manga_preview
Boruto TBV 13

Pod hvězdným nebem... znovu se sejdem...

SasukeItachiUchihanaruto289747021330919.jpg

Dívám se na hvězdy zamyšlen. Jsou tak malé a vzdálené. Krásné, malé, zářivé tečky plné ohně. Je jich tak mnoho… A my jsme jen malý, maličký svět, který ani nestojí za řeč.
Přemýšlím, jestli se na ně taky díval a přemýšlel o nich. Jestli jsme si tak podobní. Podobní? Ne, já nejsem jako on.
Ale jsi… Tichý hlásek v mé hlavě mi nahlodává svědomí.
Ne, nejsem jako on, já nevyvraždil svůj vlastní klan. Nezabil jsem svou matku, otce, své přátelé… Já svému bratru nezničil život.
Proto odcházím…
Sakuro, příště mlč a nech mě být. Jsi opravdu otravná… Klidně si mě nenáviď, když mě nechápeš. Klidně mě můžete nenávidět všichni. Odcházím, a už se nevrátím. Chci zničit svého bratra. Chci sílu, kterou mi poskytne ten slizký had. Nevím, jestli je to chytré, ale co mi zbývá? Nejsem dost silný…
Nejsem pořádný Uchiha…
Odcházím, protože nenávist sžírá mé srdce. Protože tu nemám stání. Nemůžu jen postávat, když po světě běhá můj bratr.
Naruto, ty jsi hlupák. Já jsem taky hlupák. Všichni jsme hlupáci. Život promrháme jedním dechem, a pak zemřeme. Nevíme kdy, ale jednou ano. Chci zlomit prokletí smrti. Nechci zemřít.
Chci něco znamenat. V tomto malém světě, který nestojí za řeč. Chci, aby i ty hvězdy na nebi znaly mé jméno.
Jméno mstitele.
Uchiha Sasuke.
To je mé jméno. Jméno, které musím nést se ctí a s nenávistí v srdci.
Proto dělám další krok a vycházím z vesnice… Z vesnice, kde všechno začalo a jednou to tu i skončí.
Uchiho Itachi…

Dívám se na hvězdy zamyšlen. Jsou tak malé a vzdálené. Krásné, malé, zářivé tečky plné ohně. Je jich tak mnoho… A my jsme jen malý, maličký svět, který ani nestojí za řeč.
Můj malý, ubohý bratříčku…
Omlouvám se…
Nechtěl jsem ti ublížit, ale musel jsem. Pro dobro vesnice. Dokázal jsem zabít všechny… jen tebe ne.
Můj malý ubohý bratříčku… ubohý Sasuke.
Jak se asi cítíš? Nenávidíš mě? Nenávidíš mě tak jako já sebe?
Nenávidím se za to, že jsem ti zničil život. Nenávidím se za to, že se musíš každý den budit s bolestí v srdci. Nenávidím se za to, že jsem tě nakonec nenaučil tu shurikenovou techniku…
Nenávidím se za to, že musíš žít v mém stínu.
Protože tě miluji. Miluji tě více než svůj vlastní život. Miluji tě víc než cokoliv na světě. Můj bratříčku… Sasuke…
Ty jsi silnější než já… ale musím tě chránit. Jsi ještě malý a nezralý.
Dívám se na hvězdy… Vím, že se na ně díváš i ty. Ty jsi pravá krev Uchihů.
Kéž bych tě mohl ještě jednou šťouchnout do čela. Jednou ti to všechno řeknu.
Odprostil jsem se od všech citů? Ne, asi ne… protože teď pláču. Pláču do deště. Pláču pro tebe Sasuke…
Ze stromu se ulomí list. List… Listová…
Vesnice, kde všechno začalo a jednou i vše skončí…

Ještě to stihnu… Blížím se k němu, je vyděšený. Natahuji ruku.
Stihl jsem to...
Tak jsem tě nakonec opravdu šťouchl.
Můj malý milovaný bratříčku…
Odpusť mi všechno, prosím…
Nakonec jsi mě porazil…
Uchiho Sasuke…

...
Dívám se na hvězdy zamyšlen. Jsou tak malé a vzdálené. Krásné, malé, zářivé tečky plné ohně. Je jich tak mnoho… A my jsme jen malý, maličký svět, který ani nestojí za řeč. Možná ani není skutečný…
Já a můj bratr...
Jsme rodina...
Jsme Uchihové...
Máme v sobě stejnou krev...
Přesto jsme si tak odlišní...
Brzy se znovu setkáme na onom světě…
Budeme stát pod širým nebem…
A budeme se spolu dívat na hvězdy…

Poznámky: 

První část byla z pohledu Sasukeho. (černě)
Druhá byla z pohledu Itachiho. (modře)
Ty poslední dva odstavce jsou napsané, když Itachi umírá.

Mám Itachiho moc ráda, proto jsem napsala tuhle povídku.

5
Průměr: 5 (6 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele ShizukaS
Vložil ShizukaS, Po, 2013-03-04 15:55 | Ninja už: 4463 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

Juhéé toje tak nádhernýý .. až sem se u toho rozbrečela.Laughing out loud no co sem strašná citlivka hlavně když nejvíc nejradši MÁM U Sasánka a itánka..Laughing out loud užasný !! o.O

SASUSAKU FOREVER !!! < 3 < 3 < 3

Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, Čt, 2013-02-28 22:17 | Ninja už: 5939 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

To je nádherný Smiling

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky

Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Čt, 2013-02-28 21:50 | Ninja už: 4481 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Já taky Laughing out loud Tohle se mi teda hoooodně líbilo! Úžasný nápad, úžasně zpracované. Bravo bravissimo! Kakashi YES

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele Brambora121
Vložil Brambora121, Čt, 2013-02-28 21:51 | Ninja už: 4310 dní, Příspěvků: 506 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Děkuju moc! Jsi moc hodná... Laughing out loud