňa je to straštne dlho) (hold som netrpenlyvý čakať Laughing out loud ) Mam rád tvoje poviedky a tešim sa na daľšie časti...


milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!

Obrázek uživatele Temari-chan
Vložil Temari-chan, Ne, 2013-03-31 22:40 | Ninja už: 4527 dní, Příspěvků: 179 | Autor je: Recepční v lázních

našla som ti chybu, ale už si s ňou oboznámený a vážne to je super diel a ja sa vždy po prečítaní tvojich dielov zamračím na pár minút na obrazovku...vždy mi zavaríš a ja si neviem rady s pokračovaním a keď vidím komentáre typu rýchlo pokračovanie je to super, už len krútim hlavou Smiling ale k veci...super boj Hiruzen Danzou vs. Naruto paráda potom ako sa pri Narutovi zjavili Reibi a Miako bolo veľmi pekné Smiling tiež tam mohol byť s nimi menší pokec, ale aspoň nebudem bezradná do ďalšej časti a môžem niečo využiť...zakončenie bolo dokonalé Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Akimoto Kuniumi - 国海 秋本
Vložil Akimoto Kuniumi..., Ne, 2013-03-31 21:33 | Ninja už: 4068 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Pěstitel rýže

excelentní.. taky bych chtěl umět takhle psát Smiling

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, Út, 2013-04-02 17:52 | Ninja už: 4274 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

na tom nic není, chce to mít jen nápad Eye-wink Smiling

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.

Obrázek uživatele Liz-chan
Vložil Liz-chan, Po, 2013-04-01 20:03 | Ninja už: 4162 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

je to velmi podarený diel. Celkovo píšeš super poviedky. teším sa na další diel Smiling

"Easy to find what's wrong
Harder to find what's right
All your empty lies, I won't stay long
In this world so wrong"

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, Út, 2013-04-02 17:53 | Ninja už: 4274 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

Díky Eye-wink

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.

Obrázek uživatele Namikaze Izumi
Vložil Namikaze Izumi, Ne, 2013-03-31 20:53 | Ninja už: 5797 dní, Příspěvků: 197 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Hahaha:D Parádní díl! Trochu jsem doufal že si Jiraiya pokecá s Narutem:D

Jsem alergický na blbé řečičky co produkují uživatele typu Jalapenos, či Povídkář. Rovněž tyto dva ignoruji! Laughing out loud Jsou z toho jen problemy:D

http://24.media.tumblr.com/tumblr_mahlqivqt71rwjmmzo1_500.gif

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, Út, 2013-04-02 17:52 | Ninja už: 4274 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

Díky Eye-wink no ti dva si určitě pokecají, ale ne teď

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.