manga_preview
Boruto TBV 08

Anime (Nové díly)

Code arc

Nasledujúce epizódy

26.03.-293- Rozlúčka

03.09.2023 - Naruto špeciál

Hlavnými hrdinami seriálu Boruto je nová generácia ninjov, ktorých väčšina je potomkami známych postáv predchádzajúcich seriálov Naruto a Naruto: Shippuuden. Ide tak fakticky o tretiu sériu príbehu, začínajúcu zhruba 15 rokov po poslednej vojne shinobiov, kedy nasledujúca generácia nastupuje na Akadémiu. Postupne sa stávajú ninjami, ktorí v modernom pretechnizovanom svete budú musieť čeliť novým výzvam, hroziacim zánikom sveta shinobiov.

Anime začína dejovo omnoho skôr ako manga a spočiatku spracúva v prevažnej miere príbehy z jednotlivých noviel. Okrem toho boli v anime spracované špeciály nakreslené ešte Kishimotom (Naruto Gaiden a Mitsukiho príbeh) a tiež prepracovaný obsah (prvého) filmu Boruto. S tým súvisí zaujímavosť, že postavy v anime majú zhruba od ukončenia Akadémie vzhľad (oblečenie, puzdra na shurikeny) určený Kishimotom, vo väčšej, či menšej miere odlišný od mangy.
Počnúc epizódou 67 začína dlhšia séria fillerov - teda doplnkových príbehov slúžiacich na zaplnenie priestoru medzi oficiálnym dejom mangy a noviel. Epizódou 141 začína Mujina gang ark, ktorým začína príbeh (s fillerovými vsuvkami) opäť pozvoľna nadväzovať na mangu.



Aktuálna epizóda: 293



*

Názvy ďalších epizód sú prevzaté zo stránky wikipedia. Zoznam je iba orientačný a nemožno vylúčiť priebežné zmeny.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Lexauriin
Vložil Lexauriin, St, 2017-04-05 14:40 | Ninja už: 2621 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

Na live streamu nasbylo pres 280 000.

* 26.6.2017 to bude 15 let sledovani Naruta *

Obrázek uživatele prudislav
Vložil prudislav, St, 2017-04-05 13:34 | Ninja už: 5209 dní, Příspěvků: 167 | Autor je: Prostý občan

Crunchirolls, ale už je to i na HorribleSubs

Naruto obsah mimo hlavní mangu (převážně EN překlady):

Light Novely:

Extra Manga kapitoly a SD mangy:


aktualizováno 8.2.2017

Obrázek uživatele Lexauriin
Vložil Lexauriin, St, 2017-04-05 12:31 | Ninja už: 2621 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

Tak lidickove moji drazi. V praci na wc sem to zvladnul ceknout a jz vim ze Shippudenem to ume neskoncilo a jede se dal a snad to bude i tech dalsich 15 let.

* 26.6.2017 to bude 15 let sledovani Naruta *

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, St, 2017-04-05 12:55 | Ninja už: 5182 dní, Příspěvků: 6227 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Takže popri malej a veľkej potrebe už bola objavená aj "potreba vyšróbovaná na maximum". Evil Laughing out loud

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Lexauriin
Vložil Lexauriin, St, 2017-04-05 13:04 | Ninja už: 2621 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

Ja mel jen jednu potrebu a fou byl Boruto 001 xD

* 26.6.2017 to bude 15 let sledovani Naruta *

Obrázek uživatele Ravencrest
Vložil Ravencrest, Po, 2017-03-27 02:13 | Ninja už: 5253 dní, Příspěvků: 1199 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Aaaaa konec slice of live Konohy, dost mě to bavilo, docela mě to chybělo v celem Narutu, takový odpočinkový díly. Škoda že jich nebylo více.
NAruhina svatba, mohly to udělat delší, třeba i obřad ukázat.






Obrázek uživatele Roll-sama
Vložil Roll-sama, Po, 2017-03-27 01:22 | Ninja už: 2577 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

Podla mna to celkom pokazili dost vela cast vynechali a pokazili tym pribeh v tom najlepsion ked vojna skoncila tak spravili zopar casti a strihnu to a zacne to az o niekolko rokou po vojne mohli este kludne pokracovat az do doby ked sa boruto narodi a potom to strihnut a pokracovat borutom

Obrázek uživatele Rouga
Vložil Rouga, Ne, 2017-03-26 21:31 | Ninja už: 2583 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

Mám jednu otázku ... Práve pozerám Boruto film a všimol som si že Himawari má stále modré oči po Narutovi ale keď sa stal Naruto hokagem tak v ten deň získala byakugan ... dá sa ho dáko vypnúť alebo je to chyba ? Laughing out loud

Obrázek uživatele NekdoKohoNeznas
Vložil NekdoKohoNeznas, So, 2017-03-25 19:31 | Ninja už: 5925 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Hasič Amaterasu

Chápu, že anime už skončilo tím soubojem Naruto vs Sasuke a tohle už byl jen doslov, aby se dostali na 500, ale když už teda končí jedna série po tolika letech, čekal bych něco extra. Nejlepší animaci, delší stopáž, návrat více postav (Proč nebyl třeba Jiraiya ve vzpomínkách?), nějaký pohled do zákulisí tvorby... ale i tak to bylo místy dojemné, i když třeba vztah Naruta a Iruky nevím, v podstatě krom prvních dílů tam Iruka nehrál moc velkou roli a Naruta toho ve výsledku moc ani jako učitel nenaučil. Laughing out loud

Jen je škoda, že se teď všechny postavy zahodí, protože jejich dizajn se mi fakt líbí a i fillery bych přežil, pokud by měly aspoň nějakou kvalitu.

No a teď Boruto, snad nezklame.

Seznam mých fanfiction (2017): http://147.32.8.168/?q=node/20607
„Je to zhmotněná Enenra. Démon stvořený temnotou a kouřem. Dostala chuť na mrtvoly.“ -NOVÁ SÉRIE Války Klanů http://147.32.8.168/?q=node/116698

Obrázek uživatele LadyL
Vložil LadyL, Ne, 2017-03-26 13:00 | Ninja už: 5549 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Pěstitel rýže

Úplne s tebou súhlasím, cítila som to rovnako. Zrejme autor veľmi zbožňoval postavu Iruky, to je ten dôvod, prečo ho tak vyzdvihol na úroveň Narutovho otca. Viacmenej (ja by som to urobila inak Laughing out loud ) by som na miesto otca očakávala skôr Jirayiu, ale vzhľadom k okolnostiam, ďalší na zozname by bol pre mňa skôr Kakashi, veď ten bol po boku Naruta v jednom kuse už od počiatku mangy a anima.
Myslím, že v Borutovi si užijeme Naruta ešte až až, ... ale čo by som si priala najviac, (keďže v Narutovi a Shippudene som sa ho ešte nenabažila dosť), by som očakávala tajomného Sasukeho, ten ma nikdy neprestane baviť ...

Ukončená sériovka SASUSAKU 699:


Sériovka TEAM Konohamaru

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2017-04-04 10:27 | Ninja už: 5182 dní, Příspěvků: 6227 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Jiraya sám seba vnímal ako akéhosi Narutovho deda - čo je celkom prirodzené vzhľadom na jeho vzťah k jeho rodičom, obzvlášť otcovi. Kakashi bol bližší k Sasukemu, zatiaľ čo Iruka prišiel za Narutom aj vtedy, keď smútil za Jirayovou smrťou: http://www.mangareader.net/naruto/405/12

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Ravencrest
Vložil Ravencrest, Po, 2017-03-27 01:43 | Ninja už: 5253 dní, Příspěvků: 1199 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Iruka označil Naruta spíš jako svého mladší bratra kdysi dávno.






Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, So, 2017-03-25 23:13 | Ninja už: 2801 dní, Příspěvků: 330 | Autor je: Recepční v lázních

Ano, série skončila cca díl po boji Naruta vs Sasukeho a právě tam použili svoje nejlepší animace. Proč by teda teď měli dělat nejlepší animace nebo delší stopáž u dílu, který je jenom obyčejný filler a výjimečný je možná jenom tím, že je to epizoda 500, která je jakoby poslední? Já to beru tak, že oficiálně to skončilo mangou, tak jak si to představoval Kishimoto. Proto trochu nechápu proč je teď dost lidí zklamaných, že neviděli v epizodě 500 žádný epic konec... (žádný tam být neměl)

PS: U jiných anime jsme si tedy nevšiml, že by poslední díl měl třeba delší stopáž, o zákulisí už ani nemluvím. Anime prostě není film, kde většinou ke každému AAA filmu je behind the scenes.

Obrázek uživatele NekdoKohoNeznas
Vložil NekdoKohoNeznas, Ne, 2017-03-26 01:28 | Ninja už: 5925 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Hasič Amaterasu

No, je jedno kdy skončil 'opravdový děj'. Anime končí teď a tady a v podstatě se ničím velkým nerozloučit po 500 dílech je velmi zvláštní, když už to teda natahovali do té 500. Navíc ty filmy to dost rozdrbaly, Last by měl být odvysílaný až teď a dávalo by to smysl jako ten velký konec... nebo (jiné téma) Boruto Movie, který předběhl anime o nějaký rok a navíc se ještě odehrává později, než začátek anime? Velmi zvláštní. Laughing out loud

Co se týče konců ostatních anime, nemůžu sloužit, jediné další, které jsem viděl, byly série o pár dílech (například Evangelion, FoolyCooly) a tam to není moc třeba. Ale Naruto jako takový běží od roku 2002 (resp. Ship od 2007.) a prostě mi přijde divný to ukončit jen tak jedním obyčejným dílem. Ale samozřejmě, pro ně to konec není, ti dělají na Borutovi...

Seznam mých fanfiction (2017): http://147.32.8.168/?q=node/20607
„Je to zhmotněná Enenra. Démon stvořený temnotou a kouřem. Dostala chuť na mrtvoly.“ -NOVÁ SÉRIE Války Klanů http://147.32.8.168/?q=node/116698

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, Ne, 2017-03-26 09:53 | Ninja už: 2801 dní, Příspěvků: 330 | Autor je: Recepční v lázních

Nevyšel film The Last až po tom, co skončila manga a stejně tak i Boruto?

Spíš mi vrtá hlavou jestli Boruta manga bude pořád 1x za měsíc nebo se z toho stane týdenní manga? U anime bych to tipl na 1x za týden, ale jestli bude manga 1x měsíčně, tak už nějak počítám s tím, že X měsíců budeme sledovat jenom fillery, které jsou dějem před Boruto filmem/mangou.

Pokud by ale manga vycházela 1x týdně, tak ten náskok mangy vůči anime by rostl rychleji a tím pádem by mohlo být méně fillerů. Přece jenom manga Naruto měla když plácnu minimálně 50 dílů náskok vůči anime. Boruto má zatím jednu jedinou kapitolu (rekapitualizace filmu nepočítám) a než si udělají nějaký náskok, tak prostě pojedou ty fillery z akademie.

Obrázek uživatele prudislav
Vložil prudislav, Ne, 2017-03-26 14:52 | Ninja už: 5209 dní, Příspěvků: 167 | Autor je: Prostý občan

Boruto manga je 1x mesicne, anime 1x tydne, ale boruto anime zacina kdyz se hlasi do akademie ... takže casove o dost driv nez Boruto film nebo gaiden se Saradou ... předpokládám ale že celý anime otevřou 700kou

Naruto obsah mimo hlavní mangu (převážně EN překlady):

Light Novely:

Extra Manga kapitoly a SD mangy:


aktualizováno 8.2.2017

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, Ne, 2017-03-26 19:18 | Ninja už: 2801 dní, Příspěvků: 330 | Autor je: Recepční v lázních

Jak 700? Chceš říct, že by jako bylo 200 fillerů jo?

A o jaký 80 mluví Palantir už vůbec netuším...

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2017-03-26 19:47 | Ninja už: 5182 dní, Příspěvků: 6227 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

700 - 220 (N) - 500 (NS) = ou, teraz som si všimol, že som sa trocha prerátal. Tak on už má Naruto doteraz 720 epizód. Laughing out loud

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, Ne, 2017-03-26 20:48 | Ninja už: 2801 dní, Příspěvků: 330 | Autor je: Recepční v lázních

Stejně mi pořád nějak uniká ta 700 od prudislava...

Obrázek uživatele NekdoKohoNeznas
Vložil NekdoKohoNeznas, Ne, 2017-03-26 20:56 | Ninja už: 5925 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Hasič Amaterasu

700. díl mangy, kdy proběhl timeskip.

Seznam mých fanfiction (2017): http://147.32.8.168/?q=node/20607
„Je to zhmotněná Enenra. Démon stvořený temnotou a kouřem. Dostala chuť na mrtvoly.“ -NOVÁ SÉRIE Války Klanů http://147.32.8.168/?q=node/116698

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2017-03-26 17:15 | Ninja už: 5182 dní, Příspěvků: 6227 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

To by ale bolo iba 80 epizód Boruta ... za ten čas vyjde iba 18-19 kapitol mangy a aj keď je cca 4x dlhšia, neviem neviem, či stihnú dotiahnuť príbeh až do konca, keď iba samotný film bol rozkreslený v 10 kapitolách.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele prudislav
Vložil prudislav, Ne, 2017-03-26 18:04 | Ninja už: 5209 dní, Příspěvků: 167 | Autor je: Prostý občan

no klidně to může jít i jako DB:Super kde už anime předběhlo mangu, ale kdo ví ... než se dostanou k době film , podle mě maj šanci ještě na hromadu epizod... např. celej gaiden, novelu s Mirai nebo klidně udělat flashbackovou serii zpracující některý z nezanimovanejch novel (Kakashi/Gaara/Sakura). Nebo prostě udělat hromadu dílů typu původního naruta nez se dostanou k příběhu filmu ... možností je hodně ... na úvod podle mě chtěj hlavně představit nový postavy (aby nevypadali pouze jako kopie rodičů) a to jak se změnil svět od dob Shippudenu/Last-éry

Naruto obsah mimo hlavní mangu (převážně EN překlady):

Light Novely:

Extra Manga kapitoly a SD mangy:


aktualizováno 8.2.2017

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Ne, 2017-03-26 11:12 | Ninja už: 4700 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Boruto sice vychází jednou měsíčně, ale je delší než Naruto (skoro třikrát), takže souhlasím sice, že to bude s tím náskokem těžké (Naruto se začal vysílat 2002, ale manga vznikala od roku 1996, že jo? Tj. náskok původní série musel být značný.), ale není to nereálné. Buď by to chtělo díl mangy Boruta ještě prodloužit (což ale autoři asi nemají v plánu), nebo halt najet na dlouhou sérii fillerů (příp. vydávat Boruta dvakrát do měsíce, ale o tom taky pochybuju). Jsem docela zvědavá, jak se s tím poperou. (Mám sice trochu podezření, že špatně, ale což. Laughing out loud)

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, Ne, 2017-03-26 11:38 | Ninja už: 2801 dní, Příspěvků: 330 | Autor je: Recepční v lázních

Manga začala až v roce 1999. Co si tak pamatuji, tak jeden díl Naruta byl třeba obsahově za 2-3 kapitoly, což odpovídá cca délce jedné kapitole Boruta. Může nastát několik případů. Ten nejlepší by byl 1x týdně manga a anime. Ten nejhorší 1x za měsíc manga a anime. 4x anima a 1x manga taky není ono protože potom můžeme čekat desítky fillerů.

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Ne, 2017-03-26 15:07 | Ninja už: 4700 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Tak to jo. I tak to ovšem dělalo tři roky náskok, o čemž si Boruto může nechat jen zdát. Laughing out loud Já ti nevím, skoro mi přijde lepší 1x za měsíc dobré anime a manga, než 4x za měsíc anime, z něhož tři díly budou trash.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele prudislav
Vložil prudislav, Ne, 2017-03-26 16:57 | Ninja už: 5209 dní, Příspěvků: 167 | Autor je: Prostý občan

no vzhledem k tomu že boruto anime začíná na akademii a bude ze začátku tak trochu školní drama , tak to bude hromada lidí nesnášet do tý doby než se dostane k něřemu akčnějšímu , podobně jako hromada lidí neunesla "slice of life" konoha hiden příběh .

Je to o tom co od toho očekáváš ... zajím je jistý že manga bude pořád měsičně a anime týdně (jelikož je několik let před příběhem boruto filmu)

Naruto obsah mimo hlavní mangu (převážně EN překlady):

Light Novely:

Extra Manga kapitoly a SD mangy:


aktualizováno 8.2.2017

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, Ne, 2017-03-26 17:13 | Ninja už: 2801 dní, Příspěvků: 330 | Autor je: Recepční v lázních

Tak tak. Ta akademie klidně může trvat i 3 roky časově. V Narutovi to začalo v podstatě chvilku před závěrečnou zkouškou na akademii.

Proto toho moc od dílů Boruta ze začátku nečekám. Díly z akademie můžou jenom překvapit. Spíš se bojím, že většina lidí kvůli tomu buď s Borutem sekne a nebo se v lepším případě začnou dívat až začne anime podle mangy.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Ne, 2017-03-26 09:48 | Ninja už: 4544 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Já s tebou souhlasím.
Pětistý díl a zároveň poslední měl být lepší než to, co jsme viděli. I když neříkám, že to bylo špatné.
Kým jiným se nakonec zabývat než právě Irukou a jeho vztahem k Narutovi?
Ale pravdou je, že by se mi tam líbilo ještě víc nostalgie. Během pár minut pár velice krátkých vzpomínek na Jirayiu, rodiče, Nagata, Nejiho, Itachiho a se sebezapřením i na Obita. Prostě bych býval rád viděl díl, který nějak shrne, co Naruta utvářelo, kteří lidé ho nejvíce ovlivnili. A také bych rád viděl nějaký výhled do budocnosti - teď to totiž vypadá tak, že nastává utopie.

Zklamaný jsem nebyl, protože jsem něco takového čekal. Na druhou stranu ale anime mělo skončit lépe, mnohem lépe.

A argumenty typu: příběh skončil po souboji N vs S. Nechápu, jak tohle může někdo vůbec napsat. Za anime nenese odpovědnost autor mangy, takže jsou to dvě oddělená díla s rozdílnmi konci. A jestli byla potřeba anime prodloužit o filler, či tedy novely, tak to mělo mít nějaký smysl a hlavně cíl. Kritika je tedy na místě.

I přesto, že jsem byl poslední roky (prakticky po celou válku) kritický (a myslím, že oprávněně), tak jsem vydržel dokoukat anime celé.
To už nebude platit o Borutovi. Zatím nejsem vůbec rozhodnutý se na to koukat. A přikláním se k tomu, že se koukat nebudu.

Chtěl bych poděkovat za překlad celému KONOHA týmu. Byla to úžasná a vždy velice rychlá práce. Velké díky.

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, Ne, 2017-03-26 10:06 | Ninja už: 2801 dní, Příspěvků: 330 | Autor je: Recepční v lázních

Chyba. Vůbec nejde o dvě oddělená díla s různými konci a jak by taky mohlo když anime je minimálně z 95% (5% co se přidalo/odebralo atd..., fillery nepočítám) tvořenou mangou. Anime tedy skončilo tak, jak skončila manga. To, že potom jely fillery už je věc jiná. Myslím si, že jestli byl nějaký důvod to prodloužit fillery, tak jenom proto, aby měli delší čas na přípravu Boruta.

A jestli byla potřeba anime prodloužit o filler, či tedy novely, tak to mělo mít nějaký smysl a hlavně cíl. Však cíl to mělo. Udělat z novel anime. Nic víc, nic míň. Měli by jste tyhle novely prostě brát jenom jako bonus. Anime pro většinu lidí skončilo právě tehdy když se vysílal poslední díl mangy.

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Ne, 2017-03-26 14:24 | Ninja už: 2676 dní, Příspěvků: 3003 | Autor je: Metař Gaarova písku

Presne tak tlapka Smiling Hádam vieme, čo je manga, čo je filler, čo je anime a čo je novela, takže martin.pole na vyjadrenia, citujem: "A argumenty typu: příběh skončil po souboji N vs S. Nechápu, jak tohle může někdo vůbec napsat". by som bola opatrnejšia.